Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Elektroniczne systemy sprzedaży biletów - dostawy, montaż i uruchomienie oraz utrzymanie...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Elektroniczne systemy sprzedaży biletów - dostawy, montaż i uruchomienie oraz utrzymanie automatów biletowych wraz z Oprogramowaniem

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Transportu Metropolitalnego w Katowicach
ul. Barbary 21A
40-053 Katowice
powiat: Katowice
Tel.: +48 327438401, Faks: +48 322519745
zamowienia@metropoliaztm.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: 500 000 zł
Nr telefonu: Tel.: +48 327438401,
Termin składania ofert: 2023-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Elektroniczne systemy sprzedaży biletów na obszarze Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.

Numer referencyjny: IS/3/ZP/19/23
II.1.2)Główny kod CPV
50316000 Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia są dostawy, montaż i uruchomienie oraz utrzymanie (świadczenie gwarancji i serwisu) 132 sztuk automatów biletowych wraz z Oprogramowaniem, zasilanych energią słoneczną.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
30144200 Maszyny do wydawania biletów
42933000 Automaty sprzedające
72212110 Usługi opracowywania oprogramowania dla punktów sprzedaży
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL22 Śląskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Obszar działania Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z siedzibą w Katowicach.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy, montaż i uruchomienie oraz utrzymanie (świadczenie gwarancji i serwisu) 132 sztuk automatów biletowych wraz z Oprogramowaniem, zasilanych energią słoneczną (zwanych dalej ,,automatami solarnymi", ,,automatami biletowymi" lub ,,automatami"), w tym ich integracja z elektronicznym systemem poboru opłat w transporcie publicznym organizowanym przez ZTM - tzw. "Transport GZM", na zasadach określonych w Załączniku nr 8 do SWZ - projektowane postanowienia umowy, zwane również ,,wzorem umowy". W zakresie dostaw oraz instalacji automatów zamówienie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

2. Zamówienie obejmuje:

a) dostawy 132 fabrycznie nowych automatów nieposiadających wad i spełniających wszelkie aktualnie obowiązujące normy, m.in. realizujących sprzedaż biletów i usług systemu "Transport GZM" różnymi kanałami płatności oraz prezentujących komunikaty, rozkłady jazdy i informacje o czasie odjazdów pojazdów komunikacji miejskiej,

b) dostawę wraz z automatami Oprogramowania - centralnego, sprzedażowego i serwisowego, zintegrowanego z systemem "Transport GZM",

c) dostawę sprzętu do automatów - kaset końcowych i hopperów na monety oraz kluczy w liczebności zawartej w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 3 do umowy,

d) wykonanie wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z montażem i uruchomieniem automatów w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii,

e) dostawę wszelkiej dokumentacji techniczno-użytkowej dotyczącej automatów i ich Oprogramowania,

f) zapewnienie aplikacji do zgłaszania i obsługi błędów automatów,

g) świadczenie usług utrzymania - gwarancji i serwisu przez okres 10 lat liczonych od podpisania przez Zamawiającego tzw. protokołu odbioru końcowego, którego załącznikami będzie komplet protokołów odbiorów poszczególnych automatów,

h) przeszkolenie w siedzibie Zamawiającego do 15 użytkowników automatów biletowych Zamawiającego,

i) zapewnienie serwerów wraz z Oprogramowaniem niezbędnym do realizacji zamówienia (Zamawiający wymaga rozwiązania chmurowego),

j) zapewnienie prawidłowej obsługi rozliczeń transakcji wykonywanych w automatach, w tym realizowanych kartami płatniczymi,

k) ponoszenie wszelkich kosztów bezpośrednich i pośrednich związanych z realizacją zamówienia, w szczególności z montażem i eksploatacją automatów oraz dostawami i usługami powiązanymi, o których mowa w umowie, w szczególności kosztów urządzeń, przyrządów, Oprogramowania, wszelkich opłat wynikających z montażu automatu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, transportu, opakowań, łączności, przesyłu danych, zajęcia terenu, pomiarów elektrycznych, szkoleń, serwisu, rozliczania transakcji przez agentów rozliczeniowych, certyfikacji, integracji i przyłączenia a także innych czynności i opłat niezbędnych dla sprawnego funkcjonowania automatów przez cały okres realizacji zamówienia.

3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ, który będzie również Załącznikiem nr 3 do umowy.

4. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji umowy polegających na montażu i demontażu automatów, oraz ich serwisowaniu i utrzymywaniu.

5. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: czas Naprawy Błędu / Waga: 25
Kryterium jakości - Nazwa: liczba wydawanych nominałów / Waga: 10
Kryterium jakości - Nazwa: uzupełnianie zasobnika / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 138
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

1. Zamawiający uprawniony będzie do żądania rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia na podstawie opcji, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

2. W ramach realizacji opcji przewidzianych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do:

a) wykonania 130 relokacji automatów,

b) realizacji godzin rozwojowych (maksymalnie 8000 roboczogodzin).

3. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania lub częściowego skorzystania przez Zamawiającego z opcji.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

W zakresie dostaw oraz instalacji automatów zamówienie będzie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zgodnie z art. 257 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający będzie mógł unieważnić postępowanie, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia w zakresie. dostaw automatów, nie będą przyznane.

CPV: 50316000, 30144200, 42933000, 72212110

Dokument nr: 157649-2023, IS/3/ZP/19/23

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 19/04/2023
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

Otwarcie ofert rozpocznie się w dniu wskazanym w sekcji IV.2.2 ogłoszenia, z zastrzeżeniem art. 222 ust. 2 ustawy Pzp.Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert na Platformie e-Zamówienia.

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 19/04/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Obszar działania Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z siedzibą w Katowicach.

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 14/07/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
10/03/2023

Kontakt:
Zarząd Transportu Metropolitalnego
ul. Barbary 21A
Katowice
Kod NUTS: PL22A Katowicki
40-053
Polska
Osoba do kontaktów: Grzegorz Włoczyk
E-mail: zamowienia@metropoliaztm.pl
Tel.: +48 327438401
Faks: +48 322519745

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.