Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1213z dziś
7385z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa materiałów drogowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa materiałów drogowych

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gminny Zakład Usług Komunalnych
Młynarska 10
84-351 Nowa Wieś Lęborska
powiat: lęborski
598612264 , 598612295
gzuknwl@nwl.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Nowa Wieś Lęborska
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 598612264 , 59861229
Termin składania ofert: 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i dostawa materiałów drogowych.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą niżej wymienionych materiałów drogowych, 44113000-5 drogowe materiały konstrukcyjne, posiadających atest, który potwierdza, że materiał można wprowadzać do obrotu i nadaje się do budowy dróg zgodnie z prawem polskim w następujących ilościach:
a) płyta żelbetowa typu JOMB ( 100 cm x 75 cm x min 12cm) - 9 500 szt.
b) obrzeże chodnikowe szare 8x25x100 cm - 500 szt.
c) krawężnik drogowy szary 15x30x100 cm - 500 szt.
d) kostka brukowa - cegiełka wibroprasowana 20cm x 10cm: o grubości 8 cm czerwona z fazą - 200 m2
e) korytka ściekowe półokrągłe 33/60/15 cm - 200 szt.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę w/w materiałów w miarę potrzeb Zamawiającego wraz z rozładunkiem.
3. Ceny powyższych materiałów powinny uwzględniać wszystkie koszty potrzebne
do zrealizowania przedmiotu zamówienia wraz z dowozem oraz rozładunkiem na terenie gminy Nowa Wieś Lęborska wskazane każdorazowo przy zamówieniu.
4. Zamawiający będzie zgłaszał drogą elektroniczną e-mail lub telefonicznie potrzebę dostarczenia określonego materiału będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiane będą pełne samochody w ilości palet dopasowanych do maksymalnej ładowności samochodu. Wyjątkiem jest końcówka partii materiału. W tym przypadku transporty mogą być niepełne. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego przez Zamawiającego materiału w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym.
DOSTAWA zamówionego materiału powinna być realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00. Miejsce dostawy obejmuje teren Gminy Nowa Wieś Lęborska wskazane każdorazowo przy zamówieniu.
5. Za palety, na których będą dostarczane w/w materiały Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego i nie będą podlegały zwrotowi.
6. Dodatkowo Wykonawca składając ofertę, udziela pisemną gwarancję na okres minimum 36 miesięcy (w zależności od zadeklarowanego okresu gwarancji w formularzu oferty). Okres gwarancji będzie zaczynał się od daty wpływu faktury za dostarczone materiały.
7. Materiały, które stanowią przedmiot zamówienia mają przeznaczenie do wykonywania nawierzchni dla ruchu pieszego, kołowego i powinny posiadać deklarację właściwości użytkowych lub aprobaty techniczne lub certyfikaty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają obowiązujące normy jakościowe:
Płyty żelbetowe typu YOMB:
- Wymiary: 100x75x min 12 cm,
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1339
- Wytrzymałość na ściskanie - >=C30/37
- Nasiąkliwość - <= 5%
- Odporność na działanie mrozu - >= F 100
- Odporność na ścieranie - <= 18000/5000 mm3/ mm2
- Odchyłki od wymiarów - długość/szerokość/grubość - 5mm/5mm/5mm
- grubość otuliny - 30mm5mm
- Zbrojenie - dwie siatki z prętów żebrowanych o średnicy min.6mm
Obrzeża :
- Wymiary: 100x25x8 cm,
- Kolor : szary,
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1340
Krawężnik drogowy :
- Wymiary: 100x30x15 cm,
- Kolor : szary,
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1340
Kostka brukowa czerwona grubości 8cm:
- Wymiary: 20x10x8 cm,
- Kolor : szary
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1338
Korytka ściekowe
- Wymiary: 33x60x15 cm,
- Kolor : szary
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1340
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4. Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa wymagania względem przedmiotu zamówienia poprzez odniesienie do norm, tym samym dopuszczając rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 101 ust. 5. Ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku gdy oferowane materiały nie są zgodne z w/w normami do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, wówczas obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnić w ofercie, że proponowane materiały w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w normach przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia, za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.

CPV: 44113000-5

Dokument nr: 2023/BZP 00140165, GWŚiZP 341.3.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf131b7e-a5fe-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub za pomocą poczty elektronicznej pod adresem e-mail: gzuknwl@nwl.pl (nie dotyczy składania ofert).
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") lub za pomocą poczty elektronicznej. Dotyczy to w szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień, zadawania pytań i udzielanie odpowiedzi.
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane (na Platformę e-Zamówienia) w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu poczty elektronicznej (e-mail): możliwy do przesłania za pomocą poczty elektronicznej maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami wynosi 64MB.
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 15. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
15.1. administratorem danych osobowych jest Gminny Zakład Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej, Ul. Młynarska 10, 84 351 Nowa Wieś Lęborska, tel. (59) 861 22 64;
15.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnym Zakładzie Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej jest p. Bartosz Mendyk, e-mail: iod@drmendyk.pl, tel. 507-054-139;
15.3. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Zakup i dostawa materiałów drogowych" oznaczenie postępowania: GWŚiZP 341.3.2023, prowadzonym w trybie podstawowym (bez negocjacji);
15.4. odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r., poz 1710), dalej Ustawa Pzp;
15.5. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
15.6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
15.7. w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
15.8. Wykonawca posiada:
15.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
15.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;
15.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
15.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 15.9. Wykonawcy nie przysługuje:
15.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
15.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
15.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-27 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GWŚiZP 341.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 613541,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą niżej wymienionych materiałów drogowych, 44113000-5 drogowe materiały konstrukcyjne, posiadających atest, który potwierdza, że materiał można wprowadzać do obrotu i nadaje się do budowy dróg zgodnie z prawem polskim w następujących ilościach:
a) płyta żelbetowa typu JOMB ( 100 cm x 75 cm x min 12cm) - 9 500 szt.
b) obrzeże chodnikowe szare 8x25x100 cm - 500 szt.
c) krawężnik drogowy szary 15x30x100 cm - 500 szt.
d) kostka brukowa - cegiełka wibroprasowana 20cm x 10cm: o grubości 8 cm czerwona z fazą - 200 m2
e) korytka ściekowe półokrągłe 33/60/15 cm - 200 szt.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę w/w materiałów w miarę potrzeb Zamawiającego wraz z rozładunkiem.
3. Ceny powyższych materiałów powinny uwzględniać wszystkie koszty potrzebne
do zrealizowania przedmiotu zamówienia wraz z dowozem oraz rozładunkiem na terenie gminy Nowa Wieś Lęborska wskazane każdorazowo przy zamówieniu.
4. Zamawiający będzie zgłaszał drogą elektroniczną e-mail lub telefonicznie potrzebę dostarczenia określonego materiału będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiane będą pełne samochody w ilości palet dopasowanych do maksymalnej ładowności samochodu. Wyjątkiem jest końcówka partii materiału. W tym przypadku transporty mogą być niepełne. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego przez Zamawiającego materiału w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym.
Dostawa zamówionego materiału powinna być realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00. Miejsce dostawy obejmuje teren Gminy Nowa Wieś Lęborska wskazane każdorazowo przy zamówieniu.
5. Za palety, na których będą dostarczane w/w materiały Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego i nie będą podlegały zwrotowi.
6. Dodatkowo Wykonawca składając ofertę, udziela pisemną gwarancję na okres minimum 36 miesięcy (w zależności od zadeklarowanego okresu gwarancji w formularzu oferty). Okres gwarancji będzie zaczynał się od daty wpływu faktury za dostarczone materiały.
7. Materiały, które stanowią przedmiot zamówienia mają przeznaczenie do wykonywania nawierzchni dla ruchu pieszego, kołowego i powinny posiadać deklarację właściwości użytkowych lub aprobaty techniczne lub certyfikaty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają obowiązujące normy jakościowe:
Płyty żelbetowe typu YOMB:
- Wymiary: 100x75x min 12 cm,
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1339
- Wytrzymałość na ściskanie - >=C30/37
- Nasiąkliwość - <= 5%
- Odporność na działanie mrozu - >= F 100
- Odporność na ścieranie - <= 18000/5000 mm3/ mm2
- Odchyłki od wymiarów - długość/szerokość/grubość - 5mm/5mm/5mm
- grubość otuliny - 30mm5mm
- Zbrojenie - dwie siatki z prętów żebrowanych o średnicy min.6mm
Obrzeża :
- Wymiary: 100x25x8 cm,
- Kolor : szary,
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1340
Krawężnik drogowy :
- Wymiary: 100x30x15 cm,
- Kolor : szary,
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1340
Kostka brukowa czerwona grubości 8cm:
- Wymiary: 20x10x8 cm,
- Kolor : szary
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1338
Korytka ściekowe
- Wymiary: 33x60x15 cm,
- Kolor : szary
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1340
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4. Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa wymagania względem przedmiotu zamówienia poprzez odniesienie do norm, tym samym dopuszczając rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 101 ust. 5. Ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku gdy oferowane materiały nie są zgodne z w/w normami do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, wówczas obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnić w ofercie, że proponowane materiały w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w normach przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia, za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:
a) kryterium K1: cena oferty (brutto) - waga 60% (60 punktów)
b) kryterium K2: termin dostawy - waga 20% (20 punktów)
c) kryterium K3: okres gwarancji - waga 20% (20 punktów)
2. Sposób obliczenia:
a) Kryterium K1: Cena oferty
- przy kryterium ceny Zamawiający będzie brał pod uwagę wartość oferty brutto (z podatkiem od towarów u usług) za realizację całości zadania;
- na podstawie kryterium K1 można uzyskać maksymalnie 60 punktów;
- ilość punktów w kryterium K1 obliczona będzie zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa cena ze złożonych ofert
K1 = --------------------------------- x 60 pkt
cena badanej oferty
b) Kryterium K2: Termin dostawy
- Zamawiający wymaga zrealizowania dostawy w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni roboczych od zgłoszenia Zamawiającego, termin ten nie będzie punktowany. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje termin dostawy do 3 dni roboczych od zgłoszenia Zamawiającego, wówczas otrzyma 20 punktów w kryterium K2;
- ilość punktów w kryterium K2 będzie przyznana na podstawie zadeklarowanej wartości w formularzu ofertowym:
1. Do 7 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) - 0 punktów
2. Do 3 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) - 20 punktów
Uwaga: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z terminem dostawy, wówczas Zamawiający uzna, że termin dostawy będzie wynosił do 7 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) i przyzna 0 punktów w kryterium K2.
c) Kryterium K3: Okres gwarancji
- Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na zakupione materiały drogowe, okres ten nie będzie punktowany. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje dłuższy okres gwarancji, wówczas otrzyma ilość punktów, zgodnie z poniższą tabelą;
- na podstawie kryterium K3 można uzyskać maksymalnie 20 punktów;
- ilość punktów w kryterium K3 będzie przyznana na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji przez Wykonawcę w formularzu ofertowym:
1. 36 miesięcy - 0 punktów
2. 48 miesięcy - 10 punktów
3. 60 miesięcy - 20 punktów
Uwaga: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z deklarowanym okresem gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że deklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie wynosił do 36 miesięcy i przyzna 0 punktów w kryterium K3.
Czas trwania okresu gwarancji należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia.
Łączna punktacja oferty = suma punktów (K1+K2+K3)
gdzie:
K1 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Cena oferty
K2 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Termin dostawy
K3 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Okres gwarancji
Maksymalna liczba punktów: 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane materiały drogowe spełniają określone przez Zamawiającego wymagania lub cechy i są zgodne z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć następujące środki dowodowe:
1.1. Deklaracje właściwości użytkowych lub aprobaty techniczne lub certyfikaty lub inne równoważne przedmiotowe środki dowodowe gwarantujące potwierdzenie zgodności oferowanych materiałów drogowych z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Deklaracje właściwości użytkowych lub aprobaty techniczne lub certyfikaty lub inne równoważne przedmiotowe środki dowodowe gwarantujące potwierdzenie zgodności oferowanych materiałów drogowych z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania (Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie / Podwykonawcy): w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy - jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy - złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z w/w dokumentów, wówczas Zamawiający żąda od Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do jego reprezentowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Do oferty (stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ oraz Załącznik nr 2 do SWZ) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołącza następujące oświadczenia:
1.1 Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 do SWZ, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z wykonawców.
2. Do oferty Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają ponadto (jeżeli dotyczy):
2. 1. Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania (Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie / Podwykonawcy): w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy - jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy - złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z w/w dokumentów, wówczas Zamawiający żąda od Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do jego reprezentowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 439 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:
a) kryterium K1: cena oferty (brutto) - waga 60% (60 punktów)
b) kryterium K2: termin dostawy - waga 20% (20 punktów)
c) kryterium K3: okres gwarancji - waga 20% (20 punktów)
2. Sposób obliczenia:
a) Kryterium K1: Cena oferty
- przy kryterium ceny Zamawiający będzie brał pod uwagę wartość oferty brutto (z podatkiem od towarów u usług) za realizację całości zadania;
- na podstawie kryterium K1 można uzyskać maksymalnie 60 punktów;
- ilość punktów w kryterium K1 obliczona będzie zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa cena ze złożonych ofert
K1 = --------------------------------- x 60 pkt
cena badanej oferty
b) Kryterium K2: Termin dostawy
- Zamawiający wymaga zrealizowania dostawy w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni roboczych od zgłoszenia Zamawiającego, termin ten nie będzie punktowany. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje termin dostawy do 3 dni roboczych od zgłoszenia Zamawiającego, wówczas otrzyma 20 punktów w kryterium K2;
- ilość punktów w kryterium K2 będzie przyznana na podstawie zadeklarowanej wartości w formularzu ofertowym:
1. Do 7 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) - 0 punktów
2. Do 3 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) - 20 punktów
Uwaga: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z terminem dostawy, wówczas Zamawiający uzna, że termin dostawy będzie wynosił do 7 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) i przyzna 0 punktów w kryterium K2.
c) Kryterium K3: Okres gwarancji
- Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na zakupione materiały drogowe, okres ten nie będzie punktowany. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje dłuższy okres gwarancji, wówczas otrzyma ilość punktów, zgodnie z poniższą tabelą;
- na podstawie kryterium K3 można uzyskać maksymalnie 20 punktów;
- ilość punktów w kryterium K3 będzie przyznana na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji przez Wykonawcę w formularzu ofertowym:
1. 36 miesięcy - 0 punktów
2. 48 miesięcy - 10 punktów
3. 60 miesięcy - 20 punktów
Uwaga: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z deklarowanym okresem gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że deklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie wynosił do 36 miesięcy i przyzna 0 punktów w kryterium K3.
Czas trwania okresu gwarancji należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia.
Łączna punktacja oferty = suma punktów (K1+K2+K3)
gdzie:
K1 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Cena oferty
K2 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Termin dostawy
K3 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Okres gwarancji
Maksymalna liczba punktów: 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.