mazowieckie (Radom)
dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Poznań)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wyposażenie pomieszczeń budynku przychodni specjalistycznych w niezbędny sprzęt, w tym sprzęt medyczny |
Data zamieszczenia: | 2023-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Włocławski ul. Cyganka 28 87-800 Włocławek powiat: Włocławek Tel.: +48 542304649, Faks: +48 542304671 zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Włocławek |
Wadium: | w uwagach |
Nr telefonu: | Tel.: +48 542304649, |
Termin składania ofert: | 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Wyposażenie pomieszczeń budynku przychodni specjalistycznych w niezbędny sprzęt, w tym sprzęt medyczny w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa Powiatowego Centrum Zdrowia", 13 części Numer referencyjny: ZP.272.1.4.2023 II.1.2)Główny kod CPV 33100000 Urządzenia medyczne II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pomieszczeń budynku przychodni specjalistycznych w niezbędny sprzęt, w tym sprzęt medyczny w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa Powiatowego Centrum Zdrowia", 13 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, oddzielnie dla każdej części, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, ze zm.) [,,pzp"]. Zamawiający będzie stosował procedurę, o której mowa w art. 139 pzp [odwróconą]. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie sal i gabinetów zabiegowych Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 31524110 Lampy używane na salach operacyjnych 33170000 Aparatura do anestezji i resuscytacji 33182100 Defibrylatory 33192230 Stoły operacyjne 33100000 Urządzenia medyczne II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL619 Włocławski II.2.4)Opis zamówienia: Część nr 1 pn. Wyposażenie sal i gabinetów zabiegowych: stolik zabiegowy MAYO -2 szt., wózek z dwoma misami- 2 szt.,wózek wybudzeniowy - 2 szt., wózek reanimacyjny- 1 szt., wózek anestezjologiczny- 2 szt., szafka przyłóżkowa- 4 szt., stół operacyjny - 2 szt., stolik pomocniczy chirurgiczny- 2 szt., fotel wielofunkcyjny wybudzeniowy - 2 szt., aparat do znieczulenia - 2 szt., worek samorozprężalny (ambu) - 2 szt., pompa infuzyjna objętościowa - 1 szt., defibrylator z kardiowersją - 1szt., system do ogrzewania pacjenta -1 szt.,urządzenie do ogrzewania płynów - 1 szt., aparat do szybkich przetoczeń - 1 szt., monitor zwiotczenia mięśniowego - 1 szt., aparat do koagulacji - 1szt., ssak chirurgiczny, próżniowy - 2 szt., lampa operacyjna , sufitowa- 3 szt., kolumna anestezjologiczna - 2 szt., kolumna chirurgiczna -2 szt., podest ze stali nierdzewnej- 2 szt., lampa zabiegowa przejezdna- 4 szt., fotel ginekologiczny /urologiczny- 2szt., kontener do przewozu brudnej bielizny - 2 szt., stół zabiegowy - 4 szt., fotel laryngologiczny -2 szt., fotel okulistyczny-2szt., holter EKG.Szczegółowy opis w zał nr1doSWZ wypełnić i złożyć w ofercie. Zakup, dostawę fabrycznie nowego wyposażenia wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w pomieszczeniach w obiekcie położonym we Włocławku, Ul. Szpitalna 6a. Dostarczone wyposażenie będzie fabrycznie nowe, rok produkcji 2022/2023, nieużywane wcześniej w tym niepowystawowe i nierekondycjonowane, w oryginalnych opakowaniach, kompletne i zdatne do użytku. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego celem prawidłowej obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Budynek Powiatowego Centrum Zdrowia we Włocławku przy Ul. Szpitalnej 6a jest w trakcie budowy. Termin zakończenia robót budowlanych to 30 czerwca 2023 r. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Minimalny okres gwarancji na wyposażenie wynosi 24 miesiące, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin wykonania zamówienia / Waga: 40 % Cena - Waga: 60 % II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 112 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie pracowni endoskopowej Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33100000 Urządzenia medyczne 33168000 Przyrządy do endoskopii, endochirurgii II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL619 Włocławski II.2.4)Opis zamówienia: Część nr 2 pn. Wyposażenie pracowni endoskopowej: Tor wizyjny zestawu endoskopowego - 1szt., wideogastroskop - 3 szt., wideokolonoskop - 3 szt., zestaw komputerowy do dokumentacji i archiwizacji badań endoskopowych - 1 szt., stół do gastroskopii - 3 szt., stół do dekontaminacji - 1 szt., stół pomocniczy mały- 1 szt., pojemnik mobilny do transportu i przechowywania endopskopów- 2 szt., kolumna endoskopowa - 1szt., szafa endoskopowa- 1 szt., aparat do znieczulenia - 1szt., szafka przyłóżkowa - 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, oddzielnie dla każdej części, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik nr 1 do SWZ. Realizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowego wyposażenia wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w pomieszczeniach w obiekcie położonym we Włocławku, Ul. Szpitalna 6a. Dostarczone wyposażenie będzie fabrycznie nowe, rok produkcji 2022/2023, nieużywane wcześniej w tym niepowystawowe i nierekondycjonowane, w oryginalnych opakowaniach, kompletne i zdatne do użytku. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego celem prawidłowej obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Budynek Powiatowego Centrum Zdrowia we Włocławku przy Ul. Szpitalnej 6a jest w trakcie budowy. Termin zakończenia robót budowlanych to 30 czerwca 2023 r. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Minimalny okres gwarancji na wyposażenie wynosi 24 miesiące, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin wykonania zamówienia / Waga: 40 % Cena - Waga: 60 % II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 112 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie poradni laryngologicznej Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33100000 Urządzenia medyczne 33124100 Urządzenia diagnostyczne II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL619 Włocławski II.2.4)Opis zamówienia: Część nr 3 pn. Wyposażenie poradni laryngologicznej: Kabina ciszy, tympanometr, unit.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, oddzielnie dla każdej części, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik nr 1 do SWZ. Realizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowego wyposażenia wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w pomieszczeniach w obiekcie położonym we Włocławku, Ul. Szpitalna 6a. Dostarczone wyposażenie będzie fabrycznie nowe, rok produkcji 2022/2023, nieużywane wcześniej w tym niepowystawowe i nierekondycjonowane, w oryginalnych opakowaniach, kompletne i zdatne do użytku. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego celem prawidłowej obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Budynek Powiatowego Centrum Zdrowia we Włocławku przy Ul. Szpitalnej 6a jest w trakcie budowy. Termin zakończenia robót budowlanych to 30 czerwca 2023 r. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Minimalny okres gwarancji na wyposażenie wynosi 24 miesiące, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin wykonania zamówienia / Waga: 40 % Cena - Waga: 60 % II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 65 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie fizjoterapii dla dorosłych Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33100000 Urządzenia medyczne 33124100 Urządzenia diagnostyczne 37441100 Bieżnie mechaniczne 33158400 Sprzęt do terapii mechanicznej II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL619 Włocławski II.2.4)Opis zamówienia: Część nr 4 pn. Wyposażenie fizjoterapii dla dorosłych: Laboratorium analizy chodu, przestrzeń diagnostyczno-terapeutyczna, urządzenie do oceny proprioceptywno-stabilometrycznej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, oddzielnie dla każdej części, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik nr 1 do SWZ.Realizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowego wyposażenia wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w pomieszczeniach w obiekcie położonym we Włocławku, Ul. Szpitalna 6a. Dostarczone wyposażenie będzie fabrycznie nowe, rok produkcji 2022/2023, nieużywane wcześniej w tym niepowystawowe i nierekondycjonowane, w oryginalnych opakowaniach, kompletne i zdatne do użytku. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego celem prawidłowej obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Budynek Powiatowego Centrum Zdrowia we Włocławku przy Ul. Szpitalnej 6a jest w trakcie budowy. Termin zakończenia robót budowlanych to 30 czerwca 2023 r. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Minimalny okres gwarancji na wyposażenie wynosi 24 miesiące, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin wykonania zamówienia / Waga: 40 % Cena - Waga: 60 % II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 94 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie sterylizacji Część nr: 5 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33100000 Urządzenia medyczne 33191000 Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL619 Włocławski II.2.4)Opis zamówienia: Część nr 5 pn. Wyposażenie sterylizacji: Pistolet na sprężone powietrze - 3 szt., mata podłogowa - 2 szt., wózek do transportu materiału sterylnego o pojemności 3 STE - 3 szt., myjka ultradźwiękowa nablatowa - 1 szt., uniwersalny przyrząd do mycia i dezynfekcji pianą aktywną - 1 szt., pistolet typu selecta do mycia z kompletem końcówek - 1 szt., urządzenie do mycia parą pod ciśnieniem - 1 szt., dozownik środków chemicznych z możliwością dozowania 3 środków - 1 szt., myjnia-dezynfektor do mycia narzędzi o pojemności 8 tac 1/1 din - 1 szt., sterylizator parowy, przelotowy o pojemności 2 STE - 1 szt., zgrzewarka do opakowań sterylizacyjnych - 1 szt.,stacja uzdatniania wody - 1 szt., myjnia endoskopowa - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, oddzielnie dla każdej części, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik nr 1 do SWZ.Realizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowego wyposażenia wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w pomieszczeniach w obiekcie położonym we Włocławku, Ul. Szpitalna 6a. Dostarczone wyposażenie będzie fabrycznie nowe, rok produkcji 2022/2023, nieużywane wcześniej w tym niepowystawowe i nierekondycjonowane, w oryginalnych opakowaniach, kompletne i zdatne do użytku. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego celem prawidłowej obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Budynek Powiatowego Centrum Zdrowia we Włocławku przy Ul. Szpitalnej 6a jest w trakcie budowy. Termin zakończenia robót budowlanych to 30 czerwca 2023 r. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Minimalny okres gwarancji na wyposażenie wynosi 24 miesiące, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin wykonania zamówienia / Waga: 40 % Cena - Waga: 60 % II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 112 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie ultrasonograficzne Część nr: 6 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33100000 Urządzenia medyczne 33112200 Aparaty ultrasonograficzne II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL619 Włocławski II.2.4)Opis zamówienia: Część nr 6 pn. Wyposażenie ultrasonograficzne: Echokardiograf, ultrasonograf - 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, oddzielnie dla każdej części, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik nr 1 do SWZ.Realizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowego wyposażenia wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w pomieszczeniach w obiekcie położonym we Włocławku, Ul. Szpitalna 6a. Dostarczone wyposażenie będzie fabrycznie nowe, rok produkcji 2022/2023, nieużywane wcześniej w tym niepowystawowe i nierekondycjonowane, w oryginalnych opakowaniach, kompletne i zdatne do użytku. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego celem prawidłowej obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Budynek Powiatowego Centrum Zdrowia we Włocławku przy Ul. Szpitalnej 6a jest w trakcie budowy. Termin zakończenia robót budowlanych to 30 czerwca 2023 r. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Minimalny okres gwarancji na wyposażenie wynosi 24 miesiące, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin wykonania zamówienia / Waga: 40 % Cena - Waga: 60 % II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 43 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie stomatologii Część nr: 7 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33100000 Urządzenia medyczne 33126000 Urządzenia stomatologiczne 33192400 Stanowiska stomatologiczne II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL619 Włocławski II.2.4)Opis zamówienia: Część nr 7 pn. Wyposażenie stomatologii: Mikroskop, unit.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, oddzielnie dla każdej części, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik nr 1 do SWZRealizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowego wyposażenia wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w pomieszczeniach w obiekcie położonym we Włocławku, Ul. Szpitalna 6a. Dostarczone wyposażenie będzie fabrycznie nowe, rok produkcji 2022/2023, nieużywane wcześniej w tym niepowystawowe i nierekondycjonowane, w oryginalnych opakowaniach, kompletne i zdatne do użytku. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego celem prawidłowej obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Budynek Powiatowego Centrum Zdrowia we Włocławku przy Ul. Szpitalnej 6a jest w trakcie budowy. Termin zakończenia robót budowlanych to 30 czerwca 2023 r. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Minimalny okres gwarancji na wyposażenie wynosi 24 miesiące, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin wykonania zamówienia / Waga: 40 % Cena - Waga: 60 % II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 112 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie archiwum Część nr: 8 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39131100 Regały archiwalne II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL619 Włocławski II.2.4)Opis zamówienia: Część nr 8 pn. Wyposażenie archiwum: Regały archiwalne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, oddzielnie dla każdej części, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik nr 1 do SWZ. Realizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowego wyposażenia wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w pomieszczeniach w obiekcie położonym we Włocławku, Ul. Szpitalna 6a. Dostarczone wyposażenie będzie fabrycznie nowe, rok produkcji 2022/2023, nieużywane wcześniej w tym niepowystawowe i nierekondycjonowane, w oryginalnych opakowaniach, kompletne i zdatne do użytku. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego celem prawidłowej obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Budynek Powiatowego Centrum Zdrowia we Włocławku przy Ul. Szpitalnej 6a jest w trakcie budowy. Termin zakończenia robót budowlanych to 30 czerwca 2023 r. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Minimalny okres gwarancji na wyposażenie wynosi 24 miesiące, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin wykonania zamówienia / Waga: 40 % Cena - Waga: 60 % II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 43 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie neurologiczne Część nr: 9 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33100000 Urządzenia medyczne 33124100 Urządzenia diagnostyczne II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL619 Włocławski II.2.4)Opis zamówienia: Część nr 9 pn. Wyposażenie neurologiczne: EEG, EMG.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, oddzielnie dla każdej części, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik nr 1 do SWZ Realizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowego wyposażenia wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w pomieszczeniach w obiekcie położonym we Włocławku, Ul. Szpitalna 6a. Dostarczone wyposażenie będzie fabrycznie nowe, rok produkcji 2022/2023, nieużywane wcześniej w tym niepowystawowe i nierekondycjonowane, w oryginalnych opakowaniach, kompletne i zdatne do użytku. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego celem prawidłowej obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Budynek Powiatowego Centrum Zdrowia we Włocławku przy Ul. Szpitalnej 6a jest w trakcie budowy. Termin zakończenia robót budowlanych to 30 czerwca 2023 r. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Minimalny okres gwarancji na wyposażenie wynosi 24 miesiące, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin wykonania zamówienia / Waga: 40 % Cena - Waga: 60 % II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 43 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie dermatologii Część nr: 10 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33100000 Urządzenia medyczne 33128000 Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL619 Włocławski II.2.4)Opis zamówienia: Część nr 10 pn. Wyposażenie dermatologii: Laser.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, oddzielnie dla każdej części, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik nr 1 do SWZ. Realizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowego wyposażenia wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w pomieszczeniach w obiekcie położonym we Włocławku, Ul. Szpitalna 6a. Dostarczone wyposażenie będzie fabrycznie nowe, rok produkcji 2022/2023, nieużywane wcześniej w tym niepowystawowe i nierekondycjonowane, w oryginalnych opakowaniach, kompletne i zdatne do użytku. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego celem prawidłowej obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Budynek Powiatowego Centrum Zdrowia we Włocławku przy Ul. Szpitalnej 6a jest w trakcie budowy. Termin zakończenia robót budowlanych to 30 czerwca 2023 r. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Minimalny okres gwarancji na wyposażenie wynosi 24 miesiące, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin wykonania zamówienia / Waga: 40 % Cena - Waga: 60 % II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 43 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie kinezyterapii Część nr: 11 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33100000 Urządzenia medyczne 33124100 Urządzenia diagnostyczne 33158400 Sprzęt do terapii mechanicznej 37441100 Bieżnie mechaniczne II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL619 Włocławski II.2.4)Opis zamówienia: Część nr 11 pn. Wyposażenie kinezyterapii: Bieżnia rehabilitacyjna, szyna CMP stawu łokciowego i urządzenie do treningu w dynamicznym odciążeniu - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, oddzielnie dla każdej części, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik nr 1 do SWZ. Realizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowego wyposażenia wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w pomieszczeniach w obiekcie położonym we Włocławku, Ul. Szpitalna 6a. Dostarczone wyposażenie będzie fabrycznie nowe, rok produkcji 2022/2023, nieużywane wcześniej w tym niepowystawowe i nierekondycjonowane, w oryginalnych opakowaniach, kompletne i zdatne do użytku. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego celem prawidłowej obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Budynek Powiatowego Centrum Zdrowia we Włocławku przy Ul. Szpitalnej 6a jest w trakcie budowy. Termin zakończenia robót budowlanych to 30 czerwca 2023 r. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Minimalny okres gwarancji na wyposażenie wynosi 24 miesiące, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin wykonania zamówienia / Waga: 40 % Cena - Waga: 60 % II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 54 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie fizykoterapii Część nr: 12 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33100000 Urządzenia medyczne 33155000 Przyrządy do fizykoterapii 33150000 Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 33158000 Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL619 Włocławski II.2.4)Opis zamówienia: Część nr 12 pn. Wyposażenie fizykoterapii: Aparat do laseroterapii, zestaw do magnetoterapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, oddzielnie dla każdej części, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik nr 1 do SWZ.Realizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowego wyposażenia wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w pomieszczeniach w obiekcie położonym we Włocławku, Ul. Szpitalna 6a. Dostarczone wyposażenie będzie fabrycznie nowe, rok produkcji 2022/2023, nieużywane wcześniej w tym niepowystawowe i nierekondycjonowane, w oryginalnych opakowaniach, kompletne i zdatne do użytku. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego celem prawidłowej obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Budynek Powiatowego Centrum Zdrowia we Włocławku przy Ul. Szpitalnej 6a jest w trakcie budowy. Termin zakończenia robót budowlanych to 30 czerwca 2023 r. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Minimalny okres gwarancji na wyposażenie wynosi 24 miesiące, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin wykonania zamówienia / Waga: 40 % Cena - Waga: 60 % II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 54 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie sprzątające Część nr: 13 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 42999000 Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL619 Włocławski II.2.4)Opis zamówienia: Część nr 13 pn. Wyposażenie sprzątające: Szorowarka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, oddzielnie dla każdej części, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik nr 1 do SWZ. Realizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowego wyposażenia wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w pomieszczeniach w obiekcie położonym we Włocławku, Ul. Szpitalna 6a. Dostarczone wyposażenie będzie fabrycznie nowe, rok produkcji 2022/2023, nieużywane wcześniej w tym niepowystawowe i nierekondycjonowane, w oryginalnych opakowaniach, kompletne i zdatne do użytku. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego celem prawidłowej obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Budynek Powiatowego Centrum Zdrowia we Włocławku przy Ul. Szpitalnej 6a jest w trakcie budowy. Termin zakończenia robót budowlanych to 30 czerwca 2023 r. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Minimalny okres gwarancji na wyposażenie wynosi 24 miesiące, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin wykonania zamówienia / Waga: 40 % Cena - Waga: 60 % II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 43 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe CPV: 33100000, 31524110, 33170000, 33182100, 33192230, 33168000, 33124100, 37441100, 33158400, 33191000, 33112200, 33126000 Dokument nr: 155572-2023, ZP.272.1.4.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 12/04/2023 Czas lokalny: 10:30 Miejsce: Otwarcie ofert następuje po upłynięciu terminu otwarcia poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu na konto Zamawiającego w zakładce ,,Oferty/wnioski" na Platformie e-Zamówienia i następuje poprzez wybranie przycisku ,,Otwórz etap". Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f0690d3-bf34-11ed-8261-62cbbe4d0ca4 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 12/04/2023 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 10/07/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10/03/2023 15.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1 pn. Wyposażenie sal i gabinetów zabiegowych: 40.000,00 zł, (słownie: czterdzieści tysięcy złotych i 00/100). Część nr 2 pn. Wyposażenie pracowni endoskopowej: 35.000,00 zł, (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych i 00/100). Część nr 3 pn. Wyposażenie poradni laryngologicznej: 25.000,00 zł, (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100). Część nr 4 pn. Wyposażenie fizjoterapii dla dorosłych: 20.000,00 zł, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100). Część nr 5 pn. Wyposażenie sterylizacji: 15.000,00 zł, (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00/100). Część nr 6 pn. Wyposażenie ultrasonograficzne: 15.000,00 zł, (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00/100). Część nr 7 pn. Wyposażenie stomatologii: 6.500,00 zł, (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych i 00/100). Część nr 8 pn. Wyposażenie archiwum: 4.500,00 zł, (słownie: cztery tysiące pięćset złotych i 00/100). Część nr 9 pn. Wyposażenie neurologiczne: 4.000,00 zł, (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100). Część nr 10 pn. Wyposażenie dermatologii: 3.000,00 zł, (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100). Część nr 11 pn. Wyposażenie kinezyterapii: 2.500,00 zł, (słownie: dwa tysiące pięćset złotych i 00/100). Część nr 12 pn. Wyposażenie fizykoterapii: 700,00 zł, (słownie: siedemset złotych i 00/100). Część nr 13 pn. Wyposażenie sprzątające: 500,00 zł, (słownie: pięćset złotych i 00/100). 15.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12 kwietnia 2023 r., do godz. 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp. 15.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 15.4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r., poz. 2080, ze zm.). 15.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego prowadzony przez BNP PARIBAS Nr: 40 1600 1462 1746 9555 6000 0010 z dopiskiem ,,Wadium- Wyposażenie Powiatowego Centrum Zdrowia". 15.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 15.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 15.4 ppkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 15.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa pzp. Kontakt: Powiat Włocławski Krajowy numer identyfikacyjny: 8883115791 ul. Cyganka 28 Włocławek Kod NUTS: PL619 Włocławski 87-800 Polska Osoba do kontaktów: Małgorzata Kręcicka E-mail: zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl Tel.: +48 542304649 Faks: +48 542304671 |
© eurobudowa.pl 2004-2024