Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Galewic;
ul. Wieluńska 5
98-405 Galewice
powiat: wieruszowski
tel. 627838618; fax.627838625
sekretariat@galewice.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Galewice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 627838618; fax.
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe: Budowa windy zewnętrznej przy budynku Urzędu Gminy w Galewicach
II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: ,,Budowa windy zewnętrznej przy budynku Urzędu Gminy w Galewicach".

2. W ramach zadania Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zapewni:

a) Pełny zakres czynności określony w przepisach Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2021r. poz. 2351 z późn. zm.),

b) Sprawdzenie i akceptacja dokumentacji technicznej,

c) Znajomość dokumentacji technicznej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych,

d) Stawanie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowalnych objętych nadzorem - niezwłocznie tj. w ciągu 24 godzin; Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru Inwestorskiego posiadał możliwość codziennego pobytu na budowie, a przed wizytą na placu budowy powiadomić o fakcie,

e) Reprezentowanie Inwestora (Zamawiającego) na budowie poprzez bieżącą kontrolę robót w zakresie ich zgodności z dokumentacja techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru, SWZ, ofertą Wykonawcy robót oraz zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami oraz przepisami Prawa budowlanego.

f) Kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa oraz obowiązkowo sprawdzenie przestawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności przed ich wbudowaniem, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczalnych do obrotu i stosowania w budownictwie,

g) Stwierdzenie w toku wykonania robót budowlanych zgodności ich realizacji z dokumentacja projektową.,

h) Analizowanie rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, a zgłoszonych i zaproponowanych przez Kierownika Budowy lub Kierownika Robót lub przez Inwestora oraz uzgadnianie wprowadzonych rozwiązań,

i) Powiadamianie Zamawiającego i Wykonawcę o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad,

j) Żądanie od Kierownika Budowy lub Kierownika Robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowalnych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem,

k) Sporządzenie protokołów na roboty dodatkowe lub zamienne w swoim zakresie,

l) Analizowanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającego proponowanych przez Wykonawcę zakresów robót dodatkowych lub zamiennych, w tym sprawdzenie kosztorysów na te roboty,

m) Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób pomiarów i sprawdzeń wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją,

n) Stwierdzenie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych częściowych wraz z odbiorem końcowym robót w tym sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych,

o) Uczestniczenie w pracach komisji w trakcie prowadzenia robót, w trakcie dokonywania ich odbioru, w trakcie odbioru wykonanych napraw, usuniętych usterek i w trakcie przeglądów gwarancyjnych: do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót. Przeglądy gwarancyjne uważa się również integralna część umowy, bez możliwości dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu,

p) Prowadzenie wszelkich spraw formalno- prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót,

q) Informowanie na bieżąco o terminowości wykonania robót Zamawiającego,

r) Potwierdzenie Zamawiającemu ilości i rodzaju faktycznie wykonanych robót budowalnych, jako podstawę do sporządzenia i przedłożenia faktury przez Wykonawcę,

s) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów BHP, przepisów dotyczących ochrony środowiska, utrzymania porządku na terenie budowy oraz kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron,

t) Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego,

u) Sprawdzenie kosztorysów powykonawczych Wykonawcy zadania budowlanego pod względem merytorycznym i rachunkowym w swoim zakresie,

v) Kontrolowanie rozliczenia budowy,

w) Zapewnienie pomocy przy rozliczeniu umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron,

x) Branie czynne udziału w rozwiązywaniu rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją nadzorowanych robót w swoim zakresie,

y) Branie czynnego udziału w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji oraz sporządzanie protokołów ze spotkań,

z) Współpracowanie z organami nadzoru budowalnego.
3. Szczegółowy zakres prac objętych nadzorem inwestorskim przedstawia dokumentacja SWZ zawartych na stronie BIP Urzędu Gminy w Galewicach pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/732724
która stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia.

CPV: 71520000-9

Składanie ofert:
Ofertę można złożyć osobiście w sekretariacie pok. 208, lub przesłać za pośrednictwem poczty, kuriera na adres: Gmina Galewice, Ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice lub faksem (62/7838625) lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@galewice.pl. W przypadku składania oferty pocztą należy opisać kopertę:
11. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 24.03.2023r. do godz. 11:00

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy stanowi załącznik nr. 1 do dnia zakończenia zadania.

Wymagania:
IV. Warunki udziału w postepowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie nw. Warunków:

1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia, w niegraniczonym zakresie.

2. Posiadają wiedze i doświadczenie w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,

3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5. Wykonali należycie co najmniej jednoświadczenie polegające na nadzorowaniu i/lub kierowaniu - robót budowlanych w których zakres wchodziło wykonanie ( budowa) windy (dźwiguosobowego lub towarowego), która obsługiwała minimum dwie kondygnacje i miała udźwig min.400 kg.

V. Opis warunków płatności:

1. Termin płatności faktury: min. 30 dni.

2. Wynagrodzenie płatne będzie po dokonaniu odbioru częściowego każdego z etapów robót budowlanych i będzie do nich proporcjonalne.

3. Podstawą do wystawienia faktury i końcowego rozliczenia stanowić będzie faktycznie zrealizowane zamówienie i protokoły odbioru przedmiotu zamówienia, sporządzone bez zastrzeżeń.

VI. Kryterium oceny ofert:

1. Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena brutto za całość zamówienia.

2. Przedstawiona w ofercie cena winna mieć charakter ryczałtowy i musi uwzględnić wszelkie koszty, opłaty i podatki niezbędne do prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia.
VII. Sposób przygotowania i złożenia oferty:
1. Ofertę należy sporządzić wypełniając formularz ofertowy (zał. Nr 1). Cenę należy ustalić na podstawie kalkulacji własnej biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia i koszty niezbędne do jego wykonania.

2. W formularzu ofertowym należy podać cenę brutto dla całego zadania.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ,,Budowa windy zewnętrznej przy budynku Urzędu Gminy w Galewicach".

W przypadku składania oferty drogą elektroniczną wymagany jest skan wypełnionej i podpisanej oferty.

3. Dokumenty składane w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę

5. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powodujące odrzucenie wszystkich ofert złożonego przez danego Wykonawcę.

6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

7. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

8. Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności.

9. Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

10. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
12. Do oferty należy dołączyć:

a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1),

b) kserokopie posiadanych uprawnień do kierowania i nadzorowania robót w zakresie budownictwa konstrukcyjnego i elektrycznego wraz z aktualnym wpisem do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego,

c) Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
IX. Pozostałe informacje:

1. Oferent, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego, jego zobowiązaniem zawartym w ofercie i na warunkach określonych w projekcie umowy.

2. Termin związania ofertą- wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3. Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego ogłoszenia i jego warunków oraz do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert
(art. 70(1) § 3 i art. 70(3)§ 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 1964 roku - Kodek cywilny).

Kontakt:
VIII. Osobą wyznaczoną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Piotr Kowalczyk - tel. 62 78 38 618, p.kowalczyk@galewice.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.