Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
489z dziś
6580z ostatnich 7 dni
25037z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup materiałów budowlanych na budowę parkingu

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup materiałów budowlanych na budowę parkingu

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MIASTO TERESPOL
Czerwonego Krzyża 26
21-550 Terespol
powiat: bialski (podlaski)
833752036, faks -
um@terespol.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/terespol/proceedings
Województwo: lubelskie
Miasto: Terespol
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 833752036, faks -
Termin składania ofert: 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup mat. bud. na budowę parkingu w pasie drogowym drogi woj.698 ulicy Woj. Pol. w Terespolu z podziałem na części:
Zakup i dost.mat. bud. do budowy parkingu,Zakup i dost. piachu do budowy parkingu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Zakup i dostawa materiałów budowlanych do budowy parkingu.
Lp asortyment j.m. ilość
1. kostka brukowa prostokątna10x20x8 cm - szara m2 23,00
2. kostka brukowa prostokątna10x20x8 cm - grafitowa m2 148,00
3. obrzeże chodnikowe 100x20x8 - grafitowe mb 82,00
4. cement 32,5 t. 3,90
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wymienione w części 1:
a) kostka brukowa, betonowa wibroprasowana o kształcie prostokąta o wym. 20x10cm, grubości 8 cm, kolor szary i czerwony, struktura wyrobu zwarta, bez pęknięć, plam i ubytków; powierzchnia górna równa i szorstka; krawędzie równe i proste; tolerancja wymiarów: długość i szerokość 3mm, grubość 5mm; wytrzymałości na ściskanie nie mniejsza niż 50 MPa, nasiąkliwość max. 5%, ścieralność max. 4mm, gatunek I - nowa.
W przypadku ujawnienia wad typu pęknięcia lub ubytków w dostarczonym materiale, Zamawiający żądać będzie jego wymiany na nowy (bez wad) na koszt Dostawcy.
b) obrzeża betonowe wibroprasowane z betonu B-35, o wym. 100x20cm, grubości 8 cm, kolor szary, powierzchnia bez pęknięć, ubytków, plam; krawędzie równe, proste; tolerancja w wymiarach: długość i szerokość ? 3 mm, grubość ? 5mm, gatunek I. Szczerby i uszkodzenia ograniczających powierzchnie górne (ścieralne) krawędzi i naroży ograniczających pozostałe powierzchnie: liczba, max 2; długość max 20 mm; głębokość max 6 mm. - nowe.
W przypadku ujawnienia wad typu pęknięcia lub ubytków w dostarczonym materiale, Zamawiający żądać będzie jego wymiany na nowy (bez wad) na koszt Dostawcy.
c) cement: portlandzki klasy nie mniejszej niż 32,5 odpowiadający wymaganiom PN-EN-197-1
Poprzez sformułowanie dostawa cementu portlandzkiego 32,5 należy rozumieć: sprzedaż cementu Zamawiającemu, jego załadunek, transport oraz rozładunek na wskazanych punktach na terenie Miasta Terespol. Cement powinien posiadać okres przydatności do wbudowania przez min. 3 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu. Cement winien być pakowany w worki papierowe o wadze do 25 kg i transportowane na paletach zbiorczych do 1,4 t., które winny być zabezpieczone przed zamoknięciem.
Cement może być przewożony samochodami samowyładowczymi, sprawnymi technicznie. Dostawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego materiału. Dostawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń (m.in. odnośnie obciążeń osi pojazdu) podczas transportu materiału po drogach publicznych. Wraz
z każdą dostawą cementu Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu oryginalnych dowodów dostawy WZ. Brak dostarczenia ww. dokumentu daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru cementu.
Dostawca jest także odpowiedzialny za: jakość wykonanych robót transportowych, zapewnienia bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac transportowo-rozładunkowych, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. Ponadto na Dostawcy spoczywają następujące obowiązki:
- zapewnienia odpowiedniego oznakowania samochodów transportowych sygnałami błyskowymi barwy żółtej, Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu.
- nie naruszania własności i innych praw osób trzecich,
- ubezpieczenia robót z tytułu szkody, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,
- wyłączną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących instalacji naziemnych
i podziemnych,
- przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego.
Część nr 2: Zakup i dostawa piachu do budowy parkingu.
Lp asortyment j.m. ilość
1. piach fr. 0-2 t. 32,00
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wymienione w części 2:
d) piasek: naturalny PN-B-11113, gatunek 2, o frakcji do 2 mm, bez zanieczyszczeń;
Poprzez sformułowanie dostawa piasku fr. 0-2 należy rozumieć: sprzedaż kruszywa Zamawiającemu, jego załadunek, transport oraz rozładunek na wskazanych drogach bądź punktach na terenie Miasta Terespol. Piach nie może zawierać zanieczyszczeń w postaci: drutów, gwoździ, szkła a także innych zanieczyszczeń (niesortowane kruszywo, margiel, glina itp.) oraz nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.). W przypadku ujawnienia w zawartości piachu takich zanieczyszczeń, Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt Dostawcy lub nie przyjmie dostawy.
Materiał może być przewożony samochodami samowyładowczymi, sprawnymi technicznie. Dostawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego materiału. Dostawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń (m.in. odnośnie obciążeń osi pojazdu) podczas transportu materiału po drogach publicznych. DOSTAWA obejmuje również ważenie kruszywa przy wykonywanym załadunku. Wraz z każdą dostawą piachu Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu oryginalnych dokumentów ważenia kruszywa oraz dowodów dostawy WZ. Brak dostarczenia ww. dokumentów daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru kruszywa. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania doraźnej kontroli wagi dostarczonego kruszywa.
Dostawca jest także odpowiedzialny za: jakość wykonanych robót transportowych, zapewnienia bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac transportowo-rozładunkowych, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. Ponadto na Dostawcy spoczywają następujące obowiązki:
- zapewnienia odpowiedniego oznakowania samochodów transportowych sygnałami błyskowymi barwy żółtej, Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu.
- nie naruszania własności i innych praw osób trzecich,
- ubezpieczenia robót z tytułu szkody, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,
- wyłączną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących instalacji naziemnych i podziemnych,
- przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego.
Dostarczenie materiałów wymienionych w pkt. a), b), c), d) obejmuje następujące czynności: - produkcja materiałów zgodnie ze sztuką budowlaną (wraz z ich sezonowaniem), - załadunek materiałów z miejsca jego składowania przez Dostawcę, - dostarczenie materiałów budowlanych i rozładunek na place w Mieście Terespol wskazane przez Zamawiającego - rozładunek zamówionego materiału może odbywać się w kilku punktach na terenie miasta Terespol, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Termin realizacji zamówień cząstkowych: 2 dni robocze licząc od dnia złożenia zamówienia.
W przypadku ujawnienia wad w dostarczonych materiałach budowlanych, Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt Dostawcy w stosunku 1:1 lub nie przyjmie dostawy.
Wraz z każdą dostarczoną partią materiałów budowlanych Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dowodów dostawy WZ. Brak dostarczenia ww. dokumentów daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru materiałów.
Dostawca jest także odpowiedzialny, za: jakość wykonanych robót transportowych, zapewnienia bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac transportowo-rozładunkowych, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. Ponadto na Dostawcy spoczywają następujące obowiązki:
zapewnienia odpowiedniego oznakowania samochodów transportowych sygnałami błyskowymi barwy żółtej, Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu.
nie naruszania własności i innych praw osób trzecich,
ubezpieczenia robót z tytułu szkody, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,
wyłączną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących instalacji naziemnych i podziemnych,
przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego.

CPV: 14210000-6, 44113100-6,44114200-4,44111200-3, 44113100-6

Dokument nr: 2023/BZP 00137123, IP.271.32023.JL

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-23 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/terespol/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/terespol/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środka komunikacji elektronicznej jakim jest Platforma dostępnej na profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/terespol.
11.2. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu zaleca się kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem (22)101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl,
11.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
a) Józef Paderewski e-mail: jpaderewski@terespol.pl
b) Jowita Leszcz e-mail: jleszcz@terespol.pl
c) Agnieszka Górecka e-mail: agorecka@terespol.pl
11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika platformy zakupowej dostępna na stronie:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z platformy zakupowej wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ.
11.5. Zamawiający informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w przetargu jest możliwe bez posiadania konta.
11.6. Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet i o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, ub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf,
6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
7) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
8) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
9) pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
11.7. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/terespol, w zakładce dedykowanej postępowaniu. Dalsza część w SWZ rozdział 11
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/terespol/proceedings
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ,,Zakup materiałów budowlanych na budowę parkingu w pasie drogowym drogi wojewódzkiej 698 ulicy Wojska Polskiego w Terespolu z podziałem na części:
Zakup i dostawa materiałów budowlanych do budowy parkingu,
Zakup i dostawa piachu do budowy parkingu
w ramach zadania Budowa zatok postojowych w ulicy Wojska Polskiego w m. Terespol w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 698 Siedlce -Łosice - Konstantynów - Terespol"
3) prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej ,,ustawa Pzp";
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/terespol/proceedings
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-23 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do założenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na platformie zakupowej

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.