kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
małopolskie (Kraków)
małopolskie (Wolbrom)
śląskie (Katowice)
pomorskie (Gdańsk)
małopolskie (Kraków)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa instalacji fotowoltaicznych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Kutnowski ul. Kościuszki 16 99-300 Kutno powiat: kutnowski Tel.: +48 243574111 zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Kutno |
Wadium: | w opisie przedmiotu |
Nr telefonu: | Tel.: +48 243574111 |
Termin składania ofert: | 2023-04-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Budowa instalacji fotowoltaicznych w: ZS nr 1, ZS nr 2, ZS nr 3, I LO, II LO, SOSW nr 1, Bursie nr 1 w Kutnie, ZS i MOS w Żychlinie, DPS przy Ul. Oporowskiej i Ul. Krzywoustego Numer referencyjny: ZP.272.7.2023.PP II.1.2)Główny kod CPV 09332000 Instalacje słoneczne II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: 1. Przedmiotem zamówienia, jest zaprojektowanie, tj. opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dot. instalacji fotowoltaicznych o sumarycznej mocy min. 486 kWp zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, a następnie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu, dostawa i wykonanie robót budowlano - montażowych, wraz z umieszczeniem jedenastu tablic informacyjnych dot. źródła finansowania, w każdej jednostce organizacyjnej, na terenie której prowadzone będą prace, w trybie zaprojektuj i wybuduj oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami wykonywanymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego. 2. Zamówienie podzielone zostało na 2 (dwie) części: a) Część I zamówienia - Zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznych. b) Część II zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i budową instalacji fotowoltaicznych. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do tylko jednej części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznych Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09331200 Słoneczne moduły fotoelektryczne 31000000 Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 45100000 Przygotowanie terenu pod budowę 45300000 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000 Roboty instalacyjne elektryczne 51000000 Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 71200000 Usługi architektoniczne i podobne 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 31523200 Trwałe znaki informacyjne II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL715 Skierniewicki II.2.4)Opis zamówienia: 1. W ramach realizacji Części I przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona i uzgodni z Zamawiającym dokumentację projektową, a następnie na jej podstawie wykona dostawę oraz roboty budowlano - montażowe, polegające na budowie instalacji fotowoltaicznych w jedenastu jednostkach organizacyjnych Powiatu Kutnowskiego, tj.: 1) Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica (ul. Oporowska 7, 99-320 Kutno); 2) Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. A. Troczewskiego (ul. Tadeusza Kościuszki 11, 99-300 Kutno); 3) Zespół Szkół Nr 3 im. W. Grabskiego (ul. Tadeusza Kościuszki 24, 99-300 Kutno); 4) I Liceum Ogólnokształcące im. Gen. Jana Henryka Dąbrowskiego w Kutnie (ul. Generała Henryka Jana Dąbrowskiego 1, 99-320 Kutno); 5) II Liceum Ogólnokształcące im. J. Kasprowicza w Kutnie (ul. Stefana Okrzei 1A, 99-300 Kutno); 6) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 w Kutnie (ul. Przemysłowa 6, 99-300 Kutno); 7) Bursa Nr 1 w Kutnie (ul. Tadeusza Kościuszki 24, 99-320 Kutno); 8) Zespół Szkół w Żychlinie (ul. Narutowicza 88, 99-320 Żychlin); 9) Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii DoMOStwo w Żychlinie (ul. Dobrzelińska 6, 99-320 Żychlin); 10) Dom Pomocy Społecznej przy Ul. Oporowskiej w Kutnie (ul. Oporowska 27, 99-300 Kutno); 11) Dom Pomocy Społecznej przy Ul. Krzywoustego w Kutnie (ul. Bolesława Krzywoustego 11, 99-300 Kutno). zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) Program Funkcjonalno - Użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. b) Projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5A do SWZ. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 4. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Wykonawcy mogą zapoznać się z warunkami realizacji zamówienia w miejscu wykonywania robót budowlanych po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu planowanego terminu odbycia wizji lokalnej. Wykonawca chcący odbyć wizję lokalną musi o tym z wyprzedzeniem poinformować Zamawiającego środkami komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu. Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w trakcie odbywania wizji lokalnej nie będzie udzielać odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy będą mogli zadawać pytania w trybie określonym w art. 135 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający, w odniesieniu do treści art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców, którzy będą składać oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji i rękojmi za wady na RB / Waga: 20 Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji produktowej / Waga: 20 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 15 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i budową instalacji fotowoltaicznych Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 71248000 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71247000 Nadzór nad robotami budowlanymi II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL715 Skierniewicki II.2.4)Opis zamówienia: 1. Części II przedmiotu zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi oraz robotami budowlano - montażowymi przy realizacji Części I zamówienia, polegającej na zaprojektowaniu i budowie instalacji fotowoltaicznych w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kutnowskiego, tj. ZS nr 1, ZSZ nr 2, ZS nr 3, I LO, II LO, SOSW nr 1, Bursie nr 1 w Kutnie, ZS w Żychlinie, MOS w Żychlinie, DPS przy Ul. Oporowskiej w Kutnie i DPS przy Ul. Krzywoustego w Kutnie. 2. Zakres robót, nad realizacją których ma być pełniony nadzór inwestorski opisuje Program Funkcjonalno - Użytkowy (załącznik nr 1 do SWZ). 3. Zadaniem osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi objętych przedmiotem zamówienia będzie w szczególności wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlano - montażowych objętych nadzorem inwestorskim wszystkich obowiązków wynikających z umowy na wykonanie robót budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy (osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi) zawiera projekt umowy (załącznik nr 5B do SWZ). 5. Zamawiający wymaga obecności inspektora nadzoru na terenie budowy w okresie trwania umowy na roboty budowlane - w zależności od potrzeb i w sposób zapewniający należyte pełnienie nadzoru, w celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonywanych prac z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane wraz z jej ewentualnymi zmianami, harmonogramem rzeczowo-finansowym, z zastrzeżeniem iż Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru w liczbie minimum 2 (dwóch) pobytów w tygodniu na terenie każdej budowy podczas wykonywania robót. Każdorazowy pobyt inspektora nadzoru na terenie budowy musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy. Ostateczna liczba pobytów inspektora nadzoru na terenie każdej budowy wynikać będzie z oferty wykonawcy. 6. Zamawiający nie zapewnia zaplecza Wykonawcy, a godz. pracy Wykonawcy muszą być dostosowane do godzin pracy wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy niezbędne zasoby, w szczególności pomieszczenia, urządzenia i środki służące do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 8. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Wykonawcy mogą zapoznać się z warunkami realizacji zamówienia w miejscu wykonywania robót budowlanych po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu planowanego terminu odbycia wizji lokalnej. Wykonawca chcący odbyć wizję lokalną musi o tym z wyprzedzeniem poinformować Zamawiającego środkami komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu. Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w trakcie odbywania wizji lokalnej nie będzie udzielać odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy będą mogli zadawać pytania w trybie określonym w art. 135 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający, w odniesieniu do treści art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców, którzy będą składać oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Ilość pobytów Inspektora nadzoru z tytułu nadzoru inwestorskiego / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 15 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) CPV: 09332000, 09331200, 31000000, 45100000, 45300000, 45310000, 51000000, 71200000, 71320000, 31523200, 71248000, 71247000 Dokument nr: 158943-2023, ZP.272.7.2023.PP Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 21/04/2023 Czas lokalny: 10:30 Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 21/04/2023 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 19/07/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14/03/2023 Kontakt: Powiat Kutnowski Krajowy numer identyfikacyjny: REGON: 611016146 ul. Kościuszki 16 Kutno Kod NUTS: PL715 Skierniewicki 99-300 Polska Osoba do kontaktów: Paweł Pietrusa, Bartłomiej Michalak, Ewelina Marzec E-mail: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu Tel.: +48 243574111 |
© eurobudowa.pl 2004-2024