Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wyposażenia serwerowni

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wyposażenia serwerowni

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA TRĄBKI WIELKIE
ul. Gdańska 12
83-034 Trąbki Wielkie
powiat: gdański
przetargi@trabkiw.ug.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug
Województwo: pomorskie
Miasto: Trąbki Wielkie
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup wyposażenia serwerowni
Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia serwerowni zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ - Opisem Przedmiotu Zamówienia. OPZ zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia jako nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych wraz z dostawą.
Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, poleasingowego, powystawowego, po zwrocie itp. Nie dopuszcza się modyfikacji na drodze Producent-Zamawiający.
Nie dopuszcza się stosowania adapterów, przejściówek, ani innych urządzeń zewnętrznych w celu osiągnięcia wymaganych portów i funkcjonalności urządzeń.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pełnej zgodności parametrów oferowanego sprzętu z wymogami niniejszej SWZ i Opisie przedmiotu zamówienia.
Odbiór dostarczonego sprzętu nastąpi w formie protokołu odbioru jakościowego w ciągu 5 dni roboczych od dostarczenia sprzętu do Zamawiającego i stwierdzeniu ich zgodności z warunkami zamówienia. Protokół odbioru jakościowego zostanie przekazany wykonawcy na adres e-mail wskazany w ofercie i jeżeli nie będzie zawierał zastrzeżeń będzie podstawą do wystawienia faktury, natomiast jeżeli będzie zawierał zastrzeżenia wykonawca zobowiązany jest zabrać przedmiot zamówienia (na własny koszt) nie spełniający opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z opisem w terminie 5 dni. Za nie dotrzymanie tego terminu zostanie naliczona kara umowna zgodnie z § 5 ust 2 pkt 2) umowy.
5.1.2. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wymagane przedmiotowe środki dowodowe, testy, wydruki opisane w załączniku nr 3 do SWZ

CPV: 48820000-2, 31213300-5,48700000-5,30233141-1,31682520-1,80500000-9

Dokument nr: 2023/BZP 00139549, ZP.271.3.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 12:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał
wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. lub poczty elektronicznej e-mail. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy lub poczty elektronicznej
e-mail.
Wykonawca, jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia,
formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem
platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne
z Załącznikiem nr 2 do "Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych", zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx
ze szczególnym wskazaniem na .pdf
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego
z rozszerzeń:
1) .zip
2) .7Z
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt 27 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z pkt 27 SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-27 12:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia serwerowni zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ - Opisem Przedmiotu Zamówienia. OPZ zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia jako nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych wraz z dostawą.
Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, poleasingowego, powystawowego, po zwrocie itp. Nie dopuszcza się modyfikacji na drodze Producent-Zamawiający.
Nie dopuszcza się stosowania adapterów, przejściówek, ani innych urządzeń zewnętrznych w celu osiągnięcia wymaganych portów i funkcjonalności urządzeń.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pełnej zgodności parametrów oferowanego sprzętu z wymogami niniejszej SWZ i Opisie przedmiotu zamówienia.
Odbiór dostarczonego sprzętu nastąpi w formie protokołu odbioru jakościowego w ciągu 5 dni roboczych od dostarczenia sprzeta do Zamawiającego i stwierdzeniu ich zgodności z warunkami zamówienia. Protokół odbioru jakościowego zostanie przekazany wykonawcy na adres e-mail wskazany w ofercie i jeżeli nie będzie zawierał zastrzeżeń będzie podstawą do wystawienia faktury, natomiast jeżeli będzie zawierał zastrzeżenia wykonawca zobowiązany jest zabrać przedmiot zamówienia (na własny koszt) nie spełniający opis przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 3 do SWZ) i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z opisem w terminie 5 dni. Za nie dotrzymanie tego terminu zostanie naliczona kara umowna zgodnie z § 5 ust 2 pkt 2) umowy.
5.1.2. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wymagane przedmiotowe środki dowodowe, testy, wydruki opisane w załączniku nr 3 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31213300-5 - Szafy kablowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ustawy Pzp z 2019 r, tj. zakupu dodatkowego sprzętu wyposażenia serwerowni o parametrach i na warunkach takich samych jak zamówienie podstawowe. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający na pewno zakupi podstawowy zakres przedmiotu zamówienia zgodny z załącznikiem 3 do SWZ, natomiast sprzęt objęty prawem opcji zostanie zakupiony w zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami:
1)zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wartość oferty najkorzystniejszej będzie niższa od posiadanych środków przez zamawiającego. Pozwoli wtedy to na zakup sprzętu w ramach prawa opcji do wysokości posiadanych środków na to zamówienie.
2) prawo opcji obejmuje zakup sprzetu zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zał.3 do SWZ do wartości 20% zamówienia podstawowego,
3) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
4) ceny jednostkowe brutto objęte prawem opcji będą takie same jak podane w ofercie na zamówienie podstawowe;
5) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem wysłanym na adres e-mail podany w ofercie do kontaktu, o woli skorzystania z prawa opcji z podaniem ilości, do 14 dni od podpisania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć takie same laptopy i na takich samych warunkach co realizował zamówienie podstawowe,
6) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za ten zakres przedmiotu zamówienia na warunkach zamówienia podstawowego.
5.1.4 Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy czy aneksu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielanej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1.W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących, aktualnych na dzień składania ofert, przedmiotowych środków dowodowych w odniesieniu do wykazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ):
1) na potwierdzenie zgodności z normami:
a)Szafa rack zestaw- PN-EN 62368-1:2015-03, PN-EN ISO/IEC 17067:2014-01 załączyć do oferty certyfikat potwierdzający, wystawiony przez niezależny podmiot certyfikacyjny;
-Moduły keystone - Zgodność z normami: EIA/TIA 586A, ISO 11801:2011, PN-EN 50173-1:2013 ROHS 2002/95/WE IEC 60603-7-1:2011 C - załączyć do oferty potwierdzającą deklarację CE;
- Panel wentylatorów - Zgodność z dyrektywą 89/336/EEC oraz normami:
EN 55022:1988/A1:2000/A2:2003 Class B; EN 61000-3-2:2000/A1:2001, EN 61000-3-3:1995/A1:2001
EN 55024:1998/A1:2001/A2:2003 (IEC 61000 -4-2:1995/A2:2000, IEC 61000-4-3:2002, IEC 61000-4-4:1995/A2:2001, IEC 61000-4- 5:1995/A1:2000, IEC 61000-4-6:1996/A1:2000, IEC 61000-4- 9:1993/A1:2000, IEC 61000-4-11:1994/A1:2000 - załączyć do oferty potwierdzającą deklarację CE;
2) na potwierdzenie wydajności procesora:
a) serwer - procesor osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik 8 000 - załączyć do oferty wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/
b) macierz procesor musi osiagać wynik 3450 wteście Average CPU Mark - załączyć do oferty wydruk ze strony www.cpunechmark.net lub www.passmark.com
c) serwer kopii zapasowej - procesor musi osiagać wynik 1940 wteście Average CPU Mark - załączyć do oferty wydruk ze strony www.cpunechmark.net
3) certyfikaty i standardy:
Serwer musi znajdować się na ogólnodostępnej liście producenta oferowanego systemu operacyjnego, potwierdzającej kompatybilnośc oferowanego sprzętu i oprogramowania- załączyć do oferty wydruk ze strony; Serwer musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski - załączyć do oferty oświadczenie producenta.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
19.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
19.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielanej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-04-25

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.