łódzkie (Dmosin)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utworzenie miejsc sportu i rekreacji |
Data zamieszczenia: | 2023-03-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Chocianów Ratuszowa 10 59-140 Chocianów powiat: polkowicki bok@chocianow.pl https://chocianow.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Chocianów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utworzenie miejsc sportu i rekreacji na terenie Gminy Chocianów Krótki opis przedmiotu zamówienia 5.1. CZĘŚĆ I - Przebudowa pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Brunowie z przeznaczeniem na salę do ćwiczeń fitness na działce nr 64/1 w tym: a) opracowanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, decyzji i pozwoleń w tym pozwolenia na budowę, tj. między innymi: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, b) przed złożeniem wniosku w Administracji Budowlanej Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać od Zamawiającego ostateczną akceptacje dokumentacji projektowej, która powinna obejmować: - remont elewacji budynku, - przebudowę pomieszczeń w budynku w celu wydzielenia sali fitness wraz z jej wyposażeniem, - przebudowę schodów zewnętrznych i wewnętrznych, - wydzielenie sanitariatów, - wentylację pomieszczeń. 5.2. CZĘŚĆ II -Budowa placów zabaw oraz doposażenie istniejących placów zabaw - zakres zadania obejmuje: a) opracowanie pełno-branżowych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód i pozwoleń w tym pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę, zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu), b) dokumentacje projektowe należy opracować na podstawie dołączonych programów funkcjonalno-użytkowych opracowanych przez JS ARCHITEKCI, Ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław oraz zmian wprowadzonych przez Zamawiającego w SWZ, wszelkie inne odstępstwa należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym, c) opracowanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz STWiOR, d) uzyskanie ostatecznej akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego przed złożeniem wniosku w Administracji Budowlanej, e) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie uzyskanych pozwoleń na budowę lub zaświadczeń o niewniesieniu sprzeciwu zgodnie z uzgodnioną z Zamawiającym dokumentacją projektową, f) dostosowanie obiektów do możliwości korzystania przez osoby niepełnosprawne, 5.3. CZĘŚĆ III - Budowa placu zabaw w Chocianowie - zakres zadania obejmuje: a) opracowanie pełno-branżowych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód i pozwoleń w tym pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę, zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu), b) dokumentacje projektowe należy opracować na podstawie dołączonych programów funkcjonalno-użytkowych opracowanych przez JS ARCHITEKCI, Ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław oraz zmian wprowadzonych przez Zamawiającego w SWZ, wszelkie inne odstępstwa należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym, c) zmiany wprowadzone przez Zamawiającego w zakresie zagospodarowania terenu, które należy ująć do wyceny i realizacji: - P2 Urządzenie wielofunkcyjne - na planie koła o średnicy około 9,0 m należy zaprojektować urządzenia zabawowe o funkcji podobnej do opisane w PFU z zachowaniem stref bezpieczeństwa dla każdego urządzenia, - P5 Linowy tor przeszkód - Zamawiający zamiast opisanego w PFU urządzenia dopuszcza zaprojektowanie jednego z urządzeń zamieszczonych w załączniku do SWZ), - P9 Urządzenie wielofunkcyjne - lokomotywa z wagonem - Zamawiający dopuszcza zaprojektowanie innego urządzenia o kształcie związanym z transportem kolejowym, o podobnych funkcjach użytkowych przy zachowaniu wymaganych przepisami i normami stref bezpieczeństwa (przykładowy wzór stanowi załącznik do SWZ), - z zakresu zadania zostały wyłączone lampy wyświetlające gry terenowe oznaczone symbolem L-2 - zamiast ławek Ł1 w ilości 5 sztuk należy wycenić i przyjąć do realizacji ławki wg. wzoru dołączonego do SWZ d) opracowanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz STWiOR, e) uzyskanie ostatecznej akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego przed złożeniem wniosku w Administracji Budowlanej, f) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie uzyskanych pozwoleń na budowę lub zaświadczeń o niewniesieniu sprzeciwu zgodnie z uzgodnioną z Zamawiającym dokumentacją projektową, g) dostosowanie obiektów do możliwości korzystania przez osoby niepełnosprawne. 5.4. CZĘŚĆ IV - Budowa strefy seniora w Chocianowie - zakres zadania obejmuje: a) opracowanie pełno-branżowych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód i pozwoleń w tym pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę , zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu), b) dokumentacje projektowe należy opracować na podstawie dołączonych programów funkcjonalno-użytkowych opracowanych przez JS ARCHITEKCI, Ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław, oraz zmian zamieszczonych w SWZ, wszelkie inne odstępstwa należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym, c) opracowanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz STWiOR, d) uzyskanie ostatecznej akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego przed złożeniem wniosku w Administracji Budowlanej, e) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie uzyskanych pozwoleń na budowę lub zaświadczeń o niewniesieniu sprzeciwu zgodnie z uzgodnioną z Zamawiającym dokumentacją projektową, f) dostosowanie obiektów do możliwości korzystania przez osoby niepełnosprawne, g) zmiany wprowadzone przez Zamawiającego w zakresie zagospodarowania terenu, które należy ująć do wyceny i realizacji: - na PZT zostało wskazane do montażu 6 sztuk stołów (ST1) do gry w karty, szachy i warcaby - do wyceny i realizacji zadania należy przyjąć dostawę i montaż dwóch stołów parkowych - do gry w szachy i w warcaby, - ilość ławek Ł1 zmieniono ilość z 16 sztuk na 6 sztuk, - ilość leżanek rekreacyjnych (Ł2) zmieniono ilość z 10 sztuk na 5 sztuk, - ilość koszy na śmieci (K1) zmieniono ilość z 11 sztuk na 4 sztuki, - zrezygnowano całkowicie z budowy tężni solankowej (TS1) 5.3. Część V - Budowa strefy relaksu w Chocianowcu - zakres zadania obejmuje: a) opracowanie pełno-branżowych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód i pozwoleń w tym pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę , zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu), b) dokumentacje projektowe należy opracować na podstawie dołączonych programów funkcjonalno-użytkowych opracowanych przez JS ARCHITEKCI, Ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław, wszelkie odstępstwa należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym, c) opracowanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz STWiOR, d) uzyskanie ostatecznej akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego przed złożeniem wniosku w Administracji Budowlanej, e) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie uzyskanych pozwoleń na budowę lub zaświadczeń o niewniesieniu sprzeciwu zgodnie z uzgodnioną z Zamawiającym dokumentacją projektową, f) dostosowanie obiektów do możliwości korzystania przez osoby niepełnosprawne. 5.6. CZĘŚĆ VI - BUDOWA SKATEPRAKU WRAZ Z PUMPTRACKIEM (dz. nr 183, obręb 3 Chocianów) zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym opracowanym przez JS ARCHITEKCI, Ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław oraz wytycznymi Zamawiającego określonymi w SWZ. 5.6.1. Zakres zadań obejmuje między innymi: a) budowę skateparku o nawierzchni utwardzonej betonowej z urządzeniami i przeszkodami przeznaczonymi dla osób poruszających się na z rowerach BMX i hulajnogach, rolkach i deskorolkach, b) budowę ścieżek komunikacyjnych utwardzonych kostka betonową, c) budowę strefy relaksu z mała architekturą, zielenią niska i średnią, d) oświetlenie terenu trzema lampami solarnymi w tym dwie zintegrowane z kamerami obrotowymi, e) dodatkowo na działce nr 183 należy zaprojektować i zamontować modułowy pumptrack dla małych dzieci z gotowych elementów. Powierzchnia terenu przeznaczonego do montażu pumptracka wynosi 283 m2 (9,5 m x 30 m), Przewidziany do montażu puptrack powinien zostać wykonany z modułowych elementów umożliwiających w przyszłości jego rozbudowę wraz z modułami wjazdowymi i wyjazdowymi. Podbudowę pod montaż pumptracka będzie stanowiła wyrównana i zagęszczona warstwa kruszywa, f) Zamawiający w dokumentach przetargowych zamieścił jedynie przykładowy pumptrack bez podania szczegółów samego pumptracka jak i jego montażu i przygotowania podłoża. Propozycja rozwiązań technicznych i uzgodnienie ich z Zamawiającym leży po stronie Wykonawcy. Zaproponowany pumptrack musi być zgodny z normą PN-EN 14974. g) załączone do dokumentacji przetargowej PFU jest materiałem wyjściowym do zaprojektowania skateparku, uzgodnienia z Zamawiającym oraz uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień, zaświadczeń i decyzji w celu wykonania robót budowlanych. Wykonawca w pierwszym etapie powinien zaproponować Zamawiającemu wstępne rozwiązania projektowe zapewniające właściwe strefy bezpieczeństwa, geometrie urządzeń i odpowiednie strefy najazdowe oraz uzyskać ostateczne uzgodnienie od Zamawiającego. 5.7. CZĘŚĆ VII - NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ Części I - Przebudowa pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Brunowie z wydzieleniem Sali do ćwiczeń fitness. 5.7.1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją Część I - inspektor branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, elektroenergetycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 5.8. CZĘŚĆ VIII - NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZAJĄ ZADANIA CZĘŚCI VI - BUDOWA SKATEPARKU WRAZ Z PUMPTRACKIEM zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym opracowanym przez JS ARCHITEKCI, Ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław oraz wytycznymi Zamawiającego określonymi w SWZ. 5.8.1. Zakres robót do wykonania obejmuje między innymi: a) budowę skateparku o nawierzchni utwardzonej betonowej z urządzeniami i przeszkodami przeznaczonymi dla osób poruszających się na z rowerach BMX i hulajnogach, rolkach i deskorolkach, b) budowę ścieżek komunikacyjnych utwardzonych kostka betonową, c) budowę strefy relaksu z mała architekturą, zielenią niska i średnią, d) oświetlenie terenu trzema lampami solarnymi w tym dwie zintegrowane z kamerami obrotowymi. e) dodatkowo na działce nr 183 (pomiędzy boiskiem a budynkiem Sali gimnastycznej szkoły należy zaprojektować i zamontować modułowy pumptrack dla małych dzieci z gotowych elementów montowanych na nawierzchni trawiastej. Powierzchnia terenu przeznaczonego do montażu pumptracka wynosi 283 m2 (9,5 m x 30 m). CPV: 45000000-7, 45110000-1,45210000-2,45421130-4,45310000-3,45330000-9-,71220000-6, 45112723-9, 45111291-4,71220000-6 Dokument nr: 2023/BZP 00137747, RU.271.5.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-30 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://chocianow.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj: 1) pocztą elektroniczną na adres e-mail: bok@chocianow.pl lub 2) poprzez Platformę przetargową pod adresem: https://chocianow.ezamawiajacy.pl (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania. 2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy: 1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), 2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - wyłącznie poprzez Platformę przetargową. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; Włączona obsługa JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt,docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiającyzgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://chocianow.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-30 10:00 Miejsce składania ofert: https://chocianow.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024