lubuskie (Zielona Góra)
śląskie (Żory)
małopolskie (Wieliczka)
małopolskie (Kraków)
świętokrzyskie (Kielce)
warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa chillera |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Netrix Spółka Akcyjna Wojciechowska 31 20-704 Lublin powiat: Lublin dariusz.wojcik@netrix.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150779 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-0837/20 - Mobilny multimodalny tomograf ultradźwiękowy Część 1 chiller Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa chillera o parametrach technicznych nie gorszych niż: 1. Chiller - cyrkulator grzewczo-chłodzący o zakresie temperatury pracy nie gorszym niż od -10 °C do +35 °C z dokładnością ustawienia nie gorszą niż ?1 °C. Praca w obiegu zamkniętym. Wydajność chłodzenia min. 2 kW, zintegrowana pompa obiegowa o minimalnym przepływie nie mniejszym niż 0,5 m3 / h i ciśnieniu min. 0,3 bara, z króćcami o średnicy 3/8 cala umożliwiającymi podłączenie obiegu do zewnętrznych urządzeń. Zintegrowany zbiornik na czynnik obiegowy min. 4 litry. Sterowanie za pomocą sterownika PLC z min. 2 wejściami cyfrowymi/analogowymi 0-10V, 2 wejściami analogowymi 0/4-20 mA, 6 wyjściami przekaźnikowymi. Komunikacja zgodnie ze standardem RS485 lub RS232 lub Ethernet. Ekologiczny czynnik chłodniczy. Urządzenie chłodzone powietrzem. Podwójny obieg wody. Urządzenie o wysokości nie wyższej niż 70 cm (możliwość umieszczenia pod blatem). Ilość: 1 sztuka. CPV: 42513200-7, 42513290-4 Dokument nr: 2023-1438-150779, 3/03/2023/MTU Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-03-24 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo lubelskie Powiat Lublin Gmina Lublin Miejscowość Lublin Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-03-27 Koniec realizacji 2023-05-31 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Termin realizacji przedmiotu zamówienia zostanie uzgodniony indywidualnie z Oferentem, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą do 31.05.2023 r. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia. Nowy termin zostanie uzgodniony z wybranym dostawcą. DOSTAWA części na adres: Netrix S.A. Ul. Związkowa 26, 20-148 Lublin Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych warunków umowy w przypadku gdy: 1. nastąpi konieczność zmiany terminu, sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, wymiaru zaangażowania lub dokonania płatności z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie wyboru Wykonawcy. Zmiana terminu, sposobu wykonania przedmiotu zamówienia lub dokonania płatności wymaga zgody obu stron oraz musi być uzgodniona z Instytucją Pośredniczącą jeżeli będzie to wymagane z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektu. 2. nastąpi wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia na skutek zmian umów podpisanych przez Zamawiającego z Instytucjami Pośredniczącymi. 3. nastąpi zmiana adresu realizacji projektu lub siedziby Zamawiającego 4. nastąpi zmiana adresu miejsca zamieszkania, siedziby Wykonawcy trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz danych identyfikacyjnych 5. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 6. nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy 7. dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówieniu nie wpłynęłaby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania. 8. zmiana terminu, sposobu realizacji przedmiotu zamówienia na skutek czynników nie przewidzianych w momencie składania ofert i zawierania umowy, nie zależnych od Wykonawców; 9. zmiana w wyniku wystąpienia siły wyższej; 10. wystąpienia innej niż wymienione siła wyższa (zdarzenie zewnętrzne lub sytuacja wynikła po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, którego nie mógł przewidzieć i zapobiec, a które uniemożliwia wykonania przedmiotu umowy, w tym dochowania terminów dostawy zgodnie z zapytaniem ofertowym i dokumentacją 11. konieczność zrealizowania projektu o dofinansowanie przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonanie projektu; 12. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie z Wykonawcą w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia) po obustronnym wyrażeniu zgody; 13. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony umowy Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zlecenia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. W postępowaniu mogą brać udział wszystkie podmioty posiadające odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie, zasoby techniczne, kadrowe i finansowe umożliwiające realizacje przedmiotu zapytania ofertowego - Zamawiający uzna spełnienie warunku w przypadku dołączenia do oferty oświadczenia dotyczącego potencjału dostawcy - załącznik nr 3 do zapytania Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 2. Każdy z Oferentów może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i/lub wariantowych. Złożenie przez Oferenta więcej niż jednej oferty i/lub oferty częściowej i/lub wariantowej spowoduje odrzucenie przez Zamawiającego wszystkich złożonych ofert przez Oferenta. 3. Dostawca zaoferuje termin płatności minimum 14 dni od dnia wystawienia faktury VAT po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. W celu potwierdzenia powyższego warunku Dostawca dołącza do oferty uzupełniony i podpisany załącznik nr 1. Powyższe warunki udziału warunkami dostępowymi i będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Ofertę sporządzić należy na druku ,,Formularz ofertowy" stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt 3. ,,Przedmiot zamówienia" niniejszego zapytania ofertowego w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta winna być podpisana przez Oferenta (dotyczy również ofert wysłanych drogą mailową). 2. Do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy dołączyć: a. oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. b. oświadczenia Dostawcy stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego 3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 4. Termin ważności oferty: min. 30 dni 5. Wszystkie dokumenty dołączane do oferty muszą być podpisane przez Oferenta Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-17 Data ostatniej zmiany 2023-03-17 10:04:31 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Kryteria oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryterium: Cena brutto - 100 pkt. (100%) Liczba punktów w kryterium ,,cena brutto" będzie przyznawana według poniższego wzoru: Pi = Cmin/Ci, * 100 pkt., Kontakt: Osoby do kontaktu Dariusz Wójcik tel.: e-mail: dariusz.wojcik@netrix.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024