Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
604z dziś
6694z ostatnich 7 dni
25152z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usług przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i rowów przy drogach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i rowów przy drogach

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Brzostek
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
powiat: dębicki
tel. 14 68 03 013, tel./fax 14 680 30 26, 14 680 30 25
zamowienia@brzostek.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Brzostek
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 14 68 03 013, t
Termin składania ofert: 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie usług przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg
i rowów przy drogach gminnych i wewnętrznych w roku 2023.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Wykonanie usług:
1) koparką kołową i gąsienicową o masie roboczej do 10 ton z zestawem łyżek podsiębiernych do kopania i skarpowania o pojemności nie większej niż 0,6 m3 do robót związanych z bieżącym utrzymaniem rowów przy drogach gminnych i wewnętrznych tj. wykonanie koparką rowów przydrożnych, wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia), skarpowania rowów przydrożnych, ścinanie poboczy
2) wykonanie niwelacji równiarką drogową nawierzchni dróg żwirowych,
3) wykonanie spycharką gąsienicową niwelacji nawierzchni dróg gruntowych lub robót przy ich modernizacji.

Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia etapami, w zależności od aktualnych potrzeb, każdorazowo na zlecenie Zamawiającego określające miejsce, zakres i termin wykonania zadania.
2. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia
1) wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami,
2) materiały, urządzenia wykorzystywane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w odrębnych przepisach,
3) wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu wykonywania zlecenia jednostkowego przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich,
4) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w
wyniku wykonywania zlecenia jednostkowego/ przedmiotu zamówienia,
5) wykonanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP, PPOŻ, sanitarnymi, ochrony środowiska.

Dokument nr: IZP.271.1.5.2023

Otwarcie ofert: 4. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 23.03.2023 r. o godz. 12:15.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@brzostek.pl;
1. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: zamowienia@brzostek.pl, w terminie do dnia 23.03.2023 r. do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
VIII. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.

Wymagania:
IV. O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ WARUNKI DOTYCZĄCE:
zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a. wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie usługi z zakresu będącego przedmiotem zamówienia (np. praca koparką, spycharką, równiarką) minimum 2 usługi, w tym jedna o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości przedmiotu, daty wykonania, podmiotów, na rzecz których usługi były wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie - wykaz usług zał. nr 3 do zapytania cenowego.
b. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym tj. koparką, równiarką drogową, spycharką (zał. Nr 4, 4a, 4b, 4c do zapytania cenowego - Informacja o sprzęcie do wykonania zamówienia).
V. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
1. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę na załączonym Formularzu ofertowym, zgodnie z treścią niniejszego zapytania publicznego.
2. W formularzu ofertowym należy podać cenę netto i brutto z dokładnością do 0,01 zł.
3. Obowiązuje zasada zaokrąglania ,,w górę" liczby ,,5" występującej na trzecim miejscu po przecinku.
4. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
VI. TERMIN I WARUNKI PŁATNOŚCI:
Należne wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy będzie regulowane po pozytywnym odbiorze robót, w terminie 30 dni od daty przedstawienia przez Wykonawcę Zamawiającemu faktury
z potwierdzonymi kartami pracy sprzętu.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć ofertę według poniższych zasad:
1) treść oferty musi odpowiadać treści zapytania publicznego;
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
4) oferta musi być sporządzona w języku polskim,
5) oferta winna być podpisana przez osobę do tego upoważnioną (która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wydruku z CEIDG lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym);
6) oferta oraz wszelkie oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory
w formie załączników, zaleca się aby były sporządzone zgodnie z tymi wzorami;
7) koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
2. Oferta powinna zawierać wypełnione formularze (wg wzorów określonych w zał. nr 1, 3, 4, 4a, 4b, 4c, do zapytania publicznego).
IX. KRYTERIA OCENY OFERT:
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
cena ofertowa - waga: 100 %
Liczba punktów z poszczególnych ofert wyliczona zostanie wg następującego wzoru:
Cmin
C = --------- x 100 x %
Cof
gdzie, powyższe oznacza odpowiednio:
C - ilość punktów otrzymanych przez ocenianą ofertę w kryterium ceny ofertowej
w poszczególnych elementach zamówienia o których mowa poniżej:

I) prace koparką o masie roboczej do 10 ton,
a) cena za wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład = 20%*
b) cena za wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu przydrożnego z wywozem urobku na odcinku do 1km = 25%*
c) cena za wykonanie mechanicznego ścinania poboczy koparką 1mb pobocza z wywozem = 10%*
d) cena za wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład = 10%*
e) cena za wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego z wywozem urobku (na odcinku do 1km) =15%*
f) cena za 1godz pracy koparki = 5%*
II) praca samochodu,
a) cena za 1 godzinę pracy samochodu o ładowności 6-10t = 5%*
III) prace równiarką drogową,
a) cena za wykonanie niwelacji równiarką drogową 1mb drogi o nawierzchni żwirowej, gruntowej i szer. drogi 4 m = 5%*
IV) prace spycharką gąsienicową o mocy nie mniejszej niż 75KM
a) za 1 godz. pracy spycharki gąsienicowej o mocy nominalnej nie mniejszej niż 75KM = 5%*

Cmin - najniższa cena spośród wszystkich nieodrzuconych ofert
Cof - cena ocenianej oferty
Ostateczna ilość punktów w kryterium ,,cena ofertowa" dla każdej z ofert zostanie obliczona w następujący sposób: Ia + Ib + Ic +Id + Ie +If+ IIa + IIIa + IVa = suma punktów
2. Ofertę przed upływem terminu składania ofert można zmienić lub wycofać;
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
8. Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji z Wykonawcą dotyczących złożonej oferty oraz dokonywał jakiejkolwiek zmiany w treści złożonej oferty, z wyjątkiem określonym w ust. poprzedzającym.
9. Całość dokumentacji niniejszego postępowania jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:
https://bip.brzostek.pl/postepowania-bez-stosowania-ustawy-prawo-zamowien-publicznych.html?
XI. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA LUB JEGO UNIEWAŻNIENIE:
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom i warunkom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert.
2. Zamawiający unieważni postępowanie w szczególności w sytuacji, gdy wystąpią następujące przykładowe przesłanki:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
1) odwołania postępowania w każdym czasie;
2) zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy;
3) unieważnienie postępowania, zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej, bez podania przyczyny.
W przypadkach, o których mowa wyżej Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze, jak też nie przysługuje zwrot kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, zamieści informację o jej wyborze na swojej stronie internetowej na której umieszczone zostało zapytanie cenowe, oraz wyśle ją do każdego z wykonawców, którzy złożyli ofertę.
XIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia wszelkie wnioski, oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać drogą elektroniczną zamowienia@brzostek.pl.
Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy zapoznali się dokładnie z treścią dokumentu. Wykonawca ponosi ryzyko przedłożenia oferty nie w pełni spełniającej wymagania określone w zapytaniu. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanych
w niniejszym dokumencie.
XIV. ZMIANY WARUNKÓW UMOWY:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT.
2) Terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana:
a) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.
3) Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
a) o charakterze niezależnym od stron,
b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
d) którego nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia oraz będące następstwem tych zdarzeń przerwy w dostawie energii elektryczne.
Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
4) zmiany numeru konta bankowego Wykonawcy.
XV. DODATKOWE INFORMACJE:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. O wprowadzonych zmianach niezwłocznie poinformuje na swojej stronie internetowej.
2. Każda zmiana staje się wiążąca od chwili jej zamieszczenia.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia Umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert bez ich ponownego badania i oceny.
4. Wybór oferty i przekazanie przez Zamawiającego informacji o wyborze nie stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie oznacza zobowiązania do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
5. Złożenie oferty oznacza zaakceptowanie bez zastrzeżeń przez Wykonawcę wymagań zawartych w niniejszym Zapytaniu.

Kontakt:
2. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Stanisław Cholewiak, tel. 14 68 03 013

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.