Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostępem do mobilnego internetu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostępem do mobilnego internetu

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Instytut Fizyki PAN
Al. Lotników 32/46
02-668 Warszawa
powiat: Warszawa
tel.22 116 32 93
zaop@ifpan.edu.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.22 116 32 93
Termin składania ofert: 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr DZP/ZO/1/2023/AB
świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostępem do mobilnego internetu dla Instytutu Fizyki PAN.
Zamówienie wyłączone jest z obowiązku stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710).

II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:" Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostępem do mobilnego internetu dla Instytutu Fizyki PAN"
2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego (OPZ).
3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej dla 22 abonentów w tym 21 kart SIM do aparatów telefonicznych oraz 1 karta SIM do mobilnego internetu.

Dokument nr: DZP/ZO/1/2023/AB

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin składania ofert.
4
1. Ofertę należy złożyć w terminie do 23.03.2023 r. do godz. 12.00 w następujący sposób:
- w postaci elektronicznej na adres e-mail: zaop@ifpan.edu.pl z dopiskiem w tytule maila ,,Oferta w zapytaniu ofertowym nr DZP/ZO/1/2023/AB".

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia
Usługa będzie realizowana do dnia 31 grudnia 2025 r. lub do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia przewidzianego w umowie, w zależności, które zdarzenie wcześniej zaistnieje.

Wymagania:
IV. Warunki udziału w postępowaniu i przesłanki wykluczenia.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Prowadzą działalność telekomunikacyjną i są wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podst. art. 10 ust. 1ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz.1648), a wpis jest aktualny na dzień składania oferty. Zamawiający w razie jakichkolwiek wątpliwości może wezwać Wykonawcę do przedstawienia zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 11 ust. 1 ustawy z 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz.1648), wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania w oparciu o przesłanki wskazane w ust. 2.
2
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r., poz. 835) zwanej dalej ,,ustawą o szczególnych rozwiązaniach" wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy zwanym dalej ,,rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających zwanym dalej ,,rozporządzeniem 269/2014", albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia powołanych powyżej, Wykonawca zobligowany jest złożyć oświadczenie, zgodnie z pkt 1 formularza oferty.
3. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.
4. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
5. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 2, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej.
6. W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2, Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania danych podmiotów w ogólnodostępnych rejestrach, w tym w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może żądać od Wykonawców przedstawienia innych koniecznych oświadczeń i dokumentów, uwierzytelnionych wyciągów z dokumentów, w szczególności takich jak listy, księgi, rejestry wspólników, udziałowców, akcjonariuszy itp. W przypadku Wykonawcy zagranicznego, w razie potrzeby, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez
właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wraz z tłumaczeniem na język polski.

V. Sposób przygotowania oferty.
1. Oferta wraz z załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim i w sposób czytelny. Każdy dokument załączony do oferty, sporządzony w języku innym niż polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
2. Oferta powinna być złożona w formie pisemnej w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub złożona w formie skanu podpisanego własnoręcznie przez osobę umocowaną.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Cena oferty, obliczona zgodnie z instrukcjami zawartymi w formularzu cenowym, służyć będzie jedynie do porównania cen złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zawrze umowę na maksymalną wartość zamówienia (kwota przeznaczona za realizację zamówienia). Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą nastąpi na podstawie faktycznie zrealizowanych usług, z uwzględnieniem podanych w ofercie cen jednostkowych.
7. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia przy zastosowaniu aktualnie obowiązujących stawek podatku od towarów i usług.
8. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę niezobowiązanego, bądź zwolnionego z obowiązku odprowadzania podatku od towarów i usług VAT, podczas czynności porównania ofert, Zamawiający doliczy do zaoferowanej przez ww. Wykonawcę ceny stosowny podatek, do uiszczenia którego będzie obowiązany. W tym wypadku koszt podatku pokrywa Zamawiający.

VI. Zawartość oferty.
Oferta powinna zawierać:
1) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego),
2) prawidłowo wypełniony formularz cenowy (wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego),
3) aktualny odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (w celu potwierdzenia uprawnienia do reprezentowania podmiotu), chyba, że Wykonawca wskaże w formularzu oferty dane umożliwiające samodzielne pobranie przez Zamawiającego ww. dokumentu z ogólnodostępnej, bezpłatnej bazy danych
4) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo podpisane przez osoby/osobę uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony.
2. O zachowaniu terminu decyduje moment wpływu oferty do Zamawiającego.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.
5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę. Pismo informujące o zmianie lub wycofaniu oferty należy złożyć w sposób określony w ust. 1.

IX. Badanie i ocena ofert.
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnienia brakujących dokumentów oraz udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki pisarskie, omyki rachunkowe, z uwzględnianiem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty kompletne i przygotowane zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. Oferty nie spełniające wymagań określonych w zapytaniu ofertowym, zostaną odrzucone.
4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
2) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
3) została złożona przez Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w
5
postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia lub nie uzupełnił brakujących dokumentów na wezwanie Zamawiającego.
4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po terminie określonym w ust. 3, Zamawiający może pozostawić go bez odpowiedzi.
5. Treść zapytań (bez ujawniania zapytania) wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, których zaprosił do składania ofert w niniejszym postępowaniu.
6. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść zapytania ofertowego. Zmiany mogą wynikać zarówno z pytań zadanych przez Wykonawców, jak i z własnej inicjatywy Zamawiającego. Dokonane zmiany zapytania ofertowego Zamawiający przekaże Wykonawcom, których zaprosił do składania ofert.

XI. Unieważnienie postępowania.
1. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
3) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
4) z innych przyczyn udzielenie zamówienia stało się dla Zamawiającego niecelowe.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania;
b) odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych lub finansowych z tego tytułu.

XII. Pozostałe informacje.
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
6
2. Zamawiający nie zwraca kosztów poniesionych przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie wnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
3. Zamawiający informuje, iż zgodnie z obowiązującym prawem niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisu art.66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2022 r. poz. 1360).
4. Jednocześnie Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
5. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

Uwagi:
VIII. Kryterium oceny ofert.
1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o kryterium ceny:
Cena oferty brutto (C) - 100%
2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.
3. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oceniana oferta to 100 pkt.
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
4. Punkty w kryterium Cena oferty brutto (c) zostaną obliczone według wzoru:
Liczba punktów = (cena oferty najtańszej/cena oferty badanej) x 100
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Kontakt:
X. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami oraz sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.

1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Pani Aldona Badowska tel.22 116 32 93, e-mail: badowska@ifpan.edu.pl.
2. Zamawiający postanawia, że wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyjaśnienia oraz inne informacje, przekazywane będą Zamawiającemu przez Wykonawców, jak i Wykonawcom przez Zamawiającego, elektronicznie na wskazane w ofercie adresy e-mail.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w ust. 1 nie później niż na 2 dni robocze przed wyznaczonym terminem składania ofert.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.