Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1213z dziś
7385z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa środków trwałych, WNiP oraz usług doradczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa środków trwałych, WNiP oraz usług doradczych

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: AREON Przystań Restauracja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Żeglarska 4
10-160 Olsztyn
powiat: Olsztyn
725667044
norbert.banach@hotelprzystan.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150603
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: ---
Nr telefonu: 725667044
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
RPWM.13.01.00-28-0090/22 - Zwiększenie odporności Hotelu PRZYSTAŃ na czynniki losowe w okresie zwiększonego zagrożenia w obszarze zdrowia

Część 1
Zakup i dostawa środków trwałych, WNiP oraz usług doradczych

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zakup i dostawa środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz usług doradczych umożliwiających zdalną realizację usług przez Zamawiającego.
Okres gwarancji
12 miesięcy

CPV: 30210000-4, 30213000-5, 30213200-7, 48770000-6, 48900000-7, 72000000-5, 72300000-8

Dokument nr: 2023-4500-150603, 1/03/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-24

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
Olsztyn
Gmina
Olsztyn
Miejscowość
Olsztyn

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
2) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
3) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c. wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
2) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
d. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne w rozumieniu art. 3 Pzp i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
e. zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub konieczność zmiany terminu realizacji na rzecz każdej ze Stron, na umotywowany ich wniosek,
f. wystąpienia siły wyższej,
g. zmiana wynika z okoliczności wywołanych wystąpieniem epidemii choroby COVID-19.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
1) Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
2) Znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
3) Dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi lub zawodowymi.
2. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania powyższych warunków. Wykonawca potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-16
Data ostatniej zmiany
2023-03-16 11:18:51

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena (koszt) - waga 60%
Liczba punktów = (CENAmin/CENAof) * waga gdzie:
- CENAmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- CENAof - cena podana w ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji - waga 20%
10 pkt za każdy pełny miesiąc, ponad 12 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, ale nie więcej niż 20 pkt łącznie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji na zgłoszoną awarię - waga 20%
W okresie 12 miesięcy od dnia popisania protokołu odbioru:
- Reakcja na zgłoszenie awarii okresie:
- 1 godzina - 20 punktów
- 12 godzin - 10 punktów
- 24 godziny - 0 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Norbert Banach
tel.: 725667044
e-mail: norbert.banach@hotelprzystan.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.