Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż dźwigu osobowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż dźwigu osobowego

Data zamieszczenia: 2023-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Scanmed Spółka Akcyjna
ul. Stefana Okrzei 1A
03-715 Warszawa
powiat: Warszawa
+48 734 120 768
krzysztof.pietras@scanmed.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150261
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 734 120 768
Termin składania ofert: 2023-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2023 dotyczące dostawy i montażu dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w szybie windowym wraz z demontażem dotychczas zainstalowanego dźwigu do Szpitala im. Rudolfa Weigla w Blachowni.
Powstaje w kontekście naboru
POPT.21.27.00-IZ.00-00-001/21 - Brak

Część 1

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w szybie windowym wraz z demontażem dotychczas zainstalowanego dźwigu do Szpitala im. Rudolfa Weigla w Blachowni.
2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Szpital im. Rudolfa Weigla w Blachowni, Ul. Sosnowa 16, 42-290 Blachownia, segment C.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 oraz 1a do Zapytania ofertowego.
4. Przedstawione w załączniku 1 oraz 1a do Zapytania ofertowego cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego produktu, narzędzi lub innego wyposażenia medycznego (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany produkt musi spełniać określone w załączniku parametry techniczne. Parametry oferowanych produktów mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w zapytaniu ofertowym.
Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości towaru. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w produktu lub równoważnego. Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania potwierdzenia wiarygodności przedstawionych przez Wykonawcę danych we wszystkich dostępnych źródłach, w tym u producenta.
Uwaga:
Parametry stanowią wymagania - nie spełnienie choćby jednego z w/w wymogów spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do podania parametrów w jednostkach wskazanych w tabeli załącznika.
5. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą :
1) spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym, w szczególności warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 i 1a do Zapytania ofertowego. Niespełnienie choćby jednego z warunków granicznych określonych w załączniku nr 1 i 1a spowoduje odrzucenie oferty,
2) być fabrycznie nowe, w pełni sprawne,
3) odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia,
4) być wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych, fizycznych i prawnych,
5) nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.
6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia gwarancji oraz usługi serwisowej zgodnie ze złożoną ofertą.
7. Zamawiający wymaga, aby oferowana winda spełniała wszystkie niezbędne wymogi i normy według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury a jej parametry były zgodne z przepisami i zaleceniami Urzędu Dozoru Technicznego dla wind montowanych w szpitalach.
8. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem oferty Oferent uczestniczył w wizji lokalnej na miejscu inwestycji w Szpitalu im. Rudolfa Weigla w Blachowni przy ulicy Sosnowej 16. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy zgłaszać na adres: Krzysztof Pietras: +48 734-120-768, adres e-mail:krzysztof.pietras@scanmed.pl min. 4 dni robocze przed planowanym terminem.
9. Zamawiający wymaga, aby w trakcie wizji lokalnej Oferent dokonał szczegółowych oględzin w zakresie wysokości podnoszenia, wymiarów szybu, wymiarów nadszybia.
10. Zamawiający wymaga, aby w ramach niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający zapewnił montaż oraz transport podzespołów, roboty budowlane i elektroinstalacyjne, niezbędne prace malarskie i budowlane, niezbędne prace elektroinstalacyjne z pomiarami oraz wywóz i utylizację gruzu i innych pozostałości.
11. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był zgodny ze Standardami Dostępności opisanymi w załączniku 1a niniejszego zapytania ofertowego.
12. Do konserwacji urządzenia dźwigu (windy) zobowiązany jest Zamawiający. Wykonawca nie może warunkować swej deklarowanej gwarancji (zawartej w ofercie) od czynności konserwacyjnych urządzenia dźwigu wykonywanych przez siebie lub przez wskazane podmioty.
13. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania specyfikacji określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następującej dokumentacji:
a. protokołu końcowego odbioru robót wraz z załączonymi dokumentami odbiorowymi (dokumentacja powykonawczą), w tym odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego
b. instrukcję obsługi zawierającą rysunki i schematy niezbędne do prawidłowego użytkowania dźwigu
c. certyfikaty, aprobaty, dopuszczenia, deklarację zgodności CE, itp.
d. protokoły pomiarów rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, uziemień roboczych i odgromowych oraz ochrony przeciwporażeniowej instalacji
e. oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie ze sztuką, wiedza techniczną i przepisami prawa
f. sporządzenie protokołów z zastosowanych materiałów
g. protokół z robót podlegających zakryciu,

CPV: 42416100-6, 45000000-7, 45310000-3, 45313100-5, 45315100-9, 45400000-1, 45421130-4, 50750000-7, 71320000-7

Dokument nr: 2023-44150-150261, 3/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-17

Miejsce i termin realizacji:
15. Termin realizacji zamówienia: 120 dni od daty podpisania umowy
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
częstochowski
Gmina
Blachownia
Miejscowość
Blachownia

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, po uzyskaniu zgodnej woli obu stron.
2. Poza przesłankami zmian umowy określonymi w wytycznych horyzontalnych, dopuszczalna jest zmiana umowy w następujących przypadkach:
1) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, niezbędnych dla wykonania przedmiotu Umowy. Nie stanowi zmiany w Umowie udzielenie przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy zamówień na dodatkowe dostawy, polegających na częściowej wymianie dostarczonego Sprzętu, a zmiana Wykonawcy prowadziłaby do nabycia materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu Sprzętu. Możliwość zastosowania tego postanowienia będzie każdorazowo oceniana przez Zamawiającego w świetle postanowień wytycznych horyzontalnych,
2) wystąpienia siły wyższej; przez siłę wyższą Zamawiający będzie rozumiał dowolną nieprzewidywalną, wyjątkową sytuację lub takie zdarzenie będące poza kontrolą Stron , które uniemożliwiają którejkolwiek z nich wywiązanie się ze swoich obowiązków na podstawie Umowy i które nie były wynikiem błędu lub zaniedbania po ich stronie, i których nie można było uniknąć przez postępowanie z odpowiednią i uzasadnioną należytą starannością,
3) podpisania przez Zamawiającego aneksu do Umowy o dofinansowanie projektu, o którym mowa w § 1 ust. 6 Umowy, z zmieniającego zasady i terminy jej realizacji,
4) przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień,
5) konieczności uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych decyzji administracyjnych, pozwoleń i uzgodnień,
6) ustalenia, że wykonanie Umowy zgodnie z załącznikami do Zapytania ofertowego nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w takim przypadku, Umowa zostanie zmieniona w ten sposób, by opowiadała obowiązującym regulacjom prawnym.
8) zmiany zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian
9) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% Ceny brutto Sprzętu wskazanej w Umowie,
10) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% Ceny brutto Sprzętu wskazanej w Umowie,
11) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; w przypadku zmiany podwykonawcy, Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
12) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne w rozumieniu art. 3 Pzp i jednocześnie jest mniejsza od 10% Ceny brutto Sprzętu wskazanej w Umowie.
3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Istotne postanowienia umowy oraz kary umowne:
1. Niezależnie od wskazanych w treści Zapytania ofertowego warunków, jakie będzie zawierała umowa zawarta z Wykonawcą, Zamawiający wskazuje, że umowa ta będzie odwoływała się do następujących postanowień:
1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa.
2) Wykonawca będzie uprawniony do wystawienia faktury/faktur po sporządzeniu przez strony umowy protokołu odbioru wykonanych dostaw.
3) Zamawiający dokona zapłaty na podstawie faktury, wystawionej przez Wykonawcę, na rachunek przez niego wskazany. Faktura musi odwoływać się do 30-dniowego terminu płatności.
2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
1) za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu Umowy, w tym w dostawie Sprzętu - w wysokości 1% Ceny brutto za każdy dzień opóźnienia;
2) za opóźnienie w przystąpieniu do usunięcia wad Sprzętu w wysokości 1% Ceny brutto, za każdy dzień opóźnienia liczony od upływu terminu wskazanego w § 5 ust. 5 Umowy;
3) za opóźnienie w usunięciu wad Sprzętu stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji w wysokości 1% Ceny brutto, za każdy dzień opóźnienia liczony od upływu terminów wskazanych w § 5 ust. 6 Umowy;
4) z tytułu odstąpienia od Umowy z przyczyn występujących po stronie Wykonawcy w wysokości 10% Ceny brutto.
5) Kary umowne mogą się sumować ale łączna wysokość nałożonych kar umownych nie może przekraczać 30% Ceny brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
3. Kompletna oferta musi zawierać wszystkie wymienione poniżej dokumenty:
a) Wypełniony i podpisany dokument zawierający ,,Opis przedmiotu zamówienia i parametry techniczne" (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego),
b) Wypełniony i podpisany dokument zawierający ,,Opis spełnienia ,,Standardów Dostępności" (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do niniejszego Zapytania ofertowego),
c) Wypełniony i podpisany ,,Formularz ofertowy" (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).
d) Wypełnione i podpisane ,,Oświadczenie wykonawcy" (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
2. Z udziału w postępowania wykluczeni zostaną Oferenci powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy,
a Oferentem. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy dot. braku powiązań - wg zał. nr 3 do Zapytania ofertowego.
3. Z udziału w postępowania wykluczeni zostaną również Oferenci wobec których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy- wg zał. nr 3 do Zapytania ofertowego
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawartego w zał. nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawartego w zał. nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
d. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawartego w zał. nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
b. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawartego w zał. nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
e. dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawartego w zał. nr 2 do Zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-14
Data ostatniej zmiany
2023-03-14 14:12:33

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punkty w ramach kryterium Cena brutto w PLN (C) będą przyznawane wg następującej formuły:
C = (łączna najniższa oferowana cena brutto w zbiorze wszystkich ofert/ łączna cena brutto oferty rozpatrywanej) x 100 x 100%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Krzysztof Pietras
tel.: +48 734 120 768
e-mail: krzysztof.pietras@scanmed.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.