Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż ogrodzenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż ogrodzenia

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: TBS Lokum Świnoujście Sp. z o.o
ul. Wyspiańskiego 35C
72-600 Świnoujście
powiat: Świnoujście
https://platformazakupowa.pl/transakcja/742026
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Świnoujście
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PZP.242.19.NB.2023 DOSTAWA i montaż ogrodzenia przy Ul. Karsiborskiej 12 w Świnoujściu
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena Całkowita wartość oferty. Proszę o załączenie wypełnionego formularza ofertowego.
załącznik nr 3 - for [...].docx
1 usługa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR -
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Dokument nr: ID 742026, PZP.242.19.NB.2023

Otwarcie ofert: Otwarcia : 22-03-2023 10:05:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/742026
Składania : 22-03-2023 10:00:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z Regulaminem wewnętrznym organizacji.
W tym postępowaniu nie jest wymagane podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
Znak sprawy: PZP.242.19.NB.2023 Świnoujście, dnia 16 marca 2023 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA
I. Zamawiający:
TBS Lokum sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 35c, 72- 600 Świnoujście, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin - Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000851315, NIP: 855-160-06-39, REGON: 386684858, reprezentowaną przez:
? Panią Jolantę Kraszewską - Jurkowską - Prezes Zarządu
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu pn.:
,,Dostawa i montaż ogrodzenia przy ul. Karsiborskiej 12 w Świnoujściu"
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia z siatki ocynkowanej w kolorze zielonym fi 2,5 mm, 65x65 mm w wys. 1,50m na odcinku ok. 90mb - wzdłuż granicy działki 175/6 - zgodnie z załączoną mapką, stanowiącą Załącznik nr 1 do Zaproszenia. Siatka powinna być zamontowana na słupkach ocynkowanych, osadzonych w betonowych fundamentach 30x30, wys. 40 wkopanych w ziemię.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia może się ubiegać:
1) Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu tego typu prac, tzn. Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej jedną Umowę odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali ogrodzenie, o wartości min. 5 000,00 zł brutto.
2) Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 7 000,00 zł.
IV. Podstawy wykluczenia:
UWAGA!!!: Zamawiający dokonuje weryfikacji braku zaistnienia tej podstawy wykluczenia w stosunku do konkretnego podmiotu za pomocą wszelkich dostępnych środków, np. za pomocą:
1) ogólnodostępnych rejestrów takich jak Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej;
2) Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych
3) wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014;
4) listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
1. Mając na uwadze przesłanki wykluczenia zawarte w art. 7 , ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. Ustawy;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu Ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy w związku z art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego[1]
4. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.[2]
5. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
6. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 5, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych w drodze decyzji, do wysokości 20 000 000 zł.
7. W zakresie nieuregulowanym w ust. 5 i 6 do nakładania i wymierzania kary pieniężnej, o której mowa w ust. 5, stosuje się przepisy działu IVa ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
8. Wpływy z kar pieniężnych, o których mowa w ust. 5, stanowią dochód budżetu państwa.
V. Sposób oceny ofert:
W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu, Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium ,,ceny" - C - waga kryterium 100 punktów.
Zamawiający porówna i oceni oferty według wzoru:
Ocena w kryterium cena nastąpi w skali punktowej od 0 do 100 pkt według wzoru:
C min.
P(c) =---------- x 100
C
gdzie:
P(c) - ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium ,,cena",
C min. - najniższa cena, spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
C - cena oferty badanej, spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.
VI. Oferta składana przez Wykonawców wspólnych (konsorcjum, spółki cywilne).
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia.
2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1.
3. W przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy (stosowne pełnomocnictwo winno być załączone do oferty).
4. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawców wspólnych, Wykonawcy (tj. konsorcjum lub wspólnicy spółki cywilnej) zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem Umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia Umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby Umowa zawarta przez Konsorcjum:
a) określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważniała jednego z członków konsorcjum - do koordynowania czynności związanych z realizacją Umowy,
b) stwierdzała o odpowiedzialności solidarnej partnerów konsorcjum, za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji przedmiotu zamówienia,
c) oznaczała czas trwania konsorcjum obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji jakości, określała cel gospodarczy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia,
d) wykluczała możliwość wypowiedzenia Umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia,
e) określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia.
6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną oddzielnie (tj. we własnym imieniu). Formularz oferty składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną.
VII. Termin realizacji zamówienia:
30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy.
VIII. Oferta powinna zawierać:
1. cenę ryczałtową za realizację przedmiotu Umowy w kwocie netto, wraz ze wskazaniem wysokości podatku VAT oraz łączną kwotą brutto,
2. cenę za realizację zamówienia należy podać w złotych polskich cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
IX. Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
1. w sprawach merytorycznych i technicznych:
a) Pani Anna Morkowska , tel. 91 321-22-80 wew. 45,
2. w sprawach formalno-prawnych związanych z zamówieniem:
a) Natalia Borek - Butkiewicz - tel. 91 321-22-80 wew. 52.
X. Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Termin związania ofertą wynosi do 30 dni od upływu ostatecznego terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Inne postanowienia:
1. Zamawiający informuje, że komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz Platformy Zakupowej - https://platformazakupowa.pl
2. Zamawiający zaleca, by w korespondencji kierowanej do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej posługiwać się nazwą i numerem postępowania.
3. Postępowanie prowadzone jest na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl
4. Pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lokum_swinoujscie/proceedings zamieszczone jest zaproszenie do składania ofert, dokumenty i informacje, oraz zmiany i wyjaśnienia oraz inne dokumenty zamówienia, bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia.
5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej, dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie, składania ofert oraz innych czynności, podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej, znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje . Przystąpienie do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego musi być poprzedzone zapoznaniem się i stosowaniem Instrukcji.
6. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący.
7. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość zamówienia. Złożenie przez tego samego Wykonawcę więcej niż jednej oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty;
8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych;
9. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert;
10. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
a) W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz oszacowania kosztów realizacji usługi Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej.
b) Nieskorzystanie z możliwości odbycia wizji lokalnej wyklucza ewentualne roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny.
c) Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
d) Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń podczas wizji nie jest wiążące.
e) Wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym przed terminem wyznaczonym na składanie ofert.
f) Chęć dokonania wizji lokalnej należy zgłaszać wnioskiem, przesłanym elektronicznie przy użyciu Platformy Zakupowej. We wniosku należy wskazać osobę, która będzie uczestniczyła w wizji lokalnej.
g) Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej informując Wykonawcę o powyższym elektronicznie przy użyciu Platformy Zakupowej.
11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
12. Jeżeli złożona oferta jest najkorzystniejsza, a Wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów w postępowaniu, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości, lub w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub poprawienia oczywistych omyłek lub złożenia wyjaśnień w terminie 3 dni roboczych. Nie jest dopuszczalne poprawianie istotnych elementów oferty, w tym zaproponowanej ceny. W przypadku nie zachowania ww. terminu, Zamawiający może rozpatrzyć kolejną najbardziej korzystną dla siebie ofertę lub unieważnić postępowanie;
13. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców w realizacji zamówienia.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, bez ponoszenia żadnych konsekwencji prawnych oraz finansowych, co Wykonawca akceptuje przystępując do niniejszego postępowania;
15. Postępowanie unieważnia się w szczególności, gdy nie wpłynęła żadna oferta lub gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
16. Zamawiający dopuszcza również możliwość negocjacji ceny z Wykonawcą;
17. W przypadku wystąpienia dwóch lub więcej równoważnych ofert z taką samą najniższą ceną, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty będą wezwani do ponownego złożenia formularzy ofertowych z zaproponowaniem ponownej ceny. Ponownie zaproponowana cena musi być niższa od zaoferowanej w pierwotnej ofercie;
18. W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania Umowy, Zamawiający może zawrzeć Umowę z Wykonawcą, którego oferta była pod względem liczby uzyskanych punktów kolejna, bez ponownego przeprowadzenia postępowania;
19. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zaproszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie połowy terminu wyznaczonego na składanie ofert lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
XII. Oferty należy złożyć:
Wyłącznie poprzez platformę zakupową platformazakupowa.pl.
Link do Zaproszenia do złożenia oferty na wykonanie zamówienia : https://platformazakupowa.pl/pn/lokum_swinoujscie/proceedings
Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) w celu złożenia oferty Wykonawca może, ale nie musi założyć konto na Platformie Zakupowej. Instrukcja dotycząca rejestracji i logowania dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .
2) przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej, ani logowania.
3) korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawców jest bezpłatne.
4) za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuję się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane są z Głównym Urzędem Miar.
Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma Zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. Czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
------
[1] odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertę takiego wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia oraz etapu prowadzonego postępowania;
[2] odpowiednio złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji;
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny, bez ponoszenia żadnych konsekwencji prawnych oraz finansowych, co Wykonawca akceptuje przystępując do niniejszego postępowania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 91 321 22 80 wew. 56 lub wew. 52
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
2 Pełnomocnictwo - W przypadku składania oferty przez Pełnomocnika proszę załączyć pełnomocnictwo lub wpisać "NIE DOTYCZY". (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
3 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie - W przypadku Wykonawców będącymi przedsiębiorcami, w celu weryfikacji osób uprawnionych do złożenia oferty - proszę załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub wpisać "NIE DOTYCZY" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
4 Oświadczenie - projekt umowy - OŚWIADCZAM/Y, że zapoznałem/liśmy się z projektem umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia i zobowiązuję/my się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy zgodnej z niniejszą ofertą, na warunkach określonych w Zaproszeniu, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Proszę wpisać "AKCEPTUJĘ".
załącznik nr 2 - pro [...].pdf
załącznik nr 2a - wz [...].doc
załącznik nr 2b - Kl [...].docx
5 Oświadczenie - wykluczenie - OŚWIADCZAM/Y, że nie podlegam/y wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wykluczenia zawartych w art. 7 , ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Proszę wpisać "NIE PODLEGAM WYKLUCZENIU".
6 Polisa OC - Proszę załączyć kserokopię / skan polisy OC, potwierdzającej posiadanie ubezpieczenia w zakresie przedmiotu zamówienia, obowiązującą przez cały okres 7 tys. zł). (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
TBS Lokum Świnoujście Sp. z o.o.
ul. Wyspiańskiego 35C
72-600 Świnoujście
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.