Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
68z dziś
6267z ostatnich 7 dni
26635z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie elementów odwodnienia ulic

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie elementów odwodnienia ulic

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Legionowo
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 41 ePUAP /UMLegionowo/skrytka
05-120 Legionowo
powiat: legionowski
tel. 22 766 40 00 // fax 22 784 95 66
kancelaria@um.legionowo.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Legionowo
Wadium: nie dotyczy
Nr telefonu: tel. 22 766 40 00 //
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie elementów odwodnienia ulic w miejscach wskazanych przez zamawiającego na terenie miasta Legionowo-
Ogłoszenie o przetargu w trybie określonym w art. 701 Kodeksu Cywilnego na:

Wykonanie elementów odwodnienia ulic w miejscach wskazanych przez zamawiającego na terenie miasta Legionowo
II. Przedmiot przetargu

Wykonanie elementów odwodnienia ulic w miejscach wskazanych przez zamawiającego na terenie miasta Legionowo.

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elementów odwodnienia ulic w postaci:

1) studni chłonnych,

2) wpustów ulicznych,

3) skrzynek rozsączających,

4) sączków w formie drenu francuskiego,

5) ścieków ulicznych,

6) odwodnienia liniowego w formie koryt ściekowych z polimerobetonu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Legionowo.

2. Studnie chłonne z kręgów betonowych lub żelbetowych wykonane w gruncie metodą studniarską albo poprzez wykonanie wykopu i opuszczenie do niego kręgów. Wymiary studni z kręgów betonowych: średnica 1200 mm, głębokość 2m. Studnię chłonną należy wypełnić filtrem z przepuszczalnych warstw kruszyw od gruboziarnistych (z tłucznia i żwirów) położonych u spodu do drobnoziarnistych (z piasku) położonych u góry. Górną warstwę piasku okresowo wymienia się, po jej zamuleniu. Materiał filtracyjny należy układać warstwami (dwie warstwy) grubości od 20 do 25 cm w stanie luźnym, które należy lekko ubić. Kręgi należy przykryć pokrywą żelbetową z włazem żeliwnym. Osadnik wpustu ulicznego należy wykonać z betonowych elementów o średnicy 500 mm i głębokości 2 m, na nim należy obsadzić wpust żeliwny wykonany wg obowiązującej normy. Komorę studni chłonnej z osadnikiem wpustu ulicznego należy połączyć rurami PCV średnicy 200 mm.

3. Zakres przedmiotu zamówienia:

1) roboty przygotowawcze,

2) roboty rozbiórkowe,

3) roboty ziemne,

4) wykonanie studni chłonnych z elementów prefabrykowanych wraz z robotami towarzyszącymi,

5) wykonanie wpustów ulicznych z elementów prefabrykowanych wraz z robotami towarzyszącymi,

6) wykonanie warstwy filtracyjnej z kruszywa naturalnego grubości 40 cm,

7) wykonanie ścieków ulicznych,

8) wykonanie drenu francuskiego,

9) wykonanie odwodnienia w formie skrzynek rozsączających,

10) wykonanie przykanalików,

11) wykonanie systemowego odwodnienia liniowego drogowego w formie koryt ściekowych z polimerobetonu lub betonu (przejazdowy kanał odwadniający z rusztem wraz z odpływem oraz podłączeniem systemowym),

12) odtworzenie istniejących warstw konstrukcyjnych nawierzchni wraz z podbudowami,

13) oznakowanie miejsca prowadzenia robót,

14) inne roboty wykończeniowe i porządkowe.

4. Każdorazowo zakres, sposób wykonania robót oraz termin ich wykonania zostanie wskazany przez zamawiającego.

5. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.

6. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 5 szt. studni, 8 szt. wpustów ulicznych, 10 szt. systemowego odwodnienia liniowego, 5 szt. ścieku potrójnego z kostki, po 10 kompletów skrzynek rozsączających (dla wariantu 1 i 2), 10 szt. sączków w formie drenu francuskiego.

7. Rozliczenie częściowe robót będzie następowało po zakończeniu i odbiorze kompletnych i zakończonych w całości elementów w terminach uzgodnionych z zamawiającym.

8. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie przygotowanie techniczne oraz mieć dostęp do niezbędnego sprzętu, który pozwoli na zrealizowanie prac objętych umową.

Dokument nr: GK.271.12.2023

Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Miasta Legionowo, Ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, piętro 1, pokój 2.16 w dniu 24.03.2023 r. o godz. 12:30

Składanie ofert:
Termin składnia ofert upływa 24 marca 2023 roku o godz. 12:00
Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Legionowo, Ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo.
Termin składnia ofert upływa w dniu 24.03.2023 r. o godz. 12:00
Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 22.12.2023 r.

Wymagania:
I. Postanowienia wstępne

1. Przetarg odbywa się zgodnie z art. 701 i 703 - 705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.).

2. Organizatorem przetargu jest Urząd Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, zwanym dalej Zamawiającym.

3. Przetarg organizowany jest w związku z projektem: Nie dotyczy

4. Sposób udostępniania szczegółowych warunków przetargu, w tym adres strony internetowej, na której zamieszczone będą te warunki: www.bip.legionowo.pl
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

cena 100%

kryterium cenowe oceniane będzie na podstawie wzoru:

Kc = C min./ C ocen. X 100%

gdzie:

C min. - cena oferty o najniższej cenie

C ocen. - cena oferty ocenianej

Algorytm do ustalenia ceny wynikowej, będącej przedmiotem porównania składanych ofert:

W= 5 x A+ 8 x B+ 10 x C+ 5 x D+ 10 x E+ 10 x F+ 10 x G+ 10 x H

A - cena ofertowa brutto za wykonanie jednej betonowej studni chłonnej o średnicy 120 cm i głębokości 2 m,

B - cena ofertowa brutto za wykonanie jednego betonowego wpustu ulicznego wraz ze studnią osadnikową o średnicy 50 cm i głębokości 2 m,

C - cena ofertowa brutto za wykonanie jednego kompletnego systemowego odwodnienia liniowego w formie koryta ściekowego o wymiarach: długość 100 cm, szerokość min. 20 cm, głębokość min. 20 cm z polimerobetonu,

D - cena ofertowa brutto za wykonanie jednego mb kompletnego ścieku ulicznego z trzech rzędów kostki brukowej betonowej,

E - cena ofertowa brutto za wykonanie jednego mb skrzynki rozsączającej (wariant 1 wynikający z przedmiaru robót),

F - cena ofertowa brutto za wykonanie jednego mb skrzynki rozsączającej (wariant 2 wynikający z przedmiaru robót),

G- cena ofertowa brutto za wykonanie jednego mb drenu francuskiego,

H - cena ofertowa brutto za wykonanie jednego mb przykanalika z rur PCV o średnicy 200 mm

Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, przez co należy rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny odnoszący się do przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego.
V. Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą w terminie 30 dni od dnia złożenia oferty.
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

(np.: dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej)

1) Wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, z czego każde obejmujące wykonanie min. 1 kompletu studni chłonnej wraz z wpustem ulicznym.
VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;

(np.: koncesje, zezwolenia, licencje, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, wykaz robót budowlanych, wykaz dostaw lub usług, wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy, opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę, oświadczenie na temat średniego rocznego zatrudnienia, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, oświadczenie o posiadanych uprawnieniach, opłacona polisa)

- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów* określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do ogłoszenia),
2. W przetargu wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują drogą pisemną, elektroniczną. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
IX. Oferta

1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim oraz zawierać poszczególne ceny jednostkowe brutto w zł za przedmiot zamówienia,

2) oświadczenia oraz dokumenty wskazane w rozdziale V i VI niniejszego ogłoszenia.

2. Wszystkie dokumenty, oświadczenia powinny być złożone w oryginalne lub kserokopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

3. Ofertę należy dostarczyć w formie pisemnej:

Na kopercie /opakowaniu/ umieścić:
-nazwę i adres zamawiającego (wydziału zamawiającego)
-nazwę i adres wykonawcy - dopuszcza się odcisk pieczęci z nazwą wykonawcy
-napis: ,,Oferta na (w tym miejscu należny wpisać nazwę zamówienia)

Nie otwierać przed 24.03.2023 r. godz. 12:30
X. Informacja o możliwości zmiany ogłoszenia lub warunków udziału w postępowaniu w uzasadnionych przypadkach

W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść warunków przetargu. Dokonaną zmianę warunków przetargu zamawiający zamieści na stronie internetowej.

W trakcie dokonywania oceny ofert wydział zamawiający poprawia omyłki rachunkowe, pisarskie oraz oczywiste omyłki w tekście oferty, o czym niezwłocznie powiadamia wykonawcę.

W przypadku rozbieżności pomiędzy cena podaną liczbowo i słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie.
XI. Wymagania dotyczące wadium

- nie dotyczy
XII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych

- nie dotyczy
XIII. Informacja o możliwości negocjacji treści oferty w celu jej ulepszenia

Zamawiający dopuszcza negocjacje kryterium ceny
XIV. Informacja o ofertach dodatkowych - jeżeli dotyczy
XV. Przesłanki odrzucenia ofert

Wydział zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1) została złożona po terminie składania ofert;

2) została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli w przewidzianym terminie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków,

3) jest niezgodna z postanowieniami warunków przetargu,

4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

5) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

6) wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą,

7) zawiera błędy w obliczeniu ceny, których wydział zamawiający nie mógł poprawić,

8) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.
XVI. Postanowienia końcowe

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1) unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

2) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

3) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień treści oferty od wykonawców na każdym etapie przetargu, uzupełnienia dokumentów,

4) zamknięcie postępowania.

Zamawiający od chwili udostępnienia warunków, a wykonawca od chwili złożenia oferty zgodnie z ogłoszeniem przetargu są obowiązani postępować zgodnie z postanowieniami ogłoszenia, a także warunków przetargu.

Kontakt:
tel. 22 766 40 00 fax 22 784 95 66
Informacja w. 4010 Kancelaria w. 4011, 4012
www.legionowo.pl email: kancelaria@um.legionowo.pl
Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami

1. Osobami wyznaczonymi do kontaktów z wykonawcami są: tel.,fax,e-mail:

Aleksander Rogala, tel. 22 766 40 28, e-mail: komunalny@um.legionowo.pl

Lilianna Milewska, tel. 22 766 40 29, e-mail: komunalny@um.legionowo.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.