Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa kortów oraz zadanie placu zabaw

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa kortów oraz zadanie placu zabaw

Data zamieszczenia: 2023-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK
ul. Dworcowa 55
05-070 Sulejówek
powiat: miński
zamowienia@umsulejowek.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Sulejówek
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zadanie nr 1 pn.: ,,Budowa kortów" oraz zadanie nr 2 pn. ,,Budowa placu zabaw ,,Ratajewo" w Sulejówku" w ramach projektu pn.: ,,Rozwój infrastruktury sportowo rekreacyjnej na terenie Miasta Sulejówek"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Budowa kortów" w ramach projektu pn.: ,,Rozwój infrastruktury sportowo rekreacyjnej na terenie Miasta Sulejówek"
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie trzech kortów tenisowych oraz kontenerów sanitarno-szatniowych na potrzeby obsługi kortów, przyłączy zewnętrznych i wewnętrznych, wszystkich instalacji oraz wyposażenie kontenerów zgodnie z ich przeznaczeniem. Należy przewidzieć ciągi komunikacyjne wykonane z kostki, ogrodzenie oraz oświetlenie, ławki kosze na śmieci oraz nasadzenia drzew i krzewów. Dodatkowo należy uwzględnić rezerwowe siatki tenisowe (min 3szt.) oraz 12 kompletów rakiet tenisowych oraz ok 100 szt. piłek.
2) Faza projektowa obejmuje pozyskanie wszystkich niezbędnych opinii, warunków (bądź aktualizacji załączonych do PFU), uzgodnień i decyzji niezbędnych do pozyskania i samo pozyskanie pozwolenia na budowę bądź prawomocnego zgłoszenia. Należy również wykonać dokumentację wykonawczą wszystkich branż wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym w 2 egz. papierowych i 1 egz. na nośniku zewnętrznym. Wykonawca zobowiązany jest wszystkie rozwiązania na każdym etapie uzgadniać z Zamawiającym.
3) Faza wykonawcza - Wykonawca ma obowiązek przedstawiać zamawiającemu do akceptacji karty materiałowe wszystkich materiałów, przed ich wbudowaniem. Należy używać nowych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały rozbiórkowej należy zutylizować. Podczas wykonywania prac należy bezwzględnie współpracować z Zamawiającym i Użytkownikiem. Wykonawca w swoim zakresie ma obowiązek przedstawienia dokumentacji powykonawczej papierowej w 2 egz. oraz w formie skanów na nośniku zewnętrznym 1 egz.
4) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje Program Funkcjonalno-Użytkowy pn.: ,,Program funkcjonalno-użytkowy [pfu] dla budowy trzech kortów tenisowych wraz z zagospodarowaniem terenu przy zespole szkół ponadpodstawowych im. Ignacego Jana Paderewskiego przy ulicy Paderewskiego 29 w Sulejówku (działka nr 7 w obrębie ewidencyjnym 45)" wykonanym przez PCA Paweł Chilimoniuk Architekt Sp. z o.o., biuro: Ul. Szachowa 1, budynek OKW,pok.12, teren Instytutu Łączności-PIB, 04-894 Warszawa, siedziba: Ul. Margerytki 23, 04-906 Warszawa., stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
,,Budowa placu zabaw ,,Ratajewo" w Sulejówku" w ramach projektu pn.: ,,Rozwój infrastruktury sportowo rekreacyjnej na terenie Miasta Sulejówek"
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw na części miejskiej działki oznaczonej nr. 24/2 obr.62 .
Planowane przedsięwzięcie ma na celu budowę nowego placu zabaw, pola piaskowego, układu komunikacyjnego (ścieżki piesze z nawierzchni przepuszczalnej), montaż małej architektury (siedziska, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablice informacyjne) oraz wykonanie oświetlenia i zieleni. Plac zabaw powinien zostać wkomponowany w istniejący teren, aby wycinaka drzew była jak najmniejsza. Należy uwzględnić uporządkowanie terenu ze śmieci , gałęzi i innych odpadów zalegających na terenie planowanej inwestycji.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) wykonanie dokumentacji projektowej na cele budowy placu zabaw wraz z niezbędnymi pracami przygotowawczymi (min. wizja lokalna, pozyskanie niezbędnych map, inwentaryzacja zieleni wraz z projektem gospodarki drzewostanem) oraz jej uzgodnienie z Zamawiającym;
b) wykonanie dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót;
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych oraz dokonanie zgłoszeń warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego eksploatacji;
d) prace przygotowawcze w tym jeśli zajdzie taka konieczność, wycinka części drzew po uzyskaniu przez wykonawcę niezbędnych zezwoleń/decyzji; drewno należy przekazać zamawiającemu. (pocięte odcinki do 2 m przewieźć na teren wskazany przez Zamawiającego w odległości do 10 km)
e) realizację Inwestycji zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem;
f) zakup i montaż urządzeń, drzew, krzewów, małej architektury itp.
g) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją eksploatacji i konserwacji urządzeń;
h) przekazanie Zamawiającemu obiektu do użytkowania.
W ramach dokumentacji inwestycji należy uwzględnić sporządzenie kart materiałów wszystkich materiałów użytych do realizacji. Karty wraz z deklaracjami, aprobatami itp. Należy przedstawić do akceptacji zamawiającego. Cała dokumentacja projektowa winna zostać sporządzona w 2 ezg. w wersji papierowej oraz 1 ezg. na nośniku zewnętrznym.
2) Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód/decyzji/pozwoleń, w tym od PGE, niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
3) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje Program Funkcjonalno-Użytkowy pn.: ,,Budowa palcu zabaw w Sulejówku", wykonany rzez MS BUD Jacek Stawowczyk, Ul. Cynamonowa 9, 05-071 Grabina, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 71221000-3,71320000-7,45112723-9,45212140-9, 71320000-7,71221000-3,45112723-9,45212140-9

Dokument nr: 2023/BZP 00134759, W.PRP.271.7.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74536958-c257-11ed-b311-9aae6ad31be8
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz adresu poczty elektronicznej Zamawiającego
zamówienia@umsulejowek.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do
komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
6. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy"
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji"
służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ oraz załączników do zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
12. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@umsulejowek.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Sulejówek, Ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@umsulejowek.pl ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Zadanie nr 1 pn.: ,,Budowa kortów" oraz zadanie nr 2 pn.: ,,Budowa placu zabaw ,,Ratajewo" w Sulejówku" w ramach projektu pn.: ,,Rozwój infrastruktury sportowo rekreacyjnej na terenie Miasta Sulejówek" - nr W.PRP.271.7.2023 prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1118), dalej ,,ustawa Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
o gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.