Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
153z dziś
6246z ostatnich 7 dni
24704z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie prac sprzętem budowlanym i transportowym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie prac sprzętem budowlanym i transportowym

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna Oddział PGNiG w Sanoku
ul. Sienkiewicza 12
38-500 Sanok
powiat: sanocki
tel.: (13) 46 52 113
sanok.przetargi@pgnig.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Sanok
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel.: (13) 46 52 113
Termin składania ofert: 2023-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ogłoszenia o zamówieniach niepodlegających ustawie Prawo Zamówień Publicznych
Nazwa postępowania
Wykonywanie prac sprzętem budowlanym i transportowym przy pracach Grup Likwidacji Infrastruktury
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu prac sprzętem budowlanym i transportowym z obsługą operatorską przy pracach Grup Likwidacji Infrastruktury w roku 2023 i 2024 zgodnie z zapisami umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ - Zakres Prac.
4. Warunki świadczenia prac, w tym zasady rozliczania, zostały wskazane w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ). W ramach remontów i likwidacji mogą zostać zgłoszone inne zadania likwidacyjne czy rozbiórkowe na kopalniach, które mogą być również wykonywane przez Grupy Likwidacji Infrastruktury za pomocą przedmiotowego sprzętu.
5. Wykonawca, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji Umowy, jak i podczas całego okresu jej obowiązywania, do posiadania wszelkich zezwoleń, decyzji administracyjnych, licencji, uprawnień lub innych uzgodnień wymaganych do prowadzenia tego rodzaju prac.
6. Wykonawstwo prac musi być realizowane przez osoby posiadające wymagane prawem i przepisami szczególnymi uprawnienia i kwalifikacje.

CPV: 60180000-3, 45520000-8, 45510000-5, 45500000-2, 45110000-1, 60180000-3

Dokument nr: NP/PGNG/23/0273/OS/EU

Otwarcie ofert: Termin i miejsce otwarcia ofert
29.03.2023 11:00
1. Miejsce otwarcia ofert: PKN ORLEN S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku, Ul. Sienkiewicza 12, 38-500 Sanok.

Specyfikacja:
1. SWZ dostępna jest na stronie Zamawiającego www.przetargi.pgnig.pl.
2. Wykonawca otrzyma dokumentację przetargową po uprzednim zamówieniu e-mailem sanok.przetargi@pgnig.pl.

Składanie ofert:
Termin i miejsce składania ofert
29.03.2023 10:45
1. Miejsce składania ofert:
a) W przypadku ofert składanych w formie pisemnej ,,papierowej":
Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku,
Dział Bezpieczeństwa Informacji i Ochrony, Pokój nr 212 A
38-500 Sanok, Ul. Sienkiewicza 12
b) W przypadku ofert składanych w formie elektronicznej EKZD:
Za pośrednictwem Modułu Elektronicznej Komunikacji z Dostawcami, dostępnego na stronie http://www.przetargi.pgnig.pl
c) W przypadku ofert składanych w formie określonej w pkt 22.10 SWZ:
Za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej tj. poczty elektronicznej,
na adres e-mail: sanok.oferty@pgnig.

Miejsce i termin realizacji:
8. Miejsce realizacji prac: jednostki terenowe działalności PKN ORLEN S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku (woj. podkarpackie, małopolskie, lubelskie).
Termin wykonania zamówienia
wymagany
Zamówienie będzie zrealizowane w terminie:
a) rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy.
b) zakończenie - do 31.12.2024 r. lub do wyczerpania granicznej kwoty określonej w § 7 ust. 6 umowy, jeżeli zdarzenie to nastąpi wcześniej. Szczegóły zapisów w projekcie umowy.
Miejsce realizacji prac: jednostki terenowe działalności PKN ORLEN S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku (woj. podkarpackie, małopolskie, lubelskie).

Wymagania:
7. Wykonawca odpowiada za należytą wycenę przedmiotu zamówienia. Oferta powinna uwzględniać wszystkie niezbędne prace i czynności konieczne do należytego, w tym terminowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca na etapie postępowania przetargowego może zgłaszać Zamawiającemu swoje uwagi do załączonych materiałów przetargowych na zasadach określonych w pkt 16.2 SWZ.
9. Wymagane jest, aby prace prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z:
- Ustawą z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (wraz z późniejszymi zmianami),
- Ustawą z dnia 09.06.2011 r. - Prawo geologiczne i górnicze,
- Ustawą z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska,
- rozporządzeniami wykonawczymi do ustaw, jak również innymi ustawami i rozporządzeniami, jeżeli ich przepisy odnoszą się do wykonywanego zakresu robót,
- Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.
10. Uwaga: Wykonanie zamówienia uwzględnia realizowaną przez Zamawiającego przyjętą, opublikowaną i udostępnioną publicznie Politykę Energetyczną poprzez wspieranie działań dla zakupu energooszczędnych produktów i usług oraz projektów na rzecz poprawy wyniku energetycznego.
Informacje na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.
Kryteria oceny ofert
Cena brutto, Waga(%): 100

Kryteria oceny ofert - informacje dodatkowe
Spośród ofert nieodrzuconych za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) obliczonych w oparciu o ustalone kryteria i sposób ich oceny przedstawiony w tabelach I oraz II:

Cena brutto całości oferty ( za rok 2023 i 2024) - 100% (punktów) w tym:

ZA ROK 2023 (CI)

1. Cena za 1 roboczogodzinę pracy koparko-ładowarki o mocy min. 80 KM z młotem lub łyżkami o różnej pojemności dostosowanymi do rodzaju robót (A) - waga 17%
((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 17 -
max 17 punktów A)
2. Cena za 1 roboczogodzinę pracy wozidłem budowlanym do 6 ton (B) - waga 1%
((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 1 -
max 1 punktów - B)
3. Cena za 1 roboczogodzinę pracy ciągnikiem siodłowym z naczepą niskopodwoziową o ładowności min. 25 ton (C) - waga 8% ((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 8 - max 8 punkt - C)
4. Cena za 1 roboczogodzinę pracy ciągnikiem siodłowym z naczepą o długości 12 m
i ładowności min. 20 ton (D) - waga 11% ((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 5 - max 5 punktów - D)
5. Cena za 1 roboczogodzinę pracy dźwigu o udźwigu min. 16 ton (E) - waga 3%
((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 3 - max 3 punktów - E)
6. Cena za 1 roboczogodzinę pracy ładowarki teleskopowej z wysięgnikiem 12 m
(kosz i widły) (F) - waga 2% ((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 1 - max 1 punkty - F)
7. Cena za 1 roboczogodzinę pracy samochodu ciężarowego o długości skrzyni ładunkowej min. 6 m i szerokości min. 2,5 m wyposażonego w HDS o udźwigu
min. 4,5 ton (G) - waga 2% ((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 2 - max 2 punktów - G)
8. Cena za 1 roboczogodzinę pracy koparką jednonaczyniową gąsienicową
o pojemności łyżki 0,8 m, wyposażoną w młot wyburzeniowy o minimalnej mocy 150 KM (H) - waga 7% ((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 7 - max 7 punktów - H)
9. Cena za 1 roboczogodzinę pracy spychacza gąsienicowego o mocy min 100 KM (I) - waga 1% ((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 1 - max 1 punkty - I)
10. Cena za 1km przewozu sprzętu (J) - waga 2% ((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 2 - max 2 punktów - J)

ZA ROK 2024 (CII)

1. Cena za 1 roboczogodzinę pracy koparko-ładowarki o mocy min. 80 KM z młotem lub łyżkami o różnej pojemności dostosowanymi do rodzaju robót (K) - waga 19%
((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 19 -
max 19 punktów- K)
2. Cena za 1 roboczogodzinę pracy wozidłem budowlanym do 6 ton (L) - waga 1%
((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 1 -
max 1 punktów - L)
3. Cena za 1 roboczogodzinę pracy ciągnikiem siodłowym z naczepą niskopodwoziową o ładowności min. 25 ton (M) - waga 10% ((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 10 - max 10 punkt - M)
4. Cena za 1 roboczogodzinę pracy ciągnikiem siodłowym z naczepą o długości 12 m
i ładowności min. 20 ton (N) - waga 6% ((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 6 - max 6 punktów - N)
5. Cena za 1 roboczogodzinę pracy dźwigu o udźwigu min. 16 ton (O) - waga 4%
((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 4 - max 4 punktów - O)
6. Cena za 1 roboczogodzinę pracy ładowarki teleskopowej z wysięgnikiem 12 m
(kosz i widły) (P) - waga 1% ((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 1 - max 1 punkty - P)
7. Cena za 1 roboczogodzinę pracy samochodu ciężarowego o długości skrzyni ładunkowej min. 6 m i szerokości min. 2,5 m wyposażonego w HDS o udźwigu
min. 4,5 ton (R) - waga 1% ((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 1 - max 1 punktów - R)
8. Cena za 1 roboczogodzinę pracy koparką jednonaczyniową gąsienicową
o pojemności łyżki 0,8 m, wyposażoną w młot wyburzeniowy o minimalnej mocy 150 KM (S) - waga 8% ((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 8 - max 8 punktów - S)
9. Cena za 1 roboczogodzinę pracy spychacza gąsienicowego o mocy min 100 KM (T) - waga 1% ((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 1 - max 1 punkty - T)
10. Cena za 1km przewozu sprzętu (U) - waga 2% ((najniższa cena brutto badanych ofert/cena brutto oferty badanej) x 2 - max 2 punktów - U)

Wg wzoru:
C = CI +CII

CI = A + B + C + D + E + F + G + H + I + J

CII = K + L + M + N + O + P + R + S + T + U

Gdzie:
CI- cena brutto całości oferty za rok 2023 (max 47 punktów), ( tabela I)
CII - cena brutto całości oferty za rok 2024 (max 53 punktów), ( tabela II)
C- cena brutto całości oferty (max 100 punktów)
A - U - punkty przyznane zgodnie z tabelą powyżej

Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają zdolność techniczną lub zawodową tj. niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia;
2. Warunki szczególne udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy::
a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej
1 zadanie polegające na użyciu sprzętu budowlanego przy pracach na terenach górniczych - na kwotę minimum 100 000,00 zł netto, z podaniem jego wartości netto, zakresu i terminu wykonania, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie - (referencje lub protokoły końcowe wykonania robót);
b) dysponować będą w trakcie okresu obowiązywania umowy sprawnym sprzętem, którego minimalne parametry i ilości zostały określone w tabeli znajdującej się w załączniku nr 2 do SWZ (Zakres Prac) oraz potencjałem organizacyjnym w ilości zapewniającej jego naprawę lub wymianę na inny o nie gorszych parametrach w przypadku awarii w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze;
c) dysponować będą w trakcie okresu obowiązywania umowy osobami z wszelkimi wymaganymi prawem dokumentami w zakresie uprawnień i kwalifikacji operatorów oraz dokumentację sprzętu przewidzianego do wykonywania prac objętych umową.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Pozostałe warunki muszą być spełnione łącznie przez składających ofertę.
4. Z postępowania o udzielenie Zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę Zespołowi Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN Spółki Akcyjnej lub Spółce Zależnej (status podmiotu oceniany według daty wyrządzenia szkody), nie wykonując Zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia Postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
b) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, których aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarli układ z wierzycielami, których działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajdują się oni w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury,
c) Wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
d) Wykonawców będących spółkami prawa handlowego, których odpowiednio urzędujących członków władz zarządzających, wspólników partnerów, komplementariuszy, prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie Zamówienia lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
e) Wykonawców, będących podmiotami zbiorowymi, pociągniętymi do odpowiedzialności na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w Polsce lub na podstawie odpowiednich przepisów państw obcych, za następujące przestępstwa: finansowanie przestępstwa o charakterze terrorystycznym, przestępstwo o charakterze terrorystycznym, handel ludźmi, praca dzieci, zatrudnianie cudzoziemców nielegalnie przebywających w warunkach szczególnego wykorzystania, pranie brudnych pieniędzy, łapownictwo czynne, łapownictwo wyborcze, łapownictwo managerskie, płatna protekcja czynna, udział w zorganizowanej grupie lub związku przestępczym, fałszowanie faktur, podawanie nieprawdy w fakturach, fałszowanie lub używanie sfałszowanej faktury z kwotą określającą mienie wielkiej wartości,
f) Wykonawców, będących podmiotami zbiorowymi, pociągniętymi do odpowiedzialności na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w Polsce lub na podstawie odpowiednich przepisów państw obcych, za przestępstwa inne niż wymienione w pkt 10.4.5, jeżeli podmiot zbiorowy nie wdrożył środków naprawczych i prewencyjnych (self-cleaning),
g) Wykonawców, będących adresatami lub zarządzanych przez adresatów lub powiązanych z adresatami sankcji Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej, Unii Europejskiej, Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, Narodów Zjednoczonych lub Królestwa Norwegii, chyba że ustali się, iż zawarcie umowy z danym Wykonawcą nie będzie mieć negatywnego wpływu na interesy Grupy ,
h) Wykonawców, o których osoby biorące udział w prowadzonym Postępowaniu mają wiedzę, że:
- są pracownikami lub osobami najbliższymi pracowników Zespołu Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN Spółki Akcyjnej lub Spółki Zależnej, lub
- są podmiotami, w których pracownicy lub osoby najbliższe Zespołu Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN Spółki Akcyjnej lub Spółki Zależnej są właścicielami, udziałowcami lub członkami organów zarządzających, lub
- są podmiotami, na rzecz których pracownicy lub osoby najbliższe pracowników Zespołu Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN Spółki Akcyjnej lub Spółki Zależnej świadczą pracę na podstawie umowy o pracę lub innego stosunku prawnego,
jeśli fakt ten budzi uzasadnione wątpliwości co do bezstronności Postępowania.
i) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
5. Zamawiający wykluczy również z postępowania Wykonawcę:
a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) - dalej: ,,rozporządzenie 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) - zwane dalej: rozporządzenie 269/2014, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę osób i podmiotów, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
d) objętego zakazem, o którym mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie z dnia 8 kwietnia 2022 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 111, str. 1), zgodnie z którym zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1, 3, ust. 6 lit. a)-e), ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8, art. 10 lit. b)-f) i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)-e) i lit. g)-i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit. f)-h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem:
i) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
ii) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
iii) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu,
w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia;
- chyba że zastosowanie ma odstępstwo, o którym mowa w art. 5k ust. 2 ww. rozporządzenia.
6. Odrzuceniu podlega oferta, jeżeli:
a) nie spełnia wymagań określonych w SWZ, z zastrzeżeniem § 34 ust. 2 Instrukcji,
b) zawiera błędy w obliczeniu ceny, z zastrzeżeniem § 34 ust. 2 Instrukcji,
c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem ust. § 34 ust. 4 Instrukcji,
d) Wykonawca nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
e) Wykonawca w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zawiadomienia nie wyraził zgody na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności treści oferty z wymaganiami Zamawiającego, o której mowa w § 34 ust. 3 Instrukcji,
f) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
g) została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania,
h) Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczeń, dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu lub innych dokumentów lub oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem § 30 ust. 6 Instrukcji,
i) została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
j) Wykonawca na wniosek Zamawiającego nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą,
k) wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli Zamawiający żądał wniesienia wadium.
7. W przypadku otrzymania oferty, co do której istnieje podejrzenie zaoferowania rażąco niskiej ceny lub ceny jednostkowej wskazanej w ofercie, Zamawiający może przeprowadzić postępowanie wyjaśniające w celu ustalenia przesłanek dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, w tym może żądać od Wykonawcy złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub ceny jednostkowej. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
8. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została odrzucona.
9. Zamawiający może wezwać Wykonawców do udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Treść złożonych wyjaśnień nie może prowadzić do zmian w treści oferty, z zastrzeżeniem pkt 18.7 SWZ.
10. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 11.1 SWZ lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 11.1 SWZ, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwie pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie lub wyjaśnienia, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Wymagania dotyczące ofert
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych
Zastrzeżenie dotyczące SWZ
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania warunków zawartych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych w Instrukcji udzielania zamówień obowiązującej w Zespole Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN Spółki Akcyjnej, zwanej dalej: ,,Instrukcja", dostępnej na stronie https://przetargi.pgnig.pl. 3. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert pod kątem formalno-prawnym dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z uwzględnieniem zasad określonych w SWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny wskutek: a) odwołania Postępowania do upływu terminu na składanie ofert, b) zamknięcia postępowania po upływie terminu składania ofert bez wybrania którejkolwiek z ofert. 6. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny na każdym etapie lub zamknięte bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania. 7. Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert dokonać zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ. Każda zmiana wprowadzona do SWZ przez Zamawiającego jest wiążąca. Dokonaną zmianę zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, a także przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SWZ. Zamawiający nie przekaże powyższych informacji Wykonawcom, którzy nie podali adresu lub podali błędny adres email podczas rejestracji na stronie internetowej Zamawiającego. 8. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji stosuje się przepisy Instrukcji oraz Kodeksu cywilnego.
Zastrzeżenie dotyczące postępowania
1. Zamawiający zastrzega, że postępowanie przetargowe może zostać unieważnione (na każdym etapie) w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego
2. Zamawiający ma prawo zmienić lub odwołać warunki zawarte w ogłoszeniu.
3. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
zgodnie z zapisami projektu umowy.
Inne uwagi
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Wykonawca jest związany ofertą przez 60 dni.
2. Szczegółowe zapisy zawiera SWZ.
INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń/dokumentów:
Zawartość oferty:
a) wypełniony Formularz oferty oraz Formularz cenowy - zgodnie z wzorem nr 1 do SWZ;
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem nr 4a do SWZ;
c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z wzorem nr 4b do SWZ;
d) oświadczenie o niezgłaszaniu roszczeń w przypadku unieważnienia postępowania zgodnie z wzorem nr 4c do SWZ;
e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji lub ofert, bądź terminu rozpoczęcia negocjacji, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów;
f) dot. Wykonawcy z siedzibą lub miejscem zamieszkania za granicą:
aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym;
g) pełnomocnictwo - jeżeli ofertę podpisują inne osoby niż wskazane w dokumencie rejestrowym (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
h) potwierdzona odpowiednimi referencjami lub protokołami końcowymi odbioru robót informacja w formie wykazu na potwierdzenie warunku z pkt 10.2.1.1. SWZ zgodnie ze wzorem nr 5 do SWZ;
i) oświadczenie wraz z wykazem sprzętu na potwierdzenie spełnienia warunku z pkt 10.2.1.2.SWZ zgodnie z wzorem nr 6 do SWZ;
j) oświadczenie na potwierdzenie spełnienia warunków pkt 10.2.1.3.SWZ zgodnie z wzorem nr 7 do SWZ
2. Oferta oraz oświadczenia złożone w postępowaniu winny być podpisane własnoręcznie lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez umocowanego/ych prawnie przedstawiciela/i wykonawcy, upoważnionego/ych do podejmowania zobowiązań w jego imieniu, zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub z udzielonym pełnomocnictwem. Zamawiający nie dopuszcza podpisania oferty podpisem zaufanym.
3. Pozostałe wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. W przypadku dokumentu wygenerowanego automatycznie (wydruk z systemu komputerowego) nie wymaga się poświadczenia dokumentu za zgodność z oryginałem ani jego podpisania przez Wykonawcę.
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi zostały wcześniej wykonane przez tego Wykonawcę
6. Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Pozostałe warunki muszą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających ofertę.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno wskazywać pełnomocnika i wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
8. W przypadku gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy przedsiębiorca wchodzący w skład konsorcjum musi złożyć osobno dokument, o którym mowa w pkt 11.1 lit. e) SWZ oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SWZ. Pozostałe dokumenty/oświadczenia składa przedstawiciel podmiotów występujących wspólnie.
10. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez spółkę cywilną, każdy przedsiębiorca wchodzący w skład spółki cywilnej musi złożyć osobno dokument, o którym mowa w pkt 11.1 lit. e) SWZ oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SWZ.

Kontakt:
Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami
Paulina Bulik, Dział Przetargów i Umów, tel.: (13) 46 52 113

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.