Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mebli BHP i magazynowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli BHP i magazynowych

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
Plac Teatralny 1
20-029 Lublin
powiat: Lublin
Tel 81/ 441-56-05
zamowienia@csklublin.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel 81/ 441-56-05
Termin składania ofert: 2023-03-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA mebli BHP i magazynowych na potrzeby Biura Obsługi Techniki Scenicznej Centrum Spotkania Kultur w Lublinie

3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1.Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa mebli na potrzeby BOT CSK
lp.
DOSTAWA mebli BHP i magazynowych
1
Szafka BHP z ławką
20 zestawów

Szafa wysoka, wykonana z wysokiej jakości blachy stalowej, o zgrzewanej lub spawanej konstrukcji,
drzwi skrzydłowe z chowanymi zawiasami i otworami wentylacyjnymi w górnej i dolnej części
Szafa podzielona pionowo na dwie równe komory:
o lewa wyposażona w 4 półki stałe
o prawa wyposażona w 1 półkę stałą i pod nią drążek z haczykami na ubrania
Każda komora zamykana na zamek cylindryczny w systemie Master w komplecie po dwa klucze; regulatory umożliwiające poziomowanie szafy,
zabezpieczona antykorozyjnie
malowana proszkowo: drzwi/fronty na kolor RAL 6018
korpus, wnętrze i półki w kolorze RAL 7035
Wymiary zew. [mm]: szer. 800/ gł. 480/ wys. 1800, tolerancja (?50 mm)

w zestawie z każdą szafą ławka o minimalnych parametrach:

ławka jednostronna pod szafkę ubraniowa bhp o szerokości 800 mm
standardowa wysokość ławki - 400 mm tolerancja (?50 mm)
wysokość zestawu (szafa z ławką) - 2200 mm tolerancja (?50 mm)
siedzisko ze sklejki lakierowanej # 12 mm
głębokość siedziska - 280 mm
regulatory umożliwiające poziomowanie
otwory do mocowania szafy z ławką wraz z kpl. śrub
malowane proszkowo - kolor: popielaty RAL 7035
dostosowana do oferowanych szaf bhp o szerokości 800 mm i głębokości 480 mm
2
Regał magazynowy typ 1
10 zestawów

Regał magazynowy typ 1 - dostarczany w zestawie do samodzielnego składania
wymiary gabarytowe kolumny regału: 1800x900x450 mm ?10 mm
ilość półek: 5
typ półki: MDF
całkowita szerokość półki: 895 mm ? 10 mm
szerokość półki w świetle: 825 mm ?10 mm
głębokość półki: 440 mm ?10 mm
nośność półki: 200 kg (dla obciążenia równomiernie rozłożonego) ? 10 kg
każda noga regału zbudowana z dwóch profili
3
Regał magazynowy typ 2
4 zestawy

Regał magazynowy typ 2: - dostarczany w zestawie do samodzielnego składania

Nośność całkowita: 1200 kg ?100 kg
Kolor: ocynk
Szerokość: 1000 mm ?10 mm
Szerokość całkowita: 1050 mm ?10 mm
Głębokość: 300 mm ?10 mm
Rodzaj konstrukcji / materiał: nogi regału ocynkowane
Typ półki: z ocynkowanej blachy stalowej
Wysokość I poziomu składowania max.: 800 mm ?10 mm
Wysokość: 2500 mm ?10 mm
Wymiary półek: 1000x300 mm ?10 mm
Nośność półki: 180 kg ?10 kg
Ilość półek: 5

3.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

CPV: 39141100-3, 39173000-5

Dokument nr: CSK. BAP.261.18.2023.AP

Składanie ofert:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w wersji elektronicznej lub papierowej.

6.2.1. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej:
6.2.1.1 Ofertę wraz z załącznikami określonymi powyżej w pkt 6.1 należy złożyć w terminie do dnia 22.03.2023 r. do godz. 10:00, jako:
a) dokument podpisany elektronicznie przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
lub
b) odwzorowanie cyfrowe (skan w formie pdf), uprzednio podpisanej oferty przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i przesłany na adres mailowy zamowienia@csklublin.pl w temacie maila proszę podać: Oferta - meble BHP i magazynowe
6.2.1.2. Za termin złożenia oferty przesłanej mailem przyjmuje się datę jej wpływu na adres e-mail Zamawiającego.
6.2.1.3. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zmienić składaną ofertę, na zasadzie określonej w pkt 6.2.1.1- w temacie maila proszę podać: Zmiana oferty- meble BHP i magazynowe
6.2.2. w formie papierowej:
6.2.2.1.Ofertę wraz z załącznikami określonymi powyżej w pkt 6.1 należy złożyć w terminie do dnia 22.03.2023 r. do godz. 10:00, jako:
a) dokument podpisany własnoręcznym podpisem przez osobę /osoby upoważnione do złożenia oferty w imieniu Wykonawcy

b) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej Oferta - meble BHP i magazynowe w Kancelarii Ogólnej Centrum Spotkania Kultur w Lublinie (parter).
6.2.2.2. Za termin złożenia oferty w formie papierowej przyjmuje się datę jej wpływu do Kancelarii Ogólnej, Centrum Spotkania Kultur w Lublinie.
6.2.2.3. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zmienić składaną ofertę poprzez złożenie jej w Kancelarii Ogólnej Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w zamkniętej kopercie oznaczonej: Zmiana oferty meble BHP i magazynowe

Miejsce i termin realizacji:
4.1.Termin realizacji: 40 dni od podpisania umowy

Wymagania:
2. Tryb postępowania:
Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł, wyłączonego spod stosowania ustawy na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.).
3.3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15.04.2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 123. dalej: PrzeciwAgrUkrainaU)
Zgodnie z art. 7 ust. 1 PrzeciwAgrUkrainaU z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a)wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 PrzeciwAgrUkrainaU;
b)wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 PrzeciwAgrUkrainaU;
c)wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 PrzeciwAgrUkrainaU.
Lista podmiotów objętych sankcjami dostępna jest pod linkiem:
https://www.gov.pl/web/mswia/lista-osob-i-podmiotow-objetych-sankcjami
4.2.Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy wynosi 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
4.3. Termin związania ofertą - 30 dni od dnia otwarcia ofert.

6. OFERTA:
6.1. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym punkcie, w języku polskim i powinna zawierać:
a) Formularz oferty (załącznik nr 1 do warunków przetargu poniżej 130 000,00 zł)
b) Dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące ofertę są upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów (np. pełnomocnictwo) - jeżeli dotyczy.
c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15.04.2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 129) - (załącznik nr 4 do warunków przetargu poniżej 130 000,00 zł).
d) Karty materiałowe lub ulotki zaoferowanych mebli dla każdej pozycji wyszczególnionej w tabeli załączniku nr 1 do warunków przetargu poniżej 130 000,00 zł.

6.2.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna obejmować cały przedmiot zamówienia.

7. Sposób obliczenia ceny oferty:
7.1. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie oferowaną łączną cenę brutto za wykonanie całości zamówienia.
7.2. Oferowana cena brutto powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym podatek od towarów i usług.
7.3. Wymienione wartości w ofercie (brutto) należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.

8. Badanie ofert:
8.1. Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami przetargu poniżej 130 000,00 zł, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
8.2. W przypadku niezgodności treści oferty z warunkami przetargu poniżej 130 000,00 zł, oferta wykonawcy nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert, z zastrzeżeniem pkt 8.3.
8.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, dokumentów lub dokumentów potwierdzających, że osoba, która podpisała ofertę była do tego upoważniona, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta nie spełnia wymagań Zamawiającego (dotyczy oferty najkorzystniejszej).

9. Opis kryteriów wyboru wykonawcy (kryteriów oceny ofert):
9.1.Kryterium oceny ofert: cena 100% (zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną).
9.2.W sytuacji, gdy wpłyną co najmniej dwie oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy te ofert złożyli do złożenia oferty dodatkowej w wyznaczonym przez siebie terminie.
9.3. Jeśli Wykonawca uchyli się od zawarcia zamówienia, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych pozostałych ofert.
9.4.W przypadku, gdy najtańsza oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą w zakresie wynagrodzenia.

10. Informacje końcowe:
10.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
10.2. Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.
10.3. Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem oferty.

Kontakt:
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
5.1. Dokumenty lub informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą drogą elektroniczną.
5.2. Korespondencję, w tym wnioski o wyjaśnienia treści warunków przetargu poniżej 130 000 zł należy kierować na adres e-mail: zamowienia@csklublin.pl
5.3. Do udzielania informacji upoważniona jest Agnieszka Piotrowska.
Wskazana osoba jest uprawniona wyłącznie do kontaktów w kwestiach technicznych bądź porządkowych. W przypadku telefonów w innych sprawach odpowiedzi ustne nie będą udzielane. Zamawiający informuje, że nie może prowadzić z Wykonawcami komunikacji ustnej w innych przypadkach niż dotyczące informacji, które nie są istotne (w szczególności nie dotyczą dokumentów zamówienia, czy ofert). Ponadto Zamawiający uprzedza, że z treści ewentualnych rozmów z Wykonawcami będzie sporządzał notatki służbowe.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.