Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6116z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja systemu kanalizacyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja systemu kanalizacyjnego

Data zamieszczenia: 2023-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A
Porcelanowa 21
40-246 Katowice
powiat: Katowice
+48 32 350 00 75, +48 32 350 00 75
zamowienia@kisa.katowice.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150195
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: 20 000,00 PLN
Nr telefonu: +48 32 350 00 75, +4
Termin składania ofert: 2023-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja systemu kanalizacyjnego w Ul. Objazdowej w Katowicach
Powstaje w kontekście projektu
POIS.02.03.00-00-0182/16 - Uporządkowanie gospodarki ściekowej w mieście Katowice - Etap III

Część 1
Modernizacja systemu kanalizacyjnego w Ul. Objazdowej

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Modernizacja systemu kanalizacyjnego w Ul. Objazdowej w Katowicach".
2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu kanalizacyjnego w rejonie Ul. Objazdowej, Morawa, Bednarskiej i Obrońców Westerplatte poprzez budowę kanalizacji sanitarnej oraz przebudowę i budowę kanalizacji deszczowej.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości ok. 430,00 mb, w tym ok. 293,80 mb kanału o średnicy DN315mm, ok. 130,00 mb kanałów o średnicy DN200mm oraz przewiert sterowany rurą GRP DN450mm o długości ok. 8,60 mb.
Ponadto zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości ok. 410,00 mb, w tym ok. 250,00 mb kanału o średnicy DN315mm, ok. 40,00 mb kanałów o średnicy DN200mm oraz
ok. 120,00 mb kanałów o średnicy DN160mm.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 8a - 8i do SIWZ.
Wszędzie tam, gdzie jest mowa o konkretnym dostawcy lub producencie urządzenia czy materiału lub o konkretnym urządzeniu lub materiale należy przez to rozumieć, że jest to przykładowe rozwiązanie wskazujące jedynie ich parametry techniczne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów innych producentów lub dostawców pod warunkiem, że urządzenia te (materiały) będą posiadały parametry techniczne i jakość nie gorszą niż określona w dokumentacji.
4. Wymagania dodatkowe w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca poniesie koszty użytkowania terenu w trakcie robót, utrzymania placu budowy, terenu przyległego oraz przywrócenia terenu do stanu pierwotnego a także koszty dostosowania się do pozostałych wymagań określonych w SIWZ.
2) Wszystkie elementy i materiały zastosowane przez Wykonawcę muszą posiadać dopuszczenie do stosowania na terenie szkód górniczych.
3) Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zaktualizuje i uzgodni projekt organizacji ruchu.
4) Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przedstawienia karty przekazania odpadów do utylizacji, w tym gruzu i ziemi z wykopów lub przedstawić inny dokument na ich ponowne wykorzystanie lub recykling.
Koszty czynności wymienionych powyżej uważa się za wycenione przez wykonawcę, ujęte w cenie oferty i niepodlegające odrębnej zapłacie.
5. Pożądane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizytację terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy. Wszystkie koszty dokonania wizytacji terenu budowy ponosi Wykonawca.
6. Uzupełnieniem treści niniejszego ogłoszenia są następujące załączniki:
Ogłoszenie o zamówieniu_1403023
SIWZ
Załączniki nr 1-5 do SIWZ_wersja edytowalna
Załącznik nr 6 do SWZ_Wzór umowy
Załącznik nr 6a do SIWZ_Wzór karty gwarancyjnej
Załącznik nr 7 do SIWZ_Warunki szczególne zajęcia nieruchomości
Załącznik nr 8a do SIWZ_Projekt budowlany - UWAGA. Ze względu na zbyt duży rozmiar pliku dostępny jest on na stronie prowadzonego postępowania w następującej lokalizacji: https://katowickieinwestycje.pl/zamowienia-publiczne/modernizacja-systemu-kanalizacyjnego-w-ul-objazdowej-w-katowicach/
Załącznik nr 8b do SIWZ_Projekt wykonawczo_techniczny
Załącznik nr 8c do SIWZ_Projekt_branża drogowa
Załącznik nr 8d do SIWZ_STWiORB
Załącznik nr 8e do SIWZ_Operat dendrologiczny
Załącznik nr 8f do SIWZ_Projekt organizacji ruchu
Załącznik nr 8g do SIWZ_Teczka uzgodnień - UWAGA. Ze względu na zbyt duży rozmiar pliku dostępny jest on na stronie prowadzonego postępowania w następującej lokalizacji: https://katowickieinwestycje.pl/zamowienia-publiczne/modernizacja-systemu-kanalizacyjnego-w-ul-objazdowej-w-katowicach/
Załącznik nr 8h do SIWZ_Decyzja o pozwoleniu na budowę
Załącznik nr 8i do SIWZ_Przedmiar robót
Załącznik nr 9 do SIWZ_Wzory dokumentow
7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Okres gwarancji
Gwarancja jakości dla robót budowlanych rozpoczyna bieg od daty wystawienia protokołu końcowego robót i trwa min. 3 lata.

CPV: 45111200-0, 45231300-8, 45232000-2, 45233200-1, 45236000-0

Dokument nr: 2023-3495-150195, KISA/TOt/05/I/2023/POIŚ/WNIOSEK_IV/ZAD.22_

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-29

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 30 ust. 1 lit. d) Regulaminu.
Warunki zmiany umowy
1. Umowa zostanie zawarta zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający
przewiduje zmiany dotyczące postanowień zawartej umowy w zakresie określonym we wzorze umowy.
2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie
pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zakazuje się zmian postanowień zawartejUmowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 4.
4. W związku z art. 50 Regulaminu Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w
stosunku do treści oferty, w okolicznościach, o których mowa w załącznikach do niniejszego ogłoszenia,
tj.: "Ogłoszenie o zamówieniu_14032023" i "Załącznik nr 6 do SIWZ_Wzór umowy"
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 11 Regulaminu, dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia - w szczególności wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub ogólnospławnej o długości min. 500 mb.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi zostać spełniony minimum przez jednego z wykonawców.
2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3.Treść zobowiązania, o którym mowa w ust. 2, powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy, na czym polega udział w realizacji zamówienia. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa poprzez podwykonawstwo tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.
4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz ofertą dokumentów i oświadczeń.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 11 Regulaminu, dotyczące:
1) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia - w szczególności dysponują bądź będą dysponować:
a) Kierownikiem Budowy posiadającym:
Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączny potencjał techniczny i osobowy.
2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3.Treść zobowiązania, o którym mowa w ust. 2, powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy, na czym polega udział w realizacji zamówienia. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa poprzez podwykonawstwo tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.
4.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz ofertą dokumentów i oświadczeń.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Kompletna oferta musi zawierać:
1)Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
4)Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. IX SIWZ składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5)Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. IX SIWZ.
6)Wypełniony przedmiar robót ze wskazaniem cen jednostkowych pozycji przedmiaru robót oraz wartości tych pozycji w układzie zgodnym z zawartym w SIWZ przedmiarem robót - Załącznik nr 8i do SIWZ. Konieczna jest wycena wszystkich pozycji przedmiaru robót.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
I. Wymagania dotyczące wadium.
1. Wysokość wadium.
1) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium o wartości:
20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i na cały okres związania ofertą.
2. Forma wadium.
1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego,
c) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d) kwotę gwarancji,
e) termin ważności gwarancji,
f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego po zaistnieniu co najmniej jednej z przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 11 Regulaminu
g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa.
Dodatkowo zaleca się, aby z treści gwarancji wynikało, że:
a) gwarancja jest wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
b) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą.
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:
Bank Ochrony Środowiska S.A. oddział w Katowicach
Nr rachunku: 54 1540 1128 2112 7002 5217 0002
Przelew powinien wskazywać numer niniejszego postępowania.
2) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą lub jako oddzielny od oferty dokument (w oryginale) - w Biurze Obsługi Klienta (parter) Zamawiającego 40-246 Katowice, ul. Porcelanowa 21, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00.
4. Termin wniesienia wadium.
1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest nie wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
II.Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1. Informacje ogólne.
Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1) Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie przez Wykonawcę.
2) Wybrany w zamówieniu Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy.
3. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
2) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu winno być wniesione w PLN
3) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Ochrony Środowiska S.A. oddział w Katowicach
Nr rachunku: 54 1540 1128 2112 7002 5217 0002
4) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu pomniejszone o koszt prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
5) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w postaci gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;
b) dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego;
c) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;
d) kwotę gwarancji;
e) zobowiązania gwaranta do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,
f) zapewnienia wykonalności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
g) określenia miejsca rozstrzygania sporów w sądzie właściwym dla siedziby Zamawiającego.
III.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę, zawierającą w swojej treści minimum postanowienia określone w pkt. X.3 SIWZ.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-14
Data ostatniej zmiany
2023-03-14 13:06:31

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ,,cena"
Ranga procentowa kryterium: 90%.
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta: 90 punktów.
Szczegółowy opis kryterium "Cena" został zawarty w pkt. XXII. SIWZ, stanowiącej załącznik do ogłoszenia.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium ,,okres udzielonej gwarancji".
Ranga procentowa kryterium: 10%.
Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta - 10 punktów
Szczegółowy opis kryterium "okres udzielonej gwarancji" został zawarty w pkt. XXII. SIWZ, stanowiącej załącznik do ogłoszenia.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Michał Kuszka
tel.: +48 32 350 00 75
e-mail: zamowienia@kisa.katowice.pl
Żaneta Biros
tel.: +48 32 350 00 75
e-mail: zamowienia@kisa.katowice.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.