Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
110z dziś
6308z ostatnich 7 dni
26676z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych

Data zamieszczenia: 2023-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Komisji edukacji Narodowej w Jaworznie
ul. Puszkina 5
43-600 Jaworzno
powiat: Jaworzno
tel. 32 762-93-60
sekretariat@sp5.jaworzno.edu.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworzno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 762-93-60
Termin składania ofert: 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE/AKTUALIZACJA Z DNIA 14.12.2021r.
Na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto pn. ,,Zakup
i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Zielona
Pracownia 2023"
Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129
z późn. zm.)
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Komisji Edukacji Narodowej
w Jaworznie
zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
,,Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach
programu Zielona Pracownia 2023"
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa materiałów, wyposażenia
i pomocy dydaktycznych w ramach programu Zielona Pracownia 2023 zgodnie
z wykazem, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Wszystkie dostarczone
pomoce dydaktyczne objęte niniejszym zamówieniem muszą być: fabrycznie nowe,
nieużywane, wolne do wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowane, nie
noszące śladów otwierania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie
regenerowane, objęte gwarancją producenta. Oferowane pomoce dydaktyczne winny być
dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i posiadać odpowiednie
certyfikaty, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych
obowiązującym prawem. Dostawca zapewnia w ramach zamówienia usługę integracji
i konfiguracji urządzeń oraz szkolenia.
Zamawiający dopuszcza możliwość
przedmiotowego zapytania ofertowego.
składania
ofert
częściowych
w
ramach

Składanie ofert:
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1.Ofertę należy przesłać pocztą na adres zamawiającego, przesłać pocztą
elektroniczną na adres sekretariat@sp5.jaworzno.edu.pl lub złożyć osobiście
w Sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Komisji Edukacji Narodowej
w Jaworznie do dnia 27 marca 2023 r. do godz. 10.00. Na kopercie należy umieścić
,,Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach
programu Laboratoria Przyszłości"
Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
1.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi poprzez
umieszczenie na stronie BIP protokołu z wyboru ofert podmioty.
2.
Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie
1. Termin dostawy przedmiotu zamówienia: do dnia 31 października 2023 r.

Wymagania:
2.
Rozliczenie za wykonanie zamówienia będzie jednorazowe, nastąpi po
dostarczeniu przez wykonawcę poprawnie wystawionej faktury z określeniem
nabywcy i odbiorcy zamówienia wraz z kompletem niezbędnych dokumentów
(protokoły
dostawy
i
odbioru).
Płatność
nastąpi
w terminie do 21 dni od dnia dostarczenia poprawnie złożonej faktury wraz z
załącznikami.Opis sposobu przygotowania oferty.
1.Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.
2.Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w
postępowaniu (załącznik nr 2),
- wypełniony formularz specyfikacji cenowej (załącznik nr 3).
3.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek
VAT.
3. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.
4. Przy ofertach z jednakową ceną będą brane pod uwagę inne kryteria: gwarancja,
parametry, termin dostawy.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania
przyczyn.
3. Zamawiający zastrzega prawo niewybierania żadnej oferty jeżeli wartość najniższej
oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na wykonanie zadania.

Uwagi:
Ocena oferty
1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej - kryterium wyboru - 100 % cena.
Informacje dodatkowe
1.Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Dorota Zięba 32 762-93-59.
RODO (obowiązek informacyjny)
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr5 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jaworznie, ul. Aleksandra Puszkina 5, 43-600 Jaworzno,
reprezentowanego przez Dyrektora Szkoły Podstawowej. Może Pan/Pani skontaktować się z nami
osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną lub telefonicznie pod numerem (32) 762-93-59
inspektor ochrony danych osobowych: lukasz.wasko@sp5.jaworzno.edu.pl
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie
przekracza kwoty 130 tys. zł netto pn. ,,Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy
dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości";
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm), dalej
,,uPzp";
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Po
zakończeniu umowy dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach archiwalnych
zgodnie z obowiązującą w Urzędzie instrukcją archiwalną;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z
udziałem w
6) postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z uPzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych 1 ;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
? RODO (ograniczenia stosowania)
9) na podstawie art. 18 RODO posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2 ;
10)
nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11)
Administrator danych informuje, że Wykonawca jest zobowiązany, w związku z
udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w
przedmiotowym postępowaniu
o udzielenie zamówienia. Do obowiązków
tych należą m.in.:
? obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osóbfizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca
bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub
dokumentów składanych na żądanie zamawiającego - obowiązek informacyjny
wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w
jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą dysponuje już tymi informacjami;
? obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych,
których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane
wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów
składanych na żądanie zamawiającego, chyba że ma zastosowanie, co najmniej
jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust 5 RODO
1
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.