Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
858z dziś
7018z ostatnich 7 dni
25317z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Montaż oraz uszczelnienie przewodu kominowego dymowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż oraz uszczelnienie przewodu kominowego dymowego

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej z siedzibą w Pabianicach
ul. Warzywna 6
95-200 Pabianice
powiat: pabianicki
sekretariat 42 225 92 85
zgm@zgm.pabianice.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Pabianice
Wadium: ---
Nr telefonu: sekretariat 42 225 9
Termin składania ofert: 2023-03-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
(dalej Zamawiający) zapraszają do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą:

Montaż oraz uszczelnienie przewodu kominowego dymowego dla lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy Ul. Północnej 1
Usługa świadczona będzie na rzecz Miasta Pabianice - Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono we wzorze umowy wraz z załącznikami, który stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Dokument nr: ZGM.NZP.2420.6.2023.MS

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 22.03.2023 r. o godz. 10:30. Otwarcie ofert z uwagi na występującą pandemię choroby Covid-19 jest niejawne. Każdy składający ofertę ma prawo wystąpić do Zamawiającego o podanie informacji z otwarcia ofert.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 22.03.2023 r. godz. 10:00 w Kancelarii ZGM w Pabianicach,
ul. Warzywna 6, parter lub na adres poczty elektronicznej podany punkcie 8. O terminie złożenia oferty na adres poczty elektronicznej decyduje data otrzymania korespondencji u Zamawiającego niezależnie od terminu wysłania jej przez składającego ofertę.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: 15.04.2023 r.

Wymagania:
Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.
7. Warunkiem udziału w Zapytaniu ofertowym jest:

7.1. posiadanie doświadczenia przy realizacji podobnych do niniejszego zamówienia robót budowlanych

7.2. prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem

7.3. posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie działalności objętej niniejszym zamówieniem na kwotę minimum 10.000 zł.

Dokumenty, jakie są wymagane dla poświadczenia spełnienia warunków określonych w punktach 7.1 i 7.2 zostały określone w punkcie 9.1, natomiast spełnienie warunku określonego w punkcie 7.3 wykonawca poświadcza w treści oferty.
8. Forma składania ofert - pisemna:

8.1. dla ofert składanych w kancelarii ZGM - w zamkniętej kopercie oznaczonej ,,montaż oraz uszcelnienie przewodu kominowego dymowego dla lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku przy ul. Północnej 1" oraz nazwą i adresem składającego ofertę.

8.2. dla ofert składanych pocztą elektroniczną - na adres oferty@zgm.pabianice.pl. W temacie e-mail należy umieścić zapis : ,,montaż oraz uszcelnienie przewodu kominowego dymowego dla lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku przy ul. Północnej 1". W treści e-mail należy podać nazwę oraz adres składającego ofertę. Plik lub katalog z ofertą można przesłać w formie zaszyfrowanej, skompresowanej bezpłatnym programem 7-zip (lub WinZIP, ARJ,WinRAR), a hasło otwarcia przesłać sms na numer +48 512 106 270 najpóźniej do godz. 10:35, tj. 5 minut po terminie wskazanym jako termin otwarcia ofert (5 minut na spóźnienie w dostarczeniu sms). Nr telefonu, z którego zostanie przesłane hasło, winien być podany w treści e-mail, a w treści sms - skrót nazwy składającego ofertę. Wskazane jest uzyskanie telefonicznego potwierdzenia otrzymania poczty. Brak możliwości otwarcia zaszyfrowanej oferty najpóźniej 5 minut po wyznaczonym terminem otwarcia ofert skutkuje jej automatycznym odrzuceniem.

9. Przystępujący do zapytania ofertowego winni podać informacje, które zostały określone w druku oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. O oferty należy załączyć:

9.1. Dokumenty (np. referencje) poświadczające prawidłową realizację umów w zakresie podobnym do niniejszego zamówienia od co najmniej dwóch zleceniodawców z ostatnich trzech,

9.2. Aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej wydane przez odpowiedni organ rejestracyjny w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.

10. Oferta musi obejmować całość zamówienia.

11. Składający ofertę jest nią związany przez 30 dni licząc od dnia złożenia oferty.

12. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:

12.1. Wykonawca nie spełni wymogów Zamawiającego podanych w punktach 6, 7, 8, 9 i 10 (z wyłączeniem nie podania na kopercie nazwy i adresu składającego ofertę), przy czym Zamawiający dopuszcza do uzupełnienia brakujących lub wadliwych załączonych do oferty dokumentów (czynność jednorazowa).

12.2. Oferta wpłynie po terminie składania ofert lub ofertę przesłaną w formie elektronicznej nie będzie można otworzyć.

12.3. W sytuacji określonej w punkcie 16.
14. Zamawiający informuje, iż szczegółowemu sprawdzeniu będą podlegać te oferty, które mogą zostać wybrane przez Zamawiającego. Zostanie wybrana pierwsza nieodrzucona oferta z najniższą ceną.

15. W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert na tą samą kwotę - Zamawiający zwróci się do wykonawców składających te oferty do złożenia ofert dodatkowych.

16. W przypadku oferty, której zbyt niska cena budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości realizacji zamówienia, Zamawiający wezwie składającego ją wykonawcę do złożenia wyjaśnień. Odrzucenie wyjaśnień przez Zamawiającego będzie równoznaczne z odrzuceniem oferty.

17. W przypadku, kiedy wykonawca uchlać się będzie od zawarcia umowy Zamawiający wybierze ofertę o najniższej cenie spośród pozostałych nieodrzuconych ofert.

18. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi pocztą elektroniczną (e-mail) lub faxem.

19. Dane firm (nazwa, adres siedziby) składających ofertę oraz zaoferowane ceny są informacjami jawnymi i mogą być upublicznione na stronie internetowej zamawiającego.

20. W terminie trzech dni roboczych dla Zamawiającego licząc od dnia powiadomienia o wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy, wybrany wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wyceny robót (kosztorysu ofertowego). Brak dostarczenia wyceny-kosztorysu we wskazanym powyżej terminie traktowane będzie jako rezygnacja wykonawcy z zawarcia umowy. Wówczas Zamawiający wybierze następną nieodrzuconą ofertę.
22. Informacji technicznych na temat przedmiotu zamówienia udziela: Dział Techniczny ZGM - tel. 42-259-256

23. Wszelkie pisemne pytania dotyczące zamówienia prosimy kierować na adres: ZGM, ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice lub na adres poczty elektronicznej: oferty@zgm.pabianice.pl .

24. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem przez składającego ofertę wszystkich warunków określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym i załączonych do niego dokumentów oraz udzieleniu zgody Zamawiającemu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu zawarcia umowy. Zasady polityki Zamawiającego dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są poniżej w poniższej Klauzuli informacyjnej.

25. W przypadku wybrania oferty wykonawców działających wspólnie - wykonawcy solidarnie będą odpowiadać za realizację umowy. Zamawiający w stosunku do załączonego wzoru umowy wprowadzi do umowy zapis o solidarnej odpowiedzialności wykonawców działających wspólnie oraz wymagać będzie dostarczenia umowy regulującej tą współpracę zawierającą w szczególności zobowiązanie o solidarnej odpowiedzialności oraz sposób wystawienia faktury na Zamawiającego po wykonaniu przedmiotu umowy.

26. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia zapytania ofertowego bez wybrania którejkolwiek z ofert w każdym czasie (unieważnienia postepowania), w tym bez podania przyczyny. W przypadku zamknięcia zapytania ofertowego Zamawiający nie będzie zwracał kosztów związanych z przygotowaniem i dostarczeniem ofert.

Kontakt:
Informacji szczegółowych na temat procedury zamówienia udziela: Komórka ds. zamówień publicznych, tel. 42/22-59-264.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.