Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Impregnacja dachu z gontu i renowacja balustrady schodów zewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Impregnacja dachu z gontu i renowacja balustrady schodów zewnętrznych

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku
ul. Partyzantów 31 a
76-200 Słupsk
powiat: Słupsk
tel./fax 59 8425674, ,wewn.27, 517452479
b.wysocka@bgsw.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax 59 8425674,
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Impregnacja dachu z gontu i renowacja balustrady schodów zewnętrznych Baszty Czarownic w Słupsku
2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano-konserwatorskich związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn: ,,Impregnacja dachu z gontu i renowacja balustrady schodów zewnętrznych Baszty Czarownic w Słupsku". 2) Zamówienie jest finansowane ze środków finansowych pochodzących z budżetu Samorządu Województwa Pomorskiego. 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano-konserwatorskich polegających na: ,,Impregnacji dachu z gontu i renowacją balustrady schodów zewnętrznych Baszty Czarownic w Słupsku, w tym związanych z: a) wykonaniem prac budowlano - konserwatorskich, związanych z impregnacją pokrycia dachowego z gontu, wraz z naprawą uszkodzonych gontów zabytkowego budynku Baszty Czarownic w Słupsku, zgodnie z Decyzja Konserwatorską, przedmiarem robót oraz uzgodnieniami z Konserwatorem Zabytków w Gdańsku, Delegatura w Słupsku; b) wykonaniem prac budowlano-konserwatorskich związanych z renowacją balustrady schodów zewnętrznych elewacji frontowej budynku Baszty Czarownic w Słupsku zgodnie z Decyzją Konserwatorską, przedmiarem robót, oraz uzgodnieniami z Konserwatorem Zabytków w Gdańsku, Delegatura w Słupsku; 4) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który jako załącznik nr 3 do zaproszenia do złożenia oferty stanowi opis przedmiotu zamówienia. Nadto wykonawca winien dokonać wizji lokalnej zabytkowego obiektu Baszty Czarownic w Słupsku, przy Ul. Francesco Nullo 8, na podstawie której winien ocenić warunki, zakres i rozmiar robót.
5) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz uzgodnieniami z konserwatorem zabytków, Delegatura w Słupsku.
6) Obiekt stanowiący przedmiot zamówienia jest wpisany do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod numerem A-55. Z uwagi na zabytkowy charakter obiektu, wymagana jest wysoka staranność zawodowa wykonawcy i szczególnie wysoka dokładność wykonania robót i prac. 7) Roboty należy wykonać wyłącznie pod nadzorem i zgodnie z zaleceniami i uwagami Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Delegatura w Słupsku, zgodnie z wydaną Decyzją: Nr ZND.5142.101.2022.KM, z dnia 18 listopada 2022 roku stanowiącą załącznik Nr 4 oraz Programem konserwatorskim wraz z technologią naprawy: "Roboty impregnacyjne pokrycia dachu z gontu wraz z naprawą uszkodzonych gontów oraz renowacją balustrady schodów zewnętrznych elewacji frontowej w obiekcie Baszty Czarownic w Słupsku, przy Ul. Francesco Nullo 8", autorstwa Pana inż. Wacława Czyżyka, Słupsk - listopad 2022 roku, stanowiący załącznik Nr 5, a także uzgodnieniami i uwagami Zamawiającego oraz wyznaczonego przez Zamawiającego Inspektora Nadzoru Budowlanego, posiadającego kwalifikacje do kierowania i nadzorowania prac budowlanych przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków określonych w ustawie o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r. poz. 840).
8) Wykonawca jest zobowiązany wyznaczyć kierownika robót posiadającego kwalifikacje do kierowania pracami budowlanymi przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków określonych w ustawie o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U.z 2022r.,poz.840), w osobie

Dokument nr: GI. 261.01.2023

Składanie ofert:
7. Miejsce, sposób i termin złożenia oferty: 1) Oferta powinna być przygotowana zgodnie z załącznikiem Nr 1, do zapytania i złożona w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 marca 2023 roku, do godz. 12:00, za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej, 76- 200 Słupsk, Ul. Partyzantów 31a

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia : Wymagany termin realizacji całości przedmiotu zamówienia : od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 roku.

Wymagania:
W postępowaniu o wartości zamówienia mniejszej niż 130 000 zł (art. 2 ust.1, pkt.1, ustawy Prawo zamówień publicznych nie stosuje się (tj. Dz.U. z 2022, poz. 710, ze zm.)
Złożenie oferty wiąże Wykonawcę, także w sytuacji niedokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej. Obiekt stanowiący przedmiot zamówienia, w celu dokonania wizji
lokalnej, można oglądać od wtorku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00, bez uprzedniego powiadomienia Zamawiającego.
9) Opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 3 do zaproszenia. 10) Inne Uwagi: ? przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się ze specyfiką obiektu i zakresem koniecznych do wykonania robót i prac, w szczególności dokonał także wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, ? cenę należy obliczyć zgodnie z pkt. 6 Zaproszenia, przedmiar należy stosować pomocniczo, ? Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie 4) zdolności technicznej lub zawodowej - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu art. 21 lub art. 22 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840), która została wykonana należycie. b) dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą kwalifikacje do kierowania pracami budowlanymi przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków określonych w ustawie o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022r.,poz.840). 5) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z ust. 3 i ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835). Zgodnie z ww. przepisem z postępowania wyklucza się:
Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm. 3) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
Jednocześnie w związku treścią art. 5k rozporządzenia 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576, zakazuje się udzielania zamówień publicznych na rzecz i z udziałem:
1) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
2) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w ppkt. 1); lub
3) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w ppkt. 1) lub 2),
w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.
Zamawiający wykluczy z udziału w przedmiotowym postępowaniu podmioty rosyjskie w rozumieniu powyższego rozporządzenia.
Weryfikacji braku zaistnienia tej podstawy wykluczenia w stosunku do konkretnego podmiotu zamawiający może dokonać za pomocą wszelkich dostępnych środków. Jako przykład takich metod weryfikacji można wskazać chociażby ogólnodostępne rejestry takie jak Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej czy Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych";
Wykonawca w formularzu oferty składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie ww. okoliczności.
5. warunki realizacji przedmiotu zamówienia : Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2, do niniejszego zaproszenia. 6. Opis sposobu obliczenia ceny : 1) W Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do zaproszenia Wykonawca zobowiązany jest podać cenę ryczałtową za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. 2) Oferowana cena stanowi wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeksu Cywilnego, jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztów robót. Cena zawiera wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia (umowy) zgodnie z wyznaczonym zakresem, zgodnym z przedmiarami robót, jak również w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m.in. koszty dotyczące wszelkich prac przygotowawczych, kosztorysowych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, zabezpieczenia materiałów, dozorowania budowy, organizacji robót, koszty sporządzenia w 2 egzemplarzach dokumentacji powykonawczej w tym kosztorysu powykonawczego oraz koszty innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a także podatek VAT. 3) Cena obejmuje wszystkie elementy niezbędne do wykonania przedmiotu umowy uwzględniające wnikliwą i całościową znajomość przedmiotu umowy, warunków jego realizacji oraz wszelkie standardy, a także obejmuje również wszelkie ryzyka spowodowane jakimikolwiek warunkami pogodowymi (z wyjątkiem nadzwyczajnych niesprzyjających warunków pogodowych, które zostały uznane za siłę wyższą) i/lub znanymi lub nieznanymi. 4) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy realizacji zadania opracowane na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i przeprowadzonej wizji obiektu Baszty Czarownic w Słupsku, przy ul. Francesco Nullo 8 (a także terenu wokół obiektu), 5) Kosztorys ofertowy winien zostać sporządzony przez Wykonawcę w formie uproszczonej, ze szczegółowością informacją oraz podziałem robót. Kosztorys będzie pełnił dla Zamawiającego jedynie funkcję pomocniczą.
6) Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2021 r. 685 ze zm.). Do ceny netto należy doliczyć 23% podatek VAT, 7) Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia winna być podana w PLN cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 8) Wykonawca, składając ofertę, jest zobowiązany poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Treść oświadczenia zawarta została w załączniku Nr 1 do SWZ - Formularzu oferty. Powstanie obowiązku podatkowego u Zamawiającego może wynikać z takich okoliczności jak:
? wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów,
? import usług lub towarów,
? mechanizm podzielonej płatności.
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) Oferta wraz wymaganymi dokumentami winna zostać umieszczona w zamkniętej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i oznaczonej napisem: ,,Oferta - Zapytanie ofertowe na: ,,Impregnację dachu z gontu i renowację balustrady schodów zewnętrznych Baszty Czarownic w Słupsku". 3) Nie dopuszcza się złożenia oferty faxem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, 4) Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert, 5) Oferta musi być podpisana (forma pisemna), przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Oferta nie podpisana zostanie odrzucona, 6) Wykonawca odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie i złożenie oferty, 7) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
8) Oferta winna składać się z następujących dokumentów:
a) Formularza oferty, przygotowanego zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia (w tym zawierającym oświadczenie, o którym mowa w pkt. 4 ppkt.b) ;
b) Kosztorysu ofertowego, opracowanego zgodnie z pkt. 6 ppkt. 4-6 zaproszenia;
c) w przypadku działania wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie, jeżeli ofertę składa pełnomocnik (tj. osoba upoważniona, nie wynikająca z dokumentów rejestrowych KRS lub CEiDG);
9) W przypadku złożenia oferty niekompletnej, niezawierającej wszystkich wymaganych dokumentów, bądź też zawierającej wadliwe dokumenty, Zamawiający wezwie
Wykonawcę do uzupełnienia wymaganych dokumentów, z wyłączeniem formularza oferty. Dokumenty winny zostać uzupełnione w formie pisemnej w terminie 5 dni od wezwania. W przypadku ich nieuzupełnienia, oferta zostanie odrzucona - oferta nie będzie brana pod uwagę.
10) Oferta nie zawierająca formularza ofertowego nie będzie podlegała uzupełnieniu oraz nie będzie brana pod uwagę, oferta zostanie odrzucona.
8. Opis kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej : 1) Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert : cena - 100%. 2) Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryterium. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg. następujących zasad : Cena (C) - cenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem obliczenia ceny, podana w Formularzu oferty. Maksymalna liczba punktów - 100. Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru: C= Cn/Cb x 100 gdzie : C - ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny Cn - najniższa cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Cb - cena brutto badanej oferty 3) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, oraz uzyskała najwyższą ilość punktów (P) będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wg następującego wzoru: P = C. 4) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5) W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu oraz oferuje wykonanie robót objętych zamówieniem za najniższą cenę. 6) jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką - Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, przy czym cena oferty dodatkowej nie może być wyższa niż cena pierwotna. 9. Informacja o wyborze oferty wg kryterium opisanego w punkcie 8 zostanie opublikowana w BIP na stronie internetowej Zamawiającego : www.bgsw.slupsk.pl oraz przekazana Wykonawcom, którzy złożyli ofertę. 10. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2) W postępowaniu o udzielenie przedmiotu zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz Informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem ppkt. 3). 3) Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami oraz pełnomocnictwa. 4) Korespondencję związana z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres: Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku, ul. Partyzantów 31A, 76-200 Słupsk.

Uwagi:
11. Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w celach przeprowadzenia
wyboru oferty:
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY - Dla uczestników postępowań o zamówienie publiczne poniżej 130 000 złotych
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakimi sposobami, jest Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej, z siedzibą przy ul. Partyzantów 31A, 76-200 Słupsk, tel. 59 842 56 74, e-mail: sekretariat@bgsw.pl.
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@bgsw.pl
Cel przetwarzania
Państwa dane są przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 000 złotych, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postępowaniu.
Podstawa przetwarzania danych
Podstawą prawną przetwarzania danych są przepisy prawa:
- na etapie postępowania o udzielenie zamówienia art. 43 i 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych netto;
- na etapie zawierania umowy art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia i prawidłowego wykonania umowy.
W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy o udzielenie zamówienia poniżej 130 00 złotych.
Okres przechowywania danych
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat liczone od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Umowy zawarte w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych będą przechowywane przez okres 10 lat, zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.
Odbiorcy danych
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą przekazywane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający udostępnia dane
osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu na ich wniesienie.
Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienia.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw spoza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie powyżej.
Prawa osób
Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich oraz otrzymywania ich kopii, żądania ich sprostowania, żądania usunięcia danych (gdy przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa) oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl ).
Ponadto, w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody macie Państwo prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Wycofać się ze zgody można w formie wysłania żądania na nasz adres e-mail lub adres pocztowy. Konsekwencją wycofania się ze zgody będzie brak możliwości przetwarzania przez nas tych danych.
Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. m.in. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe itd.), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawe, otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole
postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
Załączniki : 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 2. Wzór umowy - załącznik nr 2 3. Przedmiar robót - załącznik nr 3 4. Decyzja Pomorskiego Konserwatora Zabytków Nr ZND.5142.101.2022.KM, z dnia 18.11.2022r. - załącznik nr 4, 5. Program konserwatorski wraz z technologią naprawy: "Roboty impregnacyjne pokrycia dachu z gontu wraz z naprawą uszkodzonych gontów oraz renowacją balustrady schodów zewnętrznych elewacji frontowej w obiekcie Baszta Czarownic w Słupsku, przy ul. Francesco Nullo 8." - załącznik nr 5, 6. Informacja dotycząca ochrony danych osobowych (RODO).

Kontakt:
5) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Bożena Wysocka, specjalista ds. gospodarczych i inwestycji BGSW w Słupsku, tel/fax 59 8425674,wewn.27, kom 517452479, e-mail b.wysocka@bgsw.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.