lubuskie (Zielona Góra)
śląskie (Żory)
małopolskie (Wieliczka)
małopolskie (Kraków)
świętokrzyskie (Kielce)
warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utwardzenie placu oraz modernizacja oświetlenia zewnętrznego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KGHM Polska Miedź S.A ul. M. Skłodowskiej-Curie 48 59-301 Lubin powiat: lubiński |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lubin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utwardzenie placu przy szybie SW-1 w rejonie bramy nr 2 - Modernizacja oświetlen... W związku z projektem prowadzonym przez podmiot z Grupy KGHM Polska Miedź S.A., zapraszamy do uczestnictwa w niniejszym postępowaniu nr WS1380833129 / JGKP-LP-P-23-0068 pt. "Utwardzenie placu przy szybie SW-1 w rejonie bramy nr 2 - Modernizacja oświetlenia zewnętrznego" i złożenia oferty w systemie zakupowym. Zadanie polega na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji elektroenergetycznej oświetlenia zewnętrznego oraz instalacji teletechnicznej (sieciowej) wraz z zamontowaniem rozdzielni elektrycznych na słupach dla utwardzonego placu przy bramie wjazdowej nr 2, w rejonie szybu SW 1. Dokument nr: JGKP-LP-P-23-0068, Doc1381577736 Składanie ofert: Termin odpowiedzi: 3 kwi 2023 14:59 PDT Oferty należy składać pod adresem: http://discovery.ariba.com/rfx/15727646 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji: do 20 tygodni od daty podpisania umowy, 3. Miejsce realizacji: Siedziba Zamawiającego, Wymagania: Typ ogłoszenia: Zapytanie informacyjne (RFI) Ogłoszenie publiczne: http://discovery.ariba.com/rfx/15727646 Szanowni Państwo, w celu przystąpienia do postępowania prosimy o wysłanie prośby poprzez poniższy link "Discovery URL" o dodanie do postępowania. Po dodaniu Państwa firmy do postępowania (otrzymacie Państwo powiadomienie na e-mail podany przy rejestracji) proszę skorzystać z poniższych instrukcji w celu złożenia oferty. a. Aby zalogować się do systemu zakupowego korzystamy z adresu https://service.ariba.com/Sourcing.aw b. Należy zalogować się lub skorzystać z odzyskiwania loginu i hasła. Jeśli system wyśle informację, że użytkownika nie ma jeszcze w bazie wykonawców, proszę o skorzystanie z opcji rejestracji (instrukcja pod adresem https://kghm.com/pl/przetargi/rejestracja-w-bazie-wykonawcow) c. Po zalogowaniu do systemu i odnalezieniu postepowania można złożyć ofertę. Szczegóły ogłoszenia razem z kompletną dokumentacją dostępne będą bezpośrednio w systemie SAP ARIBA. Płatność Etapowa - zrealizowana będzie przelewem w terminie obowiązującego okresu od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, 4. Wymagany okres gwarancji - zgodnie z zapisami projektu umowy [załącznik nr 3 do SIWZ] 5. Sposób odbioru: Odbiór usługi zrealizowanej nastąpi w siedzibie u Zamawiającego i zostanie potwierdzony podpisanym przez przedstawicieli stron protokołem odbioru wykonanego przedmiotu umowy ZA -PR-02.00. 6. Dokumenty wymagane przy odbiorze: - Dokumentacja projektowa w 4-ch egzemplarzach w wersji papierowej + wersja elektroniczna oraz edytowalna na nośniku Pen Drive lub CD, rysunki i schematy w postaci plików z rozszerzeniem *.dwg (zapis formatu w wersji maksymalnie do roku 2020). - Dokumentacja powykonawcza - wraz z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania, wykaz wbudowanych materiałów, certyfikaty, atesty, protokoły zanikowe, badania itp. 7. Pozostałe wymagania zgodnie z zapisami SIWZ i Projektu umowy. WIZJA LOKALNA: Wykonawcy zainteresowani realizacją zamówienia mogą uzyskać dodatkowe informacje na wizji, która w tej sprawie może zostać zorganizowana w ZG Polkowice Sieroszowice Kaźmierzów 100. Termin wizji lokalnej w razie potrzeby zostanie ustalony przez operatora postępowania (W formie Pytania). Informacja o spotkaniu będzie przekazana drogą elektroniczną w systemie zakupowym. Obecność na wizji lokalnej nie jest obowiązkowa. Zgłoszenie uczestnictwa w wizji lokalnej do dnia 22.03.2023 r., godz. 12.00 musi zawierać dane teleadresowe Wykonawcy tj. nazwę zakładu, nr telefonu, imię i nazwisko, numer dokumentu tożsamości osoby, która będzie uczestniczyć w spotkaniu - maksymalnie 2 osoby z firmy. Powyższe informacje wraz z zeskanowanym oświadczeniem o zachowaniu poufności zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ należy przesłać drogą elektroniczną w systemie zakupowym dodatkowo oryginał pocztą. Oświadczenie o zachowaniu poufności powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (do skanu oświadczenia należy załączyć dokument potwierdzający ww. upoważnienie - KRS, pełnomocnictwo itp.). Zamawiający na podstawie otrzymanego zgłoszenia prześle drogą elektroniczną w systemie zakupowy do Wykonawcy zwrotną informację potwierdzającą ostateczny termin i miejsce spotkania. Kontakt: Kontakt za pomocą platformy zakupowej: http://discovery.ariba.com/rfx/15727646 |
© eurobudowa.pl 2004-2024