Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup koparki do prac ziemnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup koparki do prac ziemnych

Data zamieszczenia: 2023-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GARDEN" Marek Ignatowicz
Zacisze 4
15-138 Białystok
powiat: Białystok
502254214
marek.garden@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150013
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: ---
Nr telefonu: 502254214
Termin składania ofert: 2023-04-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup koparki do prac ziemnych
Powstaje w kontekście projektu
POPW.01.03.01-20-0013/22 - Produkcja basenów w innowacyjnej niskotemperaturowej technologii kompozytowej GARDEN SYSTEM na bazie nowatorskiej receptury żywicy poliuretanowej

Część 1
Zakup koparki do prac ziemnych

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
W związku z realizacją projektu nr POIR.01.03.01-20-0013/22, pt. ,,Produkcja basenów w innowacyjnej niskotemperaturowej technologii kompozytowej GARDEN SYSTEM na bazie nowatorskiej receptury żywicy poliuretanowej", firma Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GARDEN" Marek Ignatowicz zaprasza do składania ofert na dostawę koparki do prac ziemnych.
Zapytanie ma charakter warunkowy, gdzie warunkiem uruchamiającym jest uzyskanie przez Zamawiającego zgody z Instytucji Pośredniczącej - Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na sfinansowanie zakupu przedmiotu zamówienia w ramach budżetu realizowanego projektu.
Celem zamówienia jest zakup i dostawa koparki do prac ziemnych - fabrycznie nowej (1 szt.), zgodnej ze wskazaną specyfikacją.
Specyfikacja określa minimalne parametry koparki gąsienicowej, co oznacza, że Zamawiający zaakceptuje rozwiązania o lepszych parametrach niż wskazane poniżej, jak również dopuszczalne są rozwiązania równoważne.
1. Koparka fabrycznie nowa - wyprodukowana nie wcześniej niż w 2022 r.
2. Parametry techniczne:
Dane koparki:
1) Ciężar całkowity maszyny gotowej do pracy (razem z osprzętem): od 7,0 t do 7,5 t
2) Rodzaj podwozia: gąsienicowe
3) Szerokość gąsienic od 420 mm do 450 mm
4) Długość całkowita do od 3000 do 3500 mm
5) Wysokość całkowita od 2500 do 2900 mm
6) Szerokość całkowita do 2100 mm
7) Prześwit min 300 mm
8) Hydraulicznie podnoszony lemiesz
9) Minimalna wysokość załadunku z łyżką ładowarkową 3500 mm
10) Zasięg maksymalny ramienia min 6500 mm
11) Maksymalna głębokość kopania min 3500 mm
12) Udźwig maksymalny na widłach zgodnie z ISO10567 min 1400 kg
13) Wysięgnik min. 3 częściowy z hydraulicznie łamanym środkowym segmentem
14) Hak na końcu wysięgnika
16) Sygnał cofania
17) Ostrzegawcze światło (kogut)
18) Elektryczna pompka do tankowania
19) Manualny układ smarowania - punkty smarne górnej części maszyny scentralizowane w jednym miejscu
20) Dwa tryby pracy: ładowarka (ruchy robocze łyżką odpowiadające ruchom ładowarki jednonac-zyniowej lub ładowarki teleskopowej) oraz koparka (ruchy robocze ramienia odpowiadające stero-waniu koparki).
21) Wyposażenie:
- łyżka skarpowa sterowana hydraulicznie 1500 mm,
- łyżka ładowarkowa SKID,
- łyżka koparkowa,
- widły do ładowania.
Napęd:
1) Prędkość maksymalna 10 km/h
2) Silnik wysokoprężny turbodoładowany spełniający normę EU Stage V i U.S. EPA Tier 4 Final min 75 KM
3) Filtr paliwa, oleju silnikowego, powietrza typu cyklon
4) Zbiornik paliwa min 70 l
5) Możliwość sterowania jazdą zarówno za pomocą joysticków jak i pedałów nożnych
Hydraulika:
1) Funkcja pozwalająca na zamianę funkcji zamykania i otwierania łyżki
Kabina operatora:
1) Kabina spełniająca normę ROPS FOPS
2) Regulowany fotel operatora
3) Ogrzewanie i klimatyzacja kabiny operatora
4) Osłona przeciwdeszczowa
5) Gniazdo 12V
3. Dodatkowe wymagania:
1) Okres gwarancji: minimum 24 miesiące od podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego lub 3000 motogodzin (w zależności co wystąpi pierwsze).
2) Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od podpisania UMOWY lub wejścia w życie UMOWY WARUNKOWEJ, nie później niż do 31.08.2023 r.
3) Miejsce realizacji i dostawy zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GARDEN" Marek Ignatowicz, Ul. Zacisze 4, 15-138 Białystok.
4) Termin płatności: do 14 dni.
4. Dodatkowe informacje:
1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz ze sprzętem instrukcję obsługi koparki oraz wszelkie certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające sprzęt do użytku (jeśli dotyczy). Przedmiotowe dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, dopuszczone jest załączenie tłumaczenia na języ polski.
2) W ramach ww. zakupu Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na terenie miasta Białystok, dokona próbnego uruchomienia koparki oraz przeprowadzi niezbędny instruktaż dla przyszłego operatora maszyny.
3) W każdym przypadku, gdy w treści ogłoszenia przy opisie przedmiotu zamówienia posłużono się wskazaniem nazwy własnej wyrobu lub innego wyróżnika, który identyfikuje konkretny wyrób, Oferent ma prawo zaoferować produkt równoważny. Posłużenie się w opisie przedmiotu zamówienia wskazanymi powyżej określeniami miało na celu wyłącznie wskazanie urządzenia, którego parametry stanowią wymagany poziom (standard) jakości.
4) Zamawiający wymaga, aby w złożonej ofercie zostały uwzględnione informacje dotyczące modelu i producenta. Elementem formularza jest również oświadczenie, że oferowany sprzęt spełnia wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia zgodności przedłożonych dokumentów i oświadczeń ze stanem faktycznym, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia zgodności przedmiotu oferty z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie postępowania bez podania uzasadnienia lub jego zakończenia bez wyboru oferty na każdym etapie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo, iż z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta UMOWA WARUNKOWA, która wejdzie w życie po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody Instytucji Pośredniczącej na zakup sprzętu o wskazanej specyfikacji, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie. Niezwłocznie po otrzymaniu zgody, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym fakcie, co będzie stanowiło uruchomienie umowy i od tej daty liczony będzie czas dostawy.
Okres gwarancji
24 miesiące

CPV: 43260000-3, 43261000-0, 43300000-6

Dokument nr: 2023-48849-150013

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-13
Ofertę wraz z załącznikami należy składać w formie elektronicznej lub papierowej.
Ofertę w wersji elektronicznej (oferta wraz z załącznikami powinna stanowić skan podpisanej oferty) należy przesłać na adres e-mail: marek.garden@gmail.com lub za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności.
Ofertę w wersji papierowej należy przesłać na adres: Ul. Zacisze 4, 15-138 Białystok.
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa z końcem dnia 13.04.2023 r.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podlaskie
Powiat
Białystok
Gmina
Białystok
Miejscowość
Białystok

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do umowy, w tym terminu realizacji zamówienia, w przypadku zmiany terminu realizacji Projektu lub jego etapów, w ramach którego umowa jest realizowana lub w sytuacji zaistnienia okoliczności wynikających z przyczyn merytorycznych, uzasadniających wprowadzenie takich zmian.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków realizacji umowy (w tym w szczególności terminów, przedmiotu i zakresu umowy, wynagrodzenia, obowiązków stron, zakresu odpowiedzialności) w przypadku zaistnienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, skutkujących niemożliwością dotrzymania pierwotnych warunków wynikających z umowy lub gdy taka potrzeba wyniknie ze strony Instytucji Pośredniczącej, albo ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku
przeprowadzonego postępowania z następujących powodów:
1. Uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Obiektywnych przyczyn niezależnych do Zamawiającego lub Wykonawcy,
3. Okoliczności siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy,
4. Zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
5. Innych zdarzeń zewnętrznych lub sytuacji, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć, ani im zapobiec, a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z umową;
6. Otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt (Instytucji Pośredniczącej) zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
7. Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku, gdy: niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia i niezależnych od niego (np. siła wyższa, klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne).
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać jedynie Oferenci spełniający warunki udziału w postępowaniu tj.: posiadają wiedzę oraz doświadczenie do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Zamawiający uzna, iż Oferent zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostarczył należycie co najmniej 3 koparki do prac ziemnych.
SPOSÓB OCENY:
1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Oferenta zawartego w pkt V Formularza oferty (załącznik nr 1 do ogłoszenia) oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostawy (np. protokół zdawczo-odbiorczy bez zastrzeżeń, referencje lub inne dowody). Ocena spełnienia wymogów zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.
2. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub skanu ww. dokumentów (przy ofercie elektronicznej).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać jedynie Oferenci spełniający warunki udziału w postępowaniu tj.: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.
Zamawiający uzna, iż Oferent zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który na moment składania oferty nie został wpisany do KRD lub innego rejestru długów oraz nie jest w stanie likwidacji i/lub upadłości.
SPOSÓB OCENY:
1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Oferenta zawartego w pkt V Formularza oferty (załącznik nr 1 do ogłoszenia). Ocena spełnienia wymogów zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.
2. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do weryfikacji oświadczeń Oferenta (spełnia/nie spełnia).
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Do postępowania zostaną dopuszczeni Oferenci spełniający warunki udziału w postępowaniu tj. posiadają potencjał techniczny umożliwiający wykonywanie określonej działalności lub czynności.
Zamawiający uzna, iż Oferent zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który: posiada stacjonarny punkt serwisowy lub serwis mobilny zapewniający czas reakcji (czs podjęcia interwencji lub czynności serwisowych) wynoszący do 48 godzin w dni robocze (poniedziałek - piątek) po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia.
SPOSÓB OCENY:
1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do ogłoszenia) oraz załączonych dokumentów. Ocena spełnienia wymogów zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty:
a) dokumenty określające warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego,
b) wykaz punktów serwisowych (jeśli dotyczy).
Dokumenty należy złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub skanu ww. dokumentów (przy ofercie elektronicznej).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oferenci przystępujący do postępowania zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty:
1. Pisemna oferta na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia.
Oferenci przystępujący do postępowania zobowiązani są zawrzeć w ofercie:
a. Dane identyfikujące Oferenta (pełna nazwa, adres lub siedziba, e-mail, telefon, numer NIP);
b. Imię i nazwisko, numer telefonu i adres e-mail osoby wyznaczonej do kontaktów w sprawie oferty;
c. Cenę netto/brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia;
Całkowitą cenę oferty jaką Oferent żąda, podaną w walucie PLN, wpisaną cyframi oraz słownie [cena powinna zostać podana wraz podatkiem od towarów i usług VAT) chyba, że oferta zostanie złożona przez podmiot zagraniczny, który na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązane do uiszczenia podatku od towarów i usług VAT na terenie Polski. Oferty sporządzone przez takich Oferentów zawierają cenę bez podatku od towarów i usług VAT.
d. Oświadczenia o spełnieniu wszystkich warunków dodatkowych stawianych Oferentom.
2. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw: protokół zdawczo-odbiorczy bez zastrzeżeń lub referencje - zgodnie z opisem warunku Wiedza i doświadczenie. Dokumenty te należy składać w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta albo skanu ww. dokumentów (przy ofercie elektronicznej).
3. Dokumenty określające warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego wraz z wykazem punktów serwisowych (jeśli dotyczy) - zgodnie z opisem warunku Potencjał techniczny.
Oferent jest związany złożoną ofertą przez okres 60 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W tym terminie powinna zostać podpisana UMOWA lub UMOWA WARUNKOWA dotycząca realizacji zamówienia (w zależności od tego, czy do tego czasu Instytucja Pośrednicząca wyda decyzję w sprawie możliwości zakupu sprzętu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia).
Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia zgodności przedłożonych dokumentów i oświadczeń ze stanem faktycznym, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia treści dokumentów lub oświadczeń. Uprawnienie to obejmuje sprawdzenie i wyjaśnianie zgodności przedmiotu oferty z wymaganiami ogłoszenia. Oferent musi być w stanie wykazać zgodność pod rygorem odrzucenia oferty.
DODATKOWE INFORMACJE DOT. KRYTERIUM PUNKTOWANEGO CENA
W odniesieniu do Oferentów, którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu dokonana będzie ocena ofert na podstawie kryterium:
Cena (,,C") - 100 pkt (waga kryterium 100%)
Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę łączną cenę netto w walucie PLN za wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku ofert przedstawionych w walucie obcej brana pod uwagę będzie cena netto przeliczona na kwotę w walucie PLN według średniego kursu NBP z dnia upublicznienia niniejszego zapytania w Bazie Konkurencyjności.
Oferta z ceną najniższą otrzyma 100 pkt przemnożonych przez wagę kryterium i zostanie przyjęta jako podstawa do badania pozostałych ofert. Punktacja za ceny kolejnych ofert odbędzie się wg wzoru:
Sposób obliczenia liczby punktów dla ofert w ramach kryterium:
Kryterium ,,C" = Najniższa cena oferty/Cena badanej oferty * 100 pkt * 100% (waga kryterium).
Oferowana cena powinna obejmować wszystkie koszty realizacji zamówienia, również te nie ujęte w niniejszym zapytaniu, a bez których nie można wykonać zamówienia.
Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
W przypadku takiej samej liczby punktów uzyskanych przez dwóch lub więcej Oferentów, którzy przedstawili najkorzystniejsze oferty, Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji z tymi Oferentami.
W przypadku, gdyby wszystkie ważne oferty zawierały cenę wyższą niż kwota jaką Zamawiający może wydać na sfinansowanie Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji ceny.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert: wariantowych, częściowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ogłoszenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia lub odwołania postępowania, w sytuacji zaistnienia okoliczności, które nie były znane na etapie opracowywania zapytania lub trwania postępowania.
Zamawiający odpowie na wszystkie pytania dotyczące ogłoszenia najpóźniej na 48 h przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega, iż pytania przesłane w terminie krótszym niż 48 h przed upływem terminu składania ofert mogą pozostać bez odpowiedzi.
W przypadku, gdyby wszystkie ważne oferty zawierały cenę wyższą niż kwota jaką Zamawiający może wydać na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji ceny ze wszystkimi Oferentami, którzy przedstawili ofertę. Jeśli w wyniku negocjacji najkorzystniejsza oferta nadal będzie przekraczać kwotą jaką Zamawiający może wydać na sfinansowanie zamówienia, to Zamawiający może postępowanie unieważnić.
W przypadku wątpliwości lub ujawnienia błędów bądź nieścisłości w ofercie Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Oferenta lub Oferentów do złożenia wyjaśnień. W przypadku podania innej ceny w ofercie, a innej ceny w innych dokumentach - Zamawiający przyjmie za cenę ofertową cenę podaną w Formularzu oferty (Załącznik nr 1). W przypadku podania innej kwoty wyrażonej liczbowo, a innej wyrażonej słownie - Zamawiający przyjmie za prawidłową kwotę podaną słownie.

Oferta musi być złożona zgodnie z wymaganiami opisanymi w ogłoszeniu przy wykorzystaniu Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego (data wpływu do Biura Zamawiającego lub data wpływu wiadomości e-mail lub data wpływu w BK). Jako datę wpływu Zamawiający nie uwzględnia daty stempla pocztowego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Biuro Zamawiającego otwarte w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta.
- Oferta musi być kompletna, a złożone dokumenty i oświadczenia muszą zawierać potwierdzenie spełniania wymagań określonych w zapytaniu.
- Zamawiający dopuszcza poprawienie błędów formalnych oraz uzupełnienie braków w złożonej ofercie (nie dotyczy to kryteriów oceny ofert lub złej formy oferty czy braku podpisu na ofercie). O zaistnieniu takiej konieczności zamawiający powiadomi Oferenta, kontaktując się drogą e-mailową zgodnie z danymi kontaktowymi zapisanymi w ofercie. W zawiadomieniu, o którym mowa powyżej, Zamawiający wyznaczy Oferentowi termin na poprawienie błędów lub uzupełnienie braków. Niedokonanie tego skutkować będzie odrzuceniem oferty przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wzywania do poprawienia błędów formalnych oraz uzupełnienia braków w złożonej ofercie, w przypadku, gdy ich poprawienie lub uzupełnienie nie spowoduje, iż oferta uzyska najwyższą punktację spośród ocenianych ofert.
- Uzupełniona lub poprawiona na wezwanie Zamawiającego oferta powinna spełniać wszystkie wymogi niniejszego ogłoszenia.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Wymagane dokumenty i oświadczenia sporządzone w innym języku powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w formie elektronicznej lub pisemnej pod rygorem nieważności wszystkich ofert w przypadku złożenia przez niego większej ilości ofert.
- Oferent jest związany złożoną ofertą przez okres 60 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
WYKLUCZENIA
Podlegają wykluczeniu Oferenci, którzy są powiązani osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym - zgodnie z definicją zawartą w Załączniku nr 1 Formularz oferty (pkt V.7).
DODATKOWE INFORMACJE DOT. KRYTERIUM CENA
W odniesieniu do Oferentów, którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu dokonana będzie ocena ofert na podstawie kryterium:
Cena (,,C") - 100 pkt (waga kryterium 100%)
Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę łączną cenę netto w walucie PLN za wykonanie przedmiotu zamówienia.
W przypadku ofert przedstawionych w innej walucie obcej brana pod uwagę będzie cena netto przeliczona na kwotę w walucie PLN według średniego kursu NBP z dnia upublicznienia niniejszego zapytania w Bazie Konkurencyjności.
Oferta z ceną najniższą otrzyma 100 pkt przemnożonych przez wagę kryterium i zostanie przyjęta jako podstawa do badania pozostałych ofert. Punktacja za ceny kolejnych ofert odbędzie się wg wzoru:
Kryterium ,,C" = Najniższa cena oferty/Cena badanej oferty * 100 pkt * 100% (waga kryterium).
Oferowana cena powinna obejmować wszystkie koszty realizacji zamówienia, również te nie ujęte w niniejszym zapytaniu, a bez których nie można wykonać zamówienia.
Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
W przypadku takiej samej liczby punktów uzyskanych przez dwóch lub więcej Oferentów, którzy przedstawili najkorzystniejsze oferty, Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji z tymi Oferentami.
W przypadku, gdyby wszystkie ważne oferty zawierały cenę wyższą niż kwota jaką Zamawiający może wydać na sfinansowanie Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji ceny.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-14
Data ostatniej zmiany
2023-03-14 14:05:04

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena (,,C") - 100 pkt (waga kryterium 100%)
Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę łączną cenę netto w walucie PLN za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Kryterium ,,C" = Najniższa cena oferty/Cena badanej oferty * 100 pkt * 100% (waga kryterium)

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Marek Ignatowicz
tel.: 502254214
e-mail: marek.garden@gmail.com

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.