Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
254z dziś
6452z ostatnich 7 dni
26820z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

,,Przebudowa ulic "

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

,,Przebudowa ulic "

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kościelec
Turecka 7/3
62-604 Kościelec
powiat: kolski
63 2716222
sekretariat@koscielec.ug.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/742190
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kościelec
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 63 2716222
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Przebudowa ulic: Krętej, Krótkiej, Łąkowej, Pogodnej, Różanej, Słonecznej, Szkolnej, Wodnej w m. Dobrów oraz Wesołej w m. Ruszków Drugi"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa ulic: Krętej, Krótkiej, Łąkowej, Pogodnej, Różanej, Słonecznej, Szkolnej, Wodnej w m. Dobrów oraz Wesołej w m. Ruszków Drugi"
1) Przebudowa ulicy Krętej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od km 0+000,00 do km 0+117,00.
ZAKRES OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- roboty ziemne w nasypie
- wykonanie studni chłonnych i wpustowej z przykanalikiem
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
- ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej
- wykonanie poboczy kamiennych
- wykonanie oznakowania pionowego
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej:
- warstwa nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1 AC11S, gr. 4 cm 100 kg/m2
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji z gruntobetonu C2/5 gr. 15cm
Konstrukcja jezdni z betonowej kostki brukowej
- warstwa nawierzchni z betonowej kostki brukowej (szara) gr. 8cm (gr. 6cm w linii ścieku)
- podsypka cementowo piaskowa 1:3 gr. 5cm
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 15 cm po zagęszczeniu
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego - 300 m2
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej - 280 m2
- powierzchnia nawierzchni poboczy kamiennych -100 m2
2) Przebudowa ulicy Krótkiej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od km 0+000,00 do km 0+079,00.
ZAKRES OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- wykonanie studni chłonnej
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej
- wykonanie oznakowania pionowego
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni z betonowej kostki brukowej
- warstwa nawierzchni z betonowej kostki brukowej (szara) gr. 8cm (gr. 6cm w linii ścieku)
- podsypka cementowo piaskowa 1:3 gr. 5cm
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 15 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji gruntobeton C2/5 gr. 12cm
- obrzeże betonowe 8x30cm na ławie betonowej C12/15
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej - 270 m2
3) Przebudowa ulicy Łąkowej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od km 0+000,00 do km 0+080,00.
ZAKRES OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- wykonanie studni chłonnej
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
- wykonanie poboczy kamiennych
- wykonanie oznakowania pionowego
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni bitumicznej
- warstwa nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1 AC11S, gr. 4 cm 100 kg/m2
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji z gruntobetonu C2/5 gr. 15cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy
- nawierzchnia kamienna (0-31mm), gr. 15 cm
- w-wa odsączająca piaskowa gr. ok. 25 cm
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego - 310 m2
- powierzchnia nawierzchni poboczy kamiennych -80 m2
4) Przebudowa ulicy Pogodnej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od 0+000,00 do km 0+033,00.
ZAKRES PROJEKTU OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
- wykonanie poboczy kamiennych
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej:
- warstwa nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1 AC11S, gr. 4 cm 100 kg/m2
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji z gruntobetonu C2/5 gr. 15cm
Konstrukcja pobocza.
- nawierzchnia kamienna (0-31mm), gr. 15 cm
- w-wa odsączająca piaskowa gr. ok. 25 cm
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego - 132 m2
- powierzchnia nawierzchni poboczy kamiennych -66 m2
5) Przebudowa ulicy Różanej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od 0+000,00 do km 0+083,00
ZAKRES OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usunięcie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- wykonanie studni chłonnej
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej
- wykonanie oznakowania pionowego
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni z betonowej kostki brukowej
- warstwa nawierzchni z betonowej kostki brukowej (szara) gr. 8cm (gr. 6cm w linii ścieku)
- podsypka cementowo piaskowa 1:3 gr. 5cm
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 15 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji gruntobeton C2/5 gr. 12cm
- obrzeże betonowe 8x30cm na ławie betonowej C12/15
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej - 280 m2
6) Przebudowa ulicy Słonecznej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od 0+000,00 do km 0+081,00
ZAKRES OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- wykonanie studni chłonnej i wpustowej z przykanalikiem
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej
- wykonanie oznakowania pionowego
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni z betonowej kostki brukowej
- warstwa nawierzchni z betonowej kostki brukowej (szara) gr. 8cm (gr. 6cm w linii ścieku)
- podsypka cementowo piaskowa 1:3 gr. 5cm
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 15 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji gruntobeton C2/5 gr. 12cm
- obrzeże betonowe 8x30cm na ławie betonowej C12/15
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej - 290 m2
7) Przebudowa ulicy Szkolnej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od 0+000,00 do km 0+058,00
ZAKRES PROJEKTU OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- wykonanie studni chłonnej
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
- wykonanie poboczy kamiennych
- wykonanie oznakowania pionowego
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni bitumicznej
- warstwa nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1 AC11S, gr. 4 cm 100 kg/m2
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji z gruntobetonu C2/5 gr. 15cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy
- nawierzchnia kamienna (0-31mm), gr. 15 cm
- w-wa odsączająca piaskowa gr. ok. 25 cm
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego - 300 m2
- powierzchnia nawierzchni poboczy kamiennych - 60 m2
8) Przebudowa ulicy Wodnej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od km 0+000,00 do km 0+082,00.
ZAKRES OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
- wykonanie poboczy kamiennych
- wykonanie oznakowania pionowego
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni bitumicznej
- warstwa nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1 AC11S, gr. 4 cm 100 kg/m2
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji z gruntobetonu C2/5 gr. 15cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy
- nawierzchnia kamienna (0-31mm), gr. 15 cm
- w-wa odsączająca piaskowa gr. ok. 25 cm
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego - 190 m2
- powierzchnia nawierzchni poboczy kamiennych -85 m2
9) Przebudowa ulicy Wesołej w m. Ruszków Drugi polega na przebudowie drogi wewnętrznej od km 0+000,00 do km 0+065,00.
ZAKRES OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
- wykonanie poboczy kamiennych
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej:
- warstwa nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1 AC11S, gr. 4 cm 100 kg/m2
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji z gruntobetonu C2/5 gr. 15cm
Konstrukcja pobocza.
- nawierzchnia kamienna (0-31mm), gr. 15 cm
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego - 200 m2
- powierzchnia nawierzchni poboczy kamiennych -35 m2

CPV: 45233140-2

Dokument nr: 2023/BZP 00139823, ZP.271.4.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-03 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/koscielec
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/koscielec
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
h) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiemw zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
i) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kościelec., adres e-mail sekretariat@koscielec.ug.gov.pl
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: kadry@koscielelec.nowoczesnagmina.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących niniejszego postępowania (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/742190
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-03 10:00
Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/koscielec, w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 03.04.2023 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku LBS STRZAŁKOWO FILIA KOŚCIELEC 63854300002008808097590004, rachunku opiskiem ,,Wadium - ZP.271.4.2023".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: GMINA KOŚCIELEC
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa ulic: Krętej, Krótkiej, Łąkowej, Pogodnej, Różanej, Słonecznej, Szkolnej, Wodnej w m. Dobrów oraz Wesołej w m. Ruszków Drugi"
1) Przebudowa ulicy Krętej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od km 0+000,00 do km 0+117,00.
ZAKRES OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- roboty ziemne w nasypie
- wykonanie studni chłonnych i wpustowej z przykanalikiem
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
- ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej
- wykonanie poboczy kamiennych
- wykonanie oznakowania pionowego
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej:
- warstwa nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1 AC11S, gr. 4 cm 100 kg/m2
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji z gruntobetonu C2/5 gr. 15cm
Konstrukcja jezdni z betonowej kostki brukowej
- warstwa nawierzchni z betonowej kostki brukowej (szara) gr. 8cm (gr. 6cm w linii ścieku)
- podsypka cementowo piaskowa 1:3 gr. 5cm
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 15 cm po zagęszczeniu
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego - 300 m2
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej - 280 m2
- powierzchnia nawierzchni poboczy kamiennych -100 m2
2) Przebudowa ulicy Krótkiej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od km 0+000,00 do km 0+079,00.
ZAKRES OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- wykonanie studni chłonnej
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej
- wykonanie oznakowania pionowego
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni z betonowej kostki brukowej
- warstwa nawierzchni z betonowej kostki brukowej (szara) gr. 8cm (gr. 6cm w linii ścieku)
- podsypka cementowo piaskowa 1:3 gr. 5cm
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 15 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji gruntobeton C2/5 gr. 12cm
- obrzeże betonowe 8x30cm na ławie betonowej C12/15
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej - 270 m2
3) Przebudowa ulicy Łąkowej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od km 0+000,00 do km 0+080,00.
ZAKRES OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- wykonanie studni chłonnej
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
- wykonanie poboczy kamiennych
- wykonanie oznakowania pionowego
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni bitumicznej
- warstwa nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1 AC11S, gr. 4 cm 100 kg/m2
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji z gruntobetonu C2/5 gr. 15cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy
- nawierzchnia kamienna (0-31mm), gr. 15 cm
- w-wa odsączająca piaskowa gr. ok. 25 cm
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego - 310 m2
- powierzchnia nawierzchni poboczy kamiennych -80 m2
4) Przebudowa ulicy Pogodnej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od 0+000,00 do km 0+033,00.
ZAKRES PROJEKTU OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
- wykonanie poboczy kamiennych
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej:
- warstwa nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1 AC11S, gr. 4 cm 100 kg/m2
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji z gruntobetonu C2/5 gr. 15cm
Konstrukcja pobocza.
- nawierzchnia kamienna (0-31mm), gr. 15 cm
- w-wa odsączająca piaskowa gr. ok. 25 cm
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego - 132 m2
- powierzchnia nawierzchni poboczy kamiennych -66 m2
5) Przebudowa ulicy Różanej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od 0+000,00 do km 0+083,00
ZAKRES OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usunięcie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- wykonanie studni chłonnej
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej
- wykonanie oznakowania pionowego
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni z betonowej kostki brukowej
- warstwa nawierzchni z betonowej kostki brukowej (szara) gr. 8cm (gr. 6cm w linii ścieku)
- podsypka cementowo piaskowa 1:3 gr. 5cm
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 15 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji gruntobeton C2/5 gr. 12cm
- obrzeże betonowe 8x30cm na ławie betonowej C12/15
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej - 280 m2
6) Przebudowa ulicy Słonecznej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od 0+000,00 do km 0+081,00
ZAKRES OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- wykonanie studni chłonnej i wpustowej z przykanalikiem
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej
- wykonanie oznakowania pionowego
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni z betonowej kostki brukowej
- warstwa nawierzchni z betonowej kostki brukowej (szara) gr. 8cm (gr. 6cm w linii ścieku)
- podsypka cementowo piaskowa 1:3 gr. 5cm
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 15 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji gruntobeton C2/5 gr. 12cm
- obrzeże betonowe 8x30cm na ławie betonowej C12/15
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej - 290 m2
7) Przebudowa ulicy Szkolnej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od 0+000,00 do km 0+058,00
ZAKRES PROJEKTU OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- wykonanie studni chłonnej
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
- wykonanie poboczy kamiennych
- wykonanie oznakowania pionowego
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni bitumicznej
- warstwa nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1 AC11S, gr. 4 cm 100 kg/m2
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji z gruntobetonu C2/5 gr. 15cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy
- nawierzchnia kamienna (0-31mm), gr. 15 cm
- w-wa odsączająca piaskowa gr. ok. 25 cm
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego - 300 m2
- powierzchnia nawierzchni poboczy kamiennych - 60 m2
8) Przebudowa ulicy Wodnej w m. Dobrów polega na przebudowie drogi wewnętrznej od km 0+000,00 do km 0+082,00.
ZAKRES OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
- wykonanie poboczy kamiennych
- wykonanie oznakowania pionowego
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni bitumicznej
- warstwa nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1 AC11S, gr. 4 cm 100 kg/m2
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji z gruntobetonu C2/5 gr. 15cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy
- nawierzchnia kamienna (0-31mm), gr. 15 cm
- w-wa odsączająca piaskowa gr. ok. 25 cm
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego - 190 m2
- powierzchnia nawierzchni poboczy kamiennych -85 m2
9) Przebudowa ulicy Wesołej w m. Ruszków Drugi polega na przebudowie drogi wewnętrznej od km 0+000,00 do km 0+065,00.
ZAKRES OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- usuniecie humusu i darniny
- roboty ziemne w wykopie
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego
- wykonanie stabilizacji podłoża gruntobetonem
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
- wykonanie poboczy kamiennych
- roboty wykończeniowe
Konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej:
- warstwa nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1 AC11S, gr. 4 cm 100 kg/m2
- warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu
- w-wa stabilizacji z gruntobetonu C2/5 gr. 15cm
Konstrukcja pobocza.
- nawierzchnia kamienna (0-31mm), gr. 15 cm
- powierzchnia nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego - 200 m2
- powierzchnia nawierzchni poboczy kamiennych -35 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena brutto (C) - znaczenie 60% - można uzyskać max 60 punktów.
Uwaga: Cenę należy podawać do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium Cena: liczba punktów zdobyta w kryterium Cena będzie obliczona wg wzoru:
C min
C = ----------- x100 x W (60%) C n
gdzie:
Cmin - najniższa cena spośród nadesłanych ofert
Cn - cena oferty n-tego Wykonawcy W - waga kryterium
Punkty za kryterium cena będą przyznawane na podstawie ceny brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za całość zamówienia otrzyma 60pkt., pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów, obliczonych według powyżej zamieszczonego wzoru.
b) Okres gwarancji (G) - znaczenie 40%
W kryterium okres gwarancji można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Kryterium okres gwarancji: proponowany przez Wykonawcę okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy oraz dłuższy niż 60 miesięcy. Udzielony w ofercie okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru. Liczba punktów zdobyta w kryterium okres gwarancji będzie obliczona wg wzoru:
Gn
G = -------- x 100 x W (40%)
Gmax
gdzie:
Gmax - najdłuższy okres gwarancji
Gn- okres gwarancji oferty n-tego Wykonawcy
W - waga kryterium
Punkty za kryterium okres gwarancji będą przyznawane na podstawie okresu gwarancji wyrażonego w liczbie miesięcy podanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji dla całości zamówienia, czyli 60 miesięcy, otrzyma 40 pkt., pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów, obliczonych według powyżej zamieszczonego wzoru.
Uwaga: Liczba zdobytych punktów w każdym z kryteriów zostanie podana do dwóch miejsc po przecinku.
OSTATECZNA OCENA PUNKTOWA OFERTY
Ocena punktowa oferty będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma ta oferta za poszczególne kryteria:
P = C + G
gdzie:
P - ocena punktowa oferty zdobyta przez n- tego Wykonawcę
C - ilość punktów w kryterium Cena zdobyta przez n-tego Wykonawcę
G - ilość punktów w kryterium Okres gwarancji zdobyta przez n-tego Wykonawcę
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej
1 świadczenie polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie dróg, placów lub parkingów o nawierzchni bitumicznej lub z kostki brukowej, o wartości min. 500 000,00 zł brutto, które zostało wykonane w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - załącznik nr 9 do SIWZ.
Uwaga :
przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący - przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.
b) dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Osoba ta musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w roli kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) Zamawiający przekazuje wzór Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, który należy wypełnić i złożyć na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu - załącznik nr 10 do SIWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 9 do SWZ;
4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 10 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 9 do SWZ;
4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 10 do SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 9 do SWZ;
4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 10 do SWZ,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dowód wniesienia Wadium
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku LBS STRZAŁKOWO FILIA KOŚCIELEC 63854300002008808097590004, rachunku opiskiem ,,Wadium - ZP.271.4.2023".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: GMINA KOŚCIELEC
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena brutto (C) - znaczenie 60% - można uzyskać max 60 punktów.
Uwaga: Cenę należy podawać do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium Cena: liczba punktów zdobyta w kryterium Cena będzie obliczona wg wzoru:
C min
C = ----------- x100 x W (60%) C n
gdzie:
Cmin - najniższa cena spośród nadesłanych ofert
Cn - cena oferty n-tego Wykonawcy W - waga kryterium
Punkty za kryterium cena będą przyznawane na podstawie ceny brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za całość zamówienia otrzyma 60pkt., pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów, obliczonych według powyżej zamieszczonego wzoru.
b) Okres gwarancji (G) - znaczenie 40%
W kryterium okres gwarancji można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Kryterium okres gwarancji: proponowany przez Wykonawcę okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy oraz dłuższy niż 60 miesięcy. Udzielony w ofercie okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru. Liczba punktów zdobyta w kryterium okres gwarancji będzie obliczona wg wzoru:
Gn
G = -------- x 100 x W (40%)
Gmax
gdzie:
Gmax - najdłuższy okres gwarancji
Gn- okres gwarancji oferty n-tego Wykonawcy
W - waga kryterium
Punkty za kryterium okres gwarancji będą przyznawane na podstawie okresu gwarancji wyrażonego w liczbie miesięcy podanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji dla całości zamówienia, czyli 60 miesięcy, otrzyma 40 pkt., pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów, obliczonych według powyżej zamieszczonego wzoru.
Uwaga: Liczba zdobytych punktów w każdym z kryteriów zostanie podana do dwóch miejsc po przecinku.
OSTATECZNA OCENA PUNKTOWA OFERTY
Ocena punktowa oferty będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma ta oferta za poszczególne kryteria:
P = C + G
gdzie:
P - ocena punktowa oferty zdobyta przez n- tego Wykonawcę
C - ilość punktów w kryterium Cena zdobyta przez n-tego Wykonawcę
G - ilość punktów w kryterium Okres gwarancji zdobyta przez n-tego Wykonawcę
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.