dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
małopolskie (Miechów)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa utrzymania zieleni i czystości parku pofortecznego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
,,Hevelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańska Gradowa 6 80-802 Gdańsk powiat: Gdańsk zamowieniapubliczne@hevelianum.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/740947 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa utrzymania zieleni i czystości parku pofortecznego, na terenie Hevelianum w Gdańsku, DPZ.26.1.2023 Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania zieleni i czystości parku pofortecznego, na terenie Hevelianum w Gdańsku w latach 2023-2025. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) Prace ogrodnicze związane z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni parkowej. 2) Prace pielęgnacyjne związane z prowadzeniem gospodarki drzewostanem. 3) Prace porządkowe związane z utrzymaniem czystości w parku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8a do SWZ (OPZ). CPV: 77300000-3, 77211500-7,90910000-9,77313000-7,77310000-6 Dokument nr: 2023/BZP 00137853, DPZ.26.1.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 09:35 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/740947 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl (dalej jako ,,Platforma") pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/697719 2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/740947 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-24 09:30 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/740947 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-01 do 2025-04-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DPZ.26.1.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania zieleni i czystości parku pofortecznego, na terenie Hevelianum w Gdańsku w latach 2023-2025. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) Prace ogrodnicze związane z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni parkowej. 2) Prace pielęgnacyjne związane z prowadzeniem gospodarki drzewostanem. 3) Prace porządkowe związane z utrzymaniem czystości w parku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8a do SWZ (OPZ). 4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew 90910000-9 - Usługi sprzątania 77313000-7 - Usługi utrzymania parków 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-01 do 2025-04-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 70 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość dodatkowych drzew do wycięcia oraz dodatkowych cięć pielęgnacyjnych 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) W odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca wykaże, że: a) zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 1 (jedną) usługę w zakresie pielęgnacji parków (o powierzchni minimum 5 ha), obejmującą kompleksowo: koszenie trawników, cięcie żywopłotów, pielęgnację krzewów, róż i roślin okrywowych oraz prace porządkowe związane z utrzymaniem czystości w parku, - co najmniej 1 (jedną) usługę w zakresie pielęgnacji drzewostanu obejmującą minimum 10 drzew rosnących na terenach zabytkowych (to jest terenach objętych ochroną w rozumieniu art. 7 lub art. 22 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840), w tym wykonywanie cięć pielęgnacyjnych drzew, b) dysponuje w celu realizacji zmówienia: kierownikiem prac ogrodniczych i pielęgnacyjnych posiadającego kwalifikacje określone w art. 37b ust.1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, zespołem trzech ogrodników - posiadających kwalifikacje określone w art. 37b ust. 3 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ekipą sprzątającą liczącą minimum 2 osoby, ekipą koszącą liczącą minimum 5 osób, zespołem 2 pilarzy - posiadających kwalifikacje określone w art. 37b ust. 3 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz doświadczenie w wykonywaniu cięć formujących alei/szpalerów drzew. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, opisanych w pkt VI.2.1) lit. a), wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; załącznik nr 3 do SWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia I wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 4 do SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Istotne zmiany niniejszej umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, mogą dotyczyć: 1) warunków płatności, 2) terminu realizacji zamówienia, 3) zakresu usług w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ, 4) wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień §14 niniejszej umowy, w przypadkach, o których mowa w ust. 3 pkt 1), 2), 3) i 9) niniejszego paragrafu lub innych, przewidzianych przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz opóźnień w procedurach wyłonienia kolejnego wykonawcy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w przypadku: 1) zmiany obsługiwanej powierzchni terenu podyktowanej czasowym zajęciem terenu pod roboty budowlane bądź bieżące potrzeby wynikające z realizacji programu Hevelianum, 2) długotrwałego wyeliminowania elementów wyposażenia terenów (np. kosze, ławki itp.) na skutek wandalizmu bądź kradzieży, 3) wystąpienia konieczności wykonania niezbędnych prac dodatkowych, 4) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, 5) zwłoki Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów, 6) niezdolności do świadczenia usług (np. z tytułu utraty zdrowia) kierownika prac i konieczności wprowadzenia zmiany osoby pełniącej obowiązki kierownika, 7) innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie prac, za które nie odpowiada Wykonawca, 8) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, przy czym fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w rejestrze prac i musi być potwierdzony przez Zamawiającego, 9) rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych usług), 10) Opóźnienia w procedurach wyłonienia kolejnego wykonawcy, 11) Zmiany umowy w przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy, a które powodują konieczność zmiany postanowień Umowy. W takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie postanowienia Umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla dostosowania Umowy do wprowadzonej zmiany prawa. Pełny zakres zmian umowy określono we wzorze umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 70 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość dodatkowych drzew do wycięcia oraz dodatkowych cięć pielęgnacyjnych 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-04-22 |
© eurobudowa.pl 2004-2024