Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
613z dziś
6776z ostatnich 7 dni
27158z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

ZAKUP LAMP SOLARNYCH Z MONTAŻEM

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

ZAKUP LAMP SOLARNYCH Z MONTAŻEM

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Staroźreby
ul. Płocka 18
09-440 Staroźreby
powiat: płocki
tel. (24) 266 30 80, faks: (24) 266 30 99
gmina@starozreby.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Staroźreby
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. (24) 266 30 80,
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapytanie ofertowe opublikowano na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.starozreby.pl w zakładce Zamówienia do 130 000 zł.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia pn.:
,,ZAKUP LAMP SOLARNYCH Z MONTAŻEM" - Zadanie realizowane w ramach funduszu sołeckiego dla sołectw:
1. Aleksandrowo- Zakup dwóch lamp solarnych z montażem
2. Bromierz - Zakup dwóch lamp solarnych z montażem
3. Dąbrusk - Zakup lamp solarnych z montażem (2-3szt)
4. Mikołajewo - Zakup 4 lamp solarnych z montażem
5. Nowe Staroźreby - Zakup lamp - wolnostojące solarne na oświetlenie drogi Nowe Staroźreby wraz z montażem
6. Nowy Bromierzyk - Zakup i instalacja lamp solarnych
7. Przeciszewo Kolonia - Zakup lampy solarnej z montażem
8. Sędek - Zakup lampy solarnej z montażem
9. Staroźreby - Zakup i montaż dwóch lamp z własnym źródłem zasilania - Staroźreby Kolonia
10. Strzeszewo - Zakup lamp solarnych z montażem
11. Worowice - Zakup lampy solarnej z montażem
12. Zdziar Wielki - Zakup lamp solarnych z montażem - 3 szt.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż lamp solarnych w ilości 26 sztuk.
Przedmiotem zamówienia jest zakup/dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych - lamp solarnych bez turbiny wiatrowej na terenie Gminy Staroźreby. Parametry lampy bez turbiny wiatrowej:
-oprawa oświetleniowa ze źródłem światła LED: 26 sztuk o mocy minimum 60 W, oprawa o konstrukcji zamkniętej i stopniu zabezpieczenia przed wpływami zewnętrznymi komory lampowej IP65, temperatura pracy -30oC ? 50oC, żywotność 50.000 godzin;
-strumień świetlny: 3500 ? 7000 lm;
-wysokość źródła światła: min. 6 m;
-barwa światła: biała;
-czas pracy: 6-14 h;
-moc paneli fotowoltaicznych: 1 x min. 300 W, monokrystaliczny;
-akumulator: pojemność akumulatora 120 Ah, żelowy bezobsługowy przeznaczony do pracy cyklicznej i dedykowany w systemach solarnych, komora akumulatorowa montowana pod ziemią, wodoodporna. Komora musi być tak skonstruowana, aby umożliwiła konserwację i eksploatację akumulatorów;
-kontroler: czujnik zmierzchowy + system ściemniania + programator czasu pracy, winien zapewnić ochronę przed przeładowaniem i głębokim rozładowaniem akumulatora;
-fundament: typ fundamentu prefabrykowany min. F120/150, powinien być przeliczony ze względu na wagę całości lampy oraz spełniać warunki wytrzymałościowe;
-słup lamp wraz z konstrukcją: stal ocynkowana ogniowo wewnątrz i na zewnątrz, wyposażony w ramię wysięgnika do zamontowania oprawy oświetleniowej, grubość ścianki min. 4 mm, przewody do sterownika winny być umieszczone wewnątrz słupa.
-lampy powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem;
-dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad;
-o planowanym terminie montażu należy zawiadomić Zamawiającego co najmniej 3 dni kalendarzowe przed terminem montażu;
-Wykonawca dokona programowania sterownika oprawy solarnej i solarnej z turbiną wiatrową testowania zamontowanego układu;
-Wykonawca najpóźniej na dzień zgłoszenia gotowości odbiorowej dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację: deklaracje zgodności z normami CE dla zastosowanych materiałów i urządzeń lub deklaracje właściwości użytkowych, karty gwarancyjne, certyfikaty, atesty;
-Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania odbioru po zmierzchu przy zapalonych lampach;
-Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za prace/dostawy niezbędne do prawidłowego ich wykonania;
-Wykonawca zapewnia materiały, sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów oraz eksploatacja urządzeń niezbędnych do montażu lamp obciążają Wykonawcę;
-Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie terenu, w którym montowane są lampy;
-Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz załączniki do niniejszego zapytania ofertowego;
-w przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich prac zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza Parametry techniczne lamp (Załącznik nr 1a do zapytania ofertowego)
3.Zakup lamp odbywa się w ramach Funduszu Sołeckiego Gminy Staroźreby dla Sołectw:
Aleksandrowo, Bromierz, Dąbrusk, Mikołajewo, Nowe Staroźreby, Nowy Bromierzyk, Przeciszewo Kolonia, Sędek, Staroźreby, Strzeszewo, Worowice, Zdziar Wielki.

CPV: 45316110-9, 45316100-6, 31520000-7

Dokument nr: RR.ZO.271.5.2023

Składanie ofert:
VIII. Miejsce i termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Staroźrebach, Ul. Płocka 18, 09-440 Staroźreby, Sekretariat do dnia 31.03.2023 r. do godz. 12:00 lub na adres mailowy: gmina@starozreby.pl

Miejsce i termin realizacji:
4. Wymagany termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 roku.

Wymagania:
I. Informacje ogólne
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy.
8.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.
10. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
11. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.
Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą ,,Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022, poz. 1233 z późń. zm.) i dołączone do oferty. Informacje, o których mowa, winny być oddzielnie i trwale spięte.
III. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu
1.1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę:
1.1.1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
1.1.2 wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
1.1.3 wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późń. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi wg formuły: ,,spełnia / nie spełnia".
IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1.1. Formularz ofertowy - wg. (Załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego).
1.2 Załącznik nr 1a - Parametry techniczne lamp
1.3. Oświadczenie na podstawie art. 125 Pzp (Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego).
1.4 Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
1.5. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
1.6 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).
1.7. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty (jeżeli dotyczy).
1.8. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z dnia 15 kwietnia 2023 r. poz. 129 z późn. zm.), zwanej dalej ,,ustawą o przeciwdziałaniu".
V. Informacje o sposobie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcą oraz wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów
1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022, poz.896 z późń. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020, poz. 344 z późń. zm.).
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
3. Nie przewiduje się zebrania Wykonawców
VI. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni t.j. do dnia 30.04.2023r..
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawcy przedstawiają ofertę, której treść musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego.
2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Jeżeli Wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę, wówczas wszystkie jego oferty zostaną odrzucone.
3. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy.
W przypadku podpisywania oferty przez inną osobę wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
4. Wszystkie strony oferty powinny być kolejno ponumerowane, począwszy od numeru 1 na pierwszej stronie oferty. Zamawiający dopuszcza nie stawiania numerów na pustych stronach.
5. Kartki oferty powinny być połączone w sposób uniemożliwiający dekompletację zawartości oferty.
6. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany w tekście oferty muszą być naniesione czytelnie i parafowane przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
9. Zamawiający informuje, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022, poz. 1233 z późn. zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzenie napisem: ,,Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać", z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.
2. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę złożoną po terminie.
3. Oferty nadesłane drogą pocztową będą kwalifikowane do postępowania, pod warunkiem ich dostarczenia przez pocztę do Zamawiającego w terminie do dnia 31.03.2023 r. do godziny 12:00.
4. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach, koperta powinna być zaadresowana na Zamawiającego, na adres podany na wstępie oraz oznaczona:
Oferta na:
,,ZAKUP LAMP SOLARNYCH Z MONTAŻEM" Nie otwierać przed dniem 31.03.2023 r. do godziny 12:00.
5. Wykonawca, przed upływem terminu do składania, ofert, może zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu. Zwrot oferty wycofanej nastąpi po terminie otwarcia ofert. Powiadomienie o złożeniu zmian lub wycofaniu musi być przygotowane wg. takich samych zasad jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej z dopiskiem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
IX. Opis sposobu obliczania ceny.
1. Cena ofertowa jest ceną ryczałtową.
2. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, uwzględniając cały zakres przedmiotu zamówienia oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w terminie opracowywania oferty do czasu jej złożenia.
3. Cena ofertowa powinna być aktualna na dzień składania ofert.
4. Cena ofertowa powinna być przedstawiona do dwóch miejsc po przecinku.
5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
X. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Wykonawca obliczy i poda cenę netto i brutto za całość realizacji przedmiotu zamówienia. Cena brutto będzie stanowiła cenę oferty. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) Cena 60 %
2) Okres gwarancji i rękojmi 40 %

2. Sposób obliczenia ilości punktów uzyskanych przez Wykonawcę w danym kryterium:

CENA (C) - maks. 60 pkt, przy zastosowaniu następującego wzoru:

Cena (wartość łącznie z podatkiem VAT) oferty najtańszej
C = ________________________________________________ x 60 pkt
Cena (wartość łącznie z podatkiem VAT) oferty ocenianej

Przez cenę (wartość łącznie z podatkiem VAT) oferty najtańszej rozumie się cenę oferty najtańszej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez Wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert.

OKRES GWARANCJI i RĘKOJMI (G) - maks. 40 pkt, przy zastosowaniu poniższej punktacji:

1) za udzielnie gwarancji na okres 12 miesięcy Wykonawca otrzyma - 0 punktów;

2) za udzielnie gwarancji na okres 24 miesięcy Wykonawca otrzyma - 0 punktów;

3) za udzielnie gwarancji na okres 36 miesięcy Wykonawca otrzyma - 20 punktów.

4) za udzielnie gwarancji na okres 48 miesięcy Wykonawca otrzyma - 40 punktów.

Uwaga:
Wykonawca określa okres gwarancji tylko w pełnych miesiącach, tj. 12, 24, 36 lub 48 miesięcy od daty odbioru końcowego.

Zaproponowany przez Wykonawcę okres gwarancji równy będzie okresowi rękojmi.

W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w pkt 2 Formularza oferty pola określającego długość ,,okresu gwarancji" będzie to równoważne z udzieleniem gwarancji na okres 12 lub 24 miesięcy oraz przyznaniem przez Zamawiającego 0 punktów.

3. SUMA punktów (S) - maks. 100 pkt

Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium ceny i kryterium klauzul fakultatywnych, według poniższego wzoru:

S = C + G
gdzie:
S - suma punktów łącznie
C - ilość punktów uzyskana w kryterium ceny (maks. 60 pkt)
G - ilość punktów uzyskana w kryterium okres gwarancji (maks. 40 pkt)
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie ostatecznych wyników do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów po zsumowaniu wszystkich kryteriów oraz spełni wymagania określone zapisami zapytania ofertowego oraz ustawy Pzp.

2. W przypadku gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
3. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
XI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację, wykonawcach którzy zostali wykluczeni - podając uzasadnienie faktyczne i prawne, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty - podając uzasadnienie faktyczne i prawne, terminie po upływie, którego może być zawarta umowa.
XII. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XIII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVI. Postanowienia końcowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, do których zostało wystosowane zaproszenie ofertowe i jest ono dla nich wiążące.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy w każdym zakresie.

Uwagi:
XIV. Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Staroźreby, ul. Płocka 18, 09-440 Staroźreby, tel.: 24 266 30 80, e-mail: gmina @starozreby.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Staroźreby jest IOD, kontakt: tel.: 24 266 30 86, e-mail: iod@starozreby.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,ZAKUP LAMP SOLARNYCH Z MONTAŻEM" prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późń. zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
XV. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach
1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.