dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Świekatowo)
zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Sierpc)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa maszyny komunalnej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA DOBROMIERZ pl. Wolności 24 58-170 Dobromierz powiat: świdnicki ug@dobromierz.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/739329 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Dobromierz |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA maszyny komunalnej na potrzeby Urzędu Gminy Dobromierz Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawę koparko - ładowarki na potrzeby Urzędu Gminy Dobromierz. 2) Forma płatności: leasing operacyjny. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części 2 SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, będącym integralną częścią Specyfikacji Warunków Zamówienia. 4) Sprzęt eksploatowany będzie we wszystkich porach roku, w warunkach atmosferycznych występujących w Polsce. 5) Koparko - ładowarka przeznaczona będzie do wykonywania prac należących do zadań własnych gminy, m.in. z zakresu prac wodno - kanalizacyjnych, drogowych itp. 6) Wszelkie naprawy, przeglądy gwarancyjne oraz obsługa techniczna w okresie trwania gwarancji dostarczonej w ramach zamówienia pojazdu będą wykonywane w autoryzowanym serwisie. 7) Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SWZ. 8) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć, uruchomić, przeszkolić operatora i dokonać jazdy próbnej dostarczonego w wyniku niniejszego postępowania pojazdu o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu. 9) Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd był kompletny i gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 10) Wykonawca gwarantuje, że dostarczona koparko - ładowarka posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające ją do ruchu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 11) Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu Zamawiającego z użytkowania pojazdu. Wykonawca zobowiązuje się na odkup w rozliczeniu maszyny używanej na warunkach określonych przez zamawiającego: Koparko - ładowarka marki New Holland B110, rok produkcji 2008, przebieg 12000 mtg - wartość nie mniejsza niż 82 000 zł netto - do wglądu w bazie magazynowej Urzędu Gminy Dobromierz, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym terminu oględzin. Wykonawca wkalkuluje cenę używanego sprzętu w cenę ofertową. CPV: 43261000-0 Dokument nr: 2023/BZP 00136886, ZP.271.3.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/739329 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-24 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawę koparko - ładowarki na potrzeby Urzędu Gminy Dobromierz. 2) Forma płatności: leasing operacyjny. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części 2 SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, będącym integralną częścią Specyfikacji Warunków Zamówienia. 4) Sprzęt eksploatowany będzie we wszystkich porach roku, w warunkach atmosferycznych występujących w Polsce. 5) Koparko - ładowarka przeznaczona będzie do wykonywania prac należących do zadań własnych gminy, m.in. z zakresu prac wodno - kanalizacyjnych, drogowych itp. 6) Wszelkie naprawy, przeglądy gwarancyjne oraz obsługa techniczna w okresie trwania gwarancji dostarczonej w ramach zamówienia pojazdu będą wykonywane w autoryzowanym serwisie. 7) Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SWZ. 8) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć, uruchomić, przeszkolić operatora i dokonać jazdy próbnej dostarczonego w wyniku niniejszego postępowania pojazdu o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu. 9) Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd był kompletny i gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 10) Wykonawca gwarantuje, że dostarczona koparko - ładowarka posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające ją do ruchu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 11) Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu Zamawiającego z użytkowania pojazdu. Wykonawca zobowiązuje się na odkup w rozliczeniu maszyny używanej na warunkach określonych przez zamawiającego: Koparko - ładowarka marki New Holland B110, rok produkcji 2008, przebieg 12000 mtg - wartość nie mniejsza niż 82 000 zł netto - do wglądu w bazie magazynowej Urzędu Gminy Dobromierz, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym terminu oględzin. Wykonawca wkalkuluje cenę używanego sprzętu w cenę ofertową. 4.2.6.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość autoryzowanego serwisu dostawcy do 100 km 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość autoryzowanego serwisu dostawcy do 100 km 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-04-22 |
© eurobudowa.pl 2004-2024