Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznych

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
ul. Georgiusa Agricoli 2
41-800 Zabrze
powiat: Zabrze
32 630 30 91
biuro@muzeumgornictwa.pl
https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl/
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 32 630 30 91
Termin składania ofert: 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na budynkach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu:
Zadanie 1. Ul. Georgiusa Agricoli 2
Zadanie 2. Ul. Wolności 410
Zadanie 3. Ul Mochnackiego 2
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiekcie:
- Budynek dyrekcji MGW Ul. Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze.
2. Stan obecny: budynek 3 kondygnacyjny murowany, dach skośny pokryty papą. Nie posiada obecnie instalacji fotowoltaicznej. Podłączenie do sieci elektroenergetycznej TAURON o napięciu 400 V za pomocą złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego na zewnątrz budynku. Obiekt posiada rozdzielnicę główną oraz pod rozdzielnice piętrowe. Obiekt posiada wyłącznik p-poż, oraz sprawną instalacje uziomową.
3. W zakresie przedmiotu zamówienia jest:
a. dostawa i montaż inwertera o mocy 30 kW
b. instalacja elektryczna po stronie DC
c. instalacja elektryczna po stronie AC
d. instalacja wyłącznika p-poż wraz wpięciem w ustający układ wyłącznika p-poż
e. instalacja odgromowa w zakresie niezbędnym dla potrzeb instalacji PV
f. dostawa i montaż 44 paneli fotowoltaicznych (wraz z konstrukcją) o mocy min 0,4 kW/ panel o sumarycznej mocy min. 17,6 kW
g. wykonanie dokumentacji powykonawczej (w 3-ch egzemplarzach) zawierającej dokumentację z naniesionymi w trakcie budowy zmianami, komplet protokołów prób i pomiarów, karty zatwierdzenia materiałów.
Wykonawca powinien tak zorganizować dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej, aby umożliwić normalne korzystanie z obiektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna - załącznik nr 5/1 do SWZ.
Zadanie 2:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiekcie:
- Budynek Łaźni Łańcuszkowej Ul. Wolności 410, 41-800 Zabrze.
2. Stan obecny: budynek jednokondygnacyjny, murowany, dach dwuspadowy ze świetlikiem, pokryty papą. Obiekt posiada sprawną instalacje odgromową i uziomową. Zasianie obiektu w energię elektryczną odbywa się za pomocą złącza kablowo-pomiarowego z dwoma niezależnymi licznikami energii elektrycznej dla zasilania:
a. obszaru restauracji (1/3 budynku) posiadającego własną rozdzielnic oraz osobny licznik energii elektrycznej;
b. obszar kas biletowych i wystawy (2/3 budynku) posiadających własną rozdzielnice główną osobny licznik energii elektrycznej. Do rozdzielnicy głównej podłączony jest agregat prądotwórczy kogeneracyjny o mocy 15 kW. Obiekt posiada wyłącznik P-poż wyłączający napięcie na całym obiekcie.
3. W zakresie przedmiotu zamówienia jest:
a. dostawa i montaż inwertera o mocy 5 kW
b. dostawa i montaż okablowania pod stronie DC
c. dostawa montaż okablowania po stronie AC
d. wyłącznik P-poz instalacji fotowoltaicznej wraz wpięciem w obwód istniejącego wyłącznika P-poż
e. dostawa i montaż inwertera o mocy 20 kW
f. instalacja odgromowa
g. dostawa i montaż 33 paneli fotowoltaicznych (wraz z konstrukcją) o mocy min 0,4 kW/panel i sumarycznej mocy min. 13,2 kW.
h. wykonanie dokumentacji powykonawczej (w 3-ch egzemplarzach) zawierającej dokumentację z naniesionymi w trakcie budowy zmianami, komplet protokołów prób i pomiarów, karty zatwierdzenia materiałów.
Ponadto:
a. Wykonawca ma obowiązek wykonania niezbędnych zgłoszeń do odpowiednich organów państwowych, w szczególności do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego; Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
b. Przez okres realizacji zamówienia, na terenie przyległym prowadzony będzie ruch turystyczny. Obszar realizacji prac należy tak zorganizować, aby zapewnić zwiedzającym stały dostęp do wszystkich obiektów podlegających zwiedzaniu, a jednocześnie zabezpieczyć teren prac przed dostępem osób postronnych.
Wykonawca powinien tak zorganizować dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej, aby umożliwić normalne korzystanie z obiektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna - załącznik nr 5/2 do SWZ.
Zadanie 3:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiekcie:
- Budynek obsługi ruchu turystycznego ul Mochnackiego 2, 41-800 Zabrze.
2. Stan obecny: budynek jednokondygnacyjny, murowany, dach płaski pokryty papą. Na dachu znajdują się urządzenia niezbędne z punktu widzenia funkcjonowania budynku takie jak: kominy, centrale klimatyzacyjne, wywietrzniki itp. Obecnie budynek nie posiada instalacji fotowoltaicznej. Budynek posiada podłączenie do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej o napięciu 400V. Budynek posiada rozdzielnię główną oraz wyłącznik p-poż.
3. W zakresie przedmiotu zamówienia jest:
a. dostawa i montaż inwertera o mocy 15 kW
b. dostawa i montaż okablowania pod stronie DC
c. dostawa montaż okablowania po stronie AC
d. wyłącznik P-poz wraz wpięciem w obwód istniejącego wyłącznika P-poż
e. instalacja odgromowa
f. dostawa i montaż 31 paneli fotowoltaicznych (wraz z konstrukcją) o mocy min 0,4 kW/panel i sumarycznej mocy min. 12,4 kW
g. wykonanie dokumentacji powykonawczej (w 3-ch egzemplarzach) zawierającej dokumentację z naniesionymi w trakcie budowy zmianami, komplet protokołów prób i pomiarów, karty zatwierdzenia materiałów.
Przez okres trwania realizacji zamówienia, na terenie przyległym prowadzony będzie ruch turystyczny. Obszar realizacji prac należy tak zorganizować, aby zapewnić zwiedzającym stały dostęp do wszystkich obiektów podlegających zwiedzaniu oraz wydzielić strefy montażu w sposób uniemożliwiający dostęp osobom postronnym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna - załącznik nr 5/3 do SWZ.

CPV: 09331200-0, 09332000-5,31712331-9,71314100-3,45311100-1,45312311-0

Dokument nr: 2023/BZP 00139711, ZP/13/MGW/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 20:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl/ lub https://platforma.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej.
5.Link do postępowania: https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl/ lub https://platforma.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: . Instrukcja korzystania z Platformy:
a) w zakładce ,,Postępowania", dalej ,,Lista postępowań otwartych" wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z
polecenia ,,Zgłoś się do udziału w postępowaniu" przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego - w przypadku, kiedy
wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na
Platformie;
b) w zakładce ,,Załączniki" przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania . Pobranie dokumentu
następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia ,,Pobierz". W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie
należy wybrać polecenie ,,Pobierz paczkę", a następnie ,,Pobierz wszystkie załączniki organizatora".
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę: a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,b. komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB,
procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, c.
zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
11.0.d.włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np.
Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według
Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce ,,Pomoc" - ,,Instrukcje". Zamawiający
zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 100 MB. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub
elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez wykonawcę przy użyciu zakładki
,,Załączniki" w trakcie etapu składania ofert/wniosków. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie
dokumentów lub oświadczeń składane przez wykonawcę po złożeniu ofert, składane są przy użyciu zakładki ,,Pytania/informacje"
.Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej itp., także składane są przy użyciu zakładki
,,Pytania/informacje".
4. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18ustawy z
dnia17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.570 z późn.
zm.),tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) - w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades.
5. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z.
6. Wśród formatów powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty
złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
7. Zamawiający dopuszcza przesyłanie dokumentów (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar. Przesłanie pliku jest możliwe
tylko po uprzednim jego skompresowaniu do innego formatu wskazanego w Rozporządzeniu, o którym mowa w ust. 7 (np. .zip).
8. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, przedmiotowe środki
dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, Ul. Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze; kontakt: biuro@muzeumgornictwa.pl- kontakt do inspektora ochrony danych: iod@muzeumgornictwa.pl- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty prawnie do tego upoważnione- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych - stosownie do art. 22 RODO - decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany2. Obowiązek informacyjny Wykonawcy z zakresu ochrony danych osobowych:- Obowiązkiem Wykonawcy jest wypełnienie obowiązku informacyjnego, przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO, wobec osób fizycznych lub osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub pełnomocników będących osobami fizycznymi lub członków organów zarządzających będących osobami fizycznymi, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający prosi o złożenie oświadczenia w tym zakresie .
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2. RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących- na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)- na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)- na podstawie art. 13 ust. 2 pkt. d RODO prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danych osobowych- w związku z art. 20 ust.1 lit. a, prawo do przenoszenia danych osobowych- na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-27 19:30
Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl przy użyciu zakładki ,,Złóż ofertę"

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.