Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie okresowych przeglądów instalacji gazowych i przyborów gazowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie okresowych przeglądów instalacji gazowych i przyborów gazowych

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. Administracja Wspólnot Mieszkaniowych
ul. Niemcewicza 15
76-200 Słupsk
powiat: Słupsk
tel. 783 271 609
wojciech.simonowicz@pgm.slupsk.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 783 271 609
Termin składania ofert: 2023-04-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT
,,Wykonanie okresowych przeglądów instalacji gazowych i przyborów gazowych w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku
Administrację Wspólnot Mieszkaniowych przy Ul. Niemcewicza 15 w Słupsku"
II. Określenie przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ,,wykonanie okresowych przeglądów instalacji
gazowych i przyborów gazowych w nieruchomościach Wspólnot Mieszkaniowych
zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku".
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Przeglądy i kontrole szczelności instalacji gazowych i urządzeń gazowych w częściach wspólnych nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami;
2.2. Przeglądy i kontrolę szczelności instalacji gazowych i urządzeń gazowych w lokalach znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych (mieszkalnych i użytkowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami;
2.3. Przeglądy i kontrole będą przeprowadzane w nieruchomościach zarządzanych przez:
Administrację Wspólnot Mieszkaniowych przy Ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
- Liczba lokali: 9743, w tym lokale z butlami gazowymi
- Liczba klatek schodowych: 1058
- Liczba budynków: 880
Zamawiający informuje, że w trakcie trwania zawartej umowy Książki Obiektów Budowlanych będą prowadzone przez Zamawiającego w wersji papierowej.
3. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca realizując przedmiot zamówienia jest zobowiązany przestrzegać przepisy prawa, a w szczególności:
a) ustawy z dnia 7 lipca1994r. Prawo budowlane, (tekst jedn. Dz.U. z 2021 roku poz. 2351, z późn. zm.);
b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia l2 kwietnia 2002r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz. U. z 2022 poz. 1225);
c) rozporządzenia Ministra Spraw wewnętrznych i Administracji z dnia l6 sierpnia 1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. z 1999 roku Nr 74 poz. 836 ze zm.);
d) rozporządzenia Ministra spraw wewnętrznych i administracji z dnia 7 czerwca 2010 r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 roku Nr 109 poz. 719 z zm.);
e) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r, poz. 401.);
f) rozporządzenia Ministra Energii z dnia 28 sierpnia 2019 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz. U. 2019 poz. 1830);
g) Polskiej Normy opracowanej przez Komitet Techniczny ds. Gazownictwa PN-M-34507:2002 Instalacja gazowa. Kontrola okresowa.

Dokument nr: 33/AWM/2023

Otwarcie ofert: IX. Termin i miejsce otwarcia ofert.
1. Otwarcie ofert odbędzie się w Dziale Technicznym przy Ul. Prusa 6 w Słupsku w dniu 28.04.2023r. o godz. 10.00 (pok. nr 6a).

Specyfikacja:
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczone zostało ogłoszenie oraz istotne warunki udziału w Konkursie ofert (stosowne załączniki i formularze): http://www.pgm.slupsk.pl (zakładka Przetargi)

Składanie ofert:
IV. Termin i miejsce składania ofert

1.TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 28.04.2023r. do godz. 9.00
2. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Dział Inwestycyjno Techniczny przy Ul. Prusa 6, sekretariat (pokój nr 6).
3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: ,,Oferta - Wykonanie okresowych przeglądów instalacji gazowych i przyborów gazowych w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Administrację Wspólnot Mieszkaniowych przy Ul. Niemcewicza 15 w Słupsku"

Miejsce i termin realizacji:
Telefon: 783 271 609

III. Termin realizacji zamówienia

Zamówienie należy realizować od 01.09.2023r. do dnia 22.12.2023r. zgodnie z poszczególnymi etapami określonymi we wzorcu umowy.

Wymagania:
4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych
V. Warunki formalne i prawne udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać podmioty, które spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez podmiot wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącym załącznik nr 2;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu okresowych przeglądów gazowych i przyborów gazowych w nieruchomościach budynków mieszkalnych wielorodzinnych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto; podana wartość obowiązuje także wówczas, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy od 3 lat;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli:
a. podmiot spełni warunek dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje co najmniej 4 atestowanymi wykrywaczami nieszczelności instalacji gazowej z ważnymi świadectwami wzorcowania;
b. podmiot spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje co najmniej 4 osobami posiadającymi aktualne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku eksploatacji i dozoru;
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości, co najmniej 200.000,00 zł. Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia powyższego warunku w oparciu o przedstawione przez Oferenta dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (np. polisa OC/ gwarancja ubezpieczeniowa wraz z potwierdzeniem dokonania jej opłaty).

2.W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które spełniają warunki niniejszego zamówienia i w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości.
3.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach.
4.Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków udziału w postępowaniu może spowodować odrzucenie oferty.

VI. Wzory oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć podmioty
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, podmiot zobowiązany jest przedłożyć:
1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania stanowiących odpowiednio załącznik nr 2 i nr 3 do ogłoszenia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy licząc od upływu terminu składania ofert.
3.Wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z normami technicznymi i prawidłowo ukończone, których wzór stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia.
4.Jako potwierdzenie najważniejszych usług, niezbędne do wykazania spełnienia warunku o którym mowa w ust 3 ogłoszenia uznaje się:
a) poświadczenie, że usługi te zostały wykonane zgodnie z normami technicznymi i zgodnie z postanowieniami umowy,
b) inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze podmiot nie jest w stanie uzyskać poświadczenia
5.W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wcześniej wykonane, podmiot nie ma obowiązku przedkładania dokumentów poświadczających ich wykonywanie. Fakt ten nie wyklucza jednak oceny, przez Zamawiającego, należytego wykonania świadczonej na jego rzecz usługi.
6.W przypadku konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwość Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
7.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości lub nadzór nad realizacją, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami podać należy w dokumencie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do ogłoszenia.
8.Wszystkie wymagane dokumenty (załączniki do oferty) podmiot przekaże w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii.
9.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
10.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
11.Inne wymagane dokumenty tj. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu zarówno
w postępowaniu jak i w przypadku zawarcia umowy należy przedstawić w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - jeżeli podmiot działa przez pełnomocnika.
12.Brak jakiegokolwiek z wymaganych w rozdziale V i VI oświadczeń lub dokumentów albo złożenie przynajmniej jednego dokumentu w niewłaściwej formie może spowodować odrzucenie oferty.

VII. Sposób przygotowania i składania ofert oraz zawartość oferty
1. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być sporządzona na piśmie w języku polskim według wzoru stanowiącego załącznik nr 1
3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie
poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Koperta powinna być zaadresowana według poniższego wzoru:
,,Oferta - Wykonanie okresowych przeglądów instalacji gazowych i przyborów gazowych
w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. Administracja Wspólnot Mieszkaniowych w Słupsku"
Do oferty sporządzonej wg wzoru (załącznik nr 1) należy załączyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale nr VI.
4. Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów wymienionych
w poprzednich punktach muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy (osobę podpisującą ofertę).

VIII. Sposób obliczenia ceny
Cenę ofertową należy obliczyć łącznie z podatkiem VAT w wysokości
23% za wykonanie przedmiotu zamówienia.
1. Cena oferowana to całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto (z podatkiem VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia dla:
- stawka za lokal: ....................... zł/ 1szt.
- stawka za części wspólne : ....................... zł/1szt.
2. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia w czasie trwania umowy.
3. W formularzu oferty należy podać wartość netto, wartość podatku VAT i cenę brutto
(z podatkiem VAT) za wykonanie usługi objętej zamówieniem.
4. Wynagrodzenie ryczałtowe, winno obejmować wszystkie koszty związane
z wykonaniem usługi.
5. Wszystkie wartości oraz ostateczną cenę oferty należy obliczyć i podać zgodnie
z polskim systemem płatniczym z dokładnością zaokrągleń do drugiego miejsca po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
2.Informacja o wyniku postępowania i wyborze oferty zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego tj. przy ul. Prusa 6 oraz przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku.
3.Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie dostarczone wybranemu wykonawcy w formie elektronicznej lub papierowej.

XI. Termin związania ofertą.
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 14 dni licząc od daty upływu terminu do składania ofert.

XII. Szczególne postanowienia, które Zamawiający wprowadzi do umowy i przyszłe zobowiązania podmiotu (wykonawcy) związane z umową
1. Wybrany podmiot zobowiązany będzie do zawarcia umowy na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do ogłoszenia.
2. Umowa z wybranym podmiotem zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze oferty przez Zamawiającego.
3. W trakcie realizacji umowy Zamawiający może zmienić ilość nieruchomości w stosunku do tej jaka określona jest w ,,Wykazie nieruchomości" stanowiącym załącznik nr 7 do ogłoszenia.

XIII. Informacje dotyczące porozumiewania się

2.Wszelkie zawiadomienia mogą być przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.

XIV. Zastrzeżenia.
1. W niniejszym postępowaniu podmiotom (oferentom) nie przysługują protesty ani odwołania.
2. Zamawiający zastrzega, że w każdym czasie konkurs może odwołać, złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.

Uwagi:
X. Ocena ofert
1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Ocenie podlegać będą jedynie oferty, które nie zostały odrzucone przez Zamawiającego
2. W odniesieniu do podmiotów, które spełnią postawione warunki udziału w niniejszym ,,Konkursie ofert" Komisja dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie niżej określonego kryterium: najniższa cena - 100 %
3. Oferty zostaną ocenione na podstawie sumy uzyskanych punktów w następujących kategoriach:
przegląd lokalu waga punktów 70%
przegląd części wspólnych waga punktów 30 %

Kryterium ceny przegląd lokalu:
PLmc = (Cn : Co) x 70%
gdzie:
PLmc - ilość punktów za cenę (max. 70)
Cn - cena najniższa wśród ofert
Co - cena danego Wykonawcy
Kryterium ceny przegląd części wspólnej:
PCwc = (Cn : Co) x 30%
gdzie:
PCwc - ilość punktów za cenę (max. 30)
Cn - cena najniższa wśród ofert
Co - cena danego Wykonawcy
4. Zamawiający udzieli zamówienia maksymalnie dwóm oferentom, których oferta uzyska największą liczbę punktów zajmując pierwsze i drugie miejsce w konkursie oraz będą odpowiadać wszystkim wymogom określonym w ogłoszeniu.
5. Zamawiający może odrzucić ofertę i dalej jej nie rozpatrywać, jeżeli:
1) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,
2) podmiot nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub złożył je w postaci nie potwierdzonych kopii,
3) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
4) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
5) oferta nie uzyskała aprobaty na podstawie zapisów zawartych w rozdziale VI ust. 5 zdanie drugie.
6. Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu lub każdej z okoliczności wymienionych w ust. 5 spowoduje odrzucenie oferty.
7. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania oferentów poprzez wywieszenie ogłoszenia na tablicach informacyjnych w poszczególnych administracjach. Wybranemu oferentowi zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

Kontakt:
1. Osobą uprawnioną do kontaktów z podmiotami (oferentami) jest: Wojciech Simonowicz Kierownik Działu Technicznego, e-mail: wojciech.simonowicz@pgm.slupsk.pl, tel. 783 271 609 w godzinach od 8.00 do 13.00 od poniedziałku do piątku.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.