Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
898z dziś
6988z ostatnich 7 dni
25444z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej oraz drzwiowej w budynku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej oraz drzwiowej w budynku

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH
ul. Francuska 38
40-028 Katowice
powiat: Katowice
przetargi@katowice.so.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej oraz drzwiowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy Ul. Andrzeja 16/18
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej na klatce schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy Ul. Andrzeja 16/18 w Katowicach. Dla Części 1 przewidziano do wymiany/renowacji 9 szt. drewnianej stolarki okiennej na klatce schodowej (wraz z renowacją istniejących witraży).
Zakres robót dla Części 1, zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją, obejmuje w szczególności:
a) prace przygotowawcze:
- zabezpieczenie frontu robót (m.in. wykonanie dokładnych pomiarów demontowanych elementów, indywidualny pomiar dla każdego otworu, wykonanie dokumentacji fotograficznej od zewnątrz oraz od wewnątrz),
- zabezpieczenie podłóg i ścian przed uszkodzeniem,
- ogrodzenie i oznakowanie terenu prac zgodnie z wymogami BHP,
- demontaż witraży przewidzianych do odrestaurowania,
- demontaż skrzydeł okiennych przeznaczonych do wymiany/ odtworzenia,
- wykucie istniejących ościeżnic przeznaczonych do wymiany/ odtworzenia,
- demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
b) roboty podstawowe:
- wymiana/ odtworzenie okien drewnianych z zachowaniem istniejącego typu, kształtu, wymiarów oraz zdobień i okuć (9 okien witrażowych na głównej klatce schodowej),
- renowacje witraży z uzupełnieniem brakujących lub uszkodzonych elementów, ponowny montaż witraży i zespolenie ich z nową szybą okienną,
- odtworzenie zewnętrznych profili usztywniających oraz ozdobnych obramowań okiennych,
- renowacja istniejących zabytkowych okuć i montaż w nowej stolarce okiennej zgodnie z dokumentacją,
- montaż nowych parapetów zewnętrznych oraz montaż odrestaurowanych parapetów wewnętrznych,
c) Roboty towarzyszące:
- zabezpieczenie otworów okiennych na czas renowacji witraży,
- wywóz elementów do renowacji w warunkach warsztatowych,
- na czas renowacji parapetów wewnętrznych należy zdemontować drewniane poręcze schodów, a po zakończeniu prac należy je ponownie zamontować,
- prace tynkarsko - malarskie związane z odtworzeniem ościeży oraz uszkodzonych w czasie prac ścian.
- wywóz i utylizacja odpadów, w szczególności części okien przewidzianych do odtworzenia oraz wszystkich innych elementów powstałych w trakcie prowadzenia prac,
- uporządkowanie terenu prowadzenia prac.
Wymiana/renowacja stolarki drzwiowej wraz z dostosowaniem jednego wejścia dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy Ul. Andrzeja 16/18 w Katowicach.
Dla Części 2 przewidziano wymianę/renowację 5 szt. drewnianej stolarki drzwiowej zlokalizowanej na parterze budynku.
8) Zakres robót dla Części 2, zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją, obejmuje w szczególności:
a) prace przygotowawcze:
- Wykonanie dokładnych pomiarów demontowanych elementów,
- wykonanie dokumentacji fotograficznej (z zewnątrz oraz z wewnątrz),
- wykonanie szablonów łuków oraz zdobień,
b) prace rozbiórkowe:
demontaż skrzydeł drzwiowych przeznaczonych do wymiany,
demontaż skrzydeł naświetli przewidzianych do odtworzenia,
wykucie istniejących ościeżnic i progów drzwiowych przeznaczonych do wymiany,
c) roboty podstawowe:
- wymiana/ renowacja drzwi drewnianych (futryna, skrzydło, próg) z zachowaniem istniejącego typu, kształtu, wymiarów oraz zdobień i okuć,
- Odtworzenie naświetli drzwiowych wraz z montażem w naświetlach zestawów szybowych 4/16Ar/4 z ciepłą ramką oraz wprowadzenie dodatkowych podziałów w postaci szprosów w kształcie rombu naklejanych obustronnie na szyby (nie wprowadzono dodatkowego podziału w naświetlu drzwi nr 4),
- renowację elementów wmurowanych należy wykonać na miejscu (przed wykonaniem prac należy zabezpieczyć podłogi i ściany przed uszkodzeniem oraz ogrodzić i oznakować miejsca prowadzenia prac),
- renowacja istniejących zabytkowych elementów metalowych w drzwiach (w szczególności zawiasów, zasuwek, mosiężnych elementów ozdobnych ,,ćwieków", klamek, szyldów) i montaż w stolarce drzwiowej zgodnie z dokumentacją,
- w drzwiach przewidzianych do odtworzenia (drzwi nr 3 i 5) należy zamontować ,,ciepłe" progi,
- drzwi należy wyposażyć w samozamykacze w obudowie o zmiennej sile zamykania, uszczelki poliuretanowe na twardym trzpieniu polipropylenowym, uszczelniacze szczotkowe przykręcane do dolnej części drzwi, zamek zapadkowy wewnętrzny, szyldy i klamki,
- odtworzone drzwi należy wyposażyć dodatkowo w zamek wpuszczany zapadkowo-zasuwkowy, wkładkę patentową, komplet klamek mosiężnych z szyldem stylizowanym wg wzoru podanego w dokumentacji, elektrozamek (elektrozamki należy podłączyć do istniejącej instalacji),
- styki stolarki w ościeżach należy zasłonić listwami maskującymi z drewna,
d) roboty towarzyszące:
- na czas renowacji drzwi należy zamontować skrzydła tymczasowe (nie dotyczy drzwi nr 2, ten otwór na czas renowacji skrzydła drzwiowego można zaślepić),
- prace tynkarsko - malarskie związane z odtworzeniem ościeży drzwiowych,
- elementy przeznaczone do renowacji należy przewieźć do warsztatu lub zmagazynować w miejscu suchym i zabezpieczyć przed wpływami atmosferycznymi i zniszczeniem przez osoby postronne,
- regulacja stolarki drzwiowej,
- wywóz i utylizacja wszystkich odpadów powstałych w trakcie prac,
- likwidacja stanowisk roboczych łącznie z usunięciem zabezpieczeń i uporządkowaniem miejsca pracy.

CPV: 45420000-7, 45421000-4,45421132-8,45421112-2,45440000-3, 45421111-5,45421131-1,45421000-4,45440000-3

Dokument nr: 2023/BZP 00138613, ZP-240-1/23/OIR

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-03 12:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fa29af7-c26c-11ed-b311-9aae6ad31be8
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pomocą Systemu dostępnego pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@katowice.so.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-03 12:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.