Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
280z dziś
6440z ostatnich 7 dni
24739z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Teresa Kowalczyk Stara Drukarnia Restauracja-Kawiarnia
Karola Goduli 36
41-700 Ruda Śląska
powiat: Ruda Śląska
792620703
biuro@staradrukarnia.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150805
Województwo: śląskie
Miasto: Ruda Śląska
Wadium: ---
Nr telefonu: 792620703
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 01/03/RPO-3.2/2022 na dostawę, montaż i uruchomienie klimatyzacji w Restauracji Stara Drukarnia w Rudzie Śląskiej
Powstaje w kontekście projektu
RPSL.03.02.00-24-048G/20 - Wzrost konkurencyjności restauracji poprzez wprowadzenie nowej usługi

Część 1
DOSTAWA, montaż i uruchomienie klimatyzacji

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji w Restauracji Stara Drukarnia w Rudzie Śląskiej
Okres gwarancji
36

CPV: 39717200-3, 45331220-4

Dokument nr: 2023-25529-150805, 01/03/RPO-3.2/2022

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-03

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Ruda Śląska
Gmina
Ruda Śląska
Miejscowość
Ruda Śląska

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w następujących przypadkach i zakresie:
a) związanych ze zmianą terminu wykonania zamówienia w przypadku:
o niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, stan epidemii lub zagrożenia epidemicznego itp.).
o niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy,
o oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzędowe i władz samorządowych, zmiany obowiązującego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.,
o wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
o innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
b) zmiany terminu płatności;
c) zmiany wynagrodzenia: zmiana urzędowej stawki podatku VAT.
d) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
e) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów w tym wniosku o dofinansowanie projektu, dokumentów programowych mających wpływ na realizację umowy i realizację projektu;
f) zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi w zakresie przedmiotu zamówienia, na które składana jest oferta.
a) nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
o posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, według wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego.
Uwaga: W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, wspólnicy spółek cywilnych) wymagane jest przedstawienie ww. dokumentu indywidualnie dla każdego podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
b) udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia
Deklarację co do udzielonej gwarancji Wykonawca przedstawia w formularzu ofertowym.
Opis weryfikacji spełnienia warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, zawartego w formularzu ofertowym. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący udzielenia co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości na podstawie deklaracji dotyczącej okresu gwarancji zawartej na Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
c) zaoferują, że wykonają zamówienie w w terminie określonym w pkt. I ppkt. 4 niniejszego zapytania ofertowego,
Deklarację co do terminu dostawy Wykonawca przedstawia w formularzu ofertowym.
Opis weryfikacji spełnienia warunku:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wykonania zamówienia w podanym wyżej terminie na podstawie deklaracji dotyczącej terminu dostawy zawartej na Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
a) W Formularzu ofertowym -deklarację co do okresu udzielonej gwarancji, terminu realizacji dostaw/y oraz czasu reakcji serwisu.
b) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych - według przedstawionego wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
c) Oświadczenie wykonawcy o wykluczeniu z postępowania - według przedstawionego wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie musi zawierać oferta Wykonawcy na realizację poszczególnych części przedmiotu zamówienia
a) Formularz ofertowy zawierający w swej treści oferowaną cenę, a także deklarację co do okresu udzielonej gwarancji, terminu dostawy oraz czasu reakcji serwisu -zgodnie z wymogami zapytania ofertowego na które składana jest oferta.
b) Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
a. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
c. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
c) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
d) Pełnomocnictwo (jeżeli jest wymagane) - w przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
e) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
f) Oświadczenie wykonawcy o wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
Wszystkie załączniki należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba do tego upoważniona, która podpisuje ofertę.
Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-17
Data ostatniej zmiany
2023-03-17 11:43:33

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium Cena - 80% - zostanie obliczone wg następującego wzoru:
najniższa zaproponowana cena netto za realizację danej części przedmiotu zamówienia / cena netto badanej oferty za realizację danej części przedmiotu zamówienia x 80 punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Okres gwarancji - 20 %- zostanie ocenione w następujący sposób:
Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone urządzenie przez okres:
a) 36 miesiący - otrzyma 0 pkt.
b) od 37 miesięcy do 47 miesięcy - otrzyma 10 pkt.
c) 48 miesięcy i więcej - otrzyma 20 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Teresa Kowalczyk
tel.: 792620703
e-mail: biuro@staradrukarnia.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.