mazowieckie (Warszawa)
wielkopolskie (Kalisz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa materiałów poligraficznych, grawerskich, introligatorskich oraz lakieru |
Data zamieszczenia: | 2023-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 6021 w Warszawie ul. Żwirki i Wigury 9/13 00-909 Warszawa powiat: Warszawa Tel.: +48 261847412, Faks: +48 261847577 ozgst.zampub@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/ozgs |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | w opisie przedmiotu |
Nr telefonu: | Tel.: +48 261847412, |
Termin składania ofert: | 2023-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: DOSTAWA materiałów poligraficznych, grawerskich, introligatorskich oraz lakieru dla potrzeb jednostki będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021. Numer referencyjny: 13/2023/PN/Szkol i KO II.1.2)Główny kod CPV 30190000 Różny sprzęt i artykuły biurowe II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów poligraficznych, grawerskich, introligatorskich oraz lakieru dla potrzeb jednostki będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 4 (cztery) części: część I zamówienia - dostawa materiałów grawerskich, część II zamówienia - dostawa materiałów poligraficznych, część III zamówienia - dostawa materiałów introligatorskich, część IV zamówienia - dostawa lakieru. Kod CPV: 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe, 22610000-9 Farba drukarska. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach nr: 1, 1.1. - 1.4. oraz nr 4.1. - 4.3. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz Projektowane postanowienia umowy. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 721 789.26 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA materiałów grawerskich. Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30190000 Różny sprzęt i artykuły biurowe II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Warszawa II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów poligraficznych, grawerskich, introligatorskich oraz lakieru dla potrzeb jednostki będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 4 (cztery) części: część I zamówienia - dostawa materiałów grawerskich, część II zamówienia - dostawa materiałów poligraficznych, część III zamówienia - dostawa materiałów introligatorskich, część IV zamówienia - dostawa lakieru. Kod CPV: 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe, 22610000-9 Farba drukarska. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach nr: 1, 1.1. - 1.4. oraz nr 4.1. - 4.3. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz Projektowane postanowienia umowy. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1. - 1.4. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 4. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ. 5. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych WYKONAWCÓW lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. 6. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje aukcji elektronicznej. 9. ZAMAWIAJĄCY nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 10. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 115 231.81 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 30 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe ZAMAWIAJĄCY wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 700,00 zł. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: 18.04.2023 r. do godz. 11.00 znajdzie się na rachunku bankowym ZAMAWIAJĄCEGO. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 16.07.2023r. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA materiałów poligraficznych. Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30190000 Różny sprzęt i artykuły biurowe II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Warszawa II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów poligraficznych, grawerskich, introligatorskich oraz lakieru dla potrzeb jednostki będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 4 (cztery) części: część I zamówienia - dostawa materiałów grawerskich, część II zamówienia - dostawa materiałów poligraficznych, część III zamówienia - dostawa materiałów introligatorskich, część IV zamówienia - dostawa lakieru. Kod CPV: 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe, 22610000-9 Farba drukarska. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach nr: 1, 1.1. - 1.4. oraz nr 4.1. - 4.3. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz Projektowane postanowienia umowy. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1. - 1.4. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 4. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ. 5. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych WYKONAWCÓW lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. 6. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje aukcji elektronicznej. 9. ZAMAWIAJĄCY nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 10. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 313 928.72 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 30 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe ZAMAWIAJĄCY wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 700,00 zł. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: 18.04.2023 r. do godz. 11.00 znajdzie się na rachunku bankowym ZAMAWIAJĄCEGO. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 16.07.2023r. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA materiałów introligatorskich. Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30190000 Różny sprzęt i artykuły biurowe II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Warszawa II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów poligraficznych, grawerskich, introligatorskich oraz lakieru dla potrzeb jednostki będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 4 (cztery) części: część I zamówienia - dostawa materiałów grawerskich, część II zamówienia - dostawa materiałów poligraficznych, część III zamówienia - dostawa materiałów introligatorskich, część IV zamówienia - dostawa lakieru. Kod CPV: 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe, 22610000-9 Farba drukarska. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach nr: 1, 1.1. - 1.4. oraz nr 4.1. - 4.3. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz Projektowane postanowienia umowy. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1. - 1.4. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 4. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ. 5. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych WYKONAWCÓW lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. 6. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje aukcji elektronicznej. 9. ZAMAWIAJĄCY nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 10. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 281 451.59 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 30 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe ZAMAWIAJĄCY wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 200,00 zł. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: 18.04.2023 r. do godz. 11.00 znajdzie się na rachunku bankowym ZAMAWIAJĄCEGO. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 16.07.2023r. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA lakieru. Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30190000 Różny sprzęt i artykuły biurowe II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Warszawa II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów poligraficznych, grawerskich, introligatorskich oraz lakieru dla potrzeb jednostki będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 4 (cztery) części: część I zamówienia - dostawa materiałów grawerskich, część II zamówienia - dostawa materiałów poligraficznych, część III zamówienia - dostawa materiałów introligatorskich, część IV zamówienia - dostawa lakieru. Kod CPV: 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe, 22610000-9 Farba drukarska. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach nr: 1, 1.1. - 1.4. oraz nr 4.1. - 4.3. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz Projektowane postanowienia umowy. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1. - 1.4. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 4. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ. 5. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych WYKONAWCÓW lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. 6. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje aukcji elektronicznej. 9. ZAMAWIAJĄCY nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 10. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 11 177.14 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 21 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe ZAMAWIAJĄCY wymaga wniesienia wadium w wysokości 160,00 zł. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: 18.04.2023 r. do godz. 11.00 znajdzie się na rachunku bankowym ZAMAWIAJĄCEGO. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 16.07.2023r. CPV: 30190000 Dokument nr: 157978-2023, 13/2023/PN/Szkol i KO Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 18/04/2023 Czas lokalny: 11:05 Miejsce: siedziba ZAMAWIAJĄCEGO Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/ozgs Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/ozgs TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 18/04/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Warszawa Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 16/07/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10/03/2023 Kontakt: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 6021 Krajowy numer identyfikacyjny: 14626847100000 ul. Żwirki i Wigury 9/13 Warszawa Kod NUTS: PL7 Makroregion centralny 00-909 Polska Osoba do kontaktów: Kancelaria Jednostki E-mail: ozgst.zampub@ron.mil.pl Tel.: +48 261847412 Faks: +48 261847577 |
© eurobudowa.pl 2004-2024