Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozwój infrastruktury edukacyjnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozwój infrastruktury edukacyjnej

Data zamieszczenia: 2023-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA PRZESMYKI
ul. 11 Listopada 13
08-109 Przesmyki
powiat: siedlecki
gmina@przesmyki.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Przesmyki
Wadium: 5 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozwój infrastruktury edukacyjnej
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj pn: - ,,Rozwój infrastruktury edukacyjnej" na które składają się opisane poniżej dwa zadania.
2. Zadanie nr 1 Przebudowa Zespołu Szkół w Przesmykach wraz z dostosowaniem pomieszczeń na
Przedszkole Publiczne
1) Opis ogólny zadania: Zakres obejmuje w szczególności: (a) opracowanie dokumentacji projektowej (projekt zagospodarowania działki, projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne i wykonawcze - w miarę potrzeb) : (b) przygotowanie i złożenie wniosku o lokalizację inwestycji celu publicznego; (c) uzyskanie niezbędnych uzgodnień wymaganych przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 zm.), w tym zatwierdzenie projektu architektoniczno-budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę; (d) organizacja terenu budowy, w tym zaplecza budowy; (e) wykonanie robót budowlanych na podstawie pozwolenia na budowę i dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej; (f) zapewnienie obsługi geodezyjnej podczas realizacji zadania; (g) zapewnienie nadzoru autorskiego przez projektantów poszczególnych branż, tj. branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej; (h) wykonanie prób końcowych; (i) uzyskanie ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej przy zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły; (j) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonania zgłoszenia o zakończeniu budowy; (k) usunięcie wad oraz działania niezbędne do przejęcia zadania przez Zamawiającego wraz z dostarczeniem kolaudacyjnego; (l) uprzątnięcie terenu budowy po zakończeniu realizacji zadania; (ł) wykonania świadectwa energetycznego dla przebudowanego budynku szkoły.
Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Przesmykach w celu dostosowania pomieszczeń na przedszkole publiczne. Przebudową objęte zostaną pomieszczenia szkolne o łącznej powierzchni 231,25 m2.
2) Opis szczegółowy robót budowlanych:
a) Wydzielenie części przedszkolnej jako odrębnej strefy pożarowej ZLII; wymiana stolarki okiennej wraz z okładziną styropianowa na elewacji; wykonanie ścianek w systemach K-G w klasie REJ 120 wydzielających korytarz i część pomieszczenia stołówki.
b) Rozebranie części ścian konstrukcyjnych w celu powiększenia pomieszczeń przedszkolnych, wykonanie elementów konstrukcyjnych podciągów stalowych i słupów żelbetowych podpierających podciągi z kształtowników stalowych.
c) Wykonanie nowych otworów drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych wraz z wykonaniem nadproży stalowych.
d) Rozbiórka zbędnych ścianek działowych.
e) Rozbiórka posadzek i części podłoży.
f) Zbicie glazury w pomieszczeniu sanitarnym.
g) Wymiana ślusarki aluminiowej zewnętrznej od strony południowej i północnej na drzwi dwuskrzydłowe 120 cm x 200 cm , przy czynnym skrzydle szerokości 90 cm.
h) Wykonanie nowych ścianek działowych w systemach K-G.
i) Wykonanie zabudów pionów kanalizacyjnych.
j) Wykonanie szpachlowania i malowania ścian i stropów.
k) Wykonanie nowych posadzek.
l) Montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych i systemowych drzwi z płyty otworowanej na ościeżnicach regulowanych dostosowanych do grubości ściany.
m) Montaż osłon na istniejących grzejnikach.
n) Poinstalacyjne prace naprawcze ścian wraz z malowaniem.
o) Poszerzenie dojścia z kostki brukowej do budynku od strony południowej do łącznej szerokości 5,0 m od ściany budynku.
p) Dostosowanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w ,,starej" części budynku Szkoły- wg. części sanitarnej PFU.
q) Przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej - w ,,starej" części budynku szkoły - wg. części elektrycznej PFU.
3. Zadanie nr 2 Przebudowa Zespołu Szkół w Łysowie wraz z dostosowaniem pomieszczeń na Przedszkole Publiczne.
1) Opis ogólny zadania: Zakres obejmuje w szczególności: (a) opracowanie dokumentacji projektowej (projekt zagospodarowania działki, projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne i wykonawcze - w miarę potrzeb) : (b) przygotowanie i złożenie wniosku o lokalizację inwestycji celu publicznego; (c) uzyskanie niezbędnych uzgodnień wymaganych przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 zm.), w tym zatwierdzenie projektu architektoniczno-budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę; (d) organizacja terenu budowy, w tym zaplecza budowy; (e) wykonanie robót budowlanych na podstawie pozwolenia na budowę i dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej; (f) zapewnienie obsługi geodezyjnej podczas realizacji zadania; (g) zapewnienie nadzoru autorskiego przez projektantów poszczególnych branż, tj. branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej; (h) wykonanie prób końcowych; (i) uzyskanie ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej przy zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły; (j) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonania zgłoszenia o zakończeniu budowy; (k) usunięcie wad oraz działania niezbędne do przejęcia zadania przez Zamawiającego wraz z dostarczeniem kolaudacyjnego; (l) uprzątnięcie terenu budowy po zakończeniu realizacji zadania; (ł) wykonania świadectwa energetycznego dla przebudowanego budynku szkoły.
Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Łysowie w celu dostosowania pomieszczeń na przedszkole publiczne. Przebudowa obejmie pomieszczenia szkolne o łącznej powierzchni 216,49 m2.
:
2) Opis szczegółowy robót budowlanych:
a) Wydzielenie części przedszkolnej jako odrębnej strefy pożarowej ZLII; wymiana okładziny elewacyjnej; montaż drzwi ppoż. w ścianie oddzielenia ppoż. w klasie REI 60 wydzielających przedszkole od Szkoły.
b) Rozebranie części ścian konstrukcyjnych w celu powiększenia pomieszczeń przedszkolnych, wykonanie elementów konstrukcyjnych podciągów stalowych i słupów żelbetowych podpierających podciągi z kształtowników stalowych.
c) Wykonanie nowych lub poszerzenie otworów drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych wraz
z wykonaniem nadproży stalowych.
d) Rozbiórka zbędnych ścianek działowych.
e) Rozbiórka posadzek i części podłoży.
f) Zbicie glazury w pomieszczeniach sanitarnych.
g) Wymiana ślusarki aluminiowej zewnętrznej od strony południowej na drzwi dwuskrzydłowe 120 cm na 200, przy czynnym skrzydle szerokości 90 cm.
h) Wykonanie nowych ścianek działowych w systemach K-G.
i) Wykonanie zabudów pionów kanalizacyjnych.
j) Wykonanie szpachlowania i malowania ścian i stropów.
k) Wykonanie nowych posadzek.
l) Montaż drzwi wewnętrznych systemowych z płyty otworowanej na ościeżnicach regulowanych dostosowanych do grubości ściany.
m) Montaż osłon na istniejących grzejnikach.
n) Poinstalacyjne prace naprawcze ścian wraz z malowaniem.
o) Dostosowanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w ,,starej" części budynku Szkoły - wg. części sanitarnej PFU.
p) Przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej - w ,,starej" części budynku szkoły - wg. części elektrycznej PFU.
q) Wydzielenie pomieszczeń dla Dyrekcji Szkoły z sekretariatem i salami lekcyjnymi.
4. Szczegółowy zakres robót określają:
1) Dla zadania nr 1 Program Funkcjonalno-Użytkowy przebudowy Zespołu Szkół w Przesmykach wraz z dostosowaniem pomieszczeń na Przedszkole Publiczne w ramach zadania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej" - stanowiący załącznik nr 10 do SWZ;
2) Dla zadania nr 2 Program Funkcjonalno-Użytkowy przebudowy Zespołu Szkół w Łysowie wraz z dostosowaniem pomieszczeń na Przedszkole Publiczne w ramach zadania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej" - stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
5. Realizacja każdego z wyżej wymienionych zadań będzie odbywać się na czynnych obiektach, które na czas realizacji robót nie zostaną wyłączone z użytkowania.
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności i roboty umożliwiające i mające na celu prawidłowe wykonanie zadania pn: ,,Rozwój infrastruktury edukacyjnej" - na które składa się wyżej opisane dwa zadania.

CPV: 45214210-5, 71320000-7,45400000-1,45214100-1,45330000-9-,45331100-7,45331210-1,45310000-3

Dokument nr: 2023/BZP 00134279, GKIZp.271.5.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-30 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ba4bcd5-c241-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji, dostępnych w zakładce Formularze" Formularze do komunikacji". Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" następuje w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej odpowiedzi (przycisk ,,dodaj załącznik").
W przypadku załączników, które zgodnie z UPZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów ws. wymagań dla dokumentów elektronicznych, są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym mogą być opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego wg. wyboru Wykonawcy. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny/wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Do pełnego i prawidłowego korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym z ,,Formularzy do komunikacji" konieczne jest posiadanie konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia i zalogowania się na Platformie e-Zamówienia oraz posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Wykonawcy podpisu elektronicznego służącego do autentyfikacji
i podpisu. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu na konto, w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia możliwe jest pod warunkiem spełniania przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia - posiadanie:
1) Komputera PC o parametrach minimalnych Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD, umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
a) Przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 59.00 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Safari w ver. 11.1 i późniejsze, Microsoft Edge ver 11.0 i późniejsze;
b) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek;
c) System operacyjny: MS Windows 7 i późniejsze lub OSX/Mac OS 10.10 lub Ubuntu 14.04.
2) Tabletu/Telefonu o minimalnych parametrach: 4 rdzenie procesora, 2 GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.03, umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
a) Przeglądarka Chrome w ver. 61 i późniejsze
Dla posiadania możliwości korzystania z pełnej funkcjonalności Platformy e-Zamówienia może być konieczne wyłączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script oraz cookies.
Dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej w ogólnie dostępnych formatach danych (przykładowo: .rtf, .doc, .docx, .pdf, .odt, .xls, .xlsx, .jpg, .tif, .png, .zip, .tar, .gz, .7z.) i przekazuje jako załącznik do: ,,Formularza do komunikacji" dostępny na Platformie e-Zamówienia.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępnym dla wszystkich użytkowników Platformy e-Zamówienia oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia przez Wykonawców jest bezpłatne.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" na Platformie e-Zamówienia wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-30 10:00
Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKIZp.271.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj pn: - ,,Rozwój infrastruktury edukacyjnej" na które składają się opisane poniżej dwa zadania.
2. Zadanie nr 1 Przebudowa Zespołu Szkół w Przesmykach wraz z dostosowaniem pomieszczeń na
Przedszkole Publiczne
1) Opis ogólny zadania: Zakres obejmuje w szczególności: (a) opracowanie dokumentacji projektowej (projekt zagospodarowania działki, projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne i wykonawcze - w miarę potrzeb) : (b) przygotowanie i złożenie wniosku o lokalizację inwestycji celu publicznego; (c) uzyskanie niezbędnych uzgodnień wymaganych przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 zm.), w tym zatwierdzenie projektu architektoniczno-budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę; (d) organizacja terenu budowy, w tym zaplecza budowy; (e) wykonanie robót budowlanych na podstawie pozwolenia na budowę i dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej; (f) zapewnienie obsługi geodezyjnej podczas realizacji zadania; (g) zapewnienie nadzoru autorskiego przez projektantów poszczególnych branż, tj. branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej; (h) wykonanie prób końcowych; (i) uzyskanie ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej przy zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły; (j) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonania zgłoszenia o zakończeniu budowy; (k) usunięcie wad oraz działania niezbędne do przejęcia zadania przez Zamawiającego wraz z dostarczeniem kolaudacyjnego; (l) uprzątnięcie terenu budowy po zakończeniu realizacji zadania; (ł) wykonania świadectwa energetycznego dla przebudowanego budynku szkoły.
Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Przesmykach w celu dostosowania pomieszczeń na przedszkole publiczne. Przebudową objęte zostaną pomieszczenia szkolne o łącznej powierzchni 231,25 m2.
2) Opis szczegółowy robót budowlanych:
a) Wydzielenie części przedszkolnej jako odrębnej strefy pożarowej ZLII; wymiana stolarki okiennej wraz z okładziną styropianowa na elewacji; wykonanie ścianek w systemach K-G w klasie REJ 120 wydzielających korytarz i część pomieszczenia stołówki.
b) Rozebranie części ścian konstrukcyjnych w celu powiększenia pomieszczeń przedszkolnych, wykonanie elementów konstrukcyjnych podciągów stalowych i słupów żelbetowych podpierających podciągi z kształtowników stalowych.
c) Wykonanie nowych otworów drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych wraz z wykonaniem nadproży stalowych.
d) Rozbiórka zbędnych ścianek działowych.
e) Rozbiórka posadzek i części podłoży.
f) Zbicie glazury w pomieszczeniu sanitarnym.
g) Wymiana ślusarki aluminiowej zewnętrznej od strony południowej i północnej na drzwi dwuskrzydłowe 120 cm x 200 cm , przy czynnym skrzydle szerokości 90 cm.
h) Wykonanie nowych ścianek działowych w systemach K-G.
i) Wykonanie zabudów pionów kanalizacyjnych.
j) Wykonanie szpachlowania i malowania ścian i stropów.
k) Wykonanie nowych posadzek.
l) Montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych i systemowych drzwi z płyty otworowanej na ościeżnicach regulowanych dostosowanych do grubości ściany.
m) Montaż osłon na istniejących grzejnikach.
n) Poinstalacyjne prace naprawcze ścian wraz z malowaniem.
o) Poszerzenie dojścia z kostki brukowej do budynku od strony południowej do łącznej szerokości 5,0 m od ściany budynku.
p) Dostosowanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w ,,starej" części budynku Szkoły- wg. części sanitarnej PFU.
q) Przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej - w ,,starej" części budynku szkoły - wg. części elektrycznej PFU.
3. Zadanie nr 2 Przebudowa Zespołu Szkół w Łysowie wraz z dostosowaniem pomieszczeń na Przedszkole Publiczne.
1) Opis ogólny zadania: Zakres obejmuje w szczególności: (a) opracowanie dokumentacji projektowej (projekt zagospodarowania działki, projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne i wykonawcze - w miarę potrzeb) : (b) przygotowanie i złożenie wniosku o lokalizację inwestycji celu publicznego; (c) uzyskanie niezbędnych uzgodnień wymaganych przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 zm.), w tym zatwierdzenie projektu architektoniczno-budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę; (d) organizacja terenu budowy, w tym zaplecza budowy; (e) wykonanie robót budowlanych na podstawie pozwolenia na budowę i dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej; (f) zapewnienie obsługi geodezyjnej podczas realizacji zadania; (g) zapewnienie nadzoru autorskiego przez projektantów poszczególnych branż, tj. branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej; (h) wykonanie prób końcowych; (i) uzyskanie ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej przy zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły; (j) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonania zgłoszenia o zakończeniu budowy; (k) usunięcie wad oraz działania niezbędne do przejęcia zadania przez Zamawiającego wraz z dostarczeniem kolaudacyjnego; (l) uprzątnięcie terenu budowy po zakończeniu realizacji zadania; (ł) wykonania świadectwa energetycznego dla przebudowanego budynku szkoły.
Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Łysowie w celu dostosowania pomieszczeń na przedszkole publiczne. Przebudowa obejmie pomieszczenia szkolne o łącznej powierzchni 216,49 m2.
:
2) Opis szczegółowy robót budowlanych:
a) Wydzielenie części przedszkolnej jako odrębnej strefy pożarowej ZLII; wymiana okładziny elewacyjnej; montaż drzwi ppoż. w ścianie oddzielenia ppoż. w klasie REI 60 wydzielających przedszkole od Szkoły.
b) Rozebranie części ścian konstrukcyjnych w celu powiększenia pomieszczeń przedszkolnych, wykonanie elementów konstrukcyjnych podciągów stalowych i słupów żelbetowych podpierających podciągi z kształtowników stalowych.
c) Wykonanie nowych lub poszerzenie otworów drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych wraz
z wykonaniem nadproży stalowych.
d) Rozbiórka zbędnych ścianek działowych.
e) Rozbiórka posadzek i części podłoży.
f) Zbicie glazury w pomieszczeniach sanitarnych.
g) Wymiana ślusarki aluminiowej zewnętrznej od strony południowej na drzwi dwuskrzydłowe 120 cm na 200, przy czynnym skrzydle szerokości 90 cm.
h) Wykonanie nowych ścianek działowych w systemach K-G.
i) Wykonanie zabudów pionów kanalizacyjnych.
j) Wykonanie szpachlowania i malowania ścian i stropów.
k) Wykonanie nowych posadzek.
l) Montaż drzwi wewnętrznych systemowych z płyty otworowanej na ościeżnicach regulowanych dostosowanych do grubości ściany.
m) Montaż osłon na istniejących grzejnikach.
n) Poinstalacyjne prace naprawcze ścian wraz z malowaniem.
o) Dostosowanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w ,,starej" części budynku Szkoły - wg. części sanitarnej PFU.
p) Przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej - w ,,starej" części budynku szkoły - wg. części elektrycznej PFU.
q) Wydzielenie pomieszczeń dla Dyrekcji Szkoły z sekretariatem i salami lekcyjnymi.
4. Szczegółowy zakres robót określają:
1) Dla zadania nr 1 Program Funkcjonalno-Użytkowy przebudowy Zespołu Szkół w Przesmykach wraz z dostosowaniem pomieszczeń na Przedszkole Publiczne w ramach zadania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej" - stanowiący załącznik nr 10 do SWZ;
2) Dla zadania nr 2 Program Funkcjonalno-Użytkowy przebudowy Zespołu Szkół w Łysowie wraz z dostosowaniem pomieszczeń na Przedszkole Publiczne w ramach zadania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej" - stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
5. Realizacja każdego z wyżej wymienionych zadań będzie odbywać się na czynnych obiektach, które na czas realizacji robót nie zostaną wyłączone z użytkowania.
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności i roboty umożliwiające i mające na celu prawidłowe wykonanie zadania pn: ,,Rozwój infrastruktury edukacyjnej" - na które składa się wyżej opisane dwa zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacja finansowa lub ekonomiczna:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolność techniczna lub zawodowa posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.:
a) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont budynku o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto (słownie czterysta tysięcy zł brutto). Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia w ramach jednej umowy;
b) Wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane:
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydanymi zgodnie z art. 12 ust. 1, oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 07.07. 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. 2021, poz. 2351 zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2021, zm. 2351 zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz.U. z 2023, poz. 334 ).
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie lub samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) UPZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r. poz. 275 zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) UPZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięć) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) PLN.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt X.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, dostawy i usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek dotyczący doświadczenia muszą spełniać ci z Wykonawców, którzy będą wykonywać czynności, co do których wymagane jest ww. doświadczenie.
W przypadku, o którym mowa w pkt. XII.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 UPZP. składają oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SWZ.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Warunek dotyczący doświadczenia będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże się w całości posiadanym doświadczeniem i będzie brał czynny udział w realizacji zamówienia. Zamówienie może być realizowane tylko przez Wykonawców, którzy posiadają w tym zakresie doświadczenie określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.
Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielanie zaliczki na poczet realizacji całego przedmiotu zamówienia, w wysokości 5% wynagrodzenia brutto określonego w § 8 umowy. Zaliczka zostanie przekazana na wniosek Wykonawcy, zawierający nazwę zadania, wnioskowaną kwotę zaliczki, nr rachunku bankowego, na który mają zostać wypłacone środki.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został określony w załączniku nr 5 do SWZ - istotne postanowienia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.