dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
małopolskie (Miechów)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja, budowa OZE |
Data zamieszczenia: | 2023-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA LIPUSZ ul. Wybickiego 27 83-424 Lipusz powiat: kościerski ug@lipusz.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/740822 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Lipusz |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja, budowa OZE wraz z budową indywidualnych źródeł ciepła zeroemisyjnego oraz poprawą efektywności energetycznej budynków i instalacji publicznych w systemie zaprojektuj wybuduj. Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I zamówienia - Budowa Hybrydowego hydro-fotowoltaicznego zespół elektroenergetycznego (część gwarantowana) W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca wykona następujące roboty: I. Rozbudowa gminnej elektroenergetycznej sieć rozdzielczej nn i sn.. II. Modernizacja układu elektroenergetycznego elektrowni wodnej III. Wykonanie systemu informatyczno- monitorującego zarządzania mocą i energią pems IV. Budowa instalacji Fotowoltaicznej na potrzeby zespołu V. Modernizacja części hydrotechnicznej i elektrycznej elektrowni wodnej (MEW) Wykona Infrastrukturę towarzyszącą: a. ogrodzenie instalacji fotowoltaicznej b. oświetlenie terenu magazynu energii oraz instalacji fotowoltaicznej, c. instalacja monitoringu terenu , Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również: a) Program funkcjonalno-użytkowy Budowa Hybrydowego hydro-fotowoltaicznego zespół elektroenergetycznego załącznik nr 1a do SWZ; Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej. Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Pzp. Wizja lokalna polegać będzie na oględzinach miejsca, gdzie przedmiot zamówienia będzie wykonywany, pozwoli wykonawcy na zapoznanie się ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w szczególności z uwarunkowaniami wykonania robót budowlanych, ukształtowaniem przestrzeni, w której realizowane będzie zamówienie oraz cechami charakterystycznymi miejsca jego wykonywania. Podczas wizji wykonawca nie będzie zwracał się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia, a zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień. Jednak odbycie wizji lokalnej nie pozbawi wykonawców prawa zwracania się o wyjaśnienie treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza termin dokonania wizji lokalnej w dniach, od 20.03 do 23.03.2023 oraz od 27.03 do 30.03.2023 oraz od 03.04 do 04.04.2023 w godz.ch od 9.00 do 15.00. W celu umówienia wizji lokalnej należy skontaktować się z upoważnionym pracownikiem zamawiającego - Panem Markiem Klasa e-mail: ug@lipusz.pl lub m.klasa@lipusz.pl, tel. 603106928 Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wzór protokołu o przeprowadzeniu wizji lokalnej stanowi Załącznik nr9 do SWZ. Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca Część II zamówienia - Poprawa efektywności energetycznej budynków: Remizy, Poczty, Urzędu Gminy, Zespołu Szkół oraz modernizację i budowę indywidualnych źródeł ciepła zero i niskoemisyjnego w budynkach Remizy, Ośrodka Zdrowia, Poczty, Zespołu Szkół w Lipusz oraz budynkach komunalnych będących w zasobach Gminy Lipusz.. (część objęta prawem opcji) Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 1: Poprawie efektywności energetycznej budynku Poczty, o izolacja przeciwwilgociowa poziomą na całej długości budynku, o docieplenie dachu, o docieplenie podłogi na gruncie, o wymiana stolarki drzwiowej, o wymianę stolarki okiennej, o wykonanie instalacji c.o, systemu grzejników niskotemperaturowych V33 o wykonanie instalacji c.w.u, o montaż izolacji przewodów instalacji c.o., o montaż automatyki do sterowania systemem c.o z wykorzystaniem. o montaż wentylacji mechanicznej oraz chłodzeniem z pompy ciepła latem. o prace wykończeniowe i uzupełniające termomodernizację: - demontaż i ponowny montaż elementów zamontowanych na elewacji, - inne prace niezbędne do wykonania przy termomodernizacji (ew. przebudowy kominów, wymiany obróbek blacharskich, pasy pod i nad rynnowe, przystosowanie dachu do wykonania instalacji fotowoltaicznej, itp.). - wymianę rynien i rur spustowych, o wymiana źródeł światła na energooszczędne źródła światła LED o montaż automatycznego sterowania oświetleniem w korytarzach. Wartości wskaźników do zalecanych do osiągnięcia poprzez przeprowadzoną termomodernizację to: o ściany zewnętrzne: U = 0,20 W/(m2*K), o dachy: U = 0,15 W/(m2*K), o drzwi zewnętrzne: U = 1,20 W/(m2*K), o okna zewnętrzne: U = 0,7 W/(m2*K),. Poza obszarem termomodernizacji należy wykonać: o obiekt w części parterowej należy przystosować do użytkowania przez osoby niepełnosprawne, w tym celu należy przystosować wejścia i ciągi komunikacyjne, o należy dokonać przebudowy wszystkich wewnętrznych instalacji elektrycznych celem dostosowania ich do wymogów i obowiązujących przepisów prawa. o należy dokonać przebudowy/budowy wszystkich wewnętrznych instalacji wod-kan celem dostosowania ich do wymogów i obowiązujących przepisów prawa. o należy zamontować drzwi wewnętrzne drewniane, o należy wykonać remont dachu wraz z nowym pokryciem. Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 2: Poprawie efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy ( docieplenie dachu ). Termomodernizacja budynku obejmuje: o docieplenie dachu od strony południowej (50m2) Wartości wskaźników do zalecanych do osiągnięcia poprzez przeprowadzoną termomodernizację to: o dachy: U = 0,15 W/(m2*K), Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również: 1) Program funkcjonalno-użytkowy Modernizacja, budowa OZE wraz z budową indywidualnych źródeł ciepła zeroemisyjnego oraz poprawą efektywności energetycznej budynków i instalacji publicznych - załącznik nr 1b do SWZ; Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej. Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Pzp. Wizja lokalna polegać będzie na oględzinach miejsca, gdzie przedmiot zamówienia będzie wykonywany, pozwoli wykonawcy na zapoznanie się ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w szczególności z uwarunkowaniami wykonania robót budowlanych, ukształtowaniem przestrzeni, w której realizowane będzie zamówienie oraz cechami charakterystycznymi miejsca jego wykonywania. Podczas wizji wykonawca nie będzie zwracał się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia, a zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień. Jednak odbycie wizji lokalnej nie pozbawi wykonawców prawa zwracania się o wyjaśnienie treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza termin dokonania wizji lokalnej w dniach, od 20.03 do 23.03.2023 oraz od 27.03 do 30.03.2023 oraz od 03.04 do 04.04.2023 w godz.ch od 9.00 do 15.00. W celu umówienia wizji lokalnej należy skontaktować się z upoważnionym pracownikiem zamawiającego - Panem Markiem Klasa e-mail: ug@lipusz.pl lub m.klasa@lipusz.pl, tel. 603106928 Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wzór protokołu o przeprowadzeniu wizji lokalnej stanowi Załącznik nr9 do SWZ. Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca CPV: 71320000-7, 71247000-1,45111200-0,45200000-9,45223000-6,45316100-6,45315100-9,45311200-2,45233140-2,45400000-1 Dokument nr: 2023/BZP 00135812, RG.271.5.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-06 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z https://platformazakupowa.pl/strona/1 -regulamin oraz Regulaminie ePUAPhttps://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej ,,RODO", informuję, że: inistratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lipusz (adres Ul. Wybickiego 27, 83- 424 Lipusz, tel. kontaktowy: 58 687 45 15) pektorem ochrony danych osobowych, w Urzędzie Gminy w Lipuszu jest p. Witold Wiśniewski, e- mail:inspektor@cbi24.pl i/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia; iorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych,dalej ,,ustawa Pzp"; i/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; wiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;dniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; iada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/740822 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-06 11:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024