Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
315z dziś
6430z ostatnich 7 dni
24936z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa drogi

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG
Aleje Władysława Stanisława Reymonta 32
62-200 Gniezno
powiat: gnieźnieński
pzd@powiat-gniezno.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gniezno
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa drogi powiatowej nr 2148P w m. Karniszewo - budowa chodnika.

Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty obejmują:
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2148P w m. Karniszewo - budowa chodnika
Zakres robót:
o Roboty pomiarowe bieżace i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza
o Mechaniczne rozebranie nawierzchni zjazdów z mas bitumicznych grub 8 cm wraz z po0dbudowa tłuczniowa h=15cm
o Cięcie nawierzchni z mas bitumicznych grub 8 cm - krawędź jezdni przy nowoukładanym krawęzniku
o Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych grub 8 cm
o Rozebranie ścieku betonowego grub 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej
o Załadunek gruzu koparko-ładowarką do firmy zajmującej się recyklingie,m materiałów budowanych
o Transport gruzu samochodem ciężarowym na odległość do 5 km wraz z opłata za utylizacje
o Przekopy kontrolne ręczne w celu odszukania urządzen podziemnych - oraz ich ponowne zasypanie i zagęszczenie
o Roboty ziemne koparką podsiębierną 0,60 m3 w gruncie kat 1-2 o normalnej wilgotności z transportem wywrotką 10 Mg na odległość do 1 km Wysypisko wraz z opłatą za składowanie- przegłębieni koryta po robotach rozbiórkowych
o Dodatek za 1 km transportu gruntu kat 1-4 wywrotką 10 Mg przy przewozie po drogach utwardzonych dalsze 4km
o Ława pod obrzeża z betonu C12/15
o Obrzeże betonowe 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
o Krawężnik betonowy wystający 15x30 cm ława betonowa C12/15 na podsypce cementowo-piaskowej
o Krawężnik betonowy przejazdowyy 15x22 cm ława betonowa BC12/15 na podsypce cementowo-piaskowej
o Profilowanie i zagęszczenie podłoża kategorii 2/4 walcem wibracyjnym
o Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości grub 10 cm walcem statycznym
o Podbudowa betonowa Rm 7,5-9,0 MPa grub 10 cm z pielęgnacją piaskiem i wodą
o Ściek odwrócony z elementów betonowych 60*50*15 na podsypce cementowo-piaskowej jako odwodnienie pod chodnikiem
o Ściek 2-rzęd z kostki cegiełka 10*20*8 płaski podsypce cementowo-piaskowej
o Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej szarej grub 8 cm na podsypce piaskowej h=4cm Uwaga! 40cm przy krawęzmniku kostka koloru czerwonego !
o Nawierzchnia przed przejściem dla pieszych z płytek betonowych z wypustkami typu "STOP" dla osób słabowidzących (babelkowych) koloru żóltego 40x40 cm na podsypce cementowo-piaskowej
o Profilowanie i zagęszczenie podłoża kategorii 2/4 walcem wibracyjnym
o Wzmocnienie podloża betonem Rm -2,5 grub 10 cm z pielęgnacją piaskiem i wodą
o Warstwa dolna podbudowy z tłucznia kamiennego KŁSM 0/63mm grub 15 cm WA24-2 F4 LA>=30
o Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego KŁSM 0/31,5mm grub 10 cm WA24-2 F4 LA>=30
o Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej kolor grafit grub 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej h=4cm
o Słupek do znaku drogowego z rur stalowych o 50
o Przymocowanie znaku drogowego o powierzchni pow 0,3 m2
o Malowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne pasów mechanicznie Linia P-10
o Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych koparkami podsiębiernymi 0,40 m3 w gruncie kat 3 na odkład
o Wykopy rowów i kanałów po koparkach grub do 15 cm w gruncie kat 3
o Ręczne plantowanie pobocza , dna rowu , skarp rowu i przecdiwskarp rowu
o Zaladunek i transport nadmiaru ziemi z rowu na odlewgłośc 5kmzagospodarowanie i utylizacja Wykonawca robót
o Roboty pomiarowe - trasa rowów melioracyjnych w terenie równinnym
o Przekopy kontrolne ręczne w celu odszukania urządzen podziemnych UWAGA! Gaz i światłowód w rowie do przykrycia! - oraz ich ponowne zasypanie i zagęszczenie
o Wykopy rowów koparkami podsiębiernymi 0,25 m3 w gruncie kat 1-2 na odkład- poprawa przekroju rowu drogowego
o Wykopy rowów i kanałów po koparkach grub do 15 cm w gruncie kat 1-2
o Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 w gruncie kat 1-2 z transportem wywrotkami 10 Mg na odl 1,0 km pod studnie rewizyjne i nadmiar ziemi z rowu
o Dodatek za każde 0,5 km transportu wywrotkami 10 Mg po drogach gruntowych gruntu kat 3-4 dlasze 5km
o Studzienka ściekowa uliczna betonowa o 500 z osadnikiem bez syfon
o Przykanalik kanalizacyjny PVC o 200 dl do 15 m w wykopie umocnionym suchym
o Obudowa wylotu przykanalika o 200 mm w rowie z kamienia polnego
o Mechan profilowanie i zagęszczenie dna rowu
o Warstwa odsączająca w korycie z otoczaków płukanych 10/50mm, zagęszczenie mechaniczne grub 10 cm
o Ułożenie geowłókniny syntetycznej separacyjno-filtracyjnej o gramaturze 200g/m2 o wytrzymałości 50kN na rozciąganie w obu kierunkach
o Rura drenażowa K2-Dren kielichowa PVC o 300 DN/ID PP SN8 TP 360 stopni w pełni sącząca w wykopie suchym
o Warstwa wypełniająca naokoło geotkaninę z otoczaków 10/50mm, grub 10 cm
o Warstwa nadsypki nad drenażem w dnie rowu z otoczaków płukanych 10/50mm, zagęszczenie mechaniczne grub 10 cm
o Warstwa odsączająca z piasku w rowie, zagęszczenie mechaniczne grub 10 cm
o Studnia kontrolna z kręgów betonowych o 1000 głębokości do 2,50 m osadzona na ławie betonowej C12/15

CPV: 45233253-7

Dokument nr: 2023/BZP 00138972, DT.3921.4.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 10:20

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60596469-c3ed-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg z siedzibą przy Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno.
Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: rodo.pzd@powiat-gniezno.pl
2) Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprze e-mail: pzd@powiat-gniezno.pl.
3) Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, realizacji umowy, bądź
udzielonej zgody.
4) W związku z przetwarzaniem danych w celu wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w
zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechne obowiązującego prawa,
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatowym Zarządem Dróg przetwarzają dane osobowe.
5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez
okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz z zastrzeżeniem powszechnie obowiązujących przepisów
prawa, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie, Realizacja powyższych praw musi być
zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych, a także m. in. z zasadami wynikającymi z
kodeksu postępowania administracyjnego czy archiwizacji: usunięcie danych jest niemożliwe z uwagi na konieczność wywiązywania
się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania danych.
7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w
związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu,
chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W przypadku, gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych
zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16
rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.3921.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty obejmują:
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2148P w m. Karniszewo - budowa chodnika
Zakres robót:
o Roboty pomiarowe bieżace i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza
o Mechaniczne rozebranie nawierzchni zjazdów z mas bitumicznych grub 8 cm wraz z po0dbudowa tłuczniowa h=15cm
o Cięcie nawierzchni z mas bitumicznych grub 8 cm - krawędź jezdni przy nowoukładanym krawęzniku
o Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych grub 8 cm
o Rozebranie ścieku betonowego grub 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej
o Załadunek gruzu koparko-ładowarką do firmy zajmującej się recyklingie,m materiałów budowanych
o Transport gruzu samochodem ciężarowym na odległość do 5 km wraz z opłata za utylizacje
o Przekopy kontrolne ręczne w celu odszukania urządzen podziemnych - oraz ich ponowne zasypanie i zagęszczenie
o Roboty ziemne koparką podsiębierną 0,60 m3 w gruncie kat 1-2 o normalnej wilgotności z transportem wywrotką 10 Mg na odległość do 1 km Wysypisko wraz z opłatą za składowanie- przegłębieni koryta po robotach rozbiórkowych
o Dodatek za 1 km transportu gruntu kat 1-4 wywrotką 10 Mg przy przewozie po drogach utwardzonych dalsze 4km
o Ława pod obrzeża z betonu C12/15
o Obrzeże betonowe 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
o Krawężnik betonowy wystający 15x30 cm ława betonowa C12/15 na podsypce cementowo-piaskowej
o Krawężnik betonowy przejazdowyy 15x22 cm ława betonowa BC12/15 na podsypce cementowo-piaskowej
o Profilowanie i zagęszczenie podłoża kategorii 2/4 walcem wibracyjnym
o Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości grub 10 cm walcem statycznym
o Podbudowa betonowa Rm 7,5-9,0 MPa grub 10 cm z pielęgnacją piaskiem i wodą
o Ściek odwrócony z elementów betonowych 60*50*15 na podsypce cementowo-piaskowej jako odwodnienie pod chodnikiem
o Ściek 2-rzęd z kostki cegiełka 10*20*8 płaski podsypce cementowo-piaskowej
o Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej szarej grub 8 cm na podsypce piaskowej h=4cm Uwaga! 40cm przy krawęzmniku kostka koloru czerwonego !
o Nawierzchnia przed przejściem dla pieszych z płytek betonowych z wypustkami typu "STOP" dla osób słabowidzących (babelkowych) koloru żóltego 40x40 cm na podsypce cementowo-piaskowej
o Profilowanie i zagęszczenie podłoża kategorii 2/4 walcem wibracyjnym
o Wzmocnienie podloża betonem Rm -2,5 grub 10 cm z pielęgnacją piaskiem i wodą
o Warstwa dolna podbudowy z tłucznia kamiennego KŁSM 0/63mm grub 15 cm WA24-2 F4 LA>=30
o Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego KŁSM 0/31,5mm grub 10 cm WA24-2 F4 LA>=30
o Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej kolor grafit grub 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej h=4cm
o Słupek do znaku drogowego z rur stalowych o 50
o Przymocowanie znaku drogowego o powierzchni pow 0,3 m2
o Malowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne pasów mechanicznie Linia P-10
o Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych koparkami podsiębiernymi 0,40 m3 w gruncie kat 3 na odkład
o Wykopy rowów i kanałów po koparkach grub do 15 cm w gruncie kat 3
o Ręczne plantowanie pobocza , dna rowu , skarp rowu i przecdiwskarp rowu
o Zaladunek i transport nadmiaru ziemi z rowu na odlewgłośc 5kmzagospodarowanie i utylizacja Wykonawca robót
o Roboty pomiarowe - trasa rowów melioracyjnych w terenie równinnym
o Przekopy kontrolne ręczne w celu odszukania urządzen podziemnych UWAGA! Gaz i światłowód w rowie do przykrycia! - oraz ich ponowne zasypanie i zagęszczenie
o Wykopy rowów koparkami podsiębiernymi 0,25 m3 w gruncie kat 1-2 na odkład- poprawa przekroju rowu drogowego
o Wykopy rowów i kanałów po koparkach grub do 15 cm w gruncie kat 1-2
o Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 w gruncie kat 1-2 z transportem wywrotkami 10 Mg na odl 1,0 km pod studnie rewizyjne i nadmiar ziemi z rowu
o Dodatek za każde 0,5 km transportu wywrotkami 10 Mg po drogach gruntowych gruntu kat 3-4 dlasze 5km
o Studzienka ściekowa uliczna betonowa o 500 z osadnikiem bez syfon
o Przykanalik kanalizacyjny PVC o 200 dl do 15 m w wykopie umocnionym suchym
o Obudowa wylotu przykanalika o 200 mm w rowie z kamienia polnego
o Mechan profilowanie i zagęszczenie dna rowu
o Warstwa odsączająca w korycie z otoczaków płukanych 10/50mm, zagęszczenie mechaniczne grub 10 cm
o Ułożenie geowłókniny syntetycznej separacyjno-filtracyjnej o gramaturze 200g/m2 o wytrzymałości 50kN na rozciąganie w obu kierunkach
o Rura drenażowa K2-Dren kielichowa PVC o 300 DN/ID PP SN8 TP 360 stopni w pełni sącząca w wykopie suchym
o Warstwa wypełniająca naokoło geotkaninę z otoczaków 10/50mm, grub 10 cm
o Warstwa nadsypki nad drenażem w dnie rowu z otoczaków płukanych 10/50mm, zagęszczenie mechaniczne grub 10 cm
o Warstwa odsączająca z piasku w rowie, zagęszczenie mechaniczne grub 10 cm
o Studnia kontrolna z kręgów betonowych o 1000 głębokości do 2,50 m osadzona na ławie betonowej C12/15
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się
będzie następującymi kryteriami i ich wagą:
- cena ofertowa brutto: 60% (Co)
- okres udzielonej gwarancji i rękojmi: 40% (Gw)
4. Obliczenie punktacji oferty wg wzoru:
Łączna wartość punktowa (S) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości, tj.:
S = C0 + Gw
S - suma punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta - maks. 100 pkt,
C0 - liczba punktów uzyskanych za oferowaną cenę,
Gw - liczba punktów uzyskanych za oferowany okres gwarancji.
5. Obliczenie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru:
Sposób obliczenia punktów dla kryterium: cena (Co)
- (maks. 60 pkt - 60%)
Cn
C0 = --------- x 60
Cb
C0 - liczba punktów przyznanych za cenę,
Cn - najniższa cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia,
Cb - cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia,
60 - waga oferty.
Sposób obliczenia punktów dla kryterium: okres gwarancji jakości przedmiotu umowy (Gw)
- (maks. 40 pkt - 40%)
Ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta, liczona będzie następująco:
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy - 0 pkt.
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy - 10 pkt.
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 48 miesięcy - 20 pkt.
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 60 miesięcy - 30 pkt.
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 72 miesięcy - 40 pkt.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Maksymalny okres
gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 72 miesięcy.
Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego lub protokołu inwentaryzacji robót.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
2) Posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonania określonej działalności zawodowej jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
3) Zdolności technicznej i zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże:
a) że dysponuje budowy/kierownikiem robot drogowych, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada
wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami drogowymi.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz osób załącznik nr 2 do SWZ.
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Posiadania zdolności do
występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
2) Posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonania określonej działalności zawodowej jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
3) Zdolności technicznej i zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże:
a) że dysponuje budowy/kierownikiem robot drogowych, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane
prawem uprawnienia do kierowania robotami drogowymi.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz osób załącznik nr 2 do SWZ.
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowe. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany złożyć załącznik nr 3 zarówno w sytuacji gdy należy jak również gdy nie należy do grupy
kapitałowej, zgodnie z opisem na w/w załączniku.
5) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
6) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
7) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz Ofertowy
Oświadczenie art. 273 ust 2 ustawy PZP - zał. nr 1.
Wykaz osób - zał. nr 2.
Oświadczenie dot. grupy kapitałowej - zał. nr 3.
Oświadczenie RODO Wykonawcy - zał. nr 4.
Istotne postanowienia umowy - zał. nr 5.
Kosztorys ofertowy i Przedmiar robót
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy PZP oraz zapisów istotnych postanowień umowy
(zał. nr 5 do SWZ). Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu
podpisanego przez obydwie strony.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się
będzie następującymi kryteriami i ich wagą:
- cena ofertowa brutto: 60% (Co)
- okres udzielonej gwarancji i rękojmi: 40% (Gw)
4. Obliczenie punktacji oferty wg wzoru:
Łączna wartość punktowa (S) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości, tj.:
S = C0 + Gw
S - suma punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta - maks. 100 pkt,
C0 - liczba punktów uzyskanych za oferowaną cenę,
Gw - liczba punktów uzyskanych za oferowany okres gwarancji.
5. Obliczenie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru:
Sposób obliczenia punktów dla kryterium: cena (Co)
- (maks. 60 pkt - 60%)
Cn
C0 = --------- x 60
Cb
C0 - liczba punktów przyznanych za cenę,
Cn - najniższa cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia,
Cb - cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia,
60 - waga oferty.
Sposób obliczenia punktów dla kryterium: okres gwarancji jakości przedmiotu umowy (Gw)
- (maks. 40 pkt - 40%)
Ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta, liczona będzie następująco:
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy - 0 pkt.
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy - 10 pkt.
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 48 miesięcy - 20 pkt.
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 60 miesięcy - 30 pkt.
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 72 miesięcy - 40 pkt.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Maksymalny okres
gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 72 miesięcy.
Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego lub protokołu inwentaryzacji robót.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-04-29

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.