Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
plac Zwycięstwa 1
86-010 Koronowo
powiat: bydgoski
tel 52 382 64 52
https://platformazakupowa.pl/transakcja/742167
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Koronowo
Wadium: ---
Nr telefonu: tel 52 382 64 52
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
IR-I.7013.41.2023 Wykonanie robót budowlanych budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie strefy rekreacji na Ul. Spacerowej w Koronowie"
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie strefy rekreacji na Ul. Spacerowej w Koronowie - 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Dokument nr: ID 742167, IR-I.7013.41.2023

Otwarcie ofert: Otwarcia : 24-03-2023 08:15:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/742167
Składania : 24-03-2023 08:00:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zadania: 4 miesiące od dnia podpisania umowy

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Wytyczne
do postępowania przetargowego na sporządzenie projektu zagospodarowania terenu na dz. nr 1850 w m. Koronowo, gmina Koronowo pod nazwą ,,Wykonanie strefy rekreacji na ul. Spacerowej w Koronowie ".
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
O pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym: opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych,
O opracowanie mapy do celów projektowych,
O opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, w tym:
? projektu koncepcyjnego - (1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie .pdf)
? projektu budowlano i wykonawczego/technicznego wraz ze wszelkimi uzgodnieniami oraz opiniami niezbędnymi do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót i jego uzyskania (4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),
? specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),
? innych opracowań, których konieczność wykonania wyniknie na etapie projektowania (2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),
? przedmiarów i kosztorysów
O uzyskanie opinii geotechnicznej (jeśli jest konieczność),
O uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia,
O uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej,
2. Projekt powinien zawierać:
O zaprojektowanie strefy rekreacji dla dzieci z uwzględnieniem różnych grup wiekowych,
O zaprojektowanie placu zabaw dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz miejsca rekreacji dla dzieci szkolnych typu park linowy,
O zaprojektowanie ławek parkowych oraz koszy ulicznych,
O projekt winien zawierać demontaż urządzeń i ogrodzenia po ,,starym" placu zabaw,
O zaprojektowanie oświetlenia terenu,
O uporządkowanie terenu wraz z zaprojektowaniem ogrodzenia, nasadzeń oraz wykonaniem trawnika i nawierzchni bezpiecznych dostosowanych pod daną strefę,
O zaprojektowanie ciągów komunikacyjnych stanowiących dojście do obiektu
Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:
- pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym np.: opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych,
- opracowanie mapy do celów projektowych dla powyższego zadania,
- uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile będzie taka potrzeba,
- uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej,
- uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Koronowie przed przystąpieniem do prac projektowych zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu,
- uzyskania zezwolenia przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych bądź w przypadku konieczności złożenie wniosku i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
- opracowania kompletnej dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,
- opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania
i Odbioru Robót budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu,
Forma opracowania
Dokumentację projektową należy wykonać w formie tradycyjnej:
- projekty budowlane/wykonawcze/techniczne 4 egz. dla zamawiającego oraz w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz.,
- przedmiar robót - 2 egz.,
- kosztorys inwestorski - 1 egz.
oraz elektronicznej - 1 egz. kompletnej dokumentacji na płytach CD lub innych nośnikach (musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać jej całą zawartość)
Uwagi do zadania:
Termin wykonania zadania: 4 miesiące od dnia podpisania umowy
Doświadczenie: Ubiegający się o zamówienie przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie 2 projektów palców zabaw/ stref rekreacji/ stref fitness o wartości minimum 40 000,00 zł jednej z nich.
Posiada przynajmniej jedną osobę w zespole projektowym posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektoniczno - budowlanej oraz minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie projektowania.
Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami tj. zadawanie pytań i składanie ofert wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
Pozostałe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców,
- negocjacji,
- odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 52
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
3 Termin realizacji - 4 miesiące od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
Informacja dot. prze [...].pdf
(0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" lub jeśli nie jestem czynnym podatnikiem - płatnikiem podatku VAT wpisać "Nie jestem" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
7 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
Załącznik nr 1- ofer [...].pdf
Załącznik nr 1- ofer [...].doc
(0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
8 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
Umowa- wzór ul. Spac [...].pdf
(0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
9 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz - wykaz wykonanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
Załącznik nr 3 - wyk [...].pdf
Załącznik nr 3 - wyk [...].docx
(0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
10 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
Załącznik nr 4 - ośw [...].pdf
Załącznik nr 4 - ośw [...].docx
(0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
plac Zwycięstwa 1
86-010 Koronowo
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.