pomorskie (Sopot)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ROBOTY BUDOWLANE stacja ładowania pojazdów elektrycznych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
EKOEN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Postępu 14 02-676 Warszawa powiat: Warszawa 500 601 122 zapytania@ekoen.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150210 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | 2 500,00 zł |
Nr telefonu: | 500 601 122 |
Termin składania ofert: | 2023-04-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ROBOTY BUDOWLANE stacja ładowania pojazdów elektrycznych Powstaje w kontekście projektu RPLD.02.03.01-00-0080/22 - Przedsięwzięcie współfinansowane przez NFOŚiGW w ramach programu priorytetowego 6.4 Zeroemisyjny transport. Wsparcie infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych i infrastruktury tankowania wodoru Część 1 ROBOTY BUDOWLANE stacja ładowania pojazdów elektrycznych Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiot zamówienia dotyczy przedsięwzięcia w ramach konkursu 69/NC/OA/6.4/2021/I pn. ,,Budowa ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych przez firmę EKOEN Sp. z o.o." (dalej: ,,Projekt") współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego 6.4 ,,Zeroemisyjny transport. Wsparcie infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych i infrastruktury tankowania wodoru." Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w maksymalnym terminie realizacji, o którym mowa w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. Jeżeli maksymalny termin realizacji, o którym mowa w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego, wypada w sobotę/niedzielę lub święto, wtedy dostawę można zrealizować następnego dnia roboczego. Wykonawca podpisze umowę w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia (dalej: ,,OPZ") stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45232200-4, 45232220-0, 45310000-3, 45311000-0, 45314300-4, 45315300-1, 45317000-2, 71000000-8 Dokument nr: 2023-46908-150210 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-04-13 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat pruszkowski Gmina Nadarzyn Miejscowość Stara Wieś Wymagania: Zamówienia uzupełniające 1. Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień na dodatkowe dostawy, polegających na częściowej wymianie dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększeniu bieżących dostaw lub rozbudowie istniejących instalacji, a zmiana Wykonawcy prowadziłaby do nabycia materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Czas trwania umowy w sprawie zamówienia na dostawy dodatkowe nie może przekraczać 3 lat. 2. Zamawiający może udzielić Wykonawcy w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na usługi lub roboty budowlane, polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Warunki zmiany umowy 1. Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: a. zmiany zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, b. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: i. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, ii. zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, d. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: i. na podstawie postanowień umownych, o których mowa w lit. a, ii. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, iii. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; w przypadku zmiany podwykonawcy, Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac, e. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne w rozumieniu art. 3 Pzp i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmianę uznaje się za istotną jeżeli zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu albo nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy lub polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w lit. d. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty lub podpisywania umowy, 2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności gdy konieczność zmiany została ujawniona na etapie realizacji umowy i wymaga zmiany: a. sposobu wykonania umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji, b. sposobu wykonania umowy ze względu na obowiązki nałożone przez Instytucję Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na Zamawiającego w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Budowa ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych przez firmę EKOEN Sp. z o.o.", numer konkursu 69/NC/OA/6.4/2021/I, c. zakresu przedmiotu umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub poza funkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowanie, dopasowanie przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji, 3) w toku realizacji umowy wyniknie obiektywna potrzeba przygotowania przedmiotu umowy lub wykonania usługi, których realizacja zostanie uzgodniona pomiędzy stronami, niezbędnych (koniecznych) dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, a których strony nie przewidziały w OPZ, 4) zmiana terminu realizacji umowy, powodującej wydłużenie czasu realizacji umowy o czas, trwania siły wyższej na zasadach określonych w umowie, 5) wystąpi przypadek siły wyższej, 6) zmianę terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 7) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy. Jako korzystniejsze dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom OPZ Zamawiającego w większym stopniu z punktu widzenia kosztów utrzymania, wydajności systemu lub wyższej użyteczności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielanie zamówień mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Zamawiający będzie weryfikował spełnienie ww. warunku przez Wykonawcę na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie złożonego w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oświadczenia. Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują wiedzą i posiadają doświadczenie tj. w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli termin prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane branży elektrycznej, gdzie wartość każdej z robót wynosiła co najmniej 250.000 zł brutto. W celu udokumentowania doświadczenia, o którym mowa w niniejszym ustępie, Wykonawca zobligowany jest do złożenia wraz z ofertą potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/-y uprawnioną/-e protokołów odbioru końcowego robót i/lub referencji i/lub dokumentów równoważnych wystawionych przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, potwierdzających, że roboty zostały należycie wykonane. Zamawiający będzie weryfikował spełnienie ww. warunków przez Wykonawcę na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie załączonych dokumentów do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania. Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania. Zamawiający będzie weryfikował spełnienie ww. warunku przez Wykonawcę na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie złożonego oświadczenia w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania. Zamawiający będzie weryfikował spełnienie ww. warunku przez Wykonawcę na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie złożonego oświadczenia w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zadeklarują, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na zrealizowanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania. Zamawiający będzie weryfikował spełnienie ww. warunku przez Wykonawcę na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie złożonego oświadczenia w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami tj. potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osobę/-y uprawnioną/-e: a) protokoły odbioru końcowego robót i/lub referencje i/lub dokumenty równoważne potwierdzające, że Wykonawca należycie zrealizował wskazane roboty budowlane. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie (jeżeli dotyczy). 4. Dokument potwierdzający udzielone pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 5. Potwierdzenie wniesienia wadium. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Szczegółowy opis znajduje się w "Zapytaniu ofertowym" stanowiącym załącznik do ogłoszenia. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-14 Data ostatniej zmiany 2023-03-14 15:15:24 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium 1 ,,Cena brutto*"- waga punktowa 100 pkt. Sposób przyznania punktacji zgodnie z "Zapytaniem ofertowym" stanowiącym załącznik do ogłoszenia. Kontakt: Osoby do kontaktu Tomasz Piesiewicz tel.: 500 601 122 e-mail: zapytania@ekoen.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024