łódzkie (Łódź)
dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Bełchatów)
małopolskie (Kraków)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wyposażenia - Wsparcie służb ratownictwa technicznego i przeciwpożarowego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Bytom Odrzański Rynek 1 67-115 Bytom Odrzański powiat: nowosolski 683884022, faks 683884026 bytomodrzanski@bytomodrzanski.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Bytom Odrzański |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 683884022, faks 6838 |
Termin składania ofert: | 2023-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wyposażenia - Wsparcie służb ratownictwa technicznego i przeciwpożarowego na terenie gminy Bytom Odrzański (postępowanie nr 2) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa Umundurowania osobistego i specjalnego - 12 szt. Cechy wyżej wymienionej dostawy zostały wyspecyfikowane w ,,Opisie przedmiotu zamówienia" - będącym załącznikiem nr 1 do SWZ. Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy. Zaoferowanie dostaw nie spełniających wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łodzi ratowniczej z silnikiem zaburtowym i przyczepą podłodziową - 1 szt. Cechy wyżej wymienionej dostawy zostały wyspecyfikowane w ,,Opisie przedmiotu zamówienia" - będącym załącznikiem nr 1 do SWZ. Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy. Zaoferowanie dostawy nie spełniającej wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu prądotwórczego - 1 szt. Cechy wyżej wymienionej dostawy zostały wyspecyfikowane w ,,Opisie przedmiotu zamówienia" - będącym załącznikiem nr 1 do SWZ. Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy. Zaoferowanie dostaw nie spełniających wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyczepy transportowej lekkiej DMC do 750kg - 1 szt. Cechy wyżej wymienionej dostawy zostały wyspecyfikowane w ,,Opisie przedmiotu zamówienia" - będącym załącznikiem nr 1 do SWZ. Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy. Zaoferowanie dostaw nie spełniających wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dmuchawy spalinowej - 1 szt. Przedmiotem zamówienia jest odkurzacz do zbierania wody - 1 szt. Cechy wyżej wymienionej dostawy zostały wyspecyfikowane w ,,Opisie przedmiotu zamówienia" - będącym załącznikiem nr 1 do SWZ. Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy. Zaoferowanie dostaw nie spełniających wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wysokociśnieniowego - 1 szt. Cechy wyżej wymienionej dostawy zostały wyspecyfikowane w ,,Opisie przedmiotu zamówienia" - będącym załącznikiem nr 1 do SWZ. Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy. Zaoferowanie dostaw nie spełniających wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrycznej pompy beczkowej - 1 szt. Cechy wyżej wymienionej dostawy zostały wyspecyfikowane w ,,Opisie przedmiotu zamówienia" - będącym załącznikiem nr 1 do SWZ. Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy. Zaoferowanie dostaw nie spełniających wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. CPV: 35811100-3, 34521400-9, 31122000-7, 34223300-9, 16160000-4, 42999100-6, 42924740-8, 31681200-5 Dokument nr: 2023/BZP 00141103, ZP.271.2.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27787089-c49c-11ed-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia,która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych). 4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności"), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści ,,Formularza do komunikacji"). 6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe wymagania zawarte są w rozdz.XV SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o Administratorem Pani/Pana danych jest Burmistrz Bytomia Odrzańskiego z siedzibą mieszczącą się pod adresem: Urząd Miejski, Ul. Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, tel. 683884022 reprezentowany przez Jacka Sautera, zwanego dalej ,,Administratorem" lub ,,Zamawiającym", o - w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres administratora Urząd Miejski, Ul. Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, pocztą elektroniczną na adres e-mail: inspektor@cbi24.pl; o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-29 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024