dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Zgierz)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej oraz drzwiowej w budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-03-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH ul. Francuska 38 40-028 Katowice powiat: Katowice przetargi@katowice.so.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej oraz drzwiowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy Ul. Andrzeja 16/18 Krótki opis przedmiotu zamówienia Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej na klatce schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy Ul. Andrzeja 16/18 w Katowicach. Dla Części 1 przewidziano do wymiany/renowacji 9 szt. drewnianej stolarki okiennej na klatce schodowej (wraz z renowacją istniejących witraży). Zakres robót dla Części 1, zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją, obejmuje w szczególności: a) prace przygotowawcze: - zabezpieczenie frontu robót (m.in. wykonanie dokładnych pomiarów demontowanych elementów, indywidualny pomiar dla każdego otworu, wykonanie dokumentacji fotograficznej od zewnątrz oraz od wewnątrz), - zabezpieczenie podłóg i ścian przed uszkodzeniem, - ogrodzenie i oznakowanie terenu prac zgodnie z wymogami BHP, - demontaż witraży przewidzianych do odrestaurowania, - demontaż skrzydeł okiennych przeznaczonych do wymiany/ odtworzenia, - wykucie istniejących ościeżnic przeznaczonych do wymiany/ odtworzenia, - demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, b) roboty podstawowe: - wymiana/ odtworzenie okien drewnianych z zachowaniem istniejącego typu, kształtu, wymiarów oraz zdobień i okuć (9 okien witrażowych na głównej klatce schodowej), - renowacje witraży z uzupełnieniem brakujących lub uszkodzonych elementów, ponowny montaż witraży i zespolenie ich z nową szybą okienną, - odtworzenie zewnętrznych profili usztywniających oraz ozdobnych obramowań okiennych, - renowacja istniejących zabytkowych okuć i montaż w nowej stolarce okiennej zgodnie z dokumentacją, - montaż nowych parapetów zewnętrznych oraz montaż odrestaurowanych parapetów wewnętrznych, c) Roboty towarzyszące: - zabezpieczenie otworów okiennych na czas renowacji witraży, - wywóz elementów do renowacji w warunkach warsztatowych, - na czas renowacji parapetów wewnętrznych należy zdemontować drewniane poręcze schodów, a po zakończeniu prac należy je ponownie zamontować, - prace tynkarsko - malarskie związane z odtworzeniem ościeży oraz uszkodzonych w czasie prac ścian. - wywóz i utylizacja odpadów, w szczególności części okien przewidzianych do odtworzenia oraz wszystkich innych elementów powstałych w trakcie prowadzenia prac, - uporządkowanie terenu prowadzenia prac. Wymiana/renowacja stolarki drzwiowej wraz z dostosowaniem jednego wejścia dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy Ul. Andrzeja 16/18 w Katowicach. Dla Części 2 przewidziano wymianę/renowację 5 szt. drewnianej stolarki drzwiowej zlokalizowanej na parterze budynku. 8) Zakres robót dla Części 2, zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją, obejmuje w szczególności: a) prace przygotowawcze: - Wykonanie dokładnych pomiarów demontowanych elementów, - wykonanie dokumentacji fotograficznej (z zewnątrz oraz z wewnątrz), - wykonanie szablonów łuków oraz zdobień, b) prace rozbiórkowe: demontaż skrzydeł drzwiowych przeznaczonych do wymiany, demontaż skrzydeł naświetli przewidzianych do odtworzenia, wykucie istniejących ościeżnic i progów drzwiowych przeznaczonych do wymiany, c) roboty podstawowe: - wymiana/ renowacja drzwi drewnianych (futryna, skrzydło, próg) z zachowaniem istniejącego typu, kształtu, wymiarów oraz zdobień i okuć, - Odtworzenie naświetli drzwiowych wraz z montażem w naświetlach zestawów szybowych 4/16Ar/4 z ciepłą ramką oraz wprowadzenie dodatkowych podziałów w postaci szprosów w kształcie rombu naklejanych obustronnie na szyby (nie wprowadzono dodatkowego podziału w naświetlu drzwi nr 4), - renowację elementów wmurowanych należy wykonać na miejscu (przed wykonaniem prac należy zabezpieczyć podłogi i ściany przed uszkodzeniem oraz ogrodzić i oznakować miejsca prowadzenia prac), - renowacja istniejących zabytkowych elementów metalowych w drzwiach (w szczególności zawiasów, zasuwek, mosiężnych elementów ozdobnych ,,ćwieków", klamek, szyldów) i montaż w stolarce drzwiowej zgodnie z dokumentacją, - w drzwiach przewidzianych do odtworzenia (drzwi nr 3 i 5) należy zamontować ,,ciepłe" progi, - drzwi należy wyposażyć w samozamykacze w obudowie o zmiennej sile zamykania, uszczelki poliuretanowe na twardym trzpieniu polipropylenowym, uszczelniacze szczotkowe przykręcane do dolnej części drzwi, zamek zapadkowy wewnętrzny, szyldy i klamki, - odtworzone drzwi należy wyposażyć dodatkowo w zamek wpuszczany zapadkowo-zasuwkowy, wkładkę patentową, komplet klamek mosiężnych z szyldem stylizowanym wg wzoru podanego w dokumentacji, elektrozamek (elektrozamki należy podłączyć do istniejącej instalacji), - styki stolarki w ościeżach należy zasłonić listwami maskującymi z drewna, d) roboty towarzyszące: - na czas renowacji drzwi należy zamontować skrzydła tymczasowe (nie dotyczy drzwi nr 2, ten otwór na czas renowacji skrzydła drzwiowego można zaślepić), - prace tynkarsko - malarskie związane z odtworzeniem ościeży drzwiowych, - elementy przeznaczone do renowacji należy przewieźć do warsztatu lub zmagazynować w miejscu suchym i zabezpieczyć przed wpływami atmosferycznymi i zniszczeniem przez osoby postronne, - regulacja stolarki drzwiowej, - wywóz i utylizacja wszystkich odpadów powstałych w trakcie prac, - likwidacja stanowisk roboczych łącznie z usunięciem zabezpieczeń i uporządkowaniem miejsca pracy. CPV: 45420000-7, 45421000-4,45421132-8,45421112-2,45440000-3, 45421111-5,45421131-1,45421000-4,45440000-3 Dokument nr: 2023/BZP 00138613, ZP-240-1/23/OIR Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-03 12:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fa29af7-c26c-11ed-b311-9aae6ad31be8 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pomocą Systemu dostępnego pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@katowice.so.gov.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-03 12:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024