Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług kominiarskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług kominiarskich

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o
ul. Henryka Sienkiewicza 46
58-370 Boguszów-Gorce
powiat: wałbrzyski
tel. (74) 84 49 411, fax (74) 66 22 964
zgm@boguszow.com.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Boguszów-Gorce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (74) 84 49 411,
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
?
Dot. złożenia oferty na świadczenie usług kominiarskich w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Boguszowie-Gorcach, w latach 2022/2023.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Boguszowie-Gorcach ZAPRASZA do złożenia oferty na:
Świadczenie usług kominiarskich w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
w Boguszowie-Gorcach. w latach 2023/2024
1. Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest:
1. Czyszczenie przewodów kominowych, które należało będzie wykonać z następującą częstotliwością:
o Czyszczenie i udrożnienie kanałów wentylacyjnych wraz z przykanalikami - 1 raz w roku,
o Czyszczenie i udrożnienie kanałów spalinowych wraz z przykanalikami - 2 razy w roku,
o Czyszczenie i udrożnienie kanałów dymowych wraz z przykanalikami - 4 razy w roku.
2. Wykonywanie okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych wynikającej z art. 62 ustawy Prawo budowlane (1x w roku),
3. Wykonywanie zaleceń jednorazowych (wg potrzeb):
1. wydawanie opinii kominiarskich,
2. udrożnienie przewodu kominowego za pomocą bolca lub przebijaka bez wykucia otworów pomocniczych,
3. odgruzowanie i udrożnienie przewodów kominowych lub usuwanie gniazd ptaków z wykuciem otworów pomocniczych,
4. badanie - pomiar obecności tlenku węgla w lokalu,
5. wypalanie przewodu kominowego z zalegającego kreozotu (smoły),
6. sprawdzenie przewodu za pomocą kamery inspekcyjnej na podczerwień wraz z zapisem na płycie CD,
7. Odsmołowanie przewodu kominowego,
8. sporządzenie dokumentacji wraz z pomiarami i dokumentacją fotograficzną (przy nagłej interwencji),
9. ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,
10. ustalenia przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,
11. przeprowadzenia inwentaryzacji urządzeń grzewczo-kominowych, w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego,
12. przeprowadzenie próby szczelności przewodu kominowego z pomiarem obecności tlenku węgla w lokalu
Zmówienie obejmuje ok 450 budynków Wspólnot Mieszkaniowych

Dokument nr: L.dz.TT/639 /2023

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.03.2023 r., w siedzibie zamawiającego, Ul. Sienkiewicza 46, 58-370 Boguszów-Gorce, Sekretariat, pok. nr 8

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin świadczenia umownego - od dnia 01.04.2023 r. do dnia 31.03.2024 r.

Wymagania:
2. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć wg załącznika 1 "Formularza ofertowego".
2. Oferta powinna zawierać oferowaną przez Wykonawcę cenę netto oraz brutto (w tym: wysokość podatku VAT przedmiotu zamówienia.
3. ceny podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
4. cena ofertowa jest wiążąca - ostateczna, z zastrzeżeniem pkt 8, p. pkt 2 Zapytania Ofertowego.
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena-100%
5. Oferta ma zawierać następujące dokumenty:
1. Formularz propozycji cenowej (oferta) - wg zał. 1,
2. wykaz budynków i cen za usługi - załączniki 1C i 1D,
3. oświadczenie -załącznik Nr 2,
4. zaakceptowany wzór umowy - załącznik 3,
5. Kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
6. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność. Koperta powinna być zaadresowana na: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółkę z o. o. w Boguszowie-Gorcach oraz oznakowana w sposób następujący: "Oferta na świadczenie usług kominiarskich w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych na lata 2023/2024"
Propozycja otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie uwzględniona przy wyborze.
8 Informacje dodatkowe
1. Informacje dodatkowe można uzyskać w Dziale Technicznym ZGM sp. z o. o. w Boguszowie-Gorcach tel.074/84-49-411 wew. 33
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych rozmów z wykonawcami, jak również negocjacji.
3. Złożenie oferty nie musi skutkować zawarciem umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty bez podania przyczyny.

Uwagi:
9. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 46, 58-370 Boguszów-Gorce, Tel. 74 84 49 411, adres e-mail: zgm@boguszow.com.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzonym w trybie Zapytania Ofertowego.;
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp";
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
***.
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
7. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego są:
o Agnieszka Szczęsna tel.074/84-49-411 wew. 34 e-mail: aszczesna@boguszow.com.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.