Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa maszyny komunalnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa maszyny komunalnej

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA DOBROMIERZ
pl. Wolności 24
58-170 Dobromierz
powiat: świdnicki
ug@dobromierz.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/739329
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Dobromierz
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA maszyny komunalnej na potrzeby Urzędu Gminy Dobromierz
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawę koparko - ładowarki na potrzeby Urzędu Gminy Dobromierz.
2) Forma płatności: leasing operacyjny.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części 2 SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, będącym integralną częścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4) Sprzęt eksploatowany będzie we wszystkich porach roku, w warunkach atmosferycznych występujących w Polsce.
5) Koparko - ładowarka przeznaczona będzie do wykonywania prac należących do zadań własnych gminy, m.in. z zakresu prac wodno - kanalizacyjnych, drogowych itp.
6) Wszelkie naprawy, przeglądy gwarancyjne oraz obsługa techniczna w okresie trwania gwarancji dostarczonej w ramach zamówienia pojazdu będą wykonywane w autoryzowanym serwisie.
7) Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SWZ.
8) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć, uruchomić, przeszkolić operatora i dokonać jazdy próbnej dostarczonego w wyniku niniejszego postępowania pojazdu o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu.
9) Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd był kompletny i gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
10) Wykonawca gwarantuje, że dostarczona koparko - ładowarka posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające ją do ruchu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
11) Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu Zamawiającego z użytkowania pojazdu.
Wykonawca zobowiązuje się na odkup w rozliczeniu maszyny używanej na warunkach określonych przez zamawiającego: Koparko - ładowarka marki New Holland B110, rok produkcji 2008, przebieg 12000 mtg - wartość nie mniejsza niż 82 000 zł netto - do wglądu w bazie magazynowej Urzędu Gminy Dobromierz, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym terminu oględzin. Wykonawca wkalkuluje cenę używanego sprzętu w cenę ofertową.

CPV: 43261000-0

Dokument nr: 2023/BZP 00136886, ZP.271.3.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja w SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/739329
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-24 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawę koparko - ładowarki na potrzeby Urzędu Gminy Dobromierz.
2) Forma płatności: leasing operacyjny.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części 2 SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, będącym integralną częścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4) Sprzęt eksploatowany będzie we wszystkich porach roku, w warunkach atmosferycznych występujących w Polsce.
5) Koparko - ładowarka przeznaczona będzie do wykonywania prac należących do zadań własnych gminy, m.in. z zakresu prac wodno - kanalizacyjnych, drogowych itp.
6) Wszelkie naprawy, przeglądy gwarancyjne oraz obsługa techniczna w okresie trwania gwarancji dostarczonej w ramach zamówienia pojazdu będą wykonywane w autoryzowanym serwisie.
7) Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SWZ.
8) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć, uruchomić, przeszkolić operatora i dokonać jazdy próbnej dostarczonego w wyniku niniejszego postępowania pojazdu o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu.
9) Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd był kompletny i gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
10) Wykonawca gwarantuje, że dostarczona koparko - ładowarka posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające ją do ruchu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
11) Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu Zamawiającego z użytkowania pojazdu.
Wykonawca zobowiązuje się na odkup w rozliczeniu maszyny używanej na warunkach określonych przez zamawiającego: Koparko - ładowarka marki New Holland B110, rok produkcji 2008, przebieg 12000 mtg - wartość nie mniejsza niż 82 000 zł netto - do wglądu w bazie magazynowej Urzędu Gminy Dobromierz, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym terminu oględzin. Wykonawca wkalkuluje cenę używanego sprzętu w cenę ofertową.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość autoryzowanego serwisu dostawcy do 100 km
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość autoryzowanego serwisu dostawcy do 100 km
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-04-22

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.