Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup części zamiennych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup części zamiennych

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: PERN S.A. z siedzibą w Płocku
ul. Wyszogrodzka 133
09-410 Płock
powiat: Płock
kom. 660 703 671, 509 244 088 tel. 24 266 23 00 fax 266 22 03
daniel.wojciechowski@pern.pl
https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=2946
Województwo: mazowieckie
Miasto: Płock
Wadium: ---
Nr telefonu: kom. 660 703 671, 50
Termin składania ofert: 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PERN S.A. z siedzibą w Płocku zaprasza do udziału w postępowaniu - w trybie przetargu nieograniczonego - którego przedmiotem jest realizacja Zakupu pn. ,,Zakup części zamiennych". zgodnie z warunkami wskazanymi w SIWZ
1. Postępowanie zostanie przeprowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, gdyż Zamawiający nie jest zobowiązany do jej stosowania.
2. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zakupu stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
II. PRZEDMIOT ZAKUPU
1. Przedmiotem Zakupu jest ,,Zakup części zamiennych",
2. Szczegółowy zakres przedmiotu Zakupu określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wykazem, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian Umowy niemodyfikujących zasadniczych warunków określonych we Wzorze Umowy.
4. PODWYKONAWCY
Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia Podwykonawców. Przedmiot Zakupu powinien w całości zostać wykonany siłami własnymi Wykonawcy.

Otwarcie ofert: 6. OTWARCIE OFERT
Zamawiający nie przewiduje udziału Wykonawców przy otwarciu ofert. O wynikach Postępowania
Wykonawcy zostaną powiadomieni pisemnie.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=2946
3. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 28.03.2023 r. o godz. 14:00.
5. ZASADY DOTYCZĄCE TERMINU, MIEJSCA I SPOSOBU SKŁADANIA OFERT
5.1. Dopuszcza się składanie ofert tylko poprzez Platformę Zakupową
https://platformazakupowa.pern.pl/
5.2. Ofertę należy umieścić na Platformie Zakupowej Zamawiającego na stronie internetowej
https://platformazakupowa.pern.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania.
5.3. Przy składaniu ofert w formie elektronicznej czas określa zegar Platformy zakupowej.
5.4. Oferta powinna być przygotowana w 1 (jednym) egzemplarzu.
5.5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty
poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy
zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
5.6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelnie, pismem innym niż odręczne
(z wyjątkiem Załączników nr 4 - 6 do SIWZ, które mogą zostać wypełnione pismem odręcznym),
zawierać datę sporządzenia oraz pełną nazwę i adres Wykonawcy. Wszystkie kartki oferty powinny
być zapisane, strony ponumerowane oraz zaparafowane. Kopie dokumentów muszą być
poświadczone przez Osoby Uprawnione ,,za zgodność z oryginałem". Ewentualne poprawki w tekście
oferty muszą być naniesione w sposób czytelny i parafowane przez Osoby Uprawnione.
5.7. W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób
niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród informacji zawartych w ofercie i/lub dokumentach
złożonych wraz z ofertą stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa należy oznaczyć klauzulą ,,Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji. Brak jakichkolwiek wzmianek w powyższym zakresie, będzie traktowany
jako zgoda Wykonawcy na ujawnienie informacji na zasadach określonych w powszechnie
obowiązujących przepisach prawa i regulacjach wewnętrznych Zamawiającego.
5.8. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać na platformie zakupowej
(https://platformazakupowa.pern.pl/) pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu
składania ofert.

Wymagania:
4. Zamawiający nie dopuszcza:
4.1 składania ofert częściowych,
4.2 składania ofert wariantowych,
4.3 złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty.
5. Zamawiający ma prawo zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zakupu, włączając w to kryteria
oceny ofert, warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania. Zmiana może nastąpić
w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany,
informacja o tym zostanie niezwłocznie zamieszczona na Platformie Zakupowej Zamawiającego w
zakładce przedmiotowego postępowania.
6. Użyte w treści niniejszej SIWZ terminy mają następujące znaczenie:
6.1 ,,PERN" lub ,,Zamawiający" - PERN S.A. z siedzibą w Płocku;
6.2 ,,SIWZ" - niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zakupu;
6.3 ,,Platforma zakupowa" - system elektroniczny u Zamawiającego, za pomocą którego prowadzone jest
postępowanie;
6.4 ,,Postępowanie" - postępowanie prowadzone w trybie ,,przetargu nieograniczonego" przez
Zamawiającego na podstawie niniejszej SIWZ;
6.5 ,,Regulamin" - Regulamin Zakupów w PERN S.A. opublikowany na stronie internetowej
Zamawiającego (www.pern.pl/platforma-zakupowa);
6.6 ,,Zakup" - należy przez to rozumieć zakup, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany
w Dziale II niniejszej SIWZ;
6.7 ,,Wykonawca" - osoba fizyczna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub
osoba prawna, która bierze udział w Postępowaniu.
7. Dane Zamawiającego:
PERN Spółka Akcyjna z siedzibą w Płocku, adres: ul. Wyszogrodzka 133, 09-410 Płock, wpisaną do Rejestru
Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział
Gospodarczy - Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000069559, NIP: 774-00-03-097,
REGON: 000044641, posiadającą kapitał zakładowy w kwocie: 1.235.977.500,00 zł,
9. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się znakiem Postępowania podanym
na wstępie.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji cenowych złożonych ofert - o
terminie i formie negocjacji Wykonawcy zostaną powiadomieni na Platformie Zakupowej.
11. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
III. ZASADY POSTĘPOWANIA
1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NA ICH POTWIERDZENIE
1.1 O udzielenie Zakupu będą mogli ubiegać się Wykonawcy, spełniający poniżej wskazane warunki:
1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i uprawnienia do wykonania przedmiotu Zakupu
oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do jego realizacji;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zakupu;
4) nie pozostają, na dzień złożenia oferty, w sporze z Zamawiającym, w szczególności sądowym lub
arbitrażowym;
1.2 Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków nastąpi na podstawie następujących dokumentów
i oświadczeń, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS, bądź wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru
Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, bądź wydruk
z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby Uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
i składania w jego imieniu oświadczeń woli (dalej jako: ,,Osoby Uprawnione") Formularz Ofertowy
w brzmieniu określonym przez Załącznik nr 4 do SIWZ;
3) Podpisane przez Osoby Uprawnione oświadczenie Wykonawcy w brzmieniu określonym przez
Załącznik nr 5 do SIWZ;
1.3 Zamawiający odstąpi od żądania od Wykonawców dokumentów określonych w pkt 1.2, jeżeli zostaną
spełnione łącznie poniżej wymienione okoliczności:
1) ww. dokumenty zostały złożone przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 miesięcy w ramach innego
postępowania organizowanego przez Zamawiającego;
2) informacje/dane przedstawione w tych dokumentach nie uległy zmianie i są nadal aktualne;
3) data wystawienia ww. dokumentów spełnia wymagania pod względem aktualności, określone
w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty;
4) ww. dokumenty potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu;
- na dowód spełnienia wszystkich okoliczności wskazanych w ppkt 1) - 4) powyżej, Wykonawca złoży
stosowne pisemne oświadczenie - zawarte w Formularzu Ofertowym - Załącznik nr 4 do SIWZ.
1.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 ppkt 1, 2 lub ich odpowiedników, których
w kraju jego siedziby lub miejsca zamieszkania nie wystawia się, składa dokument zawierający
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub administracyjnym kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o udzielenie Zakupu,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2 i 1.4 ppkt 1 sporządzone w języku obcym, składa w skanie
poświadczonym przez Osoby Uprawnione ,,za zgodność z oryginałem", wraz z tłumaczeniem na język
polski uwierzytelnionym przez tłumacza przysięgłego.
2. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
2.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie Osób Uprawnionych do
działania w Postępowaniu, z wyjątkiem sytuacji, gdy wynika ono z treści dokumentów, o których
mowa w pkt 1.2 ppkt 1;
2) Wypełniony i podpisany przez Osoby Uprawnione Formularz Ofertowy w brzmieniu określonym
przez Załącznik nr 4 do SIWZ;
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału
w Postępowaniu, przygotowane zgodnie z treścią pkt 1 Dz. III SIWZ.
4) Jeżeli Wykonawca działa w formie spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia umowy tej spółki.
2.2 Wykonawca, składając ofertę, winien odnieść się w sposób wyraźny i chronologiczny do wszystkich
wymogów określonych w pkt 2.1.
3. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
3.1. Cena ofertowa netto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym jako łączne
wynagrodzenie ryczałtowe netto Wykonawcy za zrealizowanie całości przedmiotu Zakup
obejmować będzie zysk Wykonawcy, wszelkie koszty bezpośrednie, pośrednie, opłaty i inne
należności związane z wykonaniem przedmiotu Zakupu, wymaganej jakości, ilości i w wymaganym
terminie oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było uwzględnić w
chwili zawarcia Umowy.
3.2. Przyjętą formą wynagrodzenia za realizację Zakupu jest wynagrodzenie ryczałtowe zdefiniowane we
Wzorze Umowy.
3.3. Do wynagrodzenia Wykonawcy doliczany będzie podatek od towarów i usług zgodnie z powszechnie
obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji cenowych złożonych ofert. O
ewentualnym terminie, miejscu i formie przeprowadzenia negocjacji Wykonawcy zostaną
powiadomieni poprzez Platformę Zakupową.
7. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ SPOSOBIE
PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
7.1. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, zapytania itp. (dalej łącznie:
,,Korespondencja") Zamawiający i Wykonawcy zamieszczają na Platformie Zakupowej.
7.2 Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść została zamieszczona na Platformie
Zakupowej przed upływem terminu wyznaczonego na jej złożenie.
8. WYJAŚNIENIA I UZUPEŁNIENIA
Wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ będą udzielane tym Wykonawcom, których prośba o udzielenie
wyjaśnienia - złożona zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt 7 - wpłynęła nie później niż 5 dni
kalendarzowych przed terminem składania ofert. Treść wyjaśnienia zostanie niezwłocznie zamieszczona
na Platformie Zakupowej.
9. ZMIANY W TREŚCI OFERTY
Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą jakichkolwiek, innych aniżeli
opisane w pkt 3.4, negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej
treści, z zastrzeżeniem korekty omyłek w ofercie, do których stosuje się postanowienia § 11 ust. 12
Regulaminu.
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
10.1. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Dziale I pkt 4 SIWZ.
10.2. Przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie
zgody na przedłużenie tego terminu. Zgoda, o której mowa w zdaniu poprzedzającym powinna zostać
przesłana za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, z
tym zastrzeżeniem że z ubiegania się o udzielenie Zakupu zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie
wyrazili zgody w sprawie przedłużenia terminu związania ofertą w terminie wyznaczonym przez
Zamawiającego.
11. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH , JAKIE POWINNYZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY
Wybrany Wykonawca zobowiązuje się podpisać Umowę w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty
otrzymania zaproszenia do podpisania.
13. W ZAKRESIE NIEUREGULOWANYM W NINIEJSZYM SIWZ STOSUJE SIĘ POSTANOWIENIA REGULAMINU,
W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE:
13.1. Wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert - § 11 ust. 11Regulaminu,
13.2. Korekty omyłek w ofercie - § 11 ust. 12 Regulaminu,
13.3. Uzupełnień złożonych ofert - § 11 ust. 13-14 Regulaminu,
13.4. Wykluczenia z Postępowania - § 21 Regulaminu,
13.5. Odrzucenia oferty - § 22 Regulaminu,
13.6. Unieważnienia postępowania - § 23 Regulaminu,
13.7. Odstąpienia od Postępowania - § 24 Regulaminu.

Uwagi:
4. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.1 Dla każdej z Części Zakupu Zamawiający dokona odrębnej oceny i wybierze ofertę kierując się kryterium
wyboru: najniższa cena ofertowa netto, na którą składać się będą:
Cena - 100%
4.2. Uwaga: wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie przysługują od niego środki odwoławcze.
12. Klauzula informacyjna w związku z postępowaniami zakupowymi prowadzonymi przez PERN S.A.
12.1 Administratorem danych osobowych podanych przez Wykonawcę, jest PERN S.A.
z siedzibą w Płocku, 09-410 Płock, ul. Wyszogrodzka 133 (dalej: PERN S.A. lub Zamawiający).
12.2 PERN S.A. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w każdej
sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych poprzez następujący adres email:
iod@pern.pl lub pisemnie na adres wskazany w pkt I, z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych".
12.3 Cele przetwarzania danych osobowych obejmują:
a) przeprowadzenie postępowania zakupowego i wybór najkorzystniejszej oferty;
b) zapewnienie kontaktu z osobami upoważnionymi do działania w imieniu Wykonawcy
w przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę osób upoważnionych do działania w jego
imieniu;
c) realizację obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym na podstawie powszechnie
obowiązujących przepisów prawa;
d) weryfikację potencjału i doświadczenia Wykonawcy i możliwości wykorzystania informacji
w innych postępowaniach (tworzenie bazy dostawców do kontaktu) prowadzonych przez
Zamawiającego oraz weryfikacja Wykonawców w publicznych rejestrach (np. CEIDG);
e) ewentualne ustalenie lub dochodzenie roszczeń lub obronę przed roszczeniami.
f) funkcjonowanie wewnętrznej bazy kontaktowej Partnerów biznesowych Zamawiającego.
12.4 Dane osobowe przetwarzane będą w celach wskazanych w pkt 12.3 powyżej na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której
stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy;
b) art. 6 ust. 1 lit c) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na Zamawiającego, wynikającego z powszechnie obowiązujących
przepisów prawa, przepisów podatkowych i rachunkowych;
c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do realizacji celów wynikających
z prawnie uzasadnionych interesów Zamawiającego, w szczególności dochodzenie roszczeń.
Prawnie uzasadnionym interesem Zamawiającego jest zapewnienie obrotu prawnego
Zamawiającego poprzez utrzymanie kontaktów służbowych w związku z prowadzeniem
postępowań zakupowych, których stroną jest PERN S.A. oraz poprzez ochronę ewentualnych
roszczeń, a także zapewnienie kontaktów z Partnerami biznesowymi PERN S.A.
12.5 Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy, w związku z przetwarzaniem danych
osobowych przysługuje prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania danych
osobowych, usunięcia danych osobowych (w przypadku zasadności wniosku), ograniczenia
przetwarzania danych osobowych do ich przechowywania, sprzeciwu wobec przetwarzania
danych osobowych w związku ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą.
12.6 Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie jej/jego
danych osobowych narusza przepisy RODO.
12.7 Wykonawca lub osoba działająca w imieniu Wykonawcy ma możliwość zapoznania się ze
szczegółowymi informacjami dotyczącymi przetwarzania jej/jego danych osobowych na
Platformie Zakupowej PERN S.A., na stronie www.pern.pl w zakładce ,,RODO".

Kontakt:
8. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1) w sprawie pytań i wyjaśnień dotyczących Postępowania: Piotr Kowalczyk, e-mail:
piotr.kowalczyk@pern.pl , tel. 660 703 671 oraz za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
2) W sprawach merytorycznych: Daniel Wojciechowski, e-mail: daniel.wojciechowski@pern.pl , tel. 509 244 088.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.