dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Zakopane)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Skała)
łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa materiałów drogowych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gminny Zakład Usług Komunalnych Młynarska 10 84-351 Nowa Wieś Lęborska powiat: lęborski 598612264 , 598612295 gzuknwl@nwl.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Nowa Wieś Lęborska |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 598612264 , 59861229 |
Termin składania ofert: | 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa materiałów drogowych. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą niżej wymienionych materiałów drogowych, 44113000-5 drogowe materiały konstrukcyjne, posiadających atest, który potwierdza, że materiał można wprowadzać do obrotu i nadaje się do budowy dróg zgodnie z prawem polskim w następujących ilościach: a) płyta żelbetowa typu JOMB ( 100 cm x 75 cm x min 12cm) - 9 500 szt. b) obrzeże chodnikowe szare 8x25x100 cm - 500 szt. c) krawężnik drogowy szary 15x30x100 cm - 500 szt. d) kostka brukowa - cegiełka wibroprasowana 20cm x 10cm: o grubości 8 cm czerwona z fazą - 200 m2 e) korytka ściekowe półokrągłe 33/60/15 cm - 200 szt. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę w/w materiałów w miarę potrzeb Zamawiającego wraz z rozładunkiem. 3. Ceny powyższych materiałów powinny uwzględniać wszystkie koszty potrzebne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wraz z dowozem oraz rozładunkiem na terenie gminy Nowa Wieś Lęborska wskazane każdorazowo przy zamówieniu. 4. Zamawiający będzie zgłaszał drogą elektroniczną e-mail lub telefonicznie potrzebę dostarczenia określonego materiału będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiane będą pełne samochody w ilości palet dopasowanych do maksymalnej ładowności samochodu. Wyjątkiem jest końcówka partii materiału. W tym przypadku transporty mogą być niepełne. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego przez Zamawiającego materiału w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym. DOSTAWA zamówionego materiału powinna być realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00. Miejsce dostawy obejmuje teren Gminy Nowa Wieś Lęborska wskazane każdorazowo przy zamówieniu. 5. Za palety, na których będą dostarczane w/w materiały Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego i nie będą podlegały zwrotowi. 6. Dodatkowo Wykonawca składając ofertę, udziela pisemną gwarancję na okres minimum 36 miesięcy (w zależności od zadeklarowanego okresu gwarancji w formularzu oferty). Okres gwarancji będzie zaczynał się od daty wpływu faktury za dostarczone materiały. 7. Materiały, które stanowią przedmiot zamówienia mają przeznaczenie do wykonywania nawierzchni dla ruchu pieszego, kołowego i powinny posiadać deklarację właściwości użytkowych lub aprobaty techniczne lub certyfikaty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają obowiązujące normy jakościowe: Płyty żelbetowe typu YOMB: - Wymiary: 100x75x min 12 cm, - Spełnia wymagania normy: PN-EN 1339 - Wytrzymałość na ściskanie - >=C30/37 - Nasiąkliwość - <= 5% - Odporność na działanie mrozu - >= F 100 - Odporność na ścieranie - <= 18000/5000 mm3/ mm2 - Odchyłki od wymiarów - długość/szerokość/grubość - 5mm/5mm/5mm - grubość otuliny - 30mm5mm - Zbrojenie - dwie siatki z prętów żebrowanych o średnicy min.6mm Obrzeża : - Wymiary: 100x25x8 cm, - Kolor : szary, - Spełnia wymagania normy: PN-EN 1340 Krawężnik drogowy : - Wymiary: 100x30x15 cm, - Kolor : szary, - Spełnia wymagania normy: PN-EN 1340 Kostka brukowa czerwona grubości 8cm: - Wymiary: 20x10x8 cm, - Kolor : szary - Spełnia wymagania normy: PN-EN 1338 Korytka ściekowe - Wymiary: 33x60x15 cm, - Kolor : szary - Spełnia wymagania normy: PN-EN 1340 8. Zgodnie z art. 101 ust. 4. Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa wymagania względem przedmiotu zamówienia poprzez odniesienie do norm, tym samym dopuszczając rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 101 ust. 5. Ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku gdy oferowane materiały nie są zgodne z w/w normami do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, wówczas obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnić w ofercie, że proponowane materiały w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w normach przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia, za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp. CPV: 44113000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00140165, GWŚiZP 341.3.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf131b7e-a5fe-11ed-b8d9-2a18c1f2976f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub za pomocą poczty elektronicznej pod adresem e-mail: gzuknwl@nwl.pl (nie dotyczy składania ofert). 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. 3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") lub za pomocą poczty elektronicznej. Dotyczy to w szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień, zadawania pytań i udzielanie odpowiedzi. 5. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 6. Wszystkie wysłane i odebrane (na Platformę e-Zamówienia) w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu poczty elektronicznej (e-mail): możliwy do przesłania za pomocą poczty elektronicznej maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami wynosi 64MB. 9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 15. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 15.1. administratorem danych osobowych jest Gminny Zakład Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej, Ul. Młynarska 10, 84 351 Nowa Wieś Lęborska, tel. (59) 861 22 64; 15.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnym Zakładzie Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej jest p. Bartosz Mendyk, e-mail: iod@drmendyk.pl, tel. 507-054-139; 15.3. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Zakup i dostawa materiałów drogowych" oznaczenie postępowania: GWŚiZP 341.3.2023, prowadzonym w trybie podstawowym (bez negocjacji); 15.4. odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r., poz 1710), dalej Ustawa Pzp; 15.5. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 15.6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 15.7. w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 15.8. Wykonawca posiada: 15.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; 15.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy; 15.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 15.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 15.9. Wykonawcy nie przysługuje: 15.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 15.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 15.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-27 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GWŚiZP 341.3.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 613541,00 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą niżej wymienionych materiałów drogowych, 44113000-5 drogowe materiały konstrukcyjne, posiadających atest, który potwierdza, że materiał można wprowadzać do obrotu i nadaje się do budowy dróg zgodnie z prawem polskim w następujących ilościach: a) płyta żelbetowa typu JOMB ( 100 cm x 75 cm x min 12cm) - 9 500 szt. b) obrzeże chodnikowe szare 8x25x100 cm - 500 szt. c) krawężnik drogowy szary 15x30x100 cm - 500 szt. d) kostka brukowa - cegiełka wibroprasowana 20cm x 10cm: o grubości 8 cm czerwona z fazą - 200 m2 e) korytka ściekowe półokrągłe 33/60/15 cm - 200 szt. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę w/w materiałów w miarę potrzeb Zamawiającego wraz z rozładunkiem. 3. Ceny powyższych materiałów powinny uwzględniać wszystkie koszty potrzebne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wraz z dowozem oraz rozładunkiem na terenie gminy Nowa Wieś Lęborska wskazane każdorazowo przy zamówieniu. 4. Zamawiający będzie zgłaszał drogą elektroniczną e-mail lub telefonicznie potrzebę dostarczenia określonego materiału będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiane będą pełne samochody w ilości palet dopasowanych do maksymalnej ładowności samochodu. Wyjątkiem jest końcówka partii materiału. W tym przypadku transporty mogą być niepełne. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego przez Zamawiającego materiału w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym. Dostawa zamówionego materiału powinna być realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00. Miejsce dostawy obejmuje teren Gminy Nowa Wieś Lęborska wskazane każdorazowo przy zamówieniu. 5. Za palety, na których będą dostarczane w/w materiały Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego i nie będą podlegały zwrotowi. 6. Dodatkowo Wykonawca składając ofertę, udziela pisemną gwarancję na okres minimum 36 miesięcy (w zależności od zadeklarowanego okresu gwarancji w formularzu oferty). Okres gwarancji będzie zaczynał się od daty wpływu faktury za dostarczone materiały. 7. Materiały, które stanowią przedmiot zamówienia mają przeznaczenie do wykonywania nawierzchni dla ruchu pieszego, kołowego i powinny posiadać deklarację właściwości użytkowych lub aprobaty techniczne lub certyfikaty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają obowiązujące normy jakościowe: Płyty żelbetowe typu YOMB: - Wymiary: 100x75x min 12 cm, - Spełnia wymagania normy: PN-EN 1339 - Wytrzymałość na ściskanie - >=C30/37 - Nasiąkliwość - <= 5% - Odporność na działanie mrozu - >= F 100 - Odporność na ścieranie - <= 18000/5000 mm3/ mm2 - Odchyłki od wymiarów - długość/szerokość/grubość - 5mm/5mm/5mm - grubość otuliny - 30mm5mm - Zbrojenie - dwie siatki z prętów żebrowanych o średnicy min.6mm Obrzeża : - Wymiary: 100x25x8 cm, - Kolor : szary, - Spełnia wymagania normy: PN-EN 1340 Krawężnik drogowy : - Wymiary: 100x30x15 cm, - Kolor : szary, - Spełnia wymagania normy: PN-EN 1340 Kostka brukowa czerwona grubości 8cm: - Wymiary: 20x10x8 cm, - Kolor : szary - Spełnia wymagania normy: PN-EN 1338 Korytka ściekowe - Wymiary: 33x60x15 cm, - Kolor : szary - Spełnia wymagania normy: PN-EN 1340 8. Zgodnie z art. 101 ust. 4. Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa wymagania względem przedmiotu zamówienia poprzez odniesienie do norm, tym samym dopuszczając rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 101 ust. 5. Ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku gdy oferowane materiały nie są zgodne z w/w normami do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, wówczas obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnić w ofercie, że proponowane materiały w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w normach przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia, za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp. 4.2.6.) Główny kod CPV: 44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami: a) kryterium K1: cena oferty (brutto) - waga 60% (60 punktów) b) kryterium K2: termin dostawy - waga 20% (20 punktów) c) kryterium K3: okres gwarancji - waga 20% (20 punktów) 2. Sposób obliczenia: a) Kryterium K1: Cena oferty - przy kryterium ceny Zamawiający będzie brał pod uwagę wartość oferty brutto (z podatkiem od towarów u usług) za realizację całości zadania; - na podstawie kryterium K1 można uzyskać maksymalnie 60 punktów; - ilość punktów w kryterium K1 obliczona będzie zgodnie z poniższym wzorem: najniższa cena ze złożonych ofert K1 = --------------------------------- x 60 pkt cena badanej oferty b) Kryterium K2: Termin dostawy - Zamawiający wymaga zrealizowania dostawy w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni roboczych od zgłoszenia Zamawiającego, termin ten nie będzie punktowany. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje termin dostawy do 3 dni roboczych od zgłoszenia Zamawiającego, wówczas otrzyma 20 punktów w kryterium K2; - ilość punktów w kryterium K2 będzie przyznana na podstawie zadeklarowanej wartości w formularzu ofertowym: 1. Do 7 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) - 0 punktów 2. Do 3 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) - 20 punktów Uwaga: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z terminem dostawy, wówczas Zamawiający uzna, że termin dostawy będzie wynosił do 7 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) i przyzna 0 punktów w kryterium K2. c) Kryterium K3: Okres gwarancji - Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na zakupione materiały drogowe, okres ten nie będzie punktowany. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje dłuższy okres gwarancji, wówczas otrzyma ilość punktów, zgodnie z poniższą tabelą; - na podstawie kryterium K3 można uzyskać maksymalnie 20 punktów; - ilość punktów w kryterium K3 będzie przyznana na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji przez Wykonawcę w formularzu ofertowym: 1. 36 miesięcy - 0 punktów 2. 48 miesięcy - 10 punktów 3. 60 miesięcy - 20 punktów Uwaga: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z deklarowanym okresem gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że deklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie wynosił do 36 miesięcy i przyzna 0 punktów w kryterium K3. Czas trwania okresu gwarancji należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia. Łączna punktacja oferty = suma punktów (K1+K2+K3) gdzie: K1 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Cena oferty K2 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Termin dostawy K3 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Okres gwarancji Maksymalna liczba punktów: 100 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane materiały drogowe spełniają określone przez Zamawiającego wymagania lub cechy i są zgodne z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć następujące środki dowodowe: 1.1. Deklaracje właściwości użytkowych lub aprobaty techniczne lub certyfikaty lub inne równoważne przedmiotowe środki dowodowe gwarantujące potwierdzenie zgodności oferowanych materiałów drogowych z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 1. Deklaracje właściwości użytkowych lub aprobaty techniczne lub certyfikaty lub inne równoważne przedmiotowe środki dowodowe gwarantujące potwierdzenie zgodności oferowanych materiałów drogowych z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania (Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie / Podwykonawcy): w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy - jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy - złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z w/w dokumentów, wówczas Zamawiający żąda od Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do jego reprezentowania. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Do oferty (stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ oraz Załącznik nr 2 do SWZ) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołącza następujące oświadczenia: 1.1 Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 do SWZ, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z wykonawców. 2. Do oferty Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają ponadto (jeżeli dotyczy): 2. 1. Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania (Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie / Podwykonawcy): w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy - jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy - złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z w/w dokumentów, wówczas Zamawiający żąda od Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do jego reprezentowania. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 439 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami: a) kryterium K1: cena oferty (brutto) - waga 60% (60 punktów) b) kryterium K2: termin dostawy - waga 20% (20 punktów) c) kryterium K3: okres gwarancji - waga 20% (20 punktów) 2. Sposób obliczenia: a) Kryterium K1: Cena oferty - przy kryterium ceny Zamawiający będzie brał pod uwagę wartość oferty brutto (z podatkiem od towarów u usług) za realizację całości zadania; - na podstawie kryterium K1 można uzyskać maksymalnie 60 punktów; - ilość punktów w kryterium K1 obliczona będzie zgodnie z poniższym wzorem: najniższa cena ze złożonych ofert K1 = --------------------------------- x 60 pkt cena badanej oferty b) Kryterium K2: Termin dostawy - Zamawiający wymaga zrealizowania dostawy w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni roboczych od zgłoszenia Zamawiającego, termin ten nie będzie punktowany. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje termin dostawy do 3 dni roboczych od zgłoszenia Zamawiającego, wówczas otrzyma 20 punktów w kryterium K2; - ilość punktów w kryterium K2 będzie przyznana na podstawie zadeklarowanej wartości w formularzu ofertowym: 1. Do 7 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) - 0 punktów 2. Do 3 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) - 20 punktów Uwaga: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z terminem dostawy, wówczas Zamawiający uzna, że termin dostawy będzie wynosił do 7 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) i przyzna 0 punktów w kryterium K2. c) Kryterium K3: Okres gwarancji - Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na zakupione materiały drogowe, okres ten nie będzie punktowany. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje dłuższy okres gwarancji, wówczas otrzyma ilość punktów, zgodnie z poniższą tabelą; - na podstawie kryterium K3 można uzyskać maksymalnie 20 punktów; - ilość punktów w kryterium K3 będzie przyznana na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji przez Wykonawcę w formularzu ofertowym: 1. 36 miesięcy - 0 punktów 2. 48 miesięcy - 10 punktów 3. 60 miesięcy - 20 punktów Uwaga: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z deklarowanym okresem gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że deklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie wynosił do 36 miesięcy i przyzna 0 punktów w kryterium K3. Czas trwania okresu gwarancji należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia. Łączna punktacja oferty = suma punktów (K1+K2+K3) gdzie: K1 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Cena oferty K2 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Termin dostawy K3 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Okres gwarancji Maksymalna liczba punktów: 100 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024