dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Zakopane)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa środków trwałych, WNiP oraz usług doradczych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
AREON Przystań Restauracja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa Żeglarska 4 10-160 Olsztyn powiat: Olsztyn 725667044 norbert.banach@hotelprzystan.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150603 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 725667044 |
Termin składania ofert: | 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu RPWM.13.01.00-28-0090/22 - Zwiększenie odporności Hotelu PRZYSTAŃ na czynniki losowe w okresie zwiększonego zagrożenia w obszarze zdrowia Część 1 Zakup i dostawa środków trwałych, WNiP oraz usług doradczych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Zakup i dostawa środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz usług doradczych umożliwiających zdalną realizację usług przez Zamawiającego. Okres gwarancji 12 miesięcy CPV: 30210000-4, 30213000-5, 30213200-7, 48770000-6, 48900000-7, 72000000-5, 72300000-8 Dokument nr: 2023-4500-150603, 1/03/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-03-24 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo warmińsko-mazurskie Powiat Olsztyn Gmina Olsztyn Miejscowość Olsztyn Wymagania: Warunki zmiany umowy Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.: a. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: 1) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, 2) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, 3) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: 1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c. wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: 1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 2) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac, d. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne w rozumieniu art. 3 Pzp i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, e. zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub konieczność zmiany terminu realizacji na rzecz każdej ze Stron, na umotywowany ich wniosek, f. wystąpienia siły wyższej, g. zmiana wynika z okoliczności wywołanych wystąpieniem epidemii choroby COVID-19. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 2) Znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) Dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi lub zawodowymi. 2. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania powyższych warunków. Wykonawca potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-16 Data ostatniej zmiany 2023-03-16 11:18:51 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena (koszt) - waga 60% Liczba punktów = (CENAmin/CENAof) * waga gdzie: - CENAmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - CENAof - cena podana w ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji - waga 20% 10 pkt za każdy pełny miesiąc, ponad 12 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, ale nie więcej niż 20 pkt łącznie Czy kryterium cenowe NIE Opis Czas reakcji na zgłoszoną awarię - waga 20% W okresie 12 miesięcy od dnia popisania protokołu odbioru: - Reakcja na zgłoszenie awarii okresie: - 1 godzina - 20 punktów - 12 godzin - 10 punktów - 24 godziny - 0 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Norbert Banach tel.: 725667044 e-mail: norbert.banach@hotelprzystan.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024