Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
325z dziś
6485z ostatnich 7 dni
24784z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Społeczna Akademia Nauk
Sienkiewicza 9
94-274 Łódź
powiat: Łódź
426646610
mkielbasinski@san.edu.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150725
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: 426646610
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania" w ramach projektu pn.: ,,Zintegrowany Program Rozwoju SAN - nowa jakość"
Powstaje w kontekście projektu
POWR.03.05.00-00-Z206/18 - Zintegrowany Program Rozwoju SAN - nowa jakość

Część 1
,,Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania"

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Sprzęt IT
Opis
2. Przedmiot zamówienia: ,,Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania" w ramach projektu pn.: ,,Zintegrowany Program Rozwoju SAN - nowa jakość". Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.: ,,Zintegrowany Program Rozwoju SAN - nowa jakość" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Nr umowy: POWR.03.05.00-00-Z206/18.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu komputerowego, w szczególności: macierzy - 1 sz., serwera rakowego - 1 szt., serwera backupu - 1 szt., switch FC - 2 szt., zasilacza UPS - 2 szt., szafy rakowej - 1 szt. oraz pakietów oprogramowania, systemu operacyjnego. Dostarczony sprzęt komputerowy musi posiadać instrukcje obsługi w języku polskim (o ile są wymagane), musi być objęty co najmniej okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku Nr 5 do Zapytania ofertowego.
Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY - dla oferowanych urządzeń opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis musi być oznaczony numerem lub nazwą pozycji - której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.
Dostarczony sprzęt komputerowy, oprogramowanie musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia - przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż w szczególności określony dla poszczególnych urządzeń w załączniku Nr 5 do zapytania ofertowego ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego,
g) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert.
Obowiązki Wykonawcy:
1. Poniesienie vmware dla istniejącego środowiska (licencje dostarcza Zamawiający)
2. Podniesienie wersji firmware dla urządzeń które są przedmiotem zamówienia
3. Konfiguracja i instalacja switchy FC oparta o konfigurację Single HBA Zone
4. Instalacja wirtualizatora na nowo dostarczonym sprzęcie
5. Podłączeni serwerów do nowego klastra wirtualizacyjnego
6. Instalacja macierzy, konfiguracja grup raidowych i wolumenów na potrzeby wdrożenia
7. Instalacja i podłączenie UPS-ów
8. Szkolenie 1 dzień (8h) z zarządzania dostarczonymi serwerami (szkolenie na miejscu u Zamawiającego)
9. Szkolenie 1 dzień (8h) z zarządzania dostarczoną macierzą (szkolenie na miejscu u Zamawiającego)
10. Szkolenie 1 dzień (8h) z zarządzania dostarczonymi przełącznikami FC (szkolenie na miejscu u Zamawiającego)
11. Szkolenie 1 dzień (8h) z zarządzania dostarczonymi UPS-ami (szkolenie na miejscu u Zamawiającego)
12. Zestawienie replikacji pomiędzy istniejącą a nowo dostarczaną macierzą
13. Instalacja i konfiguracja systemu backapu
14. Dostosowanie obu macierzy na potrzeby replikacji (replikacja asynchroniczna).
15. Opracowanie dokumentacji powykonawczej
16. Wystawienie zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia/eń przez każdego uczestnika
17. Prowadzenia następującej dokumentacji szkoleniowej oraz przekazanie jej Zleceniodawcy w terminie do 7 dni od dnia zakończenia realizacji szkolenia:
1.1.1. listy obecności uczestników na zajęciach, z podpisami uczestników,
1.1.2. potwierdzenia odbioru zaświadczeń uzyskanych przez uczestników.
Wyjaśnienie: 1 godz. szkoleniowa = 45 minut
Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta - w razie powzięcia uzasadnionych wątpliwości, z zastrzeżeniem wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.
UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, w tym zapytaniu ofertowym, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo ,,lub równoważne", tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Odbiór przedmiotu zamówienia: w siedzibie Zamawiającego, po wykonaniu czynności określonych zapytaniem ofertowym, w tym po sprawdzeniu poprawności działania sprzętu/urządzeń.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne.

Okres gwarancji
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

CPV: 32420000-3, 48000000-8, 48820000-2

Dokument nr: 2023-13686-150725, ZP/SAN/NJ/2/2022

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-24

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
Łódź
Gmina
Łódź-Śródmieście
Miejscowość
Łódź

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy, w tym zmianę terminu realizacji umowy, w następujących przypadkach:
1.1. w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
1.2. w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia,
1.3. zmiany w sposobie dokonywania płatności, rozliczenia,
1.4. zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp.
1.5. zmiany stanu prawnego, zmiany stawki podatku VAT,
1.6. braku możliwości kontynuacji dostawy z winy Zamawiającego,
1.7. rezygnacji przez Zamawiającego z części dostawy,
1.8. konieczności zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy,
1.9. możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminów i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia,
1.10. w przypadku wystąpienia awarii, siły wyższej np. klęski żywiołowe, konflikt zbrojny, zdarzenia związane z działaniem sił natury, ogłoszenia stanu epidemicznego, pandemii itp.
1.11. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zamówienia, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,
1.12. Zamawiający dopuszcza zmianę Wykonawcy, któremu udzielił zamówienia. Wykonawcę dotychczasowego może zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
1.13. Z powodu okoliczności zaistniałych po stronie Zamawiającego możliwe jest wydłużenia terminu wykonania zamówienia.
1.14. zmiany wymiarów, lokalizacji, kolorystyki, miejsca dostawy, uruchomienia,
1.15. wycofania podzespołów, modelu sprzętu / urządzenia z produkcji,
1.16. obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwacje, inne.
2. Warunki dokonania zmian:
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie (w formie aneksu), pod rygorem nieważności,
b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy:
- opisze zaistniałe okoliczności,
- uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności,
- obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
- opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy.
c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w zapytaniu ofertowym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania tj.: z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
7.1. powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania rozumie się: występowanie powiązań kapitałowych lub osobowych w rozumieniu wzajemnych powiązań między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
7.1.1. uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej prawa handlowego;
7.1.2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji w kapitale spółki kapitałowej;
7.1.3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika;
7.1.4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
7.2. w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
7.3. Informacje dodatkowe w sprawie wykluczenia Wykonawców:
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej ,,UOBN".
7.3.1. Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza:
7.3.1.1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
7.3.1.2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
7.3.1.3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
7.3.2. Wykluczenie, o którym mowa powyżej, następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
7.4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczy się Wykonawców na podstawie art. 5k rozporządzenia 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576*:
a) będącego obywatelem rosyjskim lub osobą fizyczną lub prawną, podmiotem lub organem z siedzibą w Rosji;
b) będącego osobą prawną, podmiotem lub organem, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w pkt 1;
c) będącego osobą fizyczną lub prawną, podmiotem lub organem działającym w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w pkt 1 lub 2, w tym Podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.
7.5. Wykluczenie Wykonawcy na podstawie obowiązujących przepisów Prawa.
7.6. Zamawiający będzie weryfikował przesłanki wykluczenia, w szczególności na podstawie:
7.6.1. wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014,
7.6.2. listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 UOBN.
*o ile dotyczy
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
8. Wymagane dokumenty składane do oferty:
8.1. wypełniony formularz ofertowy - zał. 1
8.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu - zał. 2,
8.3. oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych - zał. 3,
8.4. aktualny odpis / wydruk z KRS lub CEIDG tj. sporządzony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.4.1. Wykonawca może wskazać na dostępność dokumentu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazany przez wykonawcę dokument.
8.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z nazwą modelu, numerem katalogowym producenta, karty katalogowe.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8 podpkt. 8.4., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 podpkt. 8.4., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-16
Data ostatniej zmiany
2023-03-16 19:46:34

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium: ,,cena" o wadze 100% (100 pkt), gdzie 1% = 1 pkt.

21. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że:
21.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Społeczna Akademia Nauk, ul. Henryka Sienkiewicza 9, 90-113 Łódź.
21.2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@san.edu.pl
21.3. Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia. Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach:
21.3.1. ustawie z dnia 11 września 2019 r. -Prawo zamówień publicznych;
21.3.2. ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. -Kodeks cywilny;
21.3.3. ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
21.3.4. ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyłonienie wykonawcy;
- zawarcia zlecenia/umowy;
- rozliczenia finansowo-księgowego.
21.4. Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień publicznych , a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej - eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.
21.5. Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową/zleceniem, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów tym zakresie do 25 lat.
21.6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:
21.6.1. Dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia;
21.6.2. Prostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia;
21.6.3. Ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia.
21.7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
21.8. Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy/zlecenia o udzielenie zamówienia publicznego.
21.9. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
21.10. Wykon

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Maciej Kiełbasiński
tel.: 426646610
e-mail: mkielbasinski@san.edu.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.