Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1181z dziś
7296z ostatnich 7 dni
25803z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac związanych z Termomodernizacją budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac związanych z Termomodernizacją budynku

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: BSB Polska Sp. z o.o
Rabsztyn 22b
32-300 Olkusz
powiat: olkuski
606605747
bsbpolska@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150483
Województwo: małopolskie
Miasto: Olkusz
Wadium: ---
Nr telefonu: 606605747
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie prac związanych z Termomodernizacją budynku należącego do Firmy BSB Polska Spółka z o.o.
W ramach prac termomodernizacyjnych jest następujący zakres prac do wykonania:
Docieplenie ścian zewnętrznych
Docieplenie stropu
Docieplenie ścian w gruncie
Docieplenie podłogi na gruncie
Powstaje w kontekście projektu
RPMP.04.02.00-12-0560/18 - Modernizacja energetyczna obiektów turystycznych

Część 1
Wykonanie prac związanych z Termomodernizacją budynku

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Wykonanie prac związanych z Termomodernizacją budynku należącego do Firmy BSB Polska Spółka z o.o.
W ramach prac termomodernizacyjnych jest następujący zakres prac do wykonania:
Docieplenie ścian zewnętrznych
Docieplenie stropu
Docieplenie ścian w gruncie
Docieplenie podłogi na gruncie
Prace muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową oraz wskazaniami zawartymi w audycie.
Prace realizowane w ramach Projektu pn. ,,Modernizacja energetyczna obiektów turystycznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa - Regionalna Polityka Energetyczna", Działania 4.2 EKO-PRZEDSIĘBIORSTWA.
Przedmiotem projektu jest modernizacja energetyczna budynków, w których prowadzona jest działalność hotelarsko-gastronomiczna z zastosowaniem technologii OZE. W związku z planowanym przedsięwzięciem termomodernizacyjnym przewiduje się zmniejszenie zapotrzebowania na energię elektryczną oraz cieplną.
Celem projektu jest zwiększenie efektywności energetycznej ww. budynków poprzez ograniczenie zapotrzebowania na energię elektryczną oraz poprawa jakości powietrza atmosferycznego w mieście poprzez obniżenie emisji gazów cieplarnianych do atmosfery.
Zakres projektu:
F.H.U.P."Sibi" Justyna Sibielak:
1) Termomodernizacja obiektu
2) Wymiana źródła ciepła na ekologiczne odnawialne źródło energii w postaci pompy ciepła powietrze/woda
3 Instalacja paneli fotowoltaicznych
BSB Polska Sp. z o.o:
1) Termomodernizacja obiektu
2) Wymiana źródła ciepła na ekologiczne odnawialne źródło energii w postaci pompy ciepła powietrze/woda
3) Wymiana części oświetlenia świetlówkowego i żarowego na niskoenergetyczne ledowe
4) Instalacja paneli fotowoltaicznych
5) Modernizacja wentylacji
System wentylacji musi zostać wykonany aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie obiektu zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 5 - audyt.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie prace zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie były nowe oraz posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej oraz posiadały wymagane certyfikaty
Okres gwarancji
5 lat
Opis
Wykonanie prac związanych z Termomodernizacją budynku należącego do Firmy BSB Polska Spółka z o.o.
W ramach prac termomodernizacyjnych jest następujący zakres prac do wykonania:
Docieplenie ścian zewnętrznych
Docieplenie stropu
Docieplenie ścian w gruncie
Docieplenie podłogi na gruncie

CPV: 45320000-6, 45321000-3, 45410000-4, 45443000-4

Dokument nr: 2023-47691-150483, 3/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-30

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
olkuski
Gmina
Olkusz
Miejscowość
Rabsztyn
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-03-15
Koniec realizacji
2023-05-15
Czy występuje płatność częściowa
NIE

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Wykonawca zapewnia, że materiały będą najwyższej jakości, będą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz będą zgodne z obowiązującymi normami i warunkami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem i na własny koszt i ryzyko materiałów, a także do rozładunku ze środka transportu, wniesienia ich do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń na własny koszt i ryzyko.
Odpowiedzialność za uszkodzenie lub utratę przedmiotu zamówienia spoczywa na wykonawcy do chwili podpisania przez zamawiającego protokołu odbioru bez uwag.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zamówienia na miejscu montażu.
Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia.
Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
Zapłata za zrealizowaną dostawę nastąpi na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę faktury VAT/rachunku, maksymalnie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury/rachunku, z takim zastrzeżeniem, że wystawienie rachunku/faktury VAT nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru dokumentującego zakończenie realizacji przedmiotu danego zamówienia lub po podpisaniu protokołu odbioru dokumentującego wykonanie poszczególnych części/etapów zamówienia.
Zamawiający zastrzega, że w sytuacji opóźnień w przekazaniu transz dotacji przez Instytucję Pośredniczącą, wypłata wynagrodzenia nastąpi niezwłocznie po wpłynięciu środków z kolejnej transzy. W przypadku, o którym mowa Wykonawcy nie przysługują odsetki z tytułu opóźnienia w zapłacie.
Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: jeżeli wady nadają się do usunięcia - wyznaczy termin na usunięcie stwierdzonych wad, jeżeli wady nie nadają się do usunięcia i uniemożliwiają wykorzystanie materiałów zgodnie z przeznaczeniem, wówczas Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, lecz umożliwiają wykorzystanie materiałów zgodnie z przeznaczeniem, wówczas Zamawiający ma prawo do żądania odpowiedniego obniżenia ceny.
Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 1% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy za każdy dzień opóźnienia - w przypadku realizowania przez Wykonawcę umowy niezgodnie z terminami określonymi w umowie.
Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 1% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy za każdy dzień opóźnienia - w przypadku opóźnienia w usunięciu wad w terminie.
Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 40% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego do umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia naliczonych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania przez Zamawiającego do wysokości faktycznych strat, jakie poniósł Zamawiający na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy oraz pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Zamawiającego w związku z realizacją zamówienia w innym terminie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku naruszenia przez Wykonawcę warunków podpisanej umowy, w tym m.in. istotnego opóźnienia w realizacji zamówienia lub realizacji zamówienia w sposób niewłaściwy.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot niniejszego zamówienia.
Za wszelkie szkody czy błędy w trakcie realizacji zamówienia odpowiada wykonawca.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy nie prowadzących do zmiany charakteru umowy:
w zakresie terminu realizacji umowy,
w sytuacji, gdy zmiany dotyczyć będą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile staną się niezbędne i zostaną spełnione łącznie poniższe warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
w sytuacji, gdy zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy i zostaną spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w celu należytej realizacji Projektu. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy bądź zmiany załączników do umowy.
Oferent składając ofertę jednocześnie zobowiązuje się do prawidłowej, rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy;
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
1. Oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Oferent dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Oferent posiada wiedzę i doświadczenie potrzebne do wykonania prac związanych z instalacją wentylacji - Oferent w okresie 3 lat przed terminem składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 prace termomodernizacyjne (udokumentowane referencjami lub protokołem odbioru)
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
2. Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, nie ogłoszono mojej upadłości, nie jest wobec mnie prowadzone postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe,

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-15
Data ostatniej zmiany
2023-03-15 14:55:38

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena (C) - maksymalnie 80 punktów, uzyskany dla danej oferty wynik liczymy wg wzoru: Wynik dla rozpatrywanej oferty C=(CN/CB) x 80 pkt. gdzie: CN = cena netto najtańszej oferty (PLN) CB = cena netto badanej oferty (PLN) Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas terminu realizacji (T) maksymalnie 20 punktów (czas liczony do terminu zakończenia realizacji zamówienia opisanym w punkcie V) Szczegóły oceny w ogłoszeniu

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Tadeusz Bugaj
tel.: 606605747
e-mail: bsbpolska@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.