Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lasowice Wielkie
Lasowice Wielkie 99A
46-282 Lasowice Wielkie
powiat: kluczborski
tel. 077 417-54-70 fax 417-54-91
ug@lasowicewielkie.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Lasowice Wielkie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 077 417-54-70 f
Termin składania ofert: 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonywanie usługi: ,,Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lasowice Wielkie w roku 2023"
II.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedsięwzięcie polegające na usuwaniu azbestu i wyrobów zawierających azbest w zakresie demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania azbestu na terenie Gminy Lasowice Wielkie.
1.1. Przedsięwzięcie realizowane w ramach Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest w latach 2021 - 2023.
1.2. W ramach konkursu ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska gmina dokonała naboru wniosków od beneficjentów końcowych tj. osób fizycznych i prawnych zainteresowanych usunięciem wyrobów zawierających azbest z terenu własnych nieruchomości.
2. Podstawowy zakres usługi:
- demontaż,
- zbieranie,
- transport,
- unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest
oraz
- zbieranie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest wcześniej zdemontowanych (składowanych).
2.1 Zestawienie szacunkowe ilości wyrobów zawierających azbest [m 2 ] powierzchni dachu i składowanych na podstawie wniosków mieszkańców to:
Ogółem: 4.957,65 m 2 w tym:
- demontaż, transport, unieszkodliwienie - 4.013,95 m 2
- zbieranie, transport i unieszkodliwienie (ułożonych w pryzmach w 10 nieruchomościach) - 943,70 m 2
Zamawiający zastrzega, że podana ilość wyrobów zawierających azbest została ustalona na podstawie wniosków mieszkańców, dlatego zaleca się przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonania weryfikacji podanych ilości ze stanem faktycznym w terenie.W przypadku wystąpienia opadów deszczu podczas wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest po wykonanym demontażu zabezpieczyć dach folią.
Szczegółowo ilości oraz miejsce wykonywania usługi wskazano w załączniku nr 6 - Wykaz nieruchomości.
III.
Zadanie powinno być zrealizowane:
1) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. nr 71 poz. 649) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2010 nr 162 poz. 1089),
2) przez wykonawcę posiadającego uprawnienia konieczne do gospodarowania odpadami niebezpiecznymi, wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa,
3) odpady muszą zostać zdeponowane na składowisku posiadającym decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest poprzez składowanie.
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania gminie kart przekazania odpadów zawierających azbest w celu jego unieszkodliwienia na odpowiednim składowisku odpadów azbestowych wraz z ich zestawieniem. Na Karcie przekazania odpadów powinno zostać określone dokładne miejsce unieszkodliwiania odpadów (składowisko odpadów niebezpiecznych posiadające pozwolenie zintegrowane na unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest), w statusie ,,potwierdzony transport". Karta Przekazania Odpadów
winna również zawierać dokładne dane gminy.
IV.
Pozostałe wymagania:
1. Zapewnienie ważenia zdemontowanych i składowanych na pryzmach wyrobów zawierających azbest dotyczących poszczególnych nieruchomości.
2. Przed rozpoczęciem prac (w terminie co najmniej 7 dni) Wykonawca powinien dokonać zgłoszenia przystąpienia do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu. W/w zgłoszenie musi zawierać:
a) rodzaj lub nazwę wyrobów zawierających azbest według grup wyrobów określonych w odrębnych przepisach,
b) termin rozpoczęcia i planowanego zakończenia prac,
c) adres obiektu, urządzenia budowlanego lub instalacji przemysłowej,
d) kopię aktualnej oceny stanu wyrobów zawierających azbest,
e) określenie liczby pracowników, którzy przebywać będą w kontakcie z azbestem,
f) zobowiązanie wykonawcy prac do przedłożenia nowego zgłoszenia w przypadku zmiany warunków prowadzenia robót.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu potwierdzonych za zgodność z oryginałem zgłoszeń przystąpienia do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest ww. organom oraz dokumentów potwierdzających złożenie zgłoszenia (np. potwierdzenie nadania) w terminie 7 dni od dnia dokonania zgłoszeń w raz z oświadczeniem (załącznik nr 7)
4. Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany będzie do przesłania Zamawiającemu harmonogramu realizacji prac w formie elektronicznej,a po zatwierdzeniu przez Zamawiającego w formie papierowej. Harmonogram należy opracować w porozumieniu z właścicielami posesji, z których odbierany będzie azbest.
5. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia odpadów zabezpieczonych na posesji mieszkańców (dla każdej nieruchomości objętej wykazem oddzielnie) przy udziale właściciela nieruchomości i pracownika Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny prawidłowości wykonywanych prac poprzez każdorazową obecność przy odbiorze i ważeniu odpadów zabezpieczonych na posesji mieszkańców. Przeprowadzenie czynności odbiorowych zostanie potwierdzone protokołem odbioru (dla każdej nieruchomości oddzielnie) spisanym przez właściciela nieruchomości, przedstawiciela Gminy i Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie realizacji usługi ważenia odpadów zabezpieczonych z posesji mieszkańców.
7. Wykonawca zobowiązany jest w dniu zawarcia umowy do podpisania dokumentu przygotowanego przez Zamawiającego w oparciu o ofertę Wykonawcy pn.: ,,Wykaz nieruchomości zakwalifikowanych do dofinansowania w ramach zadania Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lasowice Wielkie w roku 2022".

Dokument nr: GK.271.3.2023

Składanie ofert:
VII.
Sposób zgłoszenia oferty:
1. Wypełniony formularz oferty załączony do zapytania (załącznik Nr 1) wraz z wymaganymi załącznikami należy dostarczyć do Urzędu Gminy w Lasowicach Wielkich, 46-282 Lasowice Wielkie 99 A, punkt podawczy znajdujący się na parterze budynku - główne wejście.
Wykonawca do oferty dołączyć ma wszystkie posiadane zezwolenia i decyzje wraz ze zmianami tych zezwoleń lub decyzji.3. Termin dostarczenia oferty wraz z załącznikami: 23.03.2023 r. do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
VI.
Termin wykonania:
Termin wykonania usługi: do 18 sierpnia 2023 r.

Wymagania:
V.
Kryteria oceny ofert:
Cena - 100%
2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadaniu odpowiednich decyzji i zezwoleń
- załącznik Nr 2 wraz z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami:
a) zezwolenia na zbierania odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia
14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) - o ile wystąpi zbieranie odpadów,
b) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów
niebezpiecznych wydane na podstawie art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) lub przez wykonawcę, który
został wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.)
lub
c) zaświadczenia o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.),
d) decyzji zezwalającej prowadzenie instalacji składowania odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych zawierających azbest).
Ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego dokumentami należy złożyć w zamkniętej, nieprzezroczystej i zabezpieczonej przed otwarciem kopercie zatytułowanej:
,,Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lasowice Wielkie w roku 2023
- nie otwierać przed 23.03.2023 r. godz. 12:00".
Oferty złożone po w/w terminie zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania.
VIII.
Informacja o formalnościach, które zostaną podjęte po wyborze oferty
a przed podpisaniem umowy:
1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę odrębnym pismem bądź telefonicznie.

IX.
Modyfikacja treści zapytania ofertowego
Przed upływem terminu składania ofert możliwa jest modyfikacja treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem:
1) wydłużenia terminu składania ofert, z uwzględnieniem czasu niezbędnego na
możliwość dostosowania do wprowadzonych zmian treści ofert oraz
2) upublicznienia informacji o modyfikacji treści zapytania ofertowego na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.lasowicewielkie.pl i/lub wysłania informacji o zmianie zapytania ofertowego do wszystkich potencjalnych Wykonawców, do których zapytanie zostało skierowane.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.