łódzkie (Łódź)
łódzkie (Bełchatów)
małopolskie (Łapsze Niżne)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
śląskie (Jaśkowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac związanych z Termomodernizacją budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
BSB Polska Sp. z o.o Rabsztyn 22b 32-300 Olkusz powiat: olkuski 606605747 bsbpolska@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150483 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Olkusz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 606605747 |
Termin składania ofert: | 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie prac związanych z Termomodernizacją budynku należącego do Firmy BSB Polska Spółka z o.o. W ramach prac termomodernizacyjnych jest następujący zakres prac do wykonania: Docieplenie ścian zewnętrznych Docieplenie stropu Docieplenie ścian w gruncie Docieplenie podłogi na gruncie Powstaje w kontekście projektu RPMP.04.02.00-12-0560/18 - Modernizacja energetyczna obiektów turystycznych Część 1 Wykonanie prac związanych z Termomodernizacją budynku Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Wykonanie prac związanych z Termomodernizacją budynku należącego do Firmy BSB Polska Spółka z o.o. W ramach prac termomodernizacyjnych jest następujący zakres prac do wykonania: Docieplenie ścian zewnętrznych Docieplenie stropu Docieplenie ścian w gruncie Docieplenie podłogi na gruncie Prace muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową oraz wskazaniami zawartymi w audycie. Prace realizowane w ramach Projektu pn. ,,Modernizacja energetyczna obiektów turystycznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa - Regionalna Polityka Energetyczna", Działania 4.2 EKO-PRZEDSIĘBIORSTWA. Przedmiotem projektu jest modernizacja energetyczna budynków, w których prowadzona jest działalność hotelarsko-gastronomiczna z zastosowaniem technologii OZE. W związku z planowanym przedsięwzięciem termomodernizacyjnym przewiduje się zmniejszenie zapotrzebowania na energię elektryczną oraz cieplną. Celem projektu jest zwiększenie efektywności energetycznej ww. budynków poprzez ograniczenie zapotrzebowania na energię elektryczną oraz poprawa jakości powietrza atmosferycznego w mieście poprzez obniżenie emisji gazów cieplarnianych do atmosfery. Zakres projektu: F.H.U.P."Sibi" Justyna Sibielak: 1) Termomodernizacja obiektu 2) Wymiana źródła ciepła na ekologiczne odnawialne źródło energii w postaci pompy ciepła powietrze/woda 3 Instalacja paneli fotowoltaicznych BSB Polska Sp. z o.o: 1) Termomodernizacja obiektu 2) Wymiana źródła ciepła na ekologiczne odnawialne źródło energii w postaci pompy ciepła powietrze/woda 3) Wymiana części oświetlenia świetlówkowego i żarowego na niskoenergetyczne ledowe 4) Instalacja paneli fotowoltaicznych 5) Modernizacja wentylacji System wentylacji musi zostać wykonany aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie obiektu zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 5 - audyt. Zamawiający wymaga, aby wszystkie prace zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie były nowe oraz posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej oraz posiadały wymagane certyfikaty Okres gwarancji 5 lat Opis Wykonanie prac związanych z Termomodernizacją budynku należącego do Firmy BSB Polska Spółka z o.o. W ramach prac termomodernizacyjnych jest następujący zakres prac do wykonania: Docieplenie ścian zewnętrznych Docieplenie stropu Docieplenie ścian w gruncie Docieplenie podłogi na gruncie CPV: 45320000-6, 45321000-3, 45410000-4, 45443000-4 Dokument nr: 2023-47691-150483, 3/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-03-30 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat olkuski Gmina Olkusz Miejscowość Rabsztyn Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-03-15 Koniec realizacji 2023-05-15 Czy występuje płatność częściowa NIE Wymagania: Warunki zmiany umowy Wykonawca zapewnia, że materiały będą najwyższej jakości, będą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz będą zgodne z obowiązującymi normami i warunkami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem i na własny koszt i ryzyko materiałów, a także do rozładunku ze środka transportu, wniesienia ich do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń na własny koszt i ryzyko. Odpowiedzialność za uszkodzenie lub utratę przedmiotu zamówienia spoczywa na wykonawcy do chwili podpisania przez zamawiającego protokołu odbioru bez uwag. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zamówienia na miejscu montażu. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich. Zapłata za zrealizowaną dostawę nastąpi na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę faktury VAT/rachunku, maksymalnie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury/rachunku, z takim zastrzeżeniem, że wystawienie rachunku/faktury VAT nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru dokumentującego zakończenie realizacji przedmiotu danego zamówienia lub po podpisaniu protokołu odbioru dokumentującego wykonanie poszczególnych części/etapów zamówienia. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji opóźnień w przekazaniu transz dotacji przez Instytucję Pośredniczącą, wypłata wynagrodzenia nastąpi niezwłocznie po wpłynięciu środków z kolejnej transzy. W przypadku, o którym mowa Wykonawcy nie przysługują odsetki z tytułu opóźnienia w zapłacie. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: jeżeli wady nadają się do usunięcia - wyznaczy termin na usunięcie stwierdzonych wad, jeżeli wady nie nadają się do usunięcia i uniemożliwiają wykorzystanie materiałów zgodnie z przeznaczeniem, wówczas Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, lecz umożliwiają wykorzystanie materiałów zgodnie z przeznaczeniem, wówczas Zamawiający ma prawo do żądania odpowiedniego obniżenia ceny. Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 1% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy za każdy dzień opóźnienia - w przypadku realizowania przez Wykonawcę umowy niezgodnie z terminami określonymi w umowie. Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 1% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy za każdy dzień opóźnienia - w przypadku opóźnienia w usunięciu wad w terminie. Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 40% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego do umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia naliczonych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania przez Zamawiającego do wysokości faktycznych strat, jakie poniósł Zamawiający na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy oraz pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Zamawiającego w związku z realizacją zamówienia w innym terminie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku naruszenia przez Wykonawcę warunków podpisanej umowy, w tym m.in. istotnego opóźnienia w realizacji zamówienia lub realizacji zamówienia w sposób niewłaściwy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot niniejszego zamówienia. Za wszelkie szkody czy błędy w trakcie realizacji zamówienia odpowiada wykonawca. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy nie prowadzących do zmiany charakteru umowy: w zakresie terminu realizacji umowy, w sytuacji, gdy zmiany dotyczyć będą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile staną się niezbędne i zostaną spełnione łącznie poniższe warunki: - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, w sytuacji, gdy zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy i zostaną spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w celu należytej realizacji Projektu. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy bądź zmiany załączników do umowy. Oferent składając ofertę jednocześnie zobowiązuje się do prawidłowej, rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy; Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis 1. Oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia Typ Potencjał techniczny Opis Oferent dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Oferent posiada wiedzę i doświadczenie potrzebne do wykonania prac związanych z instalacją wentylacji - Oferent w okresie 3 lat przed terminem składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 prace termomodernizacyjne (udokumentowane referencjami lub protokołem odbioru) Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 2. Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, nie ogłoszono mojej upadłości, nie jest wobec mnie prowadzone postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe, Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-15 Data ostatniej zmiany 2023-03-15 14:55:38 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena (C) - maksymalnie 80 punktów, uzyskany dla danej oferty wynik liczymy wg wzoru: Wynik dla rozpatrywanej oferty C=(CN/CB) x 80 pkt. gdzie: CN = cena netto najtańszej oferty (PLN) CB = cena netto badanej oferty (PLN) Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc Czy kryterium cenowe NIE Opis Czas terminu realizacji (T) maksymalnie 20 punktów (czas liczony do terminu zakończenia realizacji zamówienia opisanym w punkcie V) Szczegóły oceny w ogłoszeniu Kontakt: Osoby do kontaktu Tadeusz Bugaj tel.: 606605747 e-mail: bsbpolska@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024