świętokrzyskie (Wojciechowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów plac Zwycięstwa 1 86-010 Koronowo powiat: bydgoski tel 52 382 64 52 https://platformazakupowa.pl/transakcja/742167 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Koronowo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel 52 382 64 52 |
Termin składania ofert: | 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
IR-I.7013.41.2023 Wykonanie robót budowlanych budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie strefy rekreacji na Ul. Spacerowej w Koronowie" Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Wykonanie strefy rekreacji na Ul. Spacerowej w Koronowie - 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Dokument nr: ID 742167, IR-I.7013.41.2023 Otwarcie ofert: Otwarcia : 24-03-2023 08:15:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/742167 Składania : 24-03-2023 08:00:00 Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zadania: 4 miesiące od dnia podpisania umowy Wymagania: Wymagania i specyfikacja Wytyczne do postępowania przetargowego na sporządzenie projektu zagospodarowania terenu na dz. nr 1850 w m. Koronowo, gmina Koronowo pod nazwą ,,Wykonanie strefy rekreacji na ul. Spacerowej w Koronowie ". Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: O pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym: opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych, O opracowanie mapy do celów projektowych, O opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, w tym: ? projektu koncepcyjnego - (1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie .pdf) ? projektu budowlano i wykonawczego/technicznego wraz ze wszelkimi uzgodnieniami oraz opiniami niezbędnymi do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót i jego uzyskania (4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym), ? specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym), ? innych opracowań, których konieczność wykonania wyniknie na etapie projektowania (2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym), ? przedmiarów i kosztorysów O uzyskanie opinii geotechnicznej (jeśli jest konieczność), O uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, O uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej, 2. Projekt powinien zawierać: O zaprojektowanie strefy rekreacji dla dzieci z uwzględnieniem różnych grup wiekowych, O zaprojektowanie placu zabaw dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz miejsca rekreacji dla dzieci szkolnych typu park linowy, O zaprojektowanie ławek parkowych oraz koszy ulicznych, O projekt winien zawierać demontaż urządzeń i ogrodzenia po ,,starym" placu zabaw, O zaprojektowanie oświetlenia terenu, O uporządkowanie terenu wraz z zaprojektowaniem ogrodzenia, nasadzeń oraz wykonaniem trawnika i nawierzchni bezpiecznych dostosowanych pod daną strefę, O zaprojektowanie ciągów komunikacyjnych stanowiących dojście do obiektu Jednostka projektowa zobowiązana będzie do: - pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym np.: opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych, - opracowanie mapy do celów projektowych dla powyższego zadania, - uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile będzie taka potrzeba, - uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej, - uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Koronowie przed przystąpieniem do prac projektowych zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu, - uzyskania zezwolenia przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych bądź w przypadku konieczności złożenie wniosku i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, - opracowania kompletnej dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania, - opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu, Forma opracowania Dokumentację projektową należy wykonać w formie tradycyjnej: - projekty budowlane/wykonawcze/techniczne 4 egz. dla zamawiającego oraz w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz., - przedmiar robót - 2 egz., - kosztorys inwestorski - 1 egz. oraz elektronicznej - 1 egz. kompletnej dokumentacji na płytach CD lub innych nośnikach (musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać jej całą zawartość) Uwagi do zadania: Termin wykonania zadania: 4 miesiące od dnia podpisania umowy Doświadczenie: Ubiegający się o zamówienie przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie 2 projektów palców zabaw/ stref rekreacji/ stref fitness o wartości minimum 40 000,00 zł jednej z nich. Posiada przynajmniej jedną osobę w zespole projektowym posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektoniczno - budowlanej oraz minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie projektowania. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami tj. zadawanie pytań i składanie ofert wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Pozostałe informacje: Zamawiający zastrzega sobie prawo do: - wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców, - negocjacji, - odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 52 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. Komunikaty Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Wyślij wiadomość do zamawiającego Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 3 Termin realizacji - 4 miesiące od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Informacja dot. prze [...].pdf (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" lub jeśli nie jestem czynnym podatnikiem - płatnikiem podatku VAT wpisać "Nie jestem" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 7 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Załącznik nr 1- ofer [...].pdf Załącznik nr 1- ofer [...].doc (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 8 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Umowa- wzór ul. Spac [...].pdf (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 9 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz - wykaz wykonanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Załącznik nr 3 - wyk [...].pdf Załącznik nr 3 - wyk [...].docx (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 10 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Załącznik nr 4 - ośw [...].pdf Załącznik nr 4 - ośw [...].docx (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów plac Zwycięstwa 1 86-010 Koronowo Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days |
© eurobudowa.pl 2004-2024