Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa materiałów i akcesoriów budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów i akcesoriów budowlanych

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Środa Śląska
Pl. Wolności 5
55-300 Środa Śląska
powiat: średzki (śląski)
tel. (71)39 60 724
norbert.krankiewicz@srodaslaska.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Środa Śląska
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. (71)39 60 724
Termin składania ofert: 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Działając w imieniu Gminy Środa Śląska
zapraszam do złożenia oferty na: ,,Dostawę materiałów i akcesoriów budowlanych na potrzeby remontów i doposażenia lokali oraz nieruchomości stanowiących własność Gminy Środa Śląska"
II. Przedmiot zamówienia:
DOSTAWA materiałów i akcesoriów budowlanych, na potrzeby remontów i doposażenia lokali oraz nieruchomości stanowiących własność Gminy Środa Śląska.
1. Termin płatności za wykonanie robót, na podstawie faktury lub rachunku wystawionego przez Wykonawcę robót oraz zaakceptowanego przez przedstawiciela Zamawiającego w terminie 21 dni od daty wpływu dokumentu do Urzędu Miejskiego.
2. Zamówienie materiałów budowlanych realizowane będzie na podstawie odrębnych zleceń sporządzonych przez Zamawiającego w ramach zawartej umowy.
3. DOSTAWA materiałów budowlanych realizowana będzie na koszt Wykonawcy przy użyciu jego sprzętu.

CPV: 28811000-0

Dokument nr: WZP 271.9-34/23

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) osobiście w siedzibie: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. EM3; 55-300 Środa Śląska; Pl. Wolności 5 lub przesłać na adres: Gmina Środa Śląska, 55-300 Środa Śląska; Pl. Wolności, pok. B-13 (z oznaczeniem koperty WZP 271.9-34/23) lub na e-mail
norbert.krankiewicz@srodaslaska.pl w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 23.03.2023r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.

Wymagania:
11.11. Nie przewiduje się udzjelenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
II.III. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
II.IV. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
II. V. Dopuszcza się udziału podwykonawców
IV. Kryteria wyboru:
Zamawiający oceni złożone oferty wg następujących kryteriów:
1. cena zamówienia - waga 100%, ocena w skali punktowej 100 pkt 1. Liczba punktów przyznana przez komisję przetargowa za kryterium Cena n-tej oferty zostanie określona wg wzoru:
Nc = 10Opkt x Cn/Cbo x 100% gdzie:
Nc -punktacja badanej oferty Cn- najniższa cena ofertowa Cbo- cena badanej oferty
V. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
VI. Oferta powinna zawierać :
1. Cenę ofertową brutto za realizację usługi zgodnie z punktem II zaproszenia do złożenia oferty
(wg załącznika nr 1 do zaproszenia).
2. Wartość cenowa należy podać w złotych polskich cyfra - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
3. Cena powinna zawierać wszelki koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Nr rachunku bankowego, na który zostanie przelane ewentualne wynagrodzenie Wykonawcy.
IX. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
X. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do złożenia oferty i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zaproszeniu do złożenia oferty, z zastrzeżeniem pkt. XII.
XI. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania faksem lub pocztą elektroniczną i zamieści na stronie internetowej.
XII. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
XIII. Termin związania ofertą
1. Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIV. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVI. Istotne warunki umowy
Zamawiający nie przewiduje istotnych warunków umowy.
XVII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1) nie podlegają wykluczeniu
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik doZO
1.2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do ZO.
2. Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do ZO.
3. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do ZO.

Kontakt:
VIII. Osobami do kontaktu z Wykonawcami są:
- sprawy proceduralne: Norbert Krankiewicz - Wydział Zamówień Publicznych
tel. 71 39-60-724, e-mail: norbert.krankiewicz@srodaslaska.pl
- sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia: Grzegorz Hajduk - Wydział Spraw Lokalowych

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.