Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6100z ostatnich 7 dni
24376z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej

Data zamieszczenia: 2023-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
Pułaskiego 6
42-300 Myszków
powiat: myszkowski
34/31-59-100, faks 34/31-59-160
mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl
https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Województwo: śląskie
Miasto: Myszków
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 34/31-59-100, faks 3
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Powiatu Myszkowskiego
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część I - Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Powiatu Myszkowskiego obejmująca cztery zadania:
1.1.1. Zadanie I - Budowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół nr 2
im. H. Kołłątaja w Myszkowie.
Przedmiotem inwestycji jest budowa bieżni 4-torowej poliuretanowej - 104x5,5m, budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej - 44,2x32,1 m
oraz drenaż, ciągi pieszo-jezdne, oświetlenie, ogrodzenie i elementy małej architektury. Budowa boiska trawiastego wraz z instalacją nawadniającą nie stanowi zakresu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Załącznik Nr 1a) - Projekt budowlany,
Załącznik Nr 1.1a) - Projekt architektoniczno-budowlany,
Załącznik Nr 1.2a) - Mapa do celów projektowych Nr 1,
Załącznik Nr 1.3a) - Mapa do celów projektowych Nr 2,
Załącznik Nr 1.4a) - Mapa do celów projektowych Nr 3,
Załącznik Nr 1b) - Przedmiar ETAP 1,
Załącznik Nr 1c) - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR).
1.1.2. Zadanie II - Modernizacja boisk przy Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie.
Przedmiotem inwestycji jest remont zaplecza szatniowo-socjalnego przy boisku sportowym na terenie Zespołu Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie wraz
z remontem boisk sportowych oraz wymianą wyposażenia. Obiekt budowlany jest położony w miejscowości Myszków na działce nr ew. 3749/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Załącznik Nr 2a) - Projekt budowlany,
Załącznik Nr 2.1a) - Projekt zagospodarowania działki,
Załącznik Nr 2b) - Przedmiar,
Załącznik Nr 2c) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR),
Załącznik Nr 3) - Granulat Zadanie 2
1.1.3. Zadanie III - Modernizacja istniejących budynków socjalnych kompleksu sportowego ,,Moje boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół
w Żarkach.
Przedmiotem inwestycji jest remont zaplecza szatniowo-socjalnego przy boisku sportowym na terenie Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach. Obiekt budowlany położony jest w miejscowości Żarki na działce nr ew. 2480/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Załącznik Nr 3a) - Projekt budowlany,
Załącznik Nr 3.1a) - Rys. zaplecze ZS
Załącznik Nr 3b) - Przedmiar ZS Żarki zaplecze,
Załącznik Nr 3c) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (STWIOR zaplecze ZS Żarki).
1.1.4. Zadanie IV - Budowa boiska do piłki siatkowej - plażowej przy Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach.
Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska do piłki siatkowej - plażowej przy Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach. Obiekt budowlany położony jest w miejscowości Żarki na działce nr ew. 2480/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Załącznik Nr 4a) - Projekt budowlany,
Załącznik Nr 4.1a) - Rys. - boisko plażowe,
Załącznik Nr 4b) - Przedmiar boiska piłka plażowa.
Załącznik Nr 4c) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR).
1.1.5. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi na Przedmiot zamówienia w zakresie Części I wynosi 36 miesięcy a maksymalny 84 miesiące. Gwarancja producenta materiałów i urządzeń może być dłuższa niż gwarancja Wykonawcy. Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert, o których mowa w Rozdziale XI ust.3 SWZ.
1.3. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.4. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
1.5. Warunki wypłaty wynagrodzenia w zakresie Części I i Części II postępowania zostały określone w projektach umów.
1.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności Nadzoru Inwestorskiego związanego z realizacją zadania inwestycyjnego, pn.: Budowa
i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Powiatu Myszkowskiego obejmującego:
Zadanie I - Budowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie;
Zadanie II - Modernizacja boisk przy Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego
w Myszkowie;
Zadanie III - Modernizacja istniejących budynków socjalnych kompleksu sportowego ,,Moje boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Żarkach;
Zadanie IV - Budowa boiska do piłki siatkowej - plażowej przy Zespole Szkół
im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi Załącznik Nr 13 do SWZ - Projektowane
postanowienia umowne w zakresie Części II.
1.2.2. Szczegółowy zakres prac objętych nadzorem inwestorskim przedstawia dokumentacja techniczna, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót określone w Części I niniejszego postepowania.
1.3. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.4. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
1.5. Warunki wypłaty wynagrodzenia w zakresie Części I i Części II postępowania zostały określone w projektach umów.

CPV: 45000000-7, 45112720-8,45212220-4,31527200-8,45100000-8,45200000-9, 71520000-9, 71247000-1

Dokument nr: 2023/BZP 00134363, IR.272.1.3.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatmyszkowski.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: ,,Platformą") dostępnej pod adresem: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/ oraz poczty elektronicznej wskazanej w rozdziale I ust. 1 SWZ.
2. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tzn. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 17.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" oraz z art. 19 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Powiat Myszkowski z siedzibą w Myszkowie, 42-300 Myszków, Ul. Pułaskiego 6, NIP 577 197 51 85, REGON 152180808, w jego imieniu Starosta Myszkowski;
b) Wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych w / Powiecie Myszkowskim / z którym można się skontaktować pod adresem: iod@powiatmyszkowski.pl,
tel. 34/315 91 00;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Powiatu Myszkowskiego - 2 części (znak sprawy: IR.272.1.3.2023) - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu - podmiot przetwarzający, z którym została zawarta umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowań o zamówienie publiczne oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp.;
d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów
z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz. U. z 2011 r. nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat
w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych.
e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
h) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
17.2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
17.3. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia
do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
17.4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień publicznych dostępnej pod adresem https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.