dolnośląskie (Wrocław)
pomorskie (Gdańsk)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
lubelskie (Lublin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych, części zapasowych do nich, wyposażenia warsztatowego oraz części do analizatora widma |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO 17 MARCA 20 82-200 Malbork powiat: malborski 22blt.przetargi@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/22blt |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Malbork |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych, części zapasowych do nich, wyposażenia warsztatowego oraz części do analizatora widma Rhode&Schwarz dla 22. BLT w Malborku Krótki opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych, części zapasowych do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku - tj. tarcze do cięcia metalu, elektrody spawalnicze, odkurzacz przemysłowy, szlifierka kątowa, lutownica akumulatorowa, itd. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym. DOSTAWA narzędzi ręcznych, elektrycznych, części zapasowych do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku. - tj. tarcze do cięcia metalu, elektrody spawalnicze, szpachelki malarskie, pędzle, dłuta, wyciskacz do kleju pneumatyczny, smarownica ręczna, itd. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. DOSTAWA narzędzi ręcznych, elektrycznych i części zapasowych do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku - tj. stół warsztatowy, wkrętarko-wiertarki, młoto-wiertarki, szlifierki akumulatorowe, wiertaki udarowe, pilarka łańcuchowa, drabiny, poziomice, zestawy kluczy nasadowych, itp. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. DOSTAWA narzędzi ręcznych, elektrycznych i części zapasowych do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 49. Blot w Pruszczu Gdańskim - tj. zestaw otwornic, miary zwijane, ołówki stolarskie, wiertła widiowe, komplet brzeszczotów, tytanowe wiertła, zestaw bitów udarowych, piła tarczowa, detektor-wykrywacz rur i kabli, przedłużacze na bęben, lampy warsztatowe, młoto-wiertarka, wiertarko-wkrętarka, wiertła spiralne, itd. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. DOSTAWA narzędzi elektrycznych dla 49. Blot w Pruszczu Gdańskim - tj. półautomat spawalniczy, lutownica transformatorowa. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. DOSTAWA narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych, części zapasowych do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku oraz 49. BLot w Pruszczu Gdańskim - tj. drabiny, miernik elektryczny, smarownice ręczne, zestaw bitów, zestaw szczypiec, laser płaszczyznowy, manometry, klucze dynamometryczne, aluminiowy podest składany, wkrętak, klucz udarowy pneumatyczny, it. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. DOSTAWA części do analizatora widma Rhode&Schwarz dla 49. BLot w Pruszczu Gdańskim- tj. miernik mocy kanału sygnałowego do analizatora widma, tryb odbiornika i skaner kanałów do analizatora widma. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. DOSTAWA spawarki - półautomatu dla 22. BLT w Malborku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. DOSTAWA giętarki o max. szerokości roboczej 127 cm, dla 22. BLT w Malborku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. DOSTAWA montażownicy kół wraz z windą, dla 22. BLT w Malborku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. CPV: 44510000-8, 42652000-1,31731000-9,44511000-5,44512000-2, 44511000-5,44512000-2,42652000-1, 44512000-2,31731000-9 Dokument nr: 2023/BZP 00140906, 22.BLT.SZP.2612.17.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-28 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/22blt 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/22blt 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System 3. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/22blt 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu. 5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania. 6. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont Użytkowników Wewnętrznych Jednostki Zamawiającej odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania. 7. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce ,,Pytania do postępowania". Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Systemu, w zakładce ,,Korespondencja", która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce ,,Oferty", po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. 8. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub elektronicznego podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu. 9. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia: posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania: o w zakresie podstawowych funkcjonalności - przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów: a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11, c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP): a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning. 10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. 11. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy. 12. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne. Szczegółowe warunki komunikacji i wymagań technicznych określono w rozdziale 13 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdziale 27 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdziale 27 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/22blt TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-28 10:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/22blt Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024