Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
793z dziś
6992z ostatnich 7 dni
27360z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

DOSTAWA KIOSKU GASTRONOMICZNEGO ORAZ WYPOSAŻENIA KIOSKU

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

DOSTAWA KIOSKU GASTRONOMICZNEGO ORAZ WYPOSAŻENIA KIOSKU

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Biuro Podróży Travel Caffe Joanna Kucińska
Moniuszki 2
40-005 Katowice
powiat: Katowice
721501130
joanna@travelcaffe.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150500
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 721501130
Termin składania ofert: 2023-03-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ KIOSKU GASTRONOMICZNEGO ORAZ WYPOSAŻENIA KIOSKU
Powstaje w kontekście projektu
RPSL.03.02.00-24-0894/20 - Utrzymanie konkurencyjności Firmy w branży turystycznej oraz zmiana profilu działalności jako sposób na przeciwdziałanie gospodarczym skutkom COVID-19

Część 1
PAWILON - KIOSK GASTRONOMICZNY WRAZ Z WYPOSAŻENIEM STAŁYM

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZĘŚĆ 1: PAWILON - KIOSK GASTRONOMICZNY WRAZ Z WYPOSAŻENIEM STAŁYM
1.1 MINIMALNE PARAMETRY TECHNICZNE:
1.1.1 KIOSK - KONTENER GASTRONOMICZNY, na który składają się pomieszczenia:
1) Wydzielone pomieszczenie Socjalno-Szatniowe zamykane na zamek wraz z 1 x drzwiami wejściowymi zewnętrznymi antywłamaniowymi, 1 x drzwiami przesuwnymi pomiędzy częścią roboczą a socjalną, 1 x drzwiami przesuwnymi pomiędzy częścią socjalną a przedsionkiem toalety, wyposażone w 3 szafki pracownicze stojące - zamykane, umywalką do mycia rąk (ceramiczna jak najmniejsza, z baterią) z szafką pod umywalkową, z podgrzewaczem wody - moc do 4 KW/230, doprowadzeniem do kanalizacji wewnętrznej, 1 x szafa magazynowa na środki czystości, ściany wykończone obudową z płyt warstwowych, szafa porządkowa ze zlewem porządkowym 1 komorowym z przepływowym ogrzewaczem wody moc do 5,5 KW/230. Ilość szafek i wymiary uwzględniona na projekcie architektonicznym, według specyfikacji szczegółowej.
2) Wydzielona część WC dla Personelu z miską WC z doprowadzeniem do kanalizacji wraz z przedsionkiem, 1 x drzwi skrzydłowe, zamykane pomiędzy WC a przedsionkiem, w przedsionku: umywalka do mycia rąk (ceramiczna jak najmniejsza, z baterią) z szafką pod umywalkową z podgrzewaczem wody - moc do 4 KW/230, doprowadzeniem do kanalizacji wewnętrznej. Ilość szafek i wymiary uwzględniona na projekcie architektonicznym, według specyfikacji szczegółowej.
3) Wydzielona część robocza - kuchnia z oknem wydawczym, meble kuchenne wiszące i stojące z regulowaną wysokością półek, według specyfikacji do projektu: szafki nad blatowe, blaty robocze stalowe, regały z półkami stojącymi w zabudowie spójnej, wkomponowane w ciąg przemysłowy. Ilość szafek i wymiary uwzględniona na projekcie architektonicznym, według specyfikacji szczegółowej.
1.1.2 WYPOSAŻENIE STAŁE KIOSKU
1) Okno wydawcze (skrzydła okienne przesuwne) o wymiarze 2500x1100 mm z nad oknem roletą antywłamaniową, zamykaną elektrycznie i markizą nad okienną o szerokości dostosowanej do wielkości okna, rama kolor grafit,
2) Stolarka drzwiowa: 2 x drzwi przesuwne 900x2000 mm, 1 x drzwi skrzydłowe 800x2000 mm oraz 1 x drzwi skrzydłowe antywłamaniowe (wejściowe do kiosku) 900x2000 mm.
3) Wymiary kiosku: h () 6,00m x 3,00m (powierzchnia 18,00m2), H= min.2,75m
4) Konstrukcja kiosku wykonana z profilu zamkniętego, spawana i zabezpieczona antykorozyjnie.
5) Podłoga kiosku gastronomicznego wykonana z profili stalowych zamkniętych spawana oraz malowana, ocieplona warstwą pianki wyłożona płytą OSB, wykończona wykładziną PCV do warunków przemysłowych.
6) Pokrycie dachu z płyt warstwowych wraz z rynnami.
7) Obudowa ścian z płyt warstwowych. Kolor: grafit
8) Obróbki blacharskie ścienne i dachowe. Kolor: grafit
9) Attyka zamontowana z 3 stron kiosku.
10) Kasety elewacyjne na zewnątrz pawilonu w kolorze (proponowane: dąb i grafit. Kolorystyka do doprecyzowania z wykonawcą na etapie realizacji)
11) Instalacja elektryczna (rozdzielnia, oświetlenie LED - w części roboczej, socjalnej i toalecie, gniazdka rozmieszczone w kiosku według projektu instalacyjnego,
12) Wentylacja grawitacyjna,
13) System zabezpieczeń - monitoring: dwie kamery zewnętrzne, jedna kamera wewnętrzna, rejestrator, modem do rejestratora, router do rejestratora,
14) Zlew 1 komorowy w części roboczej, z baterią, z instalacją wodną z ogrzewaczem wody moc do 5,5 KW/230, doprowadzenie do kanalizacji wewnętrznej,
15) Zlew 1 komorowy w części socjalnej, z baterią, z instalacją wodną z podgrzewaczem wody moc do 5,5 KM/230, doprowadzenie do kanalizacji wewnętrznej,
16) Umywalka do mycia rąk w części socjalnej (ceramiczna jak najmniejsza, z baterią) z podgrzewaczem wody moc do 4 KW/230, doprowadzeniem do kanalizacji wewnętrznej, szafka pod umywalkowa,
17) Umywalka do mycia rąk w części przedsionek z toaletą (ceramiczna jak najmniejsza, z baterią) z podgrzewaczem wody moc do 4 KW/230, doprowadzeniem do kanalizacji wewnętrznej, szafka pod umywalkowa,
18) Umywalka do mycia rąk (ceramiczna najmniejsza, z baterią) w części roboczej z instalacją wodną z podgrzewaczem wody moc do 4 KW/230, doprowadzenie do kanalizacji wewnętrznej, szafka pod umywalkowa,
19) Meble kuchenne wiszące i stojące według specyfikacji do projektu: szafki nad blatowe, blaty robocze stalowe, regały z półkami stojącymi w zabudowie spójnej, wkomponowane w ciąg przemysłowy. Ilość szafek i wymiary uwzględniona na projekcie architektonicznym, według specyfikacji szczegółowej.
20) Urządzenie klimatyzacyjne z wentylacją, montowane na ścianie kiosku z wyjściem na zewnątrz, do 3,5 KW
21) Grzejnik elektryczny, mobilny moc do 2 KW, dostosowany do wielkości kiosku
22) Montaż gotowego kiosku, transport i rozładunek w miejscu docelowym - ścisłe centrum Katowic, Al. Korfantego 5.
1.2 WARUNKI TECHNICZNE I MONTAŻ:
? Działka o powierzchni 32 m2 na której będzie usytuowany kiosk gastronomiczny znajduje się w ścisłym centrum Katowic w ciągu pieszym z dostępem do ulicy o dużym natężeniu ruchu. Kiosk z lewej strony sąsiaduje z stałym budynkiem i powinien być zamontowany
w bezpośredniej bliskości i z uwzględnieniem warunków dylatacji. Dostęp do mediów typu: woda i kanalizacja powinien być uwzględniony w prawym tylnym rogu pawilonu
z zachowaniem odpowiednich dostępów do podpięcia.
? Wejście do kiosku znajduje się z prawej strony kiosku, z uwzględnieniem bliskości kolejnego budynku.
? Tylna część kiosku znajduje się w bliskiej odległości do murowanej ściany wyznaczającej tył działki.
? Ze względu na ścisłe centrum montaż powinien się odbywać poza godz.mi natężenia ruchu, bez znaczących odgłosów, ponieważ mogą występować utrudnienia w dostępie do głównego ciągu komunikacji.
UWAGA: Wykonawcy zainteresowaniu udziałem w postępowaniu mogą dokonać wizji lokalnej. Teren pod kiosk jest ogólnodostępny pod adresem: Al. Korfantego 5, Katowice.
Zamówienie musi być zrealizowane w terminie: do 31.05.2023 r.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 2
KONSERWATOR/WITRYNA NA LODY

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZĘŚĆ 2: KONSERWATOR/WITRYNA NA LODY
Minimalne parametry techniczne:
1) Konserwator/witryna na lody z szafą chłodniczą pod konserwatorem i metalowymi kuwetami cylindrycznymi ze stali nierdzewnej - min. 10 kuwet, min. 8 w zapasie w magazynie wewnątrz konserwatora.
2) Wymiary kuwet: ?200mm, h = 250mm.
3) Rozmrażanie automatyczne.
4) Termometr.
5) Zakres temperatur: min. -50C do -200C.
6) Klasa klimatyczna 7.
7) Kółka z hamulcem.
8) Pokrywki do kuwet metalowe
9) Gałkownica/porcjoner do lodów - 2 szt.
10) Myjka do gałkownic.
11) Szerokość konserwatora: max 1500 mm, głębokość max 700 mm, wysokość (z kółkami) max 900 mm.
12) Osłona gięta, z trzech stron, plexi.
1. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie: do 31.05.2023 r.
2. Zasady rozliczania: zgodnie z ofertą wykonawcy.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 3
WITRYNA CHŁODNICZA STOJĄCA ZE SZKLANYMI DRZWIAMI

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZEŚĆ 3: WITRYNA CHŁODNICZA STOJĄCA ZE SZKLANYMI DRZWIAMI
Minimalne parametry techniczne:
1) Witryna chłodnicza pionowa
2) Wymiary: szerokość 60, głębokość 60, wys. min. 170 cm,
3) Drzwi szklane pojedyncze lub podwójne,
4) Temp. 0-10 stopni,
5) Pojemność min. 320 litrów,
6) Termometr wewnętrzny.
1. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie: do 31.05.2023 r.
2. Zasady rozliczania: zgodnie z ofertą wykonawcy.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 4
GOFROWNICA PODWÓJNA

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZĘŚĆ 4: GOFROWNICA PODWÓJNA
Minimalne parametry techniczne:
1) Gofrownica podwójna (na gofry belgijskie/gofry Bruxelles/Liege )
2) płyty żeliwne,
3) możliwość regulacji temperatury,
4) elektroniczny timer,
5) tacka ociekowa na nadmiar ciasta w komplecie,
6) moc do 2 kW.
1. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie: do 31.05.2023 r.
2. Zasady rozliczania: zgodnie z ofertą wykonawcy.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 5
OKAP

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZĘŚĆ 5: OKAP
Minimalne parametry techniczne:
1) okap przyścienny wiszący z łapaczami tłuszczu
2) wymiary max. 1200x700x450 mm
1. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie: do 31.05.2023 r.
2. Zasady rozliczania: zgodnie z ofertą wykonawcy.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 6
EKSPRES CIŚNIENIOWY DO KAWY

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZĘŚĆ 6: EKSPRES CIŚNIENIOWY DO KAWY
Minimalne parametry techniczne:
1) ciśnienie 15 bar, przeznaczony dla średnich i dużych firm,
2) wydajność 70-100 kaw dziennie,
3) młynek do kawy z pojemnikiem na ziarna,
4) wyświetlacz dotykowy,
5) regulowana wylewka
6) możliwość podpięcia pod zewnętrzne zasilanie w wodę,
7) możliwość podpięcia kartonu z mlekiem do kaw mlecznych,
8) możliwość przygotowywania 2 napojów równocześnie,
9) wylewka gorącej wody i pary,
10) system automatycznego czyszczenia układu spieniania mleka,
11) możliwość parzenia co najmniej 8 rodzajów napojów kawowych.
1. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie: do 31.05.2023 r.
2. Zasady rozliczania: zgodnie z ofertą wykonawcy.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 7
PIEC/ OPIEKACZ DO OPIEKANIA NA PRZEKĄSKI

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZĘŚĆ 7: PIEC/ OPIEKACZ DO OPIEKANIA NA PRZEKĄSKI
Minimalne parametry techniczne:
1) Piekarnik/piec konwekcyjny z funkcją pary, 3 poziomowy.
2) Termostat do min. 220 stopni.
3) Timer.
4) Komora z regulacją wysokości tacek.
5) Trzy tacki w zestawie.
6) Zbiornik na wodę.
7) Moc do 2100 W.
8) Wymiary (DxSxW): 50 x 51 x 35 cm - dopuszczalna tolerancja +/-10%.
1. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie: do 31.05.2023 r.
2. Zasady rozliczania: zgodnie z ofertą wykonawcy.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 8
KASOTERMINAL GASTRONOMICZNY

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZĘŚĆ 8: KASOTERMINAL GASTRONOMICZNY
Minimalne parametry techniczne:
1) Kasa fiskalna z dostępem wirtualnym z zintegrowaną funkcją terminala płatniczego.
2) Kasoterminal z wbudowaną łącznością GSM, wbudowaną baterią,
3) Fiskalizacja z dojazdem serwisanta lub zdalna
4) Szkoleniem z obsługi online.
1. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie: do 31.05.2023 r.
2. Zasady rozliczania: zgodnie z ofertą wykonawcy
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 9
MONITOR MULTIMEDIALNY

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZĘŚĆ 9: MONITOR MULTIMEDIALNY - 2 SZTUKI
Minimalne parametry techniczne:
1) Monitory przemysłowe, do prezentacji oferty menu
2) Wielkość: 32 cale,
3) Wysoki kontrast, nie mniej niż. 5000:1,
4) wifi,
5) powłoka antyrefleksyjna matrycy z 2 x uchwytem/wieszakiem - górny montaż.
1. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie: do 31.05.2023 r.
2. Zasady rozliczania: zgodnie z ofertą wykonawcy.
Okres gwarancji
24 miesiące

CPV: 39100000-3, 44211100-3, 42513200-7, 42513210-0, 39711130-9, 39711350-7, 39714000-0, 39714110-4, 39711310-5, 39711360-0

Dokument nr: 2023-10058-150500, 1/ZK/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-22

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz w następujących przypadkach:
1.1 konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w tym na skutek wystąpienia siły wyższej, lub związanych z pandemią, w tym: COVID - 19;
1.2 konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
1.3 konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
1.4 konieczności dokonania zmian w przedmiocie umowy, polegających na zamianie zaoferowanego sprzętu na inny niż ten który został szczegółowo opisany i wymieniony w ofercie Wykonawcy. Dokonanie zmiany jest możliwe tylko w niżej wymienionych okolicznościach:
a. sprzęt został wycofany z produkcji lub nastąpiło wyczerpanie zapasów magazynowych
u ewentualnych dystrybutorów,
b. zaoferowany sprzęt zamienny posiada parametry nie gorsze od tego, który został zaproponowany przez Wykonawcę w ofercie,
c. funkcja oraz przeznaczenie sprzętu pozostaje bez zmian,
d. cena zaoferowanego sprzętu nie będzie wyższa niż cena podana w ofercie Wykonawcy.
- dokonanie zmiany umowy jest możliwe jedynie w przypadku wystąpienia łącznie, wszystkich wymienionych powyżej okoliczności oraz po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
1.5 w przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, a mającego wpływ na realizację zamówienia. W przypadku zaistnienia zdarzenia siły wyższej, Strona, która na skutek siły wyższej nie może należycie wykonać zobowiązań wynikających z Umowy, zawiadomi niezwłocznie drugą Stronę o zaistnieniu siły wyższej, jednocześnie wykazując jej wpływ na wykonanie zobowiązań. Strony dokonają oceny zasadności złożonego zawiadomienia i w przypadku jego potwierdzenia będą współdziałać w dobrej wierze w celu wywiązania się ze zobowiązań w stopniu, w jakim jest to praktycznie możliwe oraz będzie poszukiwać wszelkich sensownych alternatywnych środków działania, możliwych mimo zaistnienia okoliczności siły wyższej;
1.6 konieczności dostosowania warunków Umowy do postanowień Umowy o dofinansowanie,
1.7 jeśli się to okaże konieczne, ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa, po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa
1.8 zaistnienia niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z umową.
2. Powyższe nie wyłącza prawa Zamawiającego do zmian umowy, które nie są istotne.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo
z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zamówienie nie może być udzielone podmiotom i osobom, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne i podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie następujących przepisów:
o Rozporządzenie Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. U. UE L 134 z 20.5.2006, str. 1, z późn. zm.);
o Rozporządzenie Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. U. UE L 78 z 17.3.2014, str. 6, z późn. zm.);
o Rozporządzenie (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczące środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE L 229 z 31.07.2014, str. 1. z późn. zm.);
o Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferta zostanie przygotowana zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Wraz z ofertą Wykonawca złoży następujące dokumenty:
? formularz parametrów technicznych, stanowiący załączniki nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub formie elektronicznej. W przypadku złożenia ofert drogą elektroniczną, oferta winna zostać przesłane w formie skanu oryginału dokumentu podpisanego przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy bądź opatrzona podpisem elektronicznym. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika konieczne jest dołączenie dokumentu, z którego wynika umocowanie.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-15
Data ostatniej zmiany
2023-03-15 15:31:08

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 100%
Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 100%
Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 100%
Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 100%
Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 100%
Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 100%
Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 100%
Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 100%
Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 100%
Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Joanna Kucińska
tel.: 721501130
e-mail: joanna@travelcaffe.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.