Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi polimeryzacji posadzek marmurowych i chemicznego prania wykładzin w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi polimeryzacji posadzek marmurowych i chemicznego prania wykładzin w garderobach muzyków

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
ul. Ołowianka 1
80-751 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel. (+48 58) 320 62 50, (+48 58) 320 62 54, fax. (+48 58) 323 83 63
sekretariat@pfb.gda.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (+48 58) 320 62
Termin składania ofert: 2023-03-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
świadczenie usługi polimeryzacji posadzek marmurowych i chemicznego prania wykładzin w garderobach muzyków w Polskiej Ul. Ołowianka 1.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest świadczenie usługi polimeryzacji posadzek marmurowych i chemicznego prania wykładzin w garderobach muzyków w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku, Ul. Ołowianka 1.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa odrębne zadania:
1) Zadanie 1: polimeryzacja nawierzchni posadzki marmurowej w Dolnym Foyer i Górnym Foyer w budynku Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku:
a) powierzchnie płaskie marmurowe:
o 19,80 m2 Wiatrołap
o 293,20 m2 Foyer przy szatniach
o 171,50 m2 Korytarz od strony Motławy
o 113,87 m2 Foyer górne rozeta
o 590,07 m2 Foyer górne
o 105,65 m2 Foyer antresola
o 639,30 m2 Foyer dolne
Razem powierzchnia płaska: 1.933,40 m2 + powierzchnia schody 60 m2 = 1 993,39 mz
b) powierzchnia schody marmurowe wejście od strony Rozety i wejście od strony Motławy:
o 4 biegi schodowe, ilość 52 stopnie, śr. długość stopni 350 cm, szerokość stopni 33 cm Łącznie powierzchnia: 60,0 m2
2) Zadanie 2: Wykonanie usługi czyszczenia chemicznego wykładzin dywanowych w pomieszczeniach PFB: sekretariat, pomieszczenie pełnomocnika ds. finansowych, garderoby parter segment B - 4, 5, 6, 7, Recepcja oraz 2 piętro segment B - 202, 206, 207, 208, 209. Łącznie powierzchnia: 251,30 m2

Dokument nr: DTE.271.132.2023

Składanie ofert:
6. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 22.03.2023 r., do godz. 15:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia:
1. Dla obu zadań: od 3 kwietnia do 7 kwietnia 2023 r.

Wymagania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022, póz. 1710) prowadzone w formie zapytania ofertowego, zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych PFB (Zarządzenie nr 3/2021 z dnia 15.02.2021 r.). Szacowana wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł netto.
3. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie ogranicza liczby części, do których oferty może złożyć wykonawca.
5. Na zadanie nr 1 zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr do niniejszego zapytania.

IV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Cenę należy obliczyć na podstawie informacji wskazanych w niniejszym zapytaniu ofertowym i w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Cena musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę dla zamówienia obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (w tym podatek VAT zgodny ze stawką obowiązującą na dzień składania ofert - 23%, określoną w Ustawie o podatku od towarów i usług - dotyczy podmiotów będących płatnikiem podatku VAT).
3. Ceny muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
4. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
V. WYKAZ DOKUMENTÓW I SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz ofertowy wraz z zestawieniem cenowym - załącznik nr 2 do
niniejszego zapytania ofertowego;
2) wypełnione i podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp - wg wzoru - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
2. Ofertę sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim, w postaci elektronicznej.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz wraz z aktualnym adresem korespondencyjnym oraz adresem poczty elektronicznej i numerami telefonów.
4. Jeżeli upoważnienie do reprezentowania firmy na zewnątrz nie wynika z powszechnie dostępnych dokumentów rejestrowych, należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwa.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT I SPOSÓB OCENY OFERT
1. Kryteria oceny ofert:
Ocena ofert odbędzie się na podstawie ilości przyznanych punktów. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę z największą ilością punktów.
1) Cena (C) - maksymalna ilość punktów 100;
Ilość punktów w kryterium ceny zostanie obliczone według następującego wzoru:
2. Zamawiający w toku dokonywania oceny złożonych ofert może żądać udzjelenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
3. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które:
1) zostaną złożone w terminie
2) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Termin ten może zostać przedłużony za obopólną zgodą Wykonawcy i Zamawiającego.
VIII. SPOSÓB, MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, na dowolnie wybraną ilość zadań (od 1 do 2).
2. Do formularza oferty (załącznika nr 2) Wykonawca dołączy załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zaproszenia, w tym w szczególności opisowi przedmiotu zamówienia.
4. Oferta musi być sporządzona i wypełniona pod rygorem nieważności w formie pisemnej pismem czytelnym w języku polskim, maszynowo, na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(ne) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert.
7. Za moment złożenia oferty uznaje się jej wpłynięcia do Zamawiającego.
8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o tym fakcie.
IX. KOMUNIKACJA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ:
1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej.
3. Dokumenty składane są przez mailowo pod wyżej wskazanymi adresami.
SPOSÓB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego w terminie do 3 dni przed wyznaczonym w zapytaniu ofertowym terminem składania ofert.
5. Wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: m.ruszkowska@pfb.gda.pl.
6. W korespondencji dotyczącej postępowania należy wskazać znak sprawy postępowania i/lub nazwę zamówienia nadaną przez Zamawiającego.
7. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po terminie określonym w ust. 4 Zamawiający może pozostawić go bez odpowiedzi.
8. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, lecz nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert.
9. Zamawiający przekaże treść wyjaśnień wykonawcy, który zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego oraz przekaże pozostałym wykonawcom zaproszonym do składania ofert bez ujawniania źródła zapytania.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający zastrzega zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu oraz możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn.

Kontakt:
2. Zamawiający w sprawie postępowania wyznacza następujące osoby do kontaktu Wykonawcami:
a) Artur Kluz, tel. 664-710-016 lub 58-323-83-67, e-mail: a.kluz@pfb.gda.pl,
b) Wiesław Polny, tel. kom. 509-846-800 lub 58-323-83-67, e-mail: w.polny@pfb.gda.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.