Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
325z dziś
6485z ostatnich 7 dni
24784z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

REMONT BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. 1- GO MAJA W GIŻYCKU

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

REMONT BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. 1- GO MAJA W GIŻYCKU

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Nowowiejska 20
11-500 Giżycko
powiat: giżycki
24wog.zam@ron.mil.pl
https://portal.smartpzp.pl/24wog/public/postepowanie?postepowanie=43628655
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Giżycko
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
REMONT BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. 1- GO MAJA W GIŻYCKU
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy Ul. 1 - go Maja w Giżycku.
2. Budynek podpiwniczony, 5-kondygnacyjny z poddaszem użytkowym. Fundamenty żelbetowe. Ściany murowane z cegły pełnej. Strop nad piwnicą żelbetowy, stropy międzykondygnacyjne - gęstożebrowe. Dach - drewniany, pokryty dachówką ceramiczną. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje.
3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają:
3.1. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ,
3.2. Specyfikacja techniczna - załącznik nr 7 do SWZ,
3.3. Przedmiar robót - załącznik nr 6 do SWZ,

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2023/BZP 00136952, 11/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 08:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/24wog
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/24wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/24wog/public/postepowanie?postepowanie=43628655
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 08:00
Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/24wog

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-07

Wymagania:
1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 15 000,00 zł;
2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
3.1. pieniądzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku:
NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu:
,,Wadium w post. nr 11/2023 - remont budynku nr 3 przy ul. 1- go Maja w Giżycku"
Szczegółowy opis wniesienia wadium znajduje się w rozdziale XIII SWZ
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 11/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. 1 - go Maja w Giżycku.
2. Budynek podpiwniczony, 5-kondygnacyjny z poddaszem użytkowym. Fundamenty żelbetowe. Ściany murowane z cegły pełnej. Strop nad piwnicą żelbetowy, stropy międzykondygnacyjne - gęstożebrowe. Dach - drewniany, pokryty dachówką ceramiczną. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje.
3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają:
3.1. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ,
3.2. Specyfikacja techniczna - załącznik nr 7 do SWZ,
3.3. Przedmiar robót - załącznik nr 6 do SWZ,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-07
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zanówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem co najmniej jednego zadania na budowę lub remont budynku
o wartości min. 450 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania
i podmiotu, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, oraz załączy dowody potwierdzające, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych (załącznik nr 10 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 15 000,00 zł;
2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
3.1. pieniądzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku:
NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu:
,,Wadium w post. nr 11/2023 - remont budynku nr 3 przy ul. 1- go Maja w Giżycku"
Szczegółowy opis wniesienia wadium znajduje się w rozdziale XIII SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zanówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-04-29

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.